Ekonomika un politika

Demokrātikas sabiedrības ietvaros būtu būtiski iepazīties un diskutēt par šo tēmu. Tā kā iepriekšējā politisko diskusiju tēma ir veiksmīgi nonākusi pie paredzamā finiša,gribētos to atsākt jaunā kvalitātē, bez personīgiem cieņu aizvainojošiem komentāriem un bez kādas rasu naida kurināšanas. Tā ar bišku ar vēsāku un skaidrāku prātu...
Es visu laiku runāju par ražošanu+ekspluatāciju+utilizāciju, Tu tikai mal par izmešiem. Ekspluatācija ir vienigais posms, kurā elektroauto it kā vinnē, kamēr nepaskatās uz elektrības ražošanas "zaļumu".
Viss es off, noguru no diskusijas ar apaļzemiešiem....

Headhunter, 16.decembris 2021, 12:18
Es tieši par to pašu,un kad visu šo sasummē,tad kopējais eko ieguvums ir pa labu EV,jo uz ekspluatācijas rēķina to visu atsit ar kārtu.Sen tak tas viss ir sarēķināts un pierādīts
16.decembris 2021, 12:34 | links
 
Bildi studijā.
16.decembris 2021, 12:31 | links
 
Es visu laiku runāju par ražošanu+ekspluatāciju+utilizāciju, Tu tikai mal par izmešiem. Ekspluatācija ir vienigais posms, kurā elektroauto it kā vinnē, kamēr nepaskatās uz elektrības ražošanas "zaļumu".
Viss es off, noguru no diskusijas ar apaļzemiešiem....
16.decembris 2021, 12:18 | links
 
nu kā reiz tev mīž acīs un stāsta ka tas kas ir zaļš,nav zaļš.Bet neko,katram pasaku stāstniekam savs klausītājs,arī plakanās zemes teorijai ir savi sekotāji

udens2, 16.decembris 2021, 10:00

Nē, tikai protu atšķirt reklāmu no realitātes. Un paklau, ko tev tā plakanā zeme tā visur rēgojas? Elektrotraumas sekas?

Headhunter, 16.decembris 2021, 10:13
Kā reiz realitāti tu neuztver,pretējā gadījumā būtu sameklējis tabulas kur salīdzina izmešu daudzumus gan vienam gan otram transporta veidam.Pašlaik tu esi ieņēmis noliegšanas pozīciju nemaz neiedziļinoties
16.decembris 2021, 12:14 | links
 
Nestrīdies ar zēniem, kuri tic visam uz sētas rakstītajam.


BrunoL, 16.decembris 2021, 10:44

Laikam jau gan....
16.decembris 2021, 12:01 | links
 
Nestrīdies ar zēniem, kuri tic visam uz sētas rakstītajam.
Energoresursu krīze! Prognozējams rezultāts elektroenerģijas un gāzes tirgus liberizācijai. Protams, politisku lēmumu un rīcību sekas.
16.decembris 2021, 10:44 | links
 
Headhunter [16.12.21]: Jau kļuvi par psihologu? Tikko biji ekologs...
Esmu diplomēts psihologs.
Nu vecais, tu lasīt proti? Es citēju rakstu.
16.decembris 2021, 10:40 | links
 
P.s. Tev ir kaut kādas emocionāli psihologiskās uztveres problēmas. Ja mēs runājam par vienu rādītāju tad runājam par to. Elementāri.

mjuniors, 16.decembris 2021, 10:06[/quote]

Jau kļuvi par psihologu? Tikko biji ekologs...
16.decembris 2021, 10:14 | links
 
nu kā reiz tev mīž acīs un stāsta ka tas kas ir zaļš,nav zaļš.Bet neko,katram pasaku stāstniekam savs klausītājs,arī plakanās zemes teorijai ir savi sekotāji

udens2, 16.decembris 2021, 10:00


Nē, tikai protu atšķirt reklāmu no realitātes. Un paklau, ko tev tā plakanā zeme tā visur rēgojas? Elektrotraumas sekas?
16.decembris 2021, 10:13 | links
 
Headhunter [16.12.21]: Fantastiski! Noskrējienu salīdzināt ar ražošanu, pēc tam otrādi un vēl nez kā, lai tikai cipari sanāk skaisti.
Vēlreiz atkārtošu matemātikas uzdevumu. Kamēr ražo iekšdedzes mašīnu, elektro mašīna jau ir paspējusi nobraukt 120k un ir vienāds izmešu daudzums.
P.s. Tev ir kaut kādas emocionāli psihologiskās uztveres problēmas. Ja mēs runājam par vienu rādītāju tad runājam par to. Elementāri.
16.decembris 2021, 10:06 | links
 
nu kā reiz tev mīž acīs un stāsta ka tas kas ir zaļš,nav zaļš.Bet neko,katram pasaku stāstniekam savs klausītājs,arī plakanās zemes teorijai ir savi sekotāji
16.decembris 2021, 10:00 | links
 
[quote=664420]Uldēna teikto apstiprinu, nepasen bija raksts par elektromašīnām. Pie 120 000 km noskrējiena e-car rada tieši tik pat izmešu cik iekšdedzes mašīnas ražošanas procesā. Kamēr vēl iekšdedzes mašīna rada vēl izmešus nobraucot tos 120 k. Vienīgais mīnuss šobrīd ir auto cena.
Par elektrību, nākotnes vīzija iezīmējas kodolsintēzē.

Fantastiski! Noskrējienu salīdzināt ar ražošanu, pēc tam otrādi un vēl nez kā, lai tikai cipari sanāk skaisti. Galvenais nepieminēt litija bateriju un citu elektronisko atkritumu laukus pie Āfrikas piekrastes, kamēr parastais auto tiek parstrādāts pilnībā.
Kamēr nav kodolsintēzes, ūdeņraža reaktoru, elektrisko laumiņu un nez kā vēl, nesanāk nekas zaļš. Diemžēl. Saprotiet pareizi, es neesmu pret ideju kā tādu, es esmu pret to, ka mīž acīs un stāsta, ka tas silts lietutiņš. :)
16.decembris 2021, 09:49 | links
 
Uldēna teikto apstiprinu, nepasen bija raksts par elektromašīnām. Pie 120 000 km noskrējiena e-car rada tieši tik pat izmešu cik iekšdedzes mašīnas ražošanas procesā. Kamēr vēl iekšdedzes mašīna rada vēl izmešus nobraucot tos 120 k. Vienīgais mīnuss šobrīd ir auto cena.
Par elektrību, nākotnes vīzija iezīmējas kodolsintēzē.
16.decembris 2021, 09:37 | links
 
Tomēr laikam neizliecies....
Tie paši e-auto, pati ELEKTRĪBA (ražota ar oglēm, mazutu, atomu), zemes siltumsūkņi (pie zemām temperatūrām tā pati elektriskā apkure vien sanāk), mazie HES galu galā!
Gribi pelnīt ar zaļo, iekļūsti OIK klubiņā, vecumdienas nodrošinātas...

Headhunter, 16.decembris 2021, 00:18
ja interesē,tad vari pameklēt,sen viss ir sarēķināts,tas pats elektro auto no sākuma nav tik zaļā,bet pie noteikta nobraukuma,vairs neatceros,kaut kas pie 120k,tas kļuva jau zaļāks kā iekšdedzes auto,un jo lielāks noskrējiens jo zaļāks tas kļūsts.Jā,šo visu nestāsta klišejiskajos klipiņos,bet viss ir ciparos,tik vajag interesi pašam pameklēt
Un vajag saprast ka šis viss ir sākumceļs,visa pasaule lēnām pārkārtojas uz zaļo elektrību,es protams neticu ka tuvākajos 100 gados izdosies visu eletrību saražot zaļi,bet tālākā nākotnē mierīgi
16.decembris 2021, 09:27 | links
 
Svinam zaļi Ziemassvētkus ar plastmasas elgli. :)))
16.decembris 2021, 07:29 | links
 
Internets neaizmirst!
Pērle par Gobzemu, ne tik senā pagātnē:
https://www.facebook.com/100001249132799/videos/396651278816651/
16.decembris 2021, 01:40 | links
 
Elektro auto ar saviem attālumiem un elektrības cenām, nerunājot par ražošanas izmešiem un atkritumiem nav izdevīgāks un nav zaļāks par 7gadus vecu 3l turbo dīzeli ar pieņēmumu, ka ar abiem vēl brauc 10 gadus!
Ūdeņraža cena un uzpildes staciju daudzums vispār atceļ jautājumu, nerunājot par auto!

Par ekonomiku, tieši pirms c19 ~divi gadi atpakaļ sievai pirkām jaunu mašīnu un tad sakās, varbūt dīzeli būs ekonomiskāks, varbūt mazāku motoru... mana atbilde bija vienkārša, ar mazāku motoru tu zabesīsies uz apdzīšanām utt., to ko piemaksāsim par dīzeli tu nākamajos 5-7 gados ar saviem 10-15k gadā neatsitīsi, kaut kādi toyota hibrīdi vispār ārpus jautājuma, ja ēd tik pat, ņem jaudīgu bendzīnieku un miers, lai es ar varu sēsties pie stūres, ja vajag! (automāts man gan vēljoprojām besī)
16.decembris 2021, 01:35 | links
 
Nevaru beigts slavēšanu par zināšanām par Kaļiniņgradu un Rīgas ūdens nesankcionētajām darbībām. Maitas!

Paralēli varētu apzelēt e-auto tēmu, ja raz pieminēji kā pirmo. Pieņemsim es no Vācijas atdzenu e-auto. Tur tiešām no ieguldītājiem, pieņemsim, 20K eiro atdeve būs lielāka nekā no lepna bendžas/ dīzeļa auto Latvijā? Atgādinu, ka man interesē tikai baigais piķis, ne parastais.
16.decembris 2021, 00:45 | links
 
Mūsu galā visvairāk laikam "izceļas" Kaļiņingrada. Tie visu nefiltrētu mauc iekšā jūrā....
16.decembris 2021, 00:20 | links
 
Sūdus upē iegāž šad un tad arī Rīgas Ūdens...
16.decembris 2021, 00:18 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager