Tad sanāk ar AB zemas kvalitātes serviss,toties dārgi:D
13.janvāris 2025, 14:59 | links
Ne jau AB cenu politika atrisinās vidusslāņa pirktspējas problēmas. Ja persona nevar atļauties lidot ar AB, ko viņš taisās darīt gala mērķī?
jegersz, 13.janvāris 2025, 11:44
Jon-Hill [13.jan]: Uztaisam aptauju: vidusslāņa (ko uzskatam diskusijās par vidusslāni) gada neto ienākumi !!Lai sāktu vispār runāt par vidusslāni, tad, manā izpratnē, absolūti minimālais cipars ir 24 000 neto gadā. Ar mazāku ciparu pat nedabūsi kredītu kaut cik modernai un jēdzīgai dzīvojamai platībai, par kaut cik saprotamu iekrājumu veidošanu pat nerunājot.
Satiksmes noteikumi tak ir labi, katrs satiksmes dalībnieks zin un ir tiesīgs uzskatīt, ka citi zin to pašu.
Es piedāvāju 15 000 EU.
jegersz [13.jan]: Ne jau AB cenu politika atrisinās vidusslāņa pirktspējas problēmas. Ja persona nevar atļauties lidot ar AB, ko viņš taisās darīt gala mērķī?Tie, kuri apciemo radus vai vienu reizi gadā aizceļo kaut kur, nebūs vidusslānis, bet gan klienti pelēkā masa, kura ir lielāka par vidusslāni. Ja AB paķers šo segmentu, tad apgrozījumam un klientu apjomam tas nāks tikai par labu un veidosies backup klientu bāze sliktākam laikam vecajā Eiropā (samazināsies niša tur).
Jon-Hill [13.jan]: Valsts pamats ir vidējais cilvēks !!Vairāk bija doma par to cilvēku, kurš lido reizi gadā (tādu ir vairāk nekā vidusslāņa cilvēku).
CiC jautājums, cik tas viduslanis ir biezss uz kopējā fona.
Bet katrā ziņā, ja nacionālās kompānijas pakalpojumi ir par dārgu vidējam slānim, kas arī jebkurā valstī iznes uz sava kupra ekonomiku,, nu ko,,, nu neko !! :)
Neņem galvā tos komentārus, jo pamatā ir neapmierinātība par nepieejamību vidējam latvietim "nacionālās aviokompānijas" pakalpojumiem.
Nenoliedzami šo vajag risināt, lai uzlabotu uzņēmuma tēlu. Nu nevar likt tādas cenas, ka pamatā cilvēks izvēlas ārvalstu lēto aviokompāniju reisus vai labākas kvalitātes pakalpojumu par līdzīgu cenu kā AB reisiem.
Cope321, 13.janvāris 2025, 10:54
Šobrīd man izskatās, ka dēļ nespējas sadalīt oliņas, tiek piedāvāts nokaut dzīvu vistiņu un iztirgot pa sastāvdaļām...
daddy_j, 13.janvāris 2025, 09:26
daddy_j [13.jan]: ja par AB, tad man nacionālā aviokompānija liekas ļoti laba ideja, par kuru var arī mazliet piemaksāt.Neņem galvā tos komentārus, jo pamatā ir neapmierinātība par nepieejamību vidējam latvietim "nacionālās aviokompānijas" pakalpojumiem.
Turklāt tie 570 miljoni jau ir iedoti... OK karš Ukrainā, ar to saistītās pasažieru plūsmu maiņa, degvielas cenas utt. ietekmēja AB biznesu, nešaubīgi, bet manuprāt ir vērts ķepuroties.
Šitas tirgus, kas sacelts, ir tīrā ūdens duļķošana, lai "kādam" būtu izdevīgi zvejot. AB saka, ka 2025. gadā atcels lidojumus 10 maršrutos no Rīgas – uz Aberdīnu, Belgradu, Klužu-Napoku, Erevānu, Gēteborgu, Mikonu, Prištinu, Žešuvu, Skopji un Stavangeru.
Kāds bez google maps var pateikt, kur ir Aberdīna, Kluža-Napoka, Mikona, Žešuva??
Nē, nu tad paklusējiet :DDD
Viens otrs ministrs tā izsakās, ir kā AB būtu viņu pakļautībā... tiešām rietumu (Ventspils) vēji atkal?? :) SM ar to jātiek galā, ja netiek - jāmaina satiksmes ministrs. Šobrīd man izskatās, ka dēļ nespējas sadalīt oliņas, tiek piedāvāts nokaut dzīvu vistiņu un iztirgot pa sastāvdaļām...
.. samazinās bik, bet noteikti ne uz pusi, jo privātpersonas ienākumi nekad netiek līdz inflācijai ! Plus citi faktori, kas nāk klāt sakara ar inflācijām, kreditori ar nav glupi, izdomā visādus eriborus ( uzreiz saku nav ne jausmas, kas tas ir) :), šmeriborus,,, tapē nesūda tur nesamazinās !! :)
Jon-Hill, 13.janvāris 2025, 09:17
Bet krīti ir jāatdod, tapēc nē, paldies.
Vai tad ekonomika ģimenē, saimniecībā, strādā citādi, kā valstī ?
Jon-Hill, 12.janvāris 2025, 11:01
Nu ja, isstās, kā ar Latvenergo, kur vieniem stabi otriem vadi, trešiem skapji,, a strāva, tas tāds nieks :)
Jon-Hill, 13.janvāris 2025, 08:28