Kaimiņzemes lēmumus nevada ekonomiski apsverami, bet iegribas un politika.
Loģistika bez viņiem ir sačakarēta, cilvēku pārvadāšana ir samazinājusies, vēstuļu vai papīra piegādes ir samazinājušas, parcel vai paku piegādes strādā kā Ziemassvētku režīmā - nav kas to pārvada, jo iepriekš 60% peļņa no pasažieru lidmašīnām bija tieši dēļ parcel, tā arī pasažieru kuģiem rentabilitāti nodrošināja komerciālu mini konteineru un paku sūtījumi.
Tagad tas viss stāv, piegādes kavējas, bet pieprasījums aug - tirgus transformējas, bet ticiet arī piegāzu cenas augs!
jegersz, 2.decembris 2020, 00:10
Loģistika sen jau nedzīvo viena pati un tam apkārt ir ļoti daudz servisu, ko ikdienas cilvēks nemaz nenojauš - ieskaitot direct debit utml. , līdz ar to tavi pieņēmumi ir puspatiesība.
Bet jā loģistikas un pasta uzņemami transformējas, jo B2B piegādes krītas, B2C aug, bet kā jau minēji uz pakām, ne uz rēķiniem vai avīzēm, C2C ir nomiris, B2B servisu piegādes prasības aug, bet cena par tiem krītas un to grib par brīvu.
LP tiek subsidēts no valsts, kā daudzi pasti pasaulē, tikai retais pelna naudu valstij, pieļauju ka tas mainīsies.
Bet ņemot vēra tevis pieminētos piemērus par lidmašīnām un kuģiem, tie skaitļi ir smagi pārvērtēti - vienīgais, kam es varu piekrist, bez savu 50% pasažieru aizpildījuma tas nav rentabli, tāpēc arī veras ciet reisi gan lidmašīnām, gan kuģiem, kas pārvadās sūtījumus vvz, cik tas maksas vvz.
2.decembris 2020, 00:43 | links