Ekonomika un politika

Demokrātikas sabiedrības ietvaros būtu būtiski iepazīties un diskutēt par šo tēmu. Tā kā iepriekšējā politisko diskusiju tēma ir veiksmīgi nonākusi pie paredzamā finiša,gribētos to atsākt jaunā kvalitātē, bez personīgiem cieņu aizvainojošiem komentāriem un bez kādas rasu naida kurināšanas. Tā ar bišku ar vēsāku un skaidrāku prātu...
udens2 [25.07.20]: Es tev atbildēšu tā kā raihs, ja tev vajag tās tabulas, lūdzu meklē netā, man nav jātērē savs laiks, lai tev kaut ko uzliktu uz paplātes.

smalkais, 25.jūlijs 2020, 12:31Nu lūk,'tā arī neuzzināsim vai leišiem ir tas tranzīts tik mega liels kā te sludina:DD
Uldi, visa interneta tirdzniecība lv pastāv uz leišu bāzēm. Un viņi mums ir jau labi priekšā. Lai gan, kad iestājāmies ES algas mums bija pat lielākas.
Par ES tnaudas izsaimniekošano domāju varam būt paraugstunda. Lielais finansējums ir aizgājis būvniekiem. Bruģi salika, bet ražošanā skopi. Vajadzēja otrādi. Ražot un tad par nodokļiem likt bruģi.
25.jūlijs 2020, 13:25 | links
 
Sākumā gribēju piekrist, ka šķēršļi ir urbjus ražot (salīdzinu ar kanalizācijas vilkšanu sev). Bet tad sapratu, ka letiņu puikas izdomāja T-kreklus drukāt. Nu i atvēra ražotnes ASV. TĒ, FAKIN, KREKLUS, KARL! TĒ!
25.jūlijs 2020, 12:54 | links
 
Es tev atbildēšu tā kā raihs, ja tev vajag tās tabulas, lūdzu meklē netā, man nav jātērē savs laiks, lai tev kaut ko uzliktu uz paplātes.

smalkais, 25.jūlijs 2020, 12:31
Nu lūk,'tā arī neuzzināsim vai leišiem ir tas tranzīts tik mega liels kā te sludina:DD
25.jūlijs 2020, 12:39 | links
 
udens2 [22m]: sagrieza kuģus, jo atkal ES maksāja,

Jozis2, 25.jūlijs 2020, 10:38ko tagad darītu ar tiem kuģiem??zivju resursi ta patīgi sarukuši!1Galīgi jocīgs esi? Tie kas prot, tie arī ķer. Čoms nodarbojās ar mencu zveju un galīgi nesūdzas. Protams, nav kā bija 50 gadu atpakaļ, bet ja smagi strādā un nečīkst, nopelnīt var.

smalkais, 25.jūlijs 2020, 12:28
NU,nu,pa kvotām neko neesi dzirdējis??Kvotu sadalot 1000 kuģi nebūs rentabli,bet samazinot floti un atstājot piemēram 100,tie 100 varēs sadalīt kvotu un arī beigās nopelnīt,nevis dzīvot uz bankrota robežas
25.jūlijs 2020, 12:38 | links
 
udens2 [25.07.20]: udens2 [13m]: [quote=626120]
Diagonāle par tranzītu tika vilkta.... Gan jau atceries cik konteineru un refu gāja RU, BY, KZ, UA virzienā. Pilni ceļi bija, apdzīt nebija iespējams! Ja brauksi naktī pāri vantiniekam no Jūrmalas puses uzmet aci pa kreisi uz ostu....tumsa! Agrāk reids bija pārkrauts un darbs notika 24/7! Ir viņi mums priekšā un tālu...

seedoo, 25.jūlijs 2020, 09:40Nu bet krievija uzbliez jaunu ostu,un otrs ka viņiem preču imports-exports ir pamatīgi nokrities,visa atbildeudens2, nu cik var šeit troļļot? Aizbrauc kaut vai uz Klaipēdu un apskaties kā tur kūsā dzīvība un rit darbi. Sirdsapziņa pašam ir, jeb raksti komentārus kādus "saimnieks" liek, tāpēc, ka maksā? Mūsu ostu liktenis būs tāds pats kā ar Citadeli un to var neredzēt tikai pilnīgi nozombēts cilvēks vai provokators.

smalkais, 25.jūlijs 2020, 12:25nē ok,liec tabulas cik kurā valstī ir tas tranzīts.Savādāk konstruktīva diskusija nesanāks,ja leišiem ir jūtami lielāks tranzīts,tad respekt viņiem
Es tev atbildēšu tā kā raihs, ja tev vajag tās tabulas, lūdzu meklē netā, man nav jātērē savs laiks, lai tev kaut ko uzliktu uz paplātes.
25.jūlijs 2020, 12:31 | links
 
udens2 [25.07.20]: sagrieza kuģus, jo atkal ES maksāja,

Jozis2, 25.jūlijs 2020, 10:38ko tagad darītu ar tiem kuģiem??zivju resursi ta patīgi sarukuši!1
Galīgi jocīgs esi? Tie kas prot, tie arī ķer. Čoms nodarbojās ar mencu zveju un galīgi nesūdzas. Protams, nav kā bija 50 gadu atpakaļ, bet ja smagi strādā un nečīkst, nopelnīt var.
25.jūlijs 2020, 12:28 | links
 
udens2 [13m]: [quote=626120]
Diagonāle par tranzītu tika vilkta.... Gan jau atceries cik konteineru un refu gāja RU, BY, KZ, UA virzienā. Pilni ceļi bija, apdzīt nebija iespējams! Ja brauksi naktī pāri vantiniekam no Jūrmalas puses uzmet aci pa kreisi uz ostu....tumsa! Agrāk reids bija pārkrauts un darbs notika 24/7! Ir viņi mums priekšā un tālu...

seedoo, 25.jūlijs 2020, 09:40Nu bet krievija uzbliez jaunu ostu,un otrs ka viņiem preču imports-exports ir pamatīgi nokrities,visa atbildeudens2, nu cik var šeit troļļot? Aizbrauc kaut vai uz Klaipēdu un apskaties kā tur kūsā dzīvība un rit darbi. Sirdsapziņa pašam ir, jeb raksti komentārus kādus "saimnieks" liek, tāpēc, ka maksā? Mūsu ostu liktenis būs tāds pats kā ar Citadeli un to var neredzēt tikai pilnīgi nozombēts cilvēks vai provokators.

smalkais, 25.jūlijs 2020, 12:25
nē ok,liec tabulas cik kurā valstī ir tas tranzīts.Savādāk konstruktīva diskusija nesanāks,ja leišiem ir jūtami lielāks tranzīts,tad respekt viņiem
25.jūlijs 2020, 12:27 | links
 
udens2 [25.07.20]: [quote=626120]
Diagonāle par tranzītu tika vilkta.... Gan jau atceries cik konteineru un refu gāja RU, BY, KZ, UA virzienā. Pilni ceļi bija, apdzīt nebija iespējams! Ja brauksi naktī pāri vantiniekam no Jūrmalas puses uzmet aci pa kreisi uz ostu....tumsa! Agrāk reids bija pārkrauts un darbs notika 24/7! Ir viņi mums priekšā un tālu...

seedoo, 25.jūlijs 2020, 09:40Nu bet krievija uzbliez jaunu ostu,un otrs ka viņiem preču imports-exports ir pamatīgi nokrities,visa atbilde
udens2, nu cik var šeit troļļot? Aizbrauc kaut vai uz Klaipēdu un apskaties kā tur kūsā dzīvība un rit darbi. Sirdsapziņa pašam ir, jeb raksti komentārus kādus "saimnieks" liek, tāpēc, ka maksā? Mūsu ostu liktenis būs tāds pats kā ar Citadeli un to var neredzēt tikai pilnīgi nozombēts cilvēks vai provokators.
25.jūlijs 2020, 12:25 | links
 
sagrieza kuģus, jo atkal ES maksāja,

Jozis2, 25.jūlijs 2020, 10:38
ko tagad darītu ar tiem kuģiem??zivju resursi ta patīgi sarukuši!1
25.jūlijs 2020, 12:14 | links
 
[quote=626120]
Diagonāle par tranzītu tika vilkta.... Gan jau atceries cik konteineru un refu gāja RU, BY, KZ, UA virzienā. Pilni ceļi bija, apdzīt nebija iespējams! Ja brauksi naktī pāri vantiniekam no Jūrmalas puses uzmet aci pa kreisi uz ostu....tumsa! Agrāk reids bija pārkrauts un darbs notika 24/7! Ir viņi mums priekšā un tālu...

seedoo, 25.jūlijs 2020, 09:40
Nu bet krievija uzbliez jaunu ostu,un otrs ka viņiem preču imports-exports ir pamatīgi nokrities,visa atbilde
25.jūlijs 2020, 12:13 | links
 
raihs [25.07.20]: Ir milzīga atšķirība starp urrāpatriotu, "vissirslikti" pacientu un cilvēku, kurš objektīvi novērtē situāciju Latvijā. Te vairakiem(brunol, luteram) viss ir tikai slikti, paliek pat šķebigi lasīt tās gaudas. Un ja kāds oponē gaudotājiem , tad viņš nav jāuztver par urrāpatriotu
Kur es saku ka viss slikti? Es norādu par TO, kas ir slikti. Un jūsu vienīgais arguments ir : mums viss labi, a Krievijā viss slikti un taj ja mums kaut kas ne tā, krievi vainīgi. :DDD
Pat šorīt, redz urlēns joprojām no savas kūtspakaļas neredz kur un cik braļukas mums priekšā.
25.jūlijs 2020, 11:57 | links
 
raihs [25.07.20]: Krūmjancis mums tagad ir arī ražošanas speciālists- zin, kā vajag, un kurš vainīgs, ka nav! Bet pats nav spējis pat sūda urbja ražošanu sariktēt- valsts, redz, šim patraucējusi, nabadziņam...

Jā, to jau arī es pamanīju un atbildes joprojām nav.
:DDDD Jozi, kā tad būs?
25.jūlijs 2020, 11:54 | links
 
Krūmjancis mums tagad ir arī ražošanas speciālists- zin, kā vajag, un kurš vainīgs, ka nav! Bet pats nav spējis pat sūda urbja ražošanu sariktēt- valsts, redz, šim patraucējusi, nabadziņam...
25.jūlijs 2020, 11:41 | links
 
Jozis2 [25.07.20]: Lēnām, bet noteikti, tuvojas Staļina laiki, jo viss jaunais ir labi aizmirsts vecais.
Jā, jā- ir noslēgts slepens Šuplinskas/Kariņa pakts-būs represijas, izsūtīšanas un totāla kontrole!
25.jūlijs 2020, 11:36 | links
 
Kā ekonomistam jau nu vajadzēja zināt, kas ir tā pievienotā vērtība. Tā tiek pievienota, ja tā var sacīt, galvenokārt, tikai ražošanas procesā, kur no izejvielas ar zemu vērtību, iegūst produktu ar augstāku vērtību.
Jozis2, 25.jūlijs 2020, 10:12

Jā, ražošana vai pakalpojums ir pamatā, taču nebūt nav zvanīts, biežāk pat otrādi, ka tieši pirmais ķēdītes posms - ražošana rada summāri lielāko produkta/pakalpopjuma pievienotās vērtības daļu fiskālā izteiksmē. Vairāk parasti rada tālākie posmi - izplatīšanas kanāli (kupi-prodai), loģistika utt. Nu nav globalizācijas apstākļos effektīvs tiešais ražošana-patērētājs modelis, tā var tikai pirtslotas uzsiet un pie vietējās pirtiņas savējiem tirgot, taču savējo ir cik ir (tirgus kapacitāte). Līdzko vajag tās pirtslotas vismaz uz kaimiņu ciemu aizvest un pārdot, tā nepieciešams vismaz zirdzinš (loģistika), vietējais vecītis, kas pie tās kaimiņu pirtiņas sēž (izplatītājs) un puišeļi, kas par kapeiciņu ciemā stāsta cik tās kaimiņu ciema slotiņas krutas (mārketings)... Kopumā tie papildus posmi bieži summāri rada lielāku produkta pievienotās vērtības daļu. Uz pirmo skatu var likties, ka tie visi vecīši , zirdziņi un puišeļi ir parazīti, kas tikai uz nabaga pirtslotu ražotāja līkās muguriņas viņa pievienoto vērtību nosmeļ, bet īsti tā nav... Lai cik jocīgi nebūtu, arī pirtslotu sējējam ir labāk, jo, lai gan varbūt uz eksporta slotiņām uz 1 gab. viņš nopelna mazāk, bet kopumā pārdod būtiski vairāk. Arī patērētājs iegūst , jo kopumā visi tie posmi un produkcijas masas palielināšanās ļauj gala pirtslotiņu uzlabot un padarīt lētāku, jo uz vairāk ciemiem , jo labāk. A ciemi iegūst darba vietas, vecītis-torgašs dzer vietējā krogā, loģistikas zirdziņam vajag stellinģi (infrastruktūra) un auzas (izejmateriāli, rezerves daļas) puišeļi par savām kapeiciņām pērk bobongas ciema bodē un tā pa riņķi, visur kaut kas apgrozās un pa vidu kaut kur ik pa brīdim tā pievienotā vērtība izlien...

P.S. Analoģija, protams, stipri tēlaina, ilustratīva, primitīva un neprecīza.

zaraza, 25.jūlijs 2020, 10:47


Jebkurā gadījumā nav noliedzams arī laba menedžera ieguldījums kopējā procesā, kas dod papildus ienākumu, ko gan nevar uzskatīt par pievienoto vērtību, bet veidojas mīts, jo tam piemēro PVN, jo valsts grib nokāst daļu arī no šīm naudām.
Varam jau aizsapņoties par lielām ražošanām, tad jau tas tā ir, bet parasti viss sākas no nulles, un tad iet savu attīsības, vai norieta ceļu.
Taču apstākļos, kad nodokļi un nodevas gan skaitā, gan summās tikai aug - noriets, agrāk vai vēlāk, ir visticamākā perspektīva.
Un vēlētāji to redz visspilgtāk.
Man patīk, ka valsts ierēdņi saka - mēs arī maksājam nodokļus.
Jā valsts atvelk daļu no tās summas, kuras tiem tiek maksātas kā darba alga no budžeta, tas ir, mūsu nodokļiem, un, šī atvilktā daļa atkal nonāk atpakaļ budžetā, tātad vienkārši tiek pārlikta no vienas kabatas otrā.
To varētu izdarīt pilnīgi bez šādas cilvēku muļķošanas, ja tas nesaistītos vēlāk ar pensijām un ko vēl tur. Bet izveidojot atsevišķu ierēdņu apmaksas sistēmu šai lietai tiktu pievērsta par daudz liela sabiedrības vērība, kas valdoņiem nebūtu izdevīga. Un šuplinska to jau ir apliecinājusi ar mēģinājumiem noslepenot kādai grupai to ienākumus.
Tā ka lēnām ejam uz valsts varas centralizāciju, super slepenību, nodokļiem, kurus daļa cilvēku nespēj samaksāt, un tā tālāk. Lēnām, bet noteikti, tuvojas Staļina laiki, jo viss jaunais ir labi aizmirsts vecais.
25.jūlijs 2020, 11:15 | links
 
Var piekrist, ka ekonomiku nogremdēja tā milzīgā naudas kāre - tūlīt un tagad! Likvidēja cukurfabrikas, jo ES maksāja par to, sagrieza kuģus, jo atkal ES maksāja, un tā tālāk.
Jozis2, 25.jūlijs 2020, 10:38


Nu jā, tas arī ir piemērs, kā lielie ierobežo mazākos... Tas pie mūsu nabadzības pieņemts kaut ko karot, dempingot, dzīt konkurentus bankrotā utt. Civilizētā pasaulē tos vienkārši nopērk, kaut vai lai iznīcinātu, vai iekļautu savā struktūrā. No sava personīgā zvanu torņa cukurfabriku, kuģu utt. īpašnieki izvilka lielo lozi, viņu biznesu nopirka par labu cenu, pašiem to naudu būtu desmitgadēm un dikti grūti jārūpē un arī nav zvanīts ka kārtējā krīzē pa skuju taku neaizietu. No valsts ekonomikas viedokļa, protams, nav pārāk labi, bet nu iestājoties ES tāda izvēle apzināti tika izdarīta - apmainīt ekonomisko neatkarību pret subsīdijām utt. Un laikam jau labi vēļ ir - nav īsti neviena veiksmīga jaunas (20gs. otrā pusē radušās) valsts piemēra, ka paliekot ārpus lielākām struktūrām būtu veiksmīga. Ja nu vienīgi Izraēla +/- varētu būt, bet nu tur stipri specifiki apstāķli un milzīga gadsimtos augļota nauda apakšā tomēr.
25.jūlijs 2020, 11:02 | links
 
Kā ekonomistam jau nu vajadzēja zināt, kas ir tā pievienotā vērtība. Tā tiek pievienota, ja tā var sacīt, galvenokārt, tikai ražošanas procesā, kur no izejvielas ar zemu vērtību, iegūst produktu ar augstāku vērtību.
Jozis2, 25.jūlijs 2020, 10:12


Jā, ražošana vai pakalpojums ir pamatā, taču nebūt nav zvanīts, biežāk pat otrādi, ka tieši pirmais ķēdītes posms - ražošana rada summāri lielāko produkta/pakalpopjuma pievienotās vērtības daļu fiskālā izteiksmē. Vairāk parasti rada tālākie posmi - izplatīšanas kanāli (kupi-prodai), loģistika utt. Nu nav globalizācijas apstākļos effektīvs tiešais ražošana-patērētājs modelis, tā var tikai pirtslotas uzsiet un pie vietējās pirtiņas savējiem tirgot, taču savējo ir cik ir (tirgus kapacitāte). Līdzko vajag tās pirtslotas vismaz uz kaimiņu ciemu aizvest un pārdot, tā nepieciešams vismaz zirdzinš (loģistika), vietējais vecītis, kas pie tās kaimiņu pirtiņas sēž (izplatītājs) un puišeļi, kas par kapeiciņu ciemā stāsta cik tās kaimiņu ciema slotiņas krutas (mārketings)... Kopumā tie papildus posmi bieži summāri rada lielāku produkta pievienotās vērtības daļu. Uz pirmo skatu var likties, ka tie visi vecīši , zirdziņi un puišeļi ir parazīti, kas tikai uz nabaga pirtslotu ražotāja līkās muguriņas viņa pievienoto vērtību nosmeļ, bet īsti tā nav... Lai cik jocīgi nebūtu, arī pirtslotu sējējam ir labāk, jo, lai gan varbūt uz eksporta slotiņām uz 1 gab. viņš nopelna mazāk, bet kopumā pārdod būtiski vairāk. Arī patērētājs iegūst , jo kopumā visi tie posmi un produkcijas masas palielināšanās ļauj gala pirtslotiņu uzlabot un padarīt lētāku, jo uz vairāk ciemiem , jo labāk. A ciemi iegūst darba vietas, vecītis-torgašs dzer vietējā krogā, loģistikas zirdziņam vajag stellinģi (infrastruktūra) un auzas (izejmateriāli, rezerves daļas) puišeļi par savām kapeiciņām pērk bobongas ciema bodē un tā pa riņķi, visur kaut kas apgrozās un pa vidu kaut kur ik pa brīdim tā pievienotā vērtība izlien...

P.S. Analoģija, protams, stipri tēlaina, ilustratīva, primitīva un neprecīza.
25.jūlijs 2020, 10:47 | links
 
Pēc mana ekonomiku mums nogremdēja politiķi ar savām debiloidiskajām ambīcijām.Otrs ir ka gribam uzreiz kļūt par miljonāriem.nu kaut kā tā

elgreko, 25.jūlijs 2020, 10:13


Var piekrist, ka ekonomiku nogremdēja tā milzīgā naudas kāre - tūlīt un tagad! Likvidēja cukurfabrikas, jo ES maksāja par to, sagrieza kuģus, jo atkal ES maksāja, un tā tālāk.
Ātri lielu naudu var iegūt tikai zogot un reketējot, izmantojot savu dienesta stāvokli.
Strādājot, un ievērojot likumu, tas nav praktiski iespējams.
25.jūlijs 2020, 10:38 | links
 
Pēc mana ekonomiku mums nogremdēja politiķi ar savām debiloidiskajām ambīcijām.Otrs ir ka gribam uzreiz kļūt par miljonāriem.nu kaut kā tā
25.jūlijs 2020, 10:13 | links
 
Te nu ir salasījušies, piedodiet, tādi, kuri nav tuvu stāvējuši ražošanai, vairāk gan turības tukšmuldēšanai un kupi-prodai biznesam.

Jozis2, 24.jūlijs 2020, 22:23

Nu personīgi man maģistra diploms gan ir LU Ekonomikas un vadības fakultātes un ar ražošanas uzņēmumiem un procesiem (datortehnikas, programmatūras, pēdējā laikā nedaudz arī makšķerlietu) zināms sakars ir bijis.
Bet ne par to stāsts, bet par nez kapēc radīto mītu, ka ražošana tas ir vienīgais labi, a viss pārējais slikti. Pamatojiet lūdzu? Ne jau tikai ražošana rada pievienoto vērtību. Ražošana ražošanas pēc? Nu lokāli tas var strādāt bet ne jau globalizācijas apstākļos. Lai ražotu jābūt un konkurētu jābūt kaut kādam priekšrocībām, lai tavu produktu kāds pirktu. Ražotāji to reti spēj, tur kādam kupi-prodai jāpieslēdzs. Bet nu tāpat pašlaik ražot reāli izdevīgi tikai tur, kur savi (vai vismaz izdevīgi nopērkami un loģistiski piegādājami) izejmateriāli, enerģija, kvalificētāks un lētāks darba spēks. Jā, protams, arī infrastruktūra un tehnoloģijas spēlē lomu, bet bez augstāk minētā jēga nulle. Drizāk jau jāformulē ka imports-slikti, eksports (tai skaitā arī re-eksports un tranzīts) -labi, jo vienkāršoti formulējot ekportējam mēs savācam svešu naudu, a importējot atdodam savu. BET, sūdi jau tādi, ka nav vairs Ulmaņa laiki, kad latvju sviests bija visai Eiropai vajadzīgs. Konjunktūra un pieprasījums pamainījies... Mēs varam kaut ko ražot, bet tikai ļoti šauri, vai nu tīri iekšejam tirgum, kas nekāds, vai kaut kas no tā, kas mums - koks, dolomīts utt. Jā, kaut kas jau ir, bet ļoti švaki uz citu fona. Savulaik visi VEFI, RAFI, REZI utt. varēja strādāt tikai kamēr izejmateriālus no PSRS dzina. Un, kā jau visiem mazajiem, lielākie, stiprākie, bagātākie atstāj tikai to , ar ko paši ņemties negrib, vai nu pelņa par mazu vai gemorojs par lielu... Nu sēdētu pastalās un zemīti ar zirdziņu artu, buļbas visiem pietiktu, bet gribas ta visu, ko lielie saražojuši - autiņus, TV, datorus, elektroniku utt.

zaraza, 24.jūlijs 2020, 23:17


zarazam!
Kā ekonomistam jau nu vajadzēja zināt, kas ir tā pievienotā vērtība. Tā tiek pievienota, ja tā var sacīt, galvenokārt, tikai ražošanas procesā, kur no izejvielas ar zemu vērtību, iegūst produktu ar augstāku vērtību.
Visā pārējā, lūdzu to nejaukt ar pievienotās vērtības nodokli /PVN/, kuru piemēro visiem.
Lai kaut ko uzsāktu ražot, jebkurā gadījumā ir vajadzīga ideja, ražošanas iekārtas un telpas, tātad ievērojams kapitāls, kuru šādos tiesiskos apstākļos, kā pašlaik ir Latvijā, vajag būt ļoti lieliem pautiem, lai riskētu to ieguldīt.
Vēl jo vairāk tāpēc, kad jau ir sistēma, kura, tiklīdz tai kaut kas nepatīk, tūlīt aptur naudas plūsmu, vai to konfiscē.
Tagad jau pat pensionāriem ar Eur 180,00 mēnesī, ir gadījumi, kad kontā konfiscē visu naudu, kas nav vairs atgūstama, zinu tādus gadījumus, jo esmu gan ar naudu, gan padomu šādiem cilvēkiem līdzējis.
Pašam bija doma izveidot šeitpat ledus urbju ražotni, čaļi bija izdomājuši unikālu griešanas galvu, taču, kad saskāros ar būvvaldi, arī valsts zemes dienestu, sapratu - nav jēgas ar pieri skriet sienā. Gan jau čaļi savu domu pārdos kaut kur citur.
Un tādos apstākļos, kad krīzes laikā ir daudz kas cits svarīgāks par savas valsts cilvēku, daudzi izvēlas aizbraukt, ne par velti Rīgu jau sauc par sarūkošu pilsētu, nerunājot par Latvijas laukiem.
Jā, tie, kuri pirms pirmās krīzes izsitāmies cilvēkos, dzīvojam, esam mācīti un savu dzīvi arī, visticamāk, cilvēcīgi nodzīvosim. Tikai žēl, ka sētnieki un šoferu dēli Latvijas valsti notrallinās, valsti, par kuru daudzi tās dēli ir atdevuši savas dzīvības. Bet, kam tas tagad ir svarīgi?
Kas nezina un neciena savas valsts vēsturi - tam nav nākotnes...
25.jūlijs 2020, 10:12 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager