Te iepriekš gāja runa par Krievijas tranzīta ietekmi uz IKP un nodokļiem.
Tad te drusku skats no skaitļu puses.
Visa transporta un uzglabāšanas nozare no IKP sastāda 7%, ja mēs pieņemam, ka tranzīts uz un no Krievijas iet galvenokārt izmantojot dzelzceļu, vismaz lielākie apjomi, kam neatradu precīzu izdalījumu, bet skatoties pēc nodokļiem, tad no visas transporta un uzglabāšanas nozares visi dzelzceļa sfēra pakalpojumi ir atkal 7% no PVN groza un tā mēs varam izsecināt dzelzceļa tranzīta ietekmi uz nozari, tad nu lūk, ja Latvija aizliegtu tranzītu, importu un eksportu ar Krieviju, tad uz kopējā IKP temperatūru ļoti liels trieciens Latvijai nebūtu. Tā kā es sliecos domāt, ka tas lielais trieciens 3% IKP un valsts ekonomikai ir tranzītnieku lobēts viedoklis, kam īsti nav pamatojums ar skaitļiem, protams atsevišķiem biznesmeņiem biznesa aizvēršana gan būtu.
Tad te drusku skats no skaitļu puses.
Visa transporta un uzglabāšanas nozare no IKP sastāda 7%, ja mēs pieņemam, ka tranzīts uz un no Krievijas iet galvenokārt izmantojot dzelzceļu, vismaz lielākie apjomi, kam neatradu precīzu izdalījumu, bet skatoties pēc nodokļiem, tad no visas transporta un uzglabāšanas nozares visi dzelzceļa sfēra pakalpojumi ir atkal 7% no PVN groza un tā mēs varam izsecināt dzelzceļa tranzīta ietekmi uz nozari, tad nu lūk, ja Latvija aizliegtu tranzītu, importu un eksportu ar Krieviju, tad uz kopējā IKP temperatūru ļoti liels trieciens Latvijai nebūtu. Tā kā es sliecos domāt, ka tas lielais trieciens 3% IKP un valsts ekonomikai ir tranzītnieku lobēts viedoklis, kam īsti nav pamatojums ar skaitļiem, protams atsevišķiem biznesmeņiem biznesa aizvēršana gan būtu.
22.marts 2024, 21:08 | links