Ekonomika un politika

Demokrātikas sabiedrības ietvaros būtu būtiski iepazīties un diskutēt par šo tēmu. Tā kā iepriekšējā politisko diskusiju tēma ir veiksmīgi nonākusi pie paredzamā finiša,gribētos to atsākt jaunā kvalitātē, bez personīgiem cieņu aizvainojošiem komentāriem un bez kādas rasu naida kurināšanas. Tā ar bišku ar vēsāku un skaidrāku prātu...
Kas ta būs, ka burunduks iesprūdīs savā ritenī, ritenim ir jāgriežas...:)
14.februāris 2019, 18:14 | links
 
Nu nav tak izdevīgi ieklāt kvalitatīvu ceļa segumu, kam tas ir vajadzīgs..., neturpināšu :)
14.februāris 2019, 18:10 | links
 
 
Visu cieņu foruma daribniekiem!
Par ceļiem:
Kaut kā neesmu dzirdējis no zinātniekiem un ceļu speciālistiem nevienu novatorisku pieeju ceļu būvē un remontā.
Visu ko esmu redzējis tas ir pielietais pāžes ģīmis.

fish1, 14.februāris 2019, 17:10

Sen jau ir izdomāta skaista,novatoriska pieeja ceļa būvē.Uz ceļa nav nevienas lūkas,tās visas ir uz ietvēm.Remonts,ceļa būve, gan ātrāka ,gan lētāka.Piemērs-Īrija
14.februāris 2019, 17:44 | links
 
https://youtu.be/hWum7ie7OTA

Saki ko tu šodien nes ?
A problemu par ceļiem !
;) !
14.februāris 2019, 17:39 | links
 
Visu cieņu foruma daribniekiem!
Par ceļiem:
Kaut kā neesmu dzirdējis no zinātniekiem un ceļu speciālistiem nevienu novatorisku pieeju ceļu būvē un remontā.
Visu ko esmu redzējis tas ir pielietais pāžes ģīmis.
14.februāris 2019, 17:10 | links
 
Cits neizprotams jautājums,kāpēc nelieto šo

Brusis, 14.februāris 2019, 15:45

Tāpēc, ka šo, iespējams, nevar ar sāli kaisīt. čoms nokaisīja kāpnes privātmājai...pēc 2 nedēļām, kāpnes uzskatījās kā 2 gadsimtus vecas.

Redzēs, Rīgā pie pieturām ir betons saliets, lai sab. transports asfaltu nemaitā....

daddy_j, 14.februāris 2019, 16:00

Kādreiz nav citas iespējas, un es nežēloju karstu ūdeni un otrā dienā uz kāpnēm šālsšluru nomazgāju. Traumu negribas dabūt...
14.februāris 2019, 16:53 | links
 
Lāpstiņa un smiltiņas.;)
14.februāris 2019, 16:30 | links
 
Cits neizprotams jautājums,kāpēc nelieto šo

Brusis, 14.februāris 2019, 15:45


Tāpēc, ka šo, iespējams, nevar ar sāli kaisīt. čoms nokaisīja kāpnes privātmājai...pēc 2 nedēļām, kāpnes uzskatījās kā 2 gadsimtus vecas.

Redzēs, Rīgā pie pieturām ir betons saliets, lai sab. transports asfaltu nemaitā....
14.februāris 2019, 16:00 | links
 
Cits neizprotams jautājums,kāpēc nelieto šo;

https://www.tvnet.lv/5188560/cemex-prezente-pirmo-betona-celu-un-gatavs-sadarbibai-celu-buvesana-latvija
14.februāris 2019, 15:45 | links
 
Variet gānīt ceļiniekus un mēri, visus nomainīt uz pareizajiem un ceļu vienalga nebūs jo mūsu klimata joslā pielietojot dolomītu nekas savādāk nesanāks. Tukšu salmu kulšana.

kutis, 14.februāris 2019, 13:09

Kur problēma ceļiniekiem iepirkt granīta šķembu priekš materiāliem? Jau cik gadu desmitus redzams ka dolomīts neder, bet joprojām to pielieto.

MV-F, 14.februāris 2019, 13:44


Paskaties cenu;

https://dbuve.lv/materiali/?gclid=CjwKCAiAwJTjBRBhEiwA56V7qzV8iswtTvgiFa2lzOKZs83BqnK6FU_ZcfUMUuTV2JP4jQTJtwqMBBoC9pQQAvD_BwE#tab-id-2
14.februāris 2019, 15:42 | links
 
 
alko top 10 ar gadu no gada bonaparts un trisgraudnieks , kas tur par šķembām naudu tērēs, sadardzinās pasākums vilkt no ukrainas, igauņiem.
14.februāris 2019, 13:57 | links
 
Variet gānīt ceļiniekus un mēri, visus nomainīt uz pareizajiem un ceļu vienalga nebūs jo mūsu klimata joslā pielietojot dolomītu nekas savādāk nesanāks. Tukšu salmu kulšana.

kutis, 14.februāris 2019, 13:09


Kur problēma ceļiniekiem iepirkt granīta šķembu priekš materiāliem? Jau cik gadu desmitus redzams ka dolomīts neder, bet joprojām to pielieto.
14.februāris 2019, 13:44 | links
 
Variet gānīt ceļiniekus un mēri, visus nomainīt uz pareizajiem un ceļu vienalga nebūs jo mūsu klimata joslā pielietojot dolomītu nekas savādāk nesanāks. Tukšu salmu kulšana.
14.februāris 2019, 13:09 | links
 
https://jauns.lv/raksts/zinas/318276-linkaits-par-bedrem-rigas-ielas-ja-dome-sudzas-par-finansu-trukumu-tad-ta-ir-tikai-atruna

urmaas, 14.februāris 2019, 10:25


Mēris štuko kā tos 19 miljonus norakstīt savā kešā, nevis izlietot ielu remontiem.
Aizbērs bedres ar dolomīta šķembām, būs labi :)))
14.februāris 2019, 10:29 | links
 
 
raihs [25m]: Lietuvas piemērs- nolīguši SWE firmu, kura pārbaudīja visus ceļus. No 20 ceļiem normāli bija 4... Sodi uzlikti miljonos.... Lūk recepte...Savulaik swensonu ceļinieku firma piedalijās konkursā par ceļu remontiem un atjaunošanu LV. Šamie pat bij noklājuši jaunu asfaltu (cik km neatceros, bet nebij daudz)! Cena par km zemāka par bāleliņu piedāvāto, bet kvalitāte kā jau svensoniem. Swensoni protams konkursu "nevinnēja"! Jo konkursā "bij jāuzvar" bāleliņu firmai! Tā ari dzīvojam!
p.s.
Informācija no tajā laikā ar ceļu izbūvi cieši saistīta cilvēka.

urmaas, 14.februāris 2019, 09:47

Vispār cūcības jau sākas augstskolā, kur būvinženieru studenti lielākā daļa to pabeidz ar nopirkiem kusa darbiem un diplomdarbiem. Tad šādi zaļknābji vēlāk bīda savu karjeru būvniecībā, tāpēc ir tādas "bāleliņu" firmas, kas māk "iesmērēt" konkursu organizētājiem, jo jau studiju laikos tā taciņa ir iemīta - kā teikt visu var nopirkt.

MV-F, 14.februāris 2019, 09:58
nadirs, man čoms tikko beidza būvinženierus, copēt netika , daudz jāmācās, naudas pietiek lai 5 diplomus nopirktu.

usis, 14.februāris 2019, 10:14


Te ir cits stāsts - tie kas grib būt būvinženiri, tie arī mācās un cīnās pie mācībām pat pa naktīm, bet tiek kas grib būt "superbūvinženieri", tie visu pērk.
14.februāris 2019, 10:22 | links
 
raihs [25m]: Lietuvas piemērs- nolīguši SWE firmu, kura pārbaudīja visus ceļus. No 20 ceļiem normāli bija 4... Sodi uzlikti miljonos.... Lūk recepte...Savulaik swensonu ceļinieku firma piedalijās konkursā par ceļu remontiem un atjaunošanu LV. Šamie pat bij noklājuši jaunu asfaltu (cik km neatceros, bet nebij daudz)! Cena par km zemāka par bāleliņu piedāvāto, bet kvalitāte kā jau svensoniem. Swensoni protams konkursu "nevinnēja"! Jo konkursā "bij jāuzvar" bāleliņu firmai! Tā ari dzīvojam!
p.s.
Informācija no tajā laikā ar ceļu izbūvi cieši saistīta cilvēka.

urmaas, 14.februāris 2019, 09:47

Vispār cūcības jau sākas augstskolā, kur būvinženieru studenti lielākā daļa to pabeidz ar nopirkiem kusa darbiem un diplomdarbiem. Tad šādi zaļknābji vēlāk bīda savu karjeru būvniecībā, tāpēc ir tādas "bāleliņu" firmas, kas māk "iesmērēt" konkursu organizētājiem, jo jau studiju laikos tā taciņa ir iemīta - kā teikt visu var nopirkt.

MV-F, 14.februāris 2019, 09:58

nadirs, man čoms tikko beidza būvinženierus, copēt netika , daudz jāmācās, naudas pietiek lai 5 diplomus nopirktu.
14.februāris 2019, 10:14 | links
 
raihs [25m]: Lietuvas piemērs- nolīguši SWE firmu, kura pārbaudīja visus ceļus. No 20 ceļiem normāli bija 4... Sodi uzlikti miljonos.... Lūk recepte...Savulaik swensonu ceļinieku firma piedalijās konkursā par ceļu remontiem un atjaunošanu LV. Šamie pat bij noklājuši jaunu asfaltu (cik km neatceros, bet nebij daudz)! Cena par km zemāka par bāleliņu piedāvāto, bet kvalitāte kā jau svensoniem. Swensoni protams konkursu "nevinnēja"! Jo konkursā "bij jāuzvar" bāleliņu firmai! Tā ari dzīvojam!
p.s.
Informācija no tajā laikā ar ceļu izbūvi cieši saistīta cilvēka.

urmaas, 14.februāris 2019, 09:47


Vispār cūcības jau sākas augstskolā, kur būvinženieru studenti lielākā daļa to pabeidz ar nopirkiem kusa darbiem un diplomdarbiem. Tad šādi zaļknābji vēlāk bīda savu karjeru būvniecībā, tāpēc ir tādas "bāleliņu" firmas, kas māk "iesmērēt" konkursu organizētājiem, jo jau studiju laikos tā taciņa ir iemīta - kā teikt visu var nopirkt.
14.februāris 2019, 09:58 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager