Ekonomika un politika

Demokrātikas sabiedrības ietvaros būtu būtiski iepazīties un diskutēt par šo tēmu. Tā kā iepriekšējā politisko diskusiju tēma ir veiksmīgi nonākusi pie paredzamā finiša,gribētos to atsākt jaunā kvalitātē, bez personīgiem cieņu aizvainojošiem komentāriem un bez kādas rasu naida kurināšanas. Tā ar bišku ar vēsāku un skaidrāku prātu...
https://youtu.be/tRzZfzdD64A?si=IwzjZvux16qtc250
Ukraiņiem atkal bēdas.
Vajadzētu uzbliezt pa Maskavau ar pāris simtiem raķešu, varbūt tad sieriņiem kaut kas sāktu pielekt....

Headhunter, 22.marts 2024, 11:24


Viņi to labprāt darīt 7x24-365, bet nu no ASV puses jau sāk kliegt ka nevajagot ar droniem pa naftas pārstādēm bliezt. Kas tas par karu, kur mazākajam diktē noteikumus kā atdauzīt lielo. Tur laikam ož pēc biznesa plānu izjaukšanas naftas tirdzniecībā. Ja Ukraiņiem sadotu visu kas līdz šim ir uz papīra paredzēts, Maskavas vietā būtu sibīrijas līdzenums bez celmiem. Bet NĒ, dod visu tā pa kripatiņai.
22.marts 2024, 15:38 | links
 
zaraza [22.mar]: Brīvajā zonā tiek uzglabāta prece tikai turpmākai transportēšanai (atrodas pie stividora).
Šausmīgi dziļa un smaga tēma, kuru šeit apspriest būtu pārāk gari. Daudz būtu arī jāskaidro nianses. Tādēļ arī pateicu pāris īsus secinājumus bez padziļinātas pieejas.

Cope321, 22.marts 2024, 09:03

Vairāk jau, cik saprotu, cepšanās notiek par dzelzceļa pārvadājumiem, kurus "izķert" iespejams pirms tie fiziski nonāk ostās. Bet, kā jau Dombrušovā arī pieminēja, valsts jau var uzsākt spēli, kurā tā ir stipra. BIROKRĀTIJA! Tas ir stiprs ierocis...
Daudz ko nevar ko aizliegt nacionālā līmeni, jo EU un cita starptautiskā likumdošana neļauj. Bet toties var sarežģīt procedūras, vilk termiņus, kavēt lēmumus. Definēt lietas par dubultā pielietojuma objektiem, kam katrai partijai jāizņem licence, kuru var vilkt, neiedot, pārsūdzēt un pārpārsūdzēt. Radīt situāciju, ka de jure it kā darīt var visu, bet de facto nevienam negribas čakarēties, tērēt laiku un naudu. Tāda shēma pie mums jau uz daudz ko atstrādāta un dzīvot pašiem traucē, tagad viedie veči ar melno jostu ierēdniecībā varētu vismaz kaut kur to izmantot lietas labā :DDD
Dzelzceļa temats ir vesela epopeja.
Es tikai nosaucu virzienu, no kura aug kājas tālākām darbībām pa dzelzceļu.
Kā jau teicu, temats, kuru, pat esot loģistikas jomā, līdz galam nevar iemācīties no galvas nekad.
Shēma sākas ostās un tā turpinās tālāk pa dzelzceļu. Lai dzelzceļa sadaļā nerastos problēmas, visu sākotnēji ir ļoti pareizi jāizdara nosūtītājam un stividoram brīvostā.
22.marts 2024, 12:57 | links
 
Sorī, kamēr Grabovskis sludinās mīlestību pret krieviem, tikmēr sludināšu to kāds preteklis viņš ir

jurciks66, 22.marts 2024, 10:01
Grabovskis ir Grabovskis bet jurciks ir 0.Sludini tālāk.

AJAJ, 22.marts 2024, 11:41

grabovskis ir vate Jurciks taisnibu saka.
22.marts 2024, 12:43 | links
 
https://youtu.be/tRzZfzdD64A?si=IwzjZvux16qtc250
Ukraiņiem atkal bēdas.
Vajadzētu uzbliezt pa Maskavau ar pāris simtiem raķešu, varbūt tad sieriņiem kaut kas sāktu pielekt....

Headhunter, 22.marts 2024, 11:24
Būtu skaisti ja kādus pārsimt dronus uz rubļovku palaistu:)
22.marts 2024, 12:29 | links
 
Sorī, kamēr Grabovskis sludinās mīlestību pret krieviem, tikmēr sludināšu to kāds preteklis viņš ir

jurciks66, 22.marts 2024, 10:01

Grabovskis ir Grabovskis bet jurciks ir 0.Sludini tālāk.
22.marts 2024, 11:41 | links
 
https://youtu.be/tRzZfzdD64A?si=IwzjZvux16qtc250
Ukraiņiem atkal bēdas.
Vajadzētu uzbliezt pa Maskavau ar pāris simtiem raķešu, varbūt tad sieriņiem kaut kas sāktu pielekt....
22.marts 2024, 11:24 | links
 
Bjorgvins [22.mar]: jurčiks bez Grabovska dzīvot nevar. Tā ir mūža mīlestība.
Dddd
22.marts 2024, 11:15 | links
 
Sorī, kamēr Grabovskis sludinās mīlestību pret krieviem, tikmēr sludināšu to kāds preteklis viņš ir
22.marts 2024, 10:01 | links
 
Brīvajā zonā tiek uzglabāta prece tikai turpmākai transportēšanai (atrodas pie stividora).
Šausmīgi dziļa un smaga tēma, kuru šeit apspriest būtu pārāk gari. Daudz būtu arī jāskaidro nianses. Tādēļ arī pateicu pāris īsus secinājumus bez padziļinātas pieejas.

Cope321, 22.marts 2024, 09:03


Vairāk jau, cik saprotu, cepšanās notiek par dzelzceļa pārvadājumiem, kurus "izķert" iespejams pirms tie fiziski nonāk ostās. Bet, kā jau Dombrušovā arī pieminēja, valsts jau var uzsākt spēli, kurā tā ir stipra. BIROKRĀTIJA! Tas ir stiprs ierocis...
Daudz ko nevar ko aizliegt nacionālā līmeni, jo EU un cita starptautiskā likumdošana neļauj. Bet toties var sarežģīt procedūras, vilk termiņus, kavēt lēmumus. Definēt lietas par dubultā pielietojuma objektiem, kam katrai partijai jāizņem licence, kuru var vilkt, neiedot, pārsūdzēt un pārpārsūdzēt. Radīt situāciju, ka de jure it kā darīt var visu, bet de facto nevienam negribas čakarēties, tērēt laiku un naudu. Tāda shēma pie mums jau uz daudz ko atstrādāta un dzīvot pašiem traucē, tagad viedie veči ar melno jostu ierēdniecībā varētu vismaz kaut kur to izmantot lietas labā :DDD
22.marts 2024, 09:56 | links
 
Cik te lasu, arvien lielāka pārliecība, ka jurcikam seksu Grabovskis kategoriski atteicis! Tad nu bļaustās, kā nu māk:)))
22.marts 2024, 09:50 | links
 
jurčiks bez Grabovska dzīvot nevar. Tā ir mūža mīlestība.
22.marts 2024, 09:49 | links
 
Ar to seksu viena korespondente un ministre ir galīgi nojūgušās.Laikam viņas nomāc seksa trūkums.Meitenes staigā makten īsos bruncīšos un caurspīdīgās blūzītēs.Kāda vēl apakšveļu neuzvelk. Nav brīnums,ka vecam profesoram sāk siekala tecēt.Tad ta brīnums.daddy pareizi pateica,ka visoa laikos tas ir bijis un tā būs.Ja tā nebūs,tad demogrāfijas līkne iebrauks galīgā grāvī.
22.marts 2024, 09:45 | links
 
Cilvēki parasti savu vājumu parāda naudas priekšā. Vēl arī alkohola un krievu priekšā, kā Grabovskis.
22.marts 2024, 09:41 | links
 
Kā Krievija var zaudēt karā,ja visi tik centīgi viņu atbalsta kā vien var.Darbos protams. Ar muti jau brauc it kā Ukrainas virzienā.
22.marts 2024, 09:37 | links
 
Paldies par skaidrojumu!!
Sapratu, ka problēma (ar Mangānu & CO) nav tik vienkārša, kā te mēģina uzzīmēt un tā bļaustīšanās ir tīrais populisms...

tāpat kā ar JVMA #MeToo - ļaudis mīlējās un mīlēsies, nobriedušiem večiem patīk jaunas meitenes un otrādi...

Kāpēc viss šitas medijus pārpludina? Lai Kariņu un Vienotību atslogotu??
22.marts 2024, 09:11 | links
 
zaraza [21.mar]: Ja ir runa par brīvostām (brīvajām zonām pēc statusa), tad viņiem uzskaitei, pēc preču ievešanas noliktavā, pietiek reģistrēt tikai preces nosaukumu no kuģa konosamenta. Nav prasība pēc preču klasifikācijas. Līdz ar to viņi var piekopt minēto mahināciju mangānam.
https://m.likumi.lv/ta/id/293175-muitas-noliktavu-pagaidu-uzglabasanas-un-brivo-zonu-noteikumi

Cope321, 21.marts 2024, 13:35

nu redzi, to jau tad var kontrolēt tikai ar valsts gribu un spēju iejaukties... un kontroles kapacitāti... Vienalga cik brīva tā osta nebūtu, tas jau neatļauj vest nelegālu preci un neaizliedz tiesības valsts struktūrām un specdienestiem veikt kravu fiziskas kontroles, pofig kas tur ir vai nav deklarēts. Ja ir politiskā griba, tad tehniski izdarīt to galīgi nav problēma... Cita lieta, ka pēc pirmā "ielidojuma" tranzītnieki notīsies un brīvā osta paliks pavisam brīva no kravām...
Juridiski brīvās zonas uzņēmums atbildību diemžēl nesīs ļoti minimāli (prece atrodas uzraudzībā un nepatiesās ziņas iegūtas no konosamenta). Nosūtītājam arī nav nekas izdarāms par nepatiesu ziņu sniegšanu stividoram un valstij.
Uzņēmējs var nosūtīt preci atpakaļ nosūtītājam (anormālas izmaksas) vai valsts ar laiku var iegūt tiesības preci atzīt par valstij piekritīgu mantu.
Brīvajā zonā tiek uzglabāta prece tikai turpmākai transportēšanai (atrodas pie stividora).
Šausmīgi dziļa un smaga tēma, kuru šeit apspriest būtu pārāk gari. Daudz būtu arī jāskaidro nianses. Tādēļ arī pateicu pāris īsus secinājumus bez padziļinātas pieejas.
22.marts 2024, 09:03 | links
 
Ja tiks šie Briselē, tad izrādīsies ka Ždanoka bija vēl ļoti jauka babuļa.
21.marts 2024, 16:05 | links
 
 
Vispār jau tranzīta kravu apjoms gan pa dzelzceļu, gan ostām ir gadu no gada sarucis.
21.marts 2024, 14:42 | links
 
Ja ir runa par brīvostām (brīvajām zonām pēc statusa), tad viņiem uzskaitei, pēc preču ievešanas noliktavā, pietiek reģistrēt tikai preces nosaukumu no kuģa konosamenta. Nav prasība pēc preču klasifikācijas. Līdz ar to viņi var piekopt minēto mahināciju mangānam.
https://m.likumi.lv/ta/id/293175-muitas-noliktavu-pagaidu-uzglabasanas-un-brivo-zonu-noteikumi

Cope321, 21.marts 2024, 13:35


nu redzi, to jau tad var kontrolēt tikai ar valsts gribu un spēju iejaukties... un kontroles kapacitāti... Vienalga cik brīva tā osta nebūtu, tas jau neatļauj vest nelegālu preci un neaizliedz tiesības valsts struktūrām un specdienestiem veikt kravu fiziskas kontroles, pofig kas tur ir vai nav deklarēts. Ja ir politiskā griba, tad tehniski izdarīt to galīgi nav problēma... Cita lieta, ka pēc pirmā "ielidojuma" tranzītnieki notīsies un brīvā osta paliks pavisam brīva no kravām...
21.marts 2024, 14:15 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager