Laivu reģistrācija

Gan motorlaiva, gan airu laiva ir mazizmēra kuģošanas līdzeklis.
13.augusts 2019, 11:25 | links
 
2.4.
13.augusts 2019, 11:33 | links
 
Punkts 2 ieskaitot 2.4 nosaka tikai un vienīgi to, kādus kuģošanas līdzekļus reģistrē CSDD. Un nekāda sakara ar to lietošanu satiksmē.
13.augusts 2019, 11:39 | links
 
5.pants diezgan konkrēti runā par to, ka tas attiecas uz izmaiņām reģistrācijas apliecībā. Tas tiešām nerunā par to, uz kādiem transporta līdzekļiem tas attiecas, jo transporta līdzekļa tips būs norādīts reģistrācijas apliecībā (pants taču norāda, ka tāda jau ir, ja jau tajā ir izmaiņas). Attiecīgi, ja reģistrācijas apliecībā ir "airu laiva", tad spēkā 2.4 punktā minētā definīcija par pieļaujamo jaudu airu laivai. Ja transportlīdzekļa motora jauda neatbilst airu laivai - tātad neatbilstība likuma prasībām, un jautājums, kuru Administratīvo pārkāpumu kodeksa pantu piemēro. Skarbākais laikam sanāk 117.9 par reģistrācijas noteikumu pārkāpšanu, t.i.nav reģistrēts atbilstoši. Ja motorlaiva, tad domāju, šeit diskusiju nav - drīkst.


Citātā ieliku komentāru, ko rakstīju pirms aptuveni diviem mēnešiem, lai atsvaidzinātu atmiņu diskusijas dalībniekiem.
13.augusts 2019, 11:47 | links
 
Krish KG,

Izmaiņas REĢISTRĀ. Un nekādā reģistrācijas apliecībā!
13.augusts 2019, 11:53 | links
 
Es ļoti ceru, ka copmaņi vai vienkāršie ūdens atpūtas tīkotāji, kas lasa šo "diskusiju" sapratīs, ka NE KĀDĀ gadījumā nemēģināt raut likumā kaut kādus punktus vai teikumus no konteksta un cerēt, ka tie viņus paglābs!
Ja likumu lasa ar sapratni, tad pārsvarā tur viss ir skaidri un gaiši uzrakstīts, un tas, ka kāds interneta pokimons zem segvārda "irseejs = lote71 = losis71" te jauc gaisu, tas ir domāts tikai Jūsu maldināšanai lai caur soda kvītīm tiktu patukšoti Jūsu maciņi!
Lasiet likumus un viss būs super!
Airu laiva ir airu laiva, gan reģistrētā gan nereģisrtētā formā un ar to NEDRĪKST pārvietoties (pat īslaicīgi) ar motoru virs 3.6 kw.! Par to būs protokols un sods (bez brīdinājuma opcijas)! Tiklīdz motors ir virs 3.6 kw, tai noteikti ir jābūt reģistrētai kā motorlaivai, vadītājam jābūt kuģošanas līdzekļa tiesībām utt. Motorlaivai jau var uzkarināt gan lielākus gan mazākus dzinējus (vai kaut vai braukt ar airiem:)), kā arī veikt iepriekšminētā pokimona darbības!
Lai veicas!
13.augusts 2019, 11:57 | links
 
Krish KG,

Izmaiņas REĢISTRĀ. Un nekādā reģistrācijas apliecībā!

irseejs, 13.augusts 2019, 11:53


Reģistrējot/mainot reģistrācijas datus izsniedz reģistrācijas apliecību, šie ir saistīti jēdzieni. Es jau no jūnija diskusijas sapratu, ka viens otru nepārliecināsim, līdz personisku apvainojumu līmenim, kā te dažs labs dara, nolaisties neredzu ne jēgu ne iemeslu :)
Negribētos tikai, lai kāds "atraujas" sodu, jo "forumā teica, ka tā var darīt". Pilno 5.panta tekstu bez atsevišķiem izgriezumiem iekopēju zemāk, tālāk katrs pats var lasīt un izdarīt savus secinājumus.

Mazizmēra kuģošanas līdzekļa īpašnieks (valdītājs) ūdens satiksmē iesaistīto mazizmēra kuģošanas līdzekli reģistrē Ceļu satiksmes drošības direkcijā piecu darbdienu laikā pēc tā iegādes vai ievešanas no ārvalsts. Ja mainās vismaz viens no reģistrējamiem tehniskajiem datiem, kā arī dati par īpašnieku (valdītāju) vai mazizmēra kuģošanas līdzekļa reģistrācijas apliecībā (turpmāk - reģistrācijas apliecība) norādīto turētāju, piecu darbdienu laikā pēc attiecīgajām izmaiņām tās reģistrē reģistrā. Izmaiņas nereģistrē, ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim īslaicīgi izmanto citu uzkarināmo motoru (kas nav norādīts reģistrācijas apliecībā), kura jauda nepārsniedz 36,8 kW. Ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim izmantojamā uzkarināmā motora jauda ir lielāka par 36,8 kW, tā izmantošanas tiesības persona apliecina ar attiecīgu Ceļu satiksmes drošības direkcijas izsniegtu reģistrācijas apliecību vai izziņu par mazizmēra kuģošanas līdzekļa motora piederību.
13.augusts 2019, 12:03 | links
 
Tak pazvaniet uz VP, palūdziet lai savieno ar attiecīgo amatpersonu un jums apstiprinās to ko es rakstīju.

Šitam šizofrēniķim pašam pat savas laivas nav. :)
13.augusts 2019, 12:03 | links
 
Pat ģīmjgrāmatā dažas personas vēlās Tautai ieskaidrot, ka 10zs selvu varot izmantot bez vadītāja apliecības!
13.augusts 2019, 12:31 | links
 
Airu laivas ne/apšaubāma priekšrociba- iespēja braukt pālī. Atvieglota piekļuve gan VP amatpersonām, gan citām izklaidēm. :)
13.augusts 2019, 12:37 | links
 
Airu laivas burvība. :)
Viss zemāk rakstītais attiecās tikai uz laivas reģistrāciju un reģistrācijas noteikumiem.
Par braukšanu šmigā vai bez kategorijas jau ir cits Lapk pants, tur atsauce uz 5. pantu nepalīdzēs.
13.augusts 2019, 13:03 | links
 
Ievestas laivas no Norvēģijas piereģistrēšana...
Vēlos iegādāties laivu,kura ir ievesta no Norvēģijas Latvijā.Uz rokas pārdevējam ir pirkšanas,pārdošanas papīrs,bet nav nekādas norvēģu reģistrācijas apliecības un citi dokumenti,jo cik zināms,ka norvēģi reģistrē tikai tad,ja laivas garums pārsniedz 15m...Laivai nav arī nekādi ražotāja VIN numuri,birkas...Vai ir iespējams vispār piereģistrēt tādu laivu?Vai kads ir saskāries ar kaut ko līdzīgu?
Laiva ir stiklaščiedras motorlaiva ar stūres iekārtu...
Interesējos CSDD un pa lielam neko konkrētu tā arī nepaskaidroja,vienīgi,ka jāved uz CSDD numuru salīdzinašanu un tad jau redzēs kas un kā...Vēl par CE sertificēšanu mineja,ka pie igauņiem to varot izdarīt un tādā garā...
HELP!
15.augusts 2019, 14:31 | links
 
ja nav vin nr tad nereģistrēs csdd tev viņu, jo nav iespējas viņu identificēt un atšķirt no citām laivām.
15.augusts 2019, 15:37 | links
 
Bez nummura nepiereģistrēsi, ja tas būtu, tad ar pirkš/pārd ligumu pietiktu, jo Norgē tādas tupeles nereģistrē
15.augusts 2019, 15:46 | links
 
Junkars [15.08.19]: Ievestas laivas no Norvēģijas piereģistrēšana...
Vēlos iegādāties laivu,kura ir ievesta no Norvēģijas Latvijā.Uz rokas pārdevējam ir pirkšanas,pārdošanas papīrs,bet nav nekādas norvēģu reģistrācijas apliecības un citi dokumenti,jo cik zināms,ka norvēģi reģistrē tikai tad,ja laivas garums pārsniedz 15m...Laivai nav arī nekādi ražotāja VIN numuri,birkas...Vai ir iespējams vispār piereģistrēt tādu laivu?Vai kads ir saskāries ar kaut ko līdzīgu?
Laiva ir stiklaščiedras motorlaiva ar stūres iekārtu...
Interesējos CSDD un pa lielam neko konkrētu tā arī nepaskaidroja,vienīgi,ka jāved uz CSDD numuru salīdzinašanu un tad jau redzēs kas un kā...Vēl par CE sertificēšanu mineja,ka pie igauņiem to varot izdarīt un tādā garā...
HELP!
Tādu nepiereģistrēsi LV. Parasti vieglāk piereģistrēt FIN vai EST, vai izcelsmes valstī, jo tur tas ir brīvprātīgi, tad arī LV var viegli pārreģistrēt, ja vēlas. CE vajag laivām, kas jaunākas par 98.gadu (jāprecizē csdd), vai arī ražotājam jābūt iekš ES, citādi vajag PAPĪRISKU CE apstiprinājumu. Šo visu man smuki csdd apstāstija, ja zina konkrētus jautājumus, tad viņi ļoti labi atbild
15.augusts 2019, 15:49 | links
 
ja nav vin nr tad nereģistrēs csdd tev viņu, jo nav iespējas viņu identificēt un atšķirt no citām laivām.

runiigais, 15.augusts 2019, 15:37


Un ja piekniedē no kāda veca verķa,piemēram,govju slaucamā aparāta birku ar tā VIN?Moš sanāk tad piereģistrēt?
Un ja Latvijā gadās kādu ievestu laivu reģistrēt ar oriģinālo VIN,bet laivas VIN nekur nefigurē datu bāzē,ko tad?Ar tad nevarēs piereģistrēt?
15.augusts 2019, 15:57 | links
 
Junkars [14:31]: Ievestas laivas no Norvēģijas piereģistrēšana...
Vēlos iegādāties laivu,kura ir ievesta no Norvēģijas Latvijā.Uz rokas pārdevējam ir pirkšanas,pārdošanas papīrs,bet nav nekādas norvēģu reģistrācijas apliecības un citi dokumenti,jo cik zināms,ka norvēģi reģistrē tikai tad,ja laivas garums pārsniedz 15m...Laivai nav arī nekādi ražotāja VIN numuri,birkas...Vai ir iespējams vispār piereģistrēt tādu laivu?Vai kads ir saskāries ar kaut ko līdzīgu?
Laiva ir stiklaščiedras motorlaiva ar stūres iekārtu...
Interesējos CSDD un pa lielam neko konkrētu tā arī nepaskaidroja,vienīgi,ka jāved uz CSDD numuru salīdzinašanu un tad jau redzēs kas un kā...Vēl par CE sertificēšanu mineja,ka pie igauņiem to varot izdarīt un tādā garā...
HELP!Tādu nepiereģistrēsi LV. Parasti vieglāk piereģistrēt FIN vai EST, vai izcelsmes valstī, jo tur tas ir brīvprātīgi, tad arī LV var viegli pārreģistrēt, ja vēlas. CE vajag laivām, kas jaunākas par 98.gadu (jāprecizē csdd), vai arī ražotājam jābūt iekš ES, citādi vajag PAPĪRISKU CE apstiprinājumu. Šo visu man smuki csdd apstāstija, ja zina konkrētus jautājumus, tad viņi ļoti labi atbild

Vells, 15.augusts 2019, 15:49


Paldies par infoo;)
Jā,doma ir mēģināt pie estipoisiem pieregistrēt laivu...
15.augusts 2019, 16:00 | links
 
Tā kā mana "pastala" ir pagājušā gadsimta 80-tie gadi un bez rūpnīcas nr, tad pārreģistrējot vajadzēja dzīt uz nr salīdzināšanu. Tur no mērija garumu un platumu. Pēčāk jau gāju augšā pēc papīriem.
15.augusts 2019, 17:08 | links
 
Tā kā mana "pastala" ir pagājušā gadsimta 80-tie gadi un bez rūpnīcas nr, tad pārreģistrējot vajadzēja dzīt uz nr salīdzināšanu. Tur no mērija garumu un platumu. Pēčāk jau gāju augšā pēc papīriem.

urmaas, 15.augusts 2019, 17:08


Un kurā csdd nodaļā tas tika darīts?
16.augusts 2019, 10:54 | links
 
Junkars [16.08.19]: Tā kā mana "pastala" ir pagājušā gadsimta 80-tie gadi un bez rūpnīcas nr, tad pārreģistrējot vajadzēja dzīt uz nr salīdzināšanu. Tur no mērija garumu un platumu. Pēčāk jau gāju augšā pēc papīriem.

urmaas, 15.augusts 2019, 17:08

Un kurā csdd nodaļā tas tika darīts?
Rīga
16.augusts 2019, 11:11 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager