Kaut kāds klusums - ir kāds bijis?
13.jūnijs 2019, 12:13 | links
Abavnieks [08.06.19]: skutans [21:51]: [quote=575425]skutans [17m]: Ieskrēju vakarā pačamdīt 16:30-19:30, zive ēd, bija mazie exemplāri , mēriņš norāvās. Negribējās mērcēt pēcpusi, biju līdz 21:00 funktierējis padarboties. Zive pietiekami , apenes sausas:) Ne asakas!3kg kādi ir?Vajag man arī aizbraukt!
Abavnieks, 8.jūnijs
Tikai 2kg, kopā, jā:)Vajag man arī aizbraukt.
skutans [08.06.19]: [quote=575425]skutans [17m]: Ieskrēju vakarā pačamdīt 16:30-19:30, zive ēd, bija mazie exemplāri , mēriņš norāvās. Negribējās mērcēt pēcpusi, biju līdz 21:00 funktierējis padarboties. Zive pietiekami , apenes sausas:) Ne asakas!3kg kādi ir?Vajag man arī aizbraukt.
Abavnieks, 8.jūnijs
Tikai 2kg, kopā, jā:)
skutans [08.06.19]: Ieskrēju vakarā pačamdīt 16:30-19:30, zive ēd, bija mazie exemplāri , mēriņš norāvās. Negribējās mērcēt pēcpusi, biju līdz 21:00 funktierējis padarboties. Zive pietiekami , apenes sausas:) Ne asakas!3kg kādi ir?
Koka laivas, tāpat kā podziņtelefoni izzūd. Paliek tikai tiem, kas jaudā tās darvot, labot, un saprot, kāds no tās labums. Koka makšķernieku laivas, lielākajā vairumā, ko nosaka arī to cena, izgatavošanas sarežģītība, ir plakandibenes. Protams tās ļoti stabilas stāvot kājās. Lielā masa tās daļēji aizsargā no zagļiem...Plakandibenēm ir praktiski neatrisināma problēma: Izžūstot rodas dibenā šķirbas, koka dēļu platuma izmēra staigāšanu nevar savietot ar dēļu stiprināšanu- tie ir perpendikulāri un stiprināšanas vietas neļauj laivas dibena dēļiem staigāt...Tā tas nav ar pārlaiduma dēļu laivām, kad viss staigā līdzi. Kamēr jauna, var ar visādiem silikoniem, linu , darvu izlīdzēties. Pēc ziemas, ja laiva izžūst, sākas šķirbu problēma, un darvo kā gribi, liela iespēja problēmām. Tadas plakandibenes man ir jau vairāk kā 50 gadus un problēma bijusi visām. Nu jau gadus 20 izlīdzos ar jausējamā jumta ruberoīdveidīgā pārklājuma uzkausēšanu... ielāpu likšanu ar to, katra gada tehnisko uzfrišināšanu. Ruberoīds daļēji pielīp...daļēji vaļā, jo dēļi mitri, staigā izmēros. Bet ja labi to pārklāj, iznāk kā ruberoīda vanna. Dēļi kalpo mehāniskajai stiprībai. Protams tie piebriest...un ja kas, ūdens straumēm nenāk. Paceļ laivu, atrod vietu, ja var, ar ugunsmetēju-gāzi piekarsē atkal. Var ar lipīgo jumta remontlenti ar alumīnija foliju uzlīmēt. Aun aiziet. Kāda pieredze citiem?
Rxq, 6.jūnijs 2019, 11:59
Bet kā būtu ja laivas apakšu taisa no 10-15 mm mitrumizturīgā saplākšņa, no lielas loksnes? Kau t vai divās daļās. Saplāksnis taču tā nestaigā, vienīgi pēc gadiem sāk atslāņoties.
MV-F, 6.jūnijs 2019, 20:29
Rxq [Vakar]: Koka laivas, tāpat kā podziņtelefoni izzūd. Paliek tikai tiem, kas jaudā tās darvot, labot, un saprot, kāds no tās labums. Koka makšķernieku laivas, lielākajā vairumā, ko nosaka arī to cena, izgatavošanas sarežģītība, ir plakandibenes. Protams tās ļoti stabilas stāvot kājās. Lielā masa tās daļēji aizsargā no zagļiem...Plakandibenēm ir praktiski neatrisināma problēma: Izžūstot rodas dibenā šķirbas, koka dēļu platuma izmēra staigāšanu nevar savietot ar dēļu stiprināšanu- tie ir perpendikulāri un stiprināšanas vietas neļauj laivas dibena dēļiem staigāt...Tā tas nav ar pārlaiduma dēļu laivām, kad viss staigā līdzi. Kamēr jauna, var ar visādiem silikoniem, linu , darvu izlīdzēties. Pēc ziemas, ja laiva izžūst, sākas šķirbu problēma, un darvo kā gribi, liela iespēja problēmām. Tadas plakandibenes man ir jau vairāk kā 50 gadus un problēma bijusi visām. Nu jau gadus 20 izlīdzos ar jausējamā jumta ruberoīdveidīgā pārklājuma uzkausēšanu... ielāpu likšanu ar to, katra gada tehnisko uzfrišināšanu. Ruberoīds daļēji pielīp...daļēji vaļā, jo dēļi mitri, staigā izmēros. Bet ja labi to pārklāj, iznāk kā ruberoīda vanna. Dēļi kalpo mehāniskajai stiprībai. Protams tie piebriest...un ja kas, ūdens straumēm nenāk. Paceļ laivu, atrod vietu, ja var, ar ugunsmetēju-gāzi piekarsē atkal. Var ar lipīgo jumta remontlenti ar alumīnija foliju uzlīmēt. Aun aiziet. Kāda pieredze citiem?Un kas notiek ar svaru ja tās visu laiku piķē?
Tad pēc desmit gadiem to ,, nevarēs divatā pacelt un pavilkt,,!?
Brencis21, 6.jūnijs 2019, 18:26
Ja reiz visu gribas ar komfortu, tad par Vecupeniekiem nav sliktu ko pateikt. Ērti piebraukt, ērti nogādāt mantas līdz laivai, laivu izvēlies pēc sirds patikas, un var arī papļāpāt ar bāzes džekiem, kuriem vienmēr ir info, ka kaut kur, kaut kam BIJA! :D
Ne asakas!
Abavnieks, 6.jūnijs 2019, 20:23
Koka laivas, tāpat kā podziņtelefoni izzūd. Paliek tikai tiem, kas jaudā tās darvot, labot, un saprot, kāds no tās labums. Koka makšķernieku laivas, lielākajā vairumā, ko nosaka arī to cena, izgatavošanas sarežģītība, ir plakandibenes. Protams tās ļoti stabilas stāvot kājās. Lielā masa tās daļēji aizsargā no zagļiem...Plakandibenēm ir praktiski neatrisināma problēma: Izžūstot rodas dibenā šķirbas, koka dēļu platuma izmēra staigāšanu nevar savietot ar dēļu stiprināšanu- tie ir perpendikulāri un stiprināšanas vietas neļauj laivas dibena dēļiem staigāt...Tā tas nav ar pārlaiduma dēļu laivām, kad viss staigā līdzi. Kamēr jauna, var ar visādiem silikoniem, linu , darvu izlīdzēties. Pēc ziemas, ja laiva izžūst, sākas šķirbu problēma, un darvo kā gribi, liela iespēja problēmām. Tadas plakandibenes man ir jau vairāk kā 50 gadus un problēma bijusi visām. Nu jau gadus 20 izlīdzos ar jausējamā jumta ruberoīdveidīgā pārklājuma uzkausēšanu... ielāpu likšanu ar to, katra gada tehnisko uzfrišināšanu. Ruberoīds daļēji pielīp...daļēji vaļā, jo dēļi mitri, staigā izmēros. Bet ja labi to pārklāj, iznāk kā ruberoīda vanna. Dēļi kalpo mehāniskajai stiprībai. Protams tie piebriest...un ja kas, ūdens straumēm nenāk. Paceļ laivu, atrod vietu, ja var, ar ugunsmetēju-gāzi piekarsē atkal. Var ar lipīgo jumta remontlenti ar alumīnija foliju uzlīmēt. Aun aiziet. Kāda pieredze citiem?
Rxq, 6.jūnijs 2019, 11:59
sosalele [06.06.19]: jau gadus 4 braucu uz Dalderiem, man un laivas ir tikai slapjas tad ja līst lietus. Laivas nav koka, bet vismaz nav vannā jāsēž.Man atkal ar Dalderiem ir bijusi tikai slikta pieredze, ja reiz tā runājam. Divreiz bridu pa ūdeni, lai vispār tiktu pie laipas, zābaki līdz celim, bet tāpat jau copi nesākot biju slapjš :D
Rxq [06.06.19]: Koka laivas, tāpat kā podziņtelefoni izzūd. Paliek tikai tiem, kas jaudā tās darvot, labot, un saprot, kāds no tās labums. Koka makšķernieku laivas, lielākajā vairumā, ko nosaka arī to cena, izgatavošanas sarežģītība, ir plakandibenes. Protams tās ļoti stabilas stāvot kājās. Lielā masa tās daļēji aizsargā no zagļiem...Plakandibenēm ir praktiski neatrisināma problēma: Izžūstot rodas dibenā šķirbas, koka dēļu platuma izmēra staigāšanu nevar savietot ar dēļu stiprināšanu- tie ir perpendikulāri un stiprināšanas vietas neļauj laivas dibena dēļiem staigāt...Tā tas nav ar pārlaiduma dēļu laivām, kad viss staigā līdzi. Kamēr jauna, var ar visādiem silikoniem, linu , darvu izlīdzēties. Pēc ziemas, ja laiva izžūst, sākas šķirbu problēma, un darvo kā gribi, liela iespēja problēmām. Tadas plakandibenes man ir jau vairāk kā 50 gadus un problēma bijusi visām. Nu jau gadus 20 izlīdzos ar jausējamā jumta ruberoīdveidīgā pārklājuma uzkausēšanu... ielāpu likšanu ar to, katra gada tehnisko uzfrišināšanu. Ruberoīds daļēji pielīp...daļēji vaļā, jo dēļi mitri, staigā izmēros. Bet ja labi to pārklāj, iznāk kā ruberoīda vanna. Dēļi kalpo mehāniskajai stiprībai. Protams tie piebriest...un ja kas, ūdens straumēm nenāk. Paceļ laivu, atrod vietu, ja var, ar ugunsmetēju-gāzi piekarsē atkal. Var ar lipīgo jumta remontlenti ar alumīnija foliju uzlīmēt. Aun aiziet. Kāda pieredze citiem?Un kas notiek ar svaru ja tās visu laiku piķē?
Sezonas sākums, koks pa ziemu sarāvies, šīm vajag vēl pastāvēt nedēļu ūdenī lai piebriest un tad jau tas ūdens minimāli. Mums arī atklāšanā tas pats. Tā kā esmu stūrmanis tad nu smaguma cents uz aizmuguri un jā, sanāca pa 15-20 min. Pasmelt to ūdeni. Cerams,ka jaunedēļ tā vairs nebūs.
Brencis21, 5.jūnijs 2019, 19:23