Makšķerēšana jūrā

Pilkerim ir sava spēle,mazā dziļumā smags pilkeris nepaspēj izspēlēt un nonāk līdz gruntij kā svara bumba.
2.augusts 2016, 16:35 | links
 
[...]
Pamatā pilkeri izvēlas atkarībā no dziļumiem, vidēji 5-10gr uz metru dziļuma. Es lietoju pilkerus kam āķi virspusē uz muguras ja tā varētu teikt jo ar tiem daudz mazāk zacepu. Tehnika līdzīgi kā strādā ar džigu.


saprotu, ka liela dziļumā vieglu pilkeri būs grūti dabūt līdz gruntij, bet kāpēc seklākās vietās smags pilkeris būs nepiemērots?




Edgar,pāris tabletes Vertirosan pusstundu pirms došanās jūrā un būs ok ... pajocīga sajūta gan būs,bet pūst nepūtīsi ... vienīgais pēc izkapšanas krastā jocīga sajūta faktiski ir visu dienu ...
DsKs, 2.augusts 2016, 14:28


nav jau tik traki man ar to zivju barošanu. tik šoreiz kaut kā viļņi uz visām pusēm vinlaicīgi švankājās.
vienreiz vēja zivis mačkerējot arī bija palielāki viļņi- nekāda vaina tik pēc tam mājās tās vējazivis ķidājot izlietne nedaudz šūpojās :)
2.augusts 2016, 16:28 | links
 
pilkerus ari pats var uzražot, no nolietota mašīnas amortizatora, piemēram. Vai kā cita nerūsējoša metāla.
2.augusts 2016, 14:33 | links
 
Edgar,pāris tabletes Vertirosan pusstundu pirms došanās jūrā un būs ok ... pajocīga sajūta gan būs,bet pūst nepūtīsi ... vienīgais pēc izkapšanas krastā jocīga sajūta faktiski ir visu dienu ...
2.augusts 2016, 14:28 | links
 
Lai nav jātērējās pilkeros, vari iesākt ar jig šamās mānīt. Zacepu daudz, bet ar laivu pretējā virzienā pabraucot, vieglāk atkabinās .
2.augusts 2016, 13:45 | links
 
Paldies, vīri, par uzmundrinājumu! :)


Domāju no 0,5 līdz metram vēl var copēt, bet tad jau sāk parādīties diezgan liels dreifs un jāliek pilkeri ap 200gr. [...])

skiperis, 1.augusts 2016, 21:24

šitais, gan jau arī kādam šķitīs dumjš jautājums, bet pēc kādiem kritērijiem izvēlas cik smagu pilkeri karināt galā un ko ar to pilkeri pēc tam dara - dauza pa zemi?



Pamatā pilkeri izvēlas atkarībā no dziļumiem, vidēji 5-10gr uz metru dziļuma. Es lietoju pilkerus kam āķi virspusē uz muguras ja tā varētu teikt jo ar tiem daudz mazāk zacepu. Tehnika līdzīgi kā strādā ar džigu.

EdgarsB, 2.augusts 2016, 10:32

Paldies, vīri, par uzmundrinājumu! :)


Domāju no 0,5 līdz metram vēl var copēt, bet tad jau sāk parādīties diezgan liels dreifs un jāliek pilkeri ap 200gr. [...])

skiperis, 1.augusts 2016, 21:24

šitais, gan jau arī k






















ādam šķitīs dumjš jautājums, bet pēc kādiem kritērijiem izvēlas cik smagu pilkeri karināt galā un ko ar to pilkeri pēc tam dara - dauza pa zemi?

EdgarsB, 2.augusts 2016, 10:32
2.augusts 2016, 13:31 | links
 
pilkeri izvēlas no tā cik stipra ir straume, un pamatā cik zinu pie grunts arī ar to darbojas.
Vēl zivju iebarošanas intensitāte vismaz dažiem indivīdiem ir atkarīga no tā kas un cik pirms tam ir ēsts un dzerts.
Starp citu - līdzīga liksta var gadīties automašīnā atkarībā no auto un blīves starp stūri un sēdekli. Arī pieredzējušiem šoferiem, ja viņš pēkšņi ir kļuvis par pasažieri.
2.augusts 2016, 12:31 | links
 
Paldies, vīri, par uzmundrinājumu! :)


Domāju no 0,5 līdz metram vēl var copēt, bet tad jau sāk parādīties diezgan liels dreifs un jāliek pilkeri ap 200gr. [...])

skiperis, 1.augusts 2016, 21:24


šitais, gan jau arī kādam šķitīs dumjš jautājums, bet pēc kādiem kritērijiem izvēlas cik smagu pilkeri karināt galā un ko ar to pilkeri pēc tam dara - dauza pa zemi?
2.augusts 2016, 10:32 | links
 
Tak kamēr nepierod, laikam nekas nepalīdz, ja iekšas īstās nav dotas no dabas. Kā tagad atceros, kā es pūtu, kaut arī nebija ko pūst vairāk. Un kapteiņa tiešām līdzjūtīgais uzsitiens uz pleca....
1.augusts 2016, 22:39 | links
 
Bračiņ. :) Neesmu es ne lidotājs nedz arīdzan jūrnieks. Tik vien kā dažas reizes graždankā ar lidmašīnu lidojis kā pasažieris un armijā pāris reizes ar "annušku" kā "gaļas gabals". Ar kuģiem gandrīz tāpat-pāris reizes no Tallinas uz Helsinkiem un vairākas reizes no Rīgas uz Stokholmu. :) Priekš copes mani mana veselība apmierina. :)
1.augusts 2016, 22:32 | links
 
Ar tiem pirkstiem - kā kuram. Manos jūras radista laikos bija kolēģis, kurš pie pirmās vētras apēda visu ko varēja ēst. Es nevarēju ēdienu iekšā dabūt, bet viņš teica, ka vajagot aizpildīt tukšās vietas, lai nešvankojas. Tā ka katram savs...
1.augusts 2016, 22:24 | links
 
Lidotājiem tak veselības komisija ir prasīgāka kā jūrniekiem! Bračiņ, tad jau Tu neesi lidotājs bet gan sauszames žurka. :)

urmaas, 1.augusts 2016, 22:10



Maldies Urmās :) Visu jaunības lecīgumu instruktori pirmajos lidojumos izvemdināja :) Citam pēc pirmajām minūtēm ,citam pēc pirmajām desmit minūtēm :) Tikai tad saprati kur esi nokļuvis :) Tad atlika tikai treniņš uz lopinga .Lopings ir šūpoles kas griežas 2 plaknēs . Kad varēji to izturēt ,tad sekoja treniņš bumbā -tā griežas 3 plaknēs -precīzi kā gaisā . Ja to 10 minūtes vari izturēt -tad skaiti ka jau esi uztrenējis vestibulāro. Domāju ka bumbu tu varētu Urmās izturēt augstākais 1 minūti :))
1.augusts 2016, 22:19 | links
 
Lidotājiem tak veselības komisija ir prasīgāka kā jūrniekiem! Bračiņ, tad jau Tu neesi lidotājs bet gan sauszames žurka. :)
1.augusts 2016, 22:10 | links
 
Labāk ir divus pirkstus rīklē ,viss sliktums uzreiz ārā ,tad padzerties aukstu ūdeni , tad var vai nu apsēsties vai apgulties . Lai nereibtu galva jādara kā Skipers teica -jāskatās uz horizontu. Neviens nav piedzimis ar jūrnieka vai pilota vestibulāro aparātu - to var tikai uztrenēt. Šūpoles ir vislabākais treniņš . Tāpēc ļaujiet bērniem jo vairāk jo labāk. Vislabāk ir netēlot varoni un ja zini ka rauj uz korķi ieraut pāris tabletītes pret jūrasslimību . Esmu profesionāls vēmējs - zinu ko saku,ilgi mocījos un trenējos lai tam tiktu pāri :) Man gāja smagi :)
1.augusts 2016, 22:04 | links
 
Cope jūrā ir forša. :) Ja iekšas netur, tad copējiet dīķī. :)
1.augusts 2016, 22:01 | links
 
Jā, tā ir, kā skiperis saka: pusmetrs ir vēl copējams. Un tādu vilnīti var radīt dažāda stipruma vējš pie dažādiem tā virzieniem. Noteikti jāpēta vairāku avotu prognozes ilgtermiņā un jāplāno došanās jūrj’ā pie krastenieka, vai arī gadījumā, kad vējš strauji maina virzienu uz pretējo, jo tad tiek slāpēts iepriekš uzrautais rullis. Mēs gan mencu vienmēr esam džigojuši ar noenkurotu laivu, pie tam vraku rajonos. Ja ir lielāks vilnis par pusmetru, tad viļņu galotnes sāk šļākties laivā un ar da_jebkādu enkuru laiva tiek nesta nost no “točkas”, kamēr enkurs ieķeras vraka atlūzās… Ja jūti, ka varētu palikt slikta dūša, tad labākā izeja ir skatu ilgu laiku pievērst apvārsnim. Protams, vislabāk palīdz smuka menčuka ņēmiens katrā metienā!
1.augusts 2016, 21:52 | links
 
Viss vienkāršākais līdzeklis no jūras slimības ir ieņemt horizontālu ķermeņa stāvokli un pagulēt kamēr pāriet sliktā dūša. Kam tāds švakāks vestibilārais aparāts tam ar to jārēķinās ka jūra var izšūpot ar viņu ļaunu joku.
1.augusts 2016, 21:35 | links
 
Ir tak tablets,lai mazinatu vemsjanas veelmi.
1.augusts 2016, 21:29 | links
 
Domāju no 0,5 līdz metram vēl var copēt, bet tad jau sāk parādīties diezgan liels dreifs un jāliek pilkeri ap 200gr. Ar to ''dūšu'' - tas jau nu kā kuram. Man un ''kepam'' nav nekādu problēmu, bet līdzbraucēji ir barojuši mencu ar doktordesu... Ir vienkārš paņēmiens, ja esi laivā - ik pa brīdim uzmet acis horizontam. Ja turēsi degunu uz leju un pētīsi savus zābakus - mencas būs uz ''barošanu'' kā likts:)))
1.augusts 2016, 21:24 | links
 
Piektdien pēc darba biju iepēries jūrā, tipa, mencas mačkeret. Necik tālu nebiju aiz ostas vārtiem izbraucis, kad vestibulārais vai kāds tur aparāts man paziņoja, ka, ja nemainīsu uzņemto kursu, būs jātīra laiva. Jums pārējiem nepaliek slikta dūša viļņos šūpojoties? cik vispar lieli viļņi un vējš skaitās normāli, lai var jūrā braukt?
1.augusts 2016, 18:16 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager