Peipusa ezers

Aktuālākais no Peipusa. Vietas, licences, copes atskaites, ledus stāvoklis ...
Seedoo!!!
Kāds tad ir labākais ķēdes platums un garums,ar vienu aci skatos uz touringtipa moča pusi.
26.februāris 2012, 21:19 | links
 
Valdiszarins!!!
Un kas tavuprāt ir labāks zem kapota un kādai moča markai vispār vajadzētu skatīties zem haubes.
26.februāris 2012, 21:15 | links
 
Andžiņ,kā es Tevi saprotu....cik man reizes arī nav tā gadījies....,kad ar LV numuriem pabrauc garām...
26.februāris 2012, 21:06 | links
 
kāds zin kur var palikt pa nakti kaut kur ap kolkeja vai kallasti
26.februāris 2012, 20:16 | links
 
Lai vai kā, bet Olte, savā vienā no pēdējiem raidījumiem, pateica pareizi. Kur ir Einārs, tur ir zivis. Pabijām Peipusā, no ALBAKORA. Asari protams klusēja, vai patiesāk izsakoties, bija sprīdīšu lomā, bet raudas izcilas. 3 - 4 GAB. UN KILOGRAMS GATAVS.
Tie kas gribēja braukt iekšā tika ievesti kā pirmie, jo pat igauņu bāleliņi Ninā, palika pēc mūsējiem. ( Eiņa nedarbs :). Einārs gan visiem ieteica nekur nebraukt un nemēģināt nomest zemē LS7. Bija kas paklausija, bet bija kas nē. Rezultātā tie kas iebrauca, un samaksāja, ķēra uz pusi mazāk, kā tie kas gāja aptuveni līdzīgi einim, uz 1 - 3 km.
Einis vispār izgāja jau ap plkst. 12 krastā ar aptuveni 10 kg zivju, un likās busā uz auss, jo kur tad to zivi likt.
26.februāris 2012, 19:44 | links
 
Šodien pirmo reizi starts uz Peipi :) Iekšā nemiers jau sen dīdījis skatīt jauko Brīnumezeru atkal vaigā :) Laižam uz Tuvo kraju.
Pirmais "ekšens" pa ceļam- kur gadījies kur ne no tumsas iznirst paliels stirnu buks un metas tieši pāri ceļam, šoferītis paspēja sabremzēt mazliet, un buks gar pašu pašu mašīnas sānu veiksmīgi turpina savu vien zināmo ceļu. Phūuu, milimetri tur bija!
Cope Brīnumezerā kaprīza šoreiz- pārsteidz asaru izmērs- nu Alūksnes ezera zirgazobu izmērā! Pa vidam kādu raudu piemānu, bet sajūta, ka tās nav aktīvas- copes ar lieliem intervāliem. Pūš auksts, ļoti auksts un spēcīgs ZRZ vējš, uz ezera ir pavēss, rokas salst, vismaz man.
6 kg raudu līdz pēcpusdienai pielasu, kompanjonam zandarts paņēma uz murmuli, bet lunkā atspruka. Veči ar skraidīja un diezgan agri brauca krastā. Mēs nospriedām, ka vakara copi gaidīt nav jēgas un posāmies uz krastu.
Viss gāja labi, bet metrus 400 no krasta iepērāmies nejaukās "risās"... Pasāts uzkārās, apakšā sasita sniega putru, kas momentāli sasala.. Nu neko ņēmām lāpstu rakām rakām rakām, ilgi rakām, ar dankratu cēlām augšā, un atkal rakām, tad stūmām, bet nu ne no vietas divatā ar ģedu nevarējām izstumt. Lettiņi garām laiž ka šļakatas šķīst, neviens nepiestāj :) Tad garām brauc Esti puikas- piestāj :) četratā izstumjam pasātu no risas, bet dodot atpakaļ, tas atkal "uzkaras". Pļac! Atkal stunda jārok.. Garām brauc vēl viens Esti puika ar džipu- piestāj :) Veiksmīgi mūsu braucamo izvelk :)
Liels paldies un respect Esti puikām, kas nelaimē izpalīdz :)
Ar zemu mašīnu nost tikt šodien bija pasūdīgi, bet ja uzdos solītos mīnusus viss sasals kramā, tad varēs laist kā pa galdu- tik jāuzmanās no vecajām "risām" un ledus gabaliem.
Tā nu atkal ar piedzīvojumiem pagāja diena Peipī, lai gan loms nav pārāk liels, cope Peipī ir forša :))
26.februāris 2012, 19:26 | links
 
Iisumaa par briivdienaam.
Process ir, bet garlaiciigs.

Urb kur gribi, visur nepilnu spriidi gari asariissi, taadus sametu atpakall aalinnggos daudz.
Otrajaa dienaa apnika un kaatoju uz krastu ap 5-6 km un urbos, ceriibaa uzdurties kam sakariigaakam, diemzzeel nekaa, paaris smuku asaru, visi ar deeleem.

Raudas, raudas ir, bet tas nerada to gandariijimu ko gribeetos un taaspassas veel ir jaapameklee.

Ssobriid, ja ir laiks, tad vispraatiigaak buutu braukt uz veedzellu vietaam, labaak kaut vienu izmakareet, nekaa visu dienu tos mikro asarus skaldiit, kas briizzam saak tracinaat.

Bet, nnemot veeraa ka pirms brauciena jau apzinaajos, ka tiessi taada cope arii buus, tad krennkki nekkeru.

Forssa kompaanija, patarksskkeets, paurbts, kautkas arii nokkerts, satikti labi cilveeki, plani izkalti, taakaa bija ok. Passlaik kaadu briidi miers, ta jau redzees, kad atkal jaaizssauj.

P.S. Ssodien atlikusso motili iebeeru L upee paaris aalinnggos un smukus panneniekus izvilku, nneema tikai ja baroja.
26.februāris 2012, 17:59 | links
 
arsikam: labāk skaties uz ķēdes platumu, un dzinēja jaudu. Būtu labi arī 4taktu dzinēju, noteikti mazāks patēriņš un nav dārgā eļļa jālej papildus klāt! Protams motora nobraukums un kopējais tehniskais un morālais stāvoklis!!!
26.februāris 2012, 17:51 | links
 
Vakar Sarica...
Cope pašvaka-asars nu galīgi nekāds,labi,ka pa brītiņam raudas atsaucās...dažu raudu izmērs pat īpaši priecēja...bonusā-vēdzele...
26.februāris 2012, 16:59 | links
 
Ir doma trešdien un varbūt arī ceturdien pacopēt Varanja. Varētu paņemt kādu kompānijā. Lielus cepummīļus lūdzu netraucēt. Izbraucu no Tukuma novada. tel.29180173.
26.februāris 2012, 15:16 | links
 
arsiks
Priekšējai piekarei galīgi nav nozīmes bet gan moča marka un modelis ir svarīgāks un kāds dzinējs ir zem kapota.....un protams tehniskais stāvoklis....
26.februāris 2012, 15:07 | links
 
Novēloti par sestdienu, 25. februāri.

Nina. No rīta puses labo laika apstākļu iedvesmots mēģināju tēlot vientuļo klejojošo vilku. Nekas lāga nesanāca. Ap 10.30 ieskatījos, ka viens onka bieži vingro. Piegāju pieklājīgā attālumā (apm. 50 m), izborēju un uzreiz atsaucās skaista rauda. Tā līdz 14-tiem, kad "kā ar nazi nogrieza". Rezultātā 11 kg patiešām patīkama izmēra raudu.

Cita lieta - abās pusēs kādus 30 m no manis bija divas kompānijas krieviski runājošo makšķernieku. Kad gāju krastā, bija tikai viena doma - dzirdēt latviešu valodu. :-)))) Vai tiešām šie ļautiņi nav spējīgi pateikt 3 vārdu teikumu, 4 reizes nepiesaucot ielasmeitas un 2 reizes nepārguļot ar sava drauga māti? :-(
26.februāris 2012, 14:50 | links
 
Sestdien 25.02. biju Varnjā iebraucam 9 km. Iebrauksana laba ir dazās vietās pamatīgas peļķes.
Sākām copēt 10 un bija intensīva cope līdz 14 ņēma smukas raudas un samērā sīks asaris paretam kāds lielāks asaris. Dienas loms 9 kg.
Iebaroju ar motili.
Kolēģim trapījās asaris ap 650gr tas bij lielākais.
Pēc 14 ņēma ar gariem zobiem
Sk bildes albūma
Bija kolosala atpūta laiks patīkams cope aktīva :)
26.februāris 2012, 13:22 | links
 
Jautājums sniega moču braucējiem,kāds priekšējā tilta risinājums ir labāks,šāds ar atsaiti

vai bez atsaites.
26.februāris 2012, 13:11 | links
 
Tiem, kuri interesējās par iebraukšanu. Vakar Kallastē ģimenes pāris ar veco VW Jetta aizblieza rūkdami uz 9.km. Vai viņi tika ārā paši, tā ir mīkla. Jau tā bija pamīksta virsa, pa visu dienu vēl piesniga tā, ka ejot pa torosiem, kājas līdz ceļiem bruka iekšā. Karakatists smējās, kad jautājām, kā tie ar mašīnām tiek ārā pret kalnu. Teica, ka to, ko ietaupīja, paši iebraucot, to samaksājot, lai izvelk. Domāju, ka diez vai tik traki, bet bez 4X4, manuprāt uz ledus šobrīd nav ko darīt. Sniega daudz, grādi ap 0.
Iebraucām Peipusa zivju bāzē kādu sakarīga izmēra zivi apskatīt. Līdakas (1.5-2kg) - 2.50 Eur/kg, mazie breksēni - 0,80 Eur/kg. Vēdzeļu nav, esot retums šogad. Iepērk asarus (0.50 Eur/kg sīkos, 2 Eur/kg 150 gramīgos un uz augšu)
Par barošanu runājot, pašiem vakar bija tā, ka zivis drīzāk pazuda pēc putraimu vai barības iebēršanas. Vienīgi breksēns atskrēja uz kviešu putraimu. Visi prasa tikai motili. Asarīšiem vēderi tukši, tātad ēst nav ko.
Vakar braucot no ezera, pārrunājām, ka šogad nav jēgas braukt, ja nu kādu reizīti pavasarī utt. Šorīt pēc zivju tīrīšanas un loriņu kārtošanas jau nelabas domas prātā... :-)
26.februāris 2012, 12:49 | links
 
Pienāca plēsēji,un raudas aizlaidās!
26.februāris 2012, 12:30 | links
 
Nu tā, divdiennieks Peipusā ir pavadīts.
1. diena (piektdiena). Bijām apmēram 4-5 km no krasta starp Kallasti un Ninu, copējām pie torosiem, rauda atsaucās visai negribīgi un tikai uz stāvošu mormeni pie grunts uz baltajiem un slieku, pa vidam mikro ašuks. Noķertais dau dzums apmēram 6 kg. Vakarā sabarojām cerībā, ka nākamajā dienā skaldīsim.
2. diena (sestdiena). Tā pati vieta. Copes praktiski nav - mikro ašuks un pa kādai raudiņai. Līdz pulksten 11 bija 6 raudas un tad es nolēmu iet laimi meklēt. Paejot apmēram 500 metrus iekšā torosos amēram 200 metri aiz pēdējiem copmaņiem nolēmu pārbaudīt veiksmi. Iebaroju nedaudz motiliīti - 20 minūtes tukšums un tad sākās cope. Līdz pulksten 14:30 nebija pat laika uzpīpēt un reziltātā apmēram 20 kg skaistu raudu un bonusā brekšuks uz 300 gr un asaris uz 400 gr. 14:30 copi kā ar nazi nogrieza.
26.februāris 2012, 12:24 | links
 
Saaritsa,eh labāk nebūtu braucis,labi ka cepums bija līdzi tas nomierināja.
26.februāris 2012, 11:59 | links
 
Es gandrīz nemaz nebaroju - trīs reizes nedaudz ar barotavu. Bet tiešām, no rauu sūdiem zaļš ledus. Seedoo - viens vīrs no autobusa esot pacīnijies ar ko lielāku, pāris metri pavilcis, bet aizgāja prom ar visu bļitku. Laikam būs jāmeklē ragaviņas - iziešana pasmaga ar lomu. Un vēl no kāda ceturtā piektā kilometra. Atpakaļceļā Valmierā benzīntankā satikām sienāzi - šim vaigs ne pārāk priecīgs, divas dienas asaru maz, trešajā esot vismaz kādu raudu pavilkuši. Viens no viņu kompanī ap 20kg raudu dabujis. Ak jā, kad sakāpām autobusā, Einārs teica vakar Bolderājā veči krastā gājuši ar piecpadsmit didesmit kg ašuku. Tad jau jūrnieks būs ienācis....
26.februāris 2012, 11:12 | links
 
Vakar viens krievs tā teica lai ēd kā cūkas,nākošreizs braukšu uh kā vilkšuuu:))))
26.februāris 2012, 11:08 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager