bums [8.dec]: Raimi nečakarē sev galvu atved to lādētāju ja nepacelšu iedošu citu :)Pateicos meistar !
Šito pašam sanāca saremontēt.;)
9.decembris 2025, 18:23 | links
bums [8.dec]: Raimi nečakarē sev galvu atved to lādētāju ja nepacelšu iedošu citu :)Pateicos meistar !
Raimi nečakarē sev galvu atved to lādētāju ja nepacelšu iedošu citu :)
bums, 8.decembris 2025, 23:55
Izklausās pēc pilnīgas ..uiņas.
Visas aizsardzības normālos aparātos nostrādā pusvadītāju līmenī - drošinātājs ir kā pēdējā robeža.
spiningists, 8.decembris 2025, 16:36
Svilst tā kā prieks. Bildē redzama aukstā daļa var uzkrāt kārtīgu lādiņu un ja tādu pašu padod pret, tad svilst.
Īsa man atmiņa…šogad 20A li lādētāju ar bij bez drošinātājs atstājis…pie cenas 35EUR vajadzēja būt labākam…eh CN ir tas kas ir…
Bildē 3-kājis izskatās pēc LM7812. Nav redzams ne opamps, ne PWM regulators. Lēta kastīte :)
Inars, 8.decembris 2025, 17:06

Inars [8.dec]: Svilst tā kā prieks.Brīnums, ka tik vien tā skāde kā tas drošinātājs.
spiningists [8.dec]: Izklausās pēc pilnīgas ..uiņas.Man visādi lādētāji, auto starteri un citi krāmi , bet nekas nav noticies, kad salaiž uz īso vai saslēdz nepareizi.
Visas aizsardzības normālos aparātos nostrādā pusvadītāju līmenī - drošinātājs ir kā pēdējā robeža.
Inars [8.dec]: Lēta kastīte :)Nu, bet kā savādāk! :DDD
Izklausās pēc pilnīgas ..uiņas.
Visas aizsardzības normālos aparātos nostrādā pusvadītāju līmenī - drošinātājs ir kā pēdējā robeža.
spiningists, 8.decembris 2025, 16:36
Shit happens — ko tu padarīsi :)))
Piespraudu LiFePO4 aķim lādēšanas vadus otrādi. Tā notiek, kad domā vienu, bet dari ko citu.
Oriģinālais lādētājs. Par laimi nostrādāja “aizsardzība pret muļķi” — nosvila drošinātājs. Kā to ķibeli atrisināju: diemžēl neatradu oriģinālo T15A250V drošinātāju, ielodēju F15A250V.
Diožu tilts un drošinātājs, neko vairāk tur i nevag.
Elektriķi pamatoti teiks, ka tā nedrīkst darīt — citi raksturlielumi, bet pagaidām iet. Ja tā gadās, tad tā ir ārstējama kaite.
Esiet uzmanīgi !
RaimisD, 8.decembris 2025, 16:03
Izklausās pēc pilnīgas ..uiņas.
Visas aizsardzības normālos aparātos nostrādā pusvadītāju līmenī - drošinātājs ir kā pēdējā robeža. Kā piemērs ir auto piekabju salāgošanas ierīces - nu štepelē kā gribi - nekādi drošinātāji nesvilst.... Un savējos ar biju gan īsajā ielaidis, gan citādi slēdzis... nekas no minētā.
Pats spļaudos par chargeru 3,2V lifepo4 bundžām - lai dabūt līdzsvaru pasūtīju aļikā, rezultātā no definētajiem 3,65V max, spiež krietni vairāk...apstājos uz 3,69V. Cik galā šis dotu...dārgi noskaidrot...(bundžas cena).
spiningists, 8.decembris 2025, 16:36
Shit happens — ko tu padarīsi :)))
Piespraudu LiFePO4 aķim lādēšanas vadus otrādi. Tā notiek, kad domā vienu, bet dari ko citu.
Oriģinālais lādētājs. Par laimi nostrādāja “aizsardzība pret muļķi” — nosvila drošinātājs. Kā to ķibeli atrisināju: diemžēl neatradu oriģinālo T15A250V drošinātāju, ielodēju F15A250V.
Elektriķi pamatoti teiks, ka tā nedrīkst darīt — citi raksturlielumi, bet pagaidām iet. Ja tā gadās, tad tā ir ārstējama kaite.
Esiet uzmanīgi !
RaimisD, 8.decembris 2025, 16:03

RaimisD [8.dec]: Secinājums: tie procentuālie rādījumi ir tāds nosacīts orientieris. Vienvārdsakot — fufelis.Tā ir. Dažreiz ar 0 vēl pusstundu var maukt, tādēļ iesaka savu aķi vienreiz nosēdināt pilnībā sausu, lai saprastu, uz ko var paļauties. Manam gan 0 praktiski arī ir 0.
Sekojam voltiem, iepriekš pārliecināmies, ka tie tiek rādīti korekti.