Akumulators un lādētājs

Būtu nepieciešams zinošu cilvēku padoms!
liels paldies aiwa!!!
29.augusts 2012, 16:43 | links
 
Paldies AndrisABC ! Parakājos pa netu un atradu info!
29.augusts 2012, 13:02 | links
 
Leopold. Tie lādētāji, kuri paši lādē, uztur un kontrolē akumulatora stāvokli, ir ar pilnu automātisko kontroli. Gēla aķu lādētājiem uz lādētāja/ manuālā jābūt norādītam, kādu akumulatoru lādēšanai tas ir paredzēts, arī MinnKotām viņi ir dažādi.
29.augusts 2012, 11:33 | links
 
sandx, man ir tads 6/12V ar 6 lampinam 1-6A. Kad AKB ir pilns, tad veel 2 lampinas deg! Esmu ladejis daudz x 80Ah uc. arii lielaakus!!! Pameeri spriegumu uz AKB, tad arii redzeesi, cik pilns ir AKB!!
29.augusts 2012, 09:40 | links
 
man ladetajs 12volt 4 amapery tads nenopietns jau ir pa 16ls ,, bet saki ka vinam vajadzetu tik un ta pieladet pilnu?viņam ir lampiņas kas rāda cik ir uzlaledts un vairak pa pusi neiet talak..varetu but ka tas lampiņas nepareizi raada?un ari mašinas akiti biju čomam ladejis tas pats tik lidz pusei lamiņas rāda...
28.augusts 2012, 16:59 | links
up
29.augusts 2012, 00:23 | links
 
Sorry par kļūdu. Bija domāti A (amperi) , bet uzrakstījās volti
28.augusts 2012, 23:05 | links
 
Nezinu, vai ir pieejams tieši uz 10V, bet man autiņam ir 12V CTEK ražojums. Ir redzēti arī citi ražojumi, piem, Bosch
28.augusts 2012, 23:02 | links
 
Kaut kur šeit pat forumā lasīju, bet vairs nevaru atrast informāciju par lādētājiem ar funkciju, kas ļauj pieslēgt gēla akumulātoru pie lādētāja pastāvīgi, lai uzturētu akumulātoru uzlādētu ziemā un laikā kad netiek izmantots. Tāpēc jautājiens kas tie par lādētājiem un kā sauc šo funkciju? Vai Minn Kota oriģinālajam 10v lādētājam tāda varētu būt?
Ceru kad sapratāt par ko es....
28.augusts 2012, 22:38 | links
 
man ladetajs 12volt 4 amapery tads nenopietns jau ir pa 16ls ,, bet saki ka vinam vajadzetu tik un ta pieladet pilnu?viņam ir lampiņas kas rāda cik ir uzlaledts un vairak pa pusi neiet talak..varetu but ka tas lampiņas nepareizi raada?un ari mašinas akiti biju čomam ladejis tas pats tik lidz pusei lamiņas rāda...
28.augusts 2012, 16:59 | links
 
sandx, tā nevajadzētu būt! Tavs lādētajs varētu lādēt nepareizi un 2x ilgāk, bet vajadzētu uzlādēt pilnībā ~ 13,5V. Var būt vaina ir pašā AKB?!
28.augusts 2012, 09:23 | links
 
kur un pa cik varetu dabut normalu ladetaju lai var uzladet 100amp aķīti ? man ir viens ladētājs bet šis tikai līdz 60amp domaats un manējo tikai līdz pusei lādē,vismaz taa lampiņas uz lādētāja uzrāda :(
27.augusts 2012, 19:14 | links
 
Leopold, aķi mēdz būt arī 9v, tādu droši vien var arī izlādēt lidz 8v. Bet 12v zem 10,8 toč nevajag dzīt.
27.augusts 2012, 14:45 | links
 
Ja mazajiem kas notiek,tad iepērk jaunu i miers mājās.125AH aķīti jaunu pirkt tikai dēļ nezināšanas vai vnk sakritības negribētu.Jo ir ari labāki veidi kā to naudiņu iztērt.Bet katrs taču dara kā grib un kā uzskata par pareizu.:)))
p.s.
Es tik uzrakstiju savu viedokli un kā es darītu.
:))
27.augusts 2012, 14:37 | links
 
Nu atkal panesās! Jau želejnieki-svina skābes ar sārmeniekiem - vienā čupā?!!
27.augusts 2012, 14:31 | links
 
GKL
Izlasi kaut reizi aķīšu parametrus un to pielietošanu.Par t* ir rakstīts teh pasē.Tāpēc ari rakstiju,ka pie lieliem saliem es persõnīgi ietītu pufaiķī.Par autiņiem un traktortechniku piekrītu.Nost jau mēs aklos nejemam.Tik jautājiens-cik viegli palaidīsi autiņu aukstā laikā un cik siltā.Kaut tur ari ir jājem viss kopumā(motors auksts&eļļas viskozitāte salā ,ja sārminieks ,tad blīvums utt).Nejemot vērā šos parametrus,mēs tikai saīsinam akumulatora mūžu.Nav teikts,ka aklais tūlīt un tagad nosprāgs.:)
p.s.
par pārsaldētiem aklajiem ziemā neesi neko dzirdējis.Tas protams nenotiek īsā laika posmā.
:)
:)
27.augusts 2012, 14:27 | links
 
Andris ABC
Kaut kur LPR forumā lasīju kad gēla aķiem kritiskais ir 7.5 - 8v. Ja vairāk izlādē tad gan būs cauri.
27.augusts 2012, 14:21 | links
 
Paldies par viedokļiem! Par gēla ākiem neko nezināju tāpēc gribēju pārbaudīt vai ir kādas lietošanas nianses
27.augusts 2012, 14:19 | links
 
Leopold, gan želejnikus, gan parastos skābes aķus liek uz mašīnām un, cik zinu, mašīnas brauc arī ziemā. Atdeve ziemā protams būs mazāka, bet ja neizlādēsi zem 10.8-10.9V un uzreiz pēc copes uzlādēsi, problēmām nevajadzētu būt.
27.augusts 2012, 14:05 | links
 
Līdz šim nezināju, ka ir kāda atšķirība, starp želejniekaun sārminieka ekspluatāciju.
Automašīnās, traktortehnikā utt arī lieto želejas akumulātorus un nekur nav rakstīts, ka pa nakti jānes iztabā, vai no cik grādiem tas jādara.
Akumulātoru urbmašīnās gan, sarkanie jātur pa ziemu siltumā, melnajiem vienalga...pārbaudīts uz savas ādas:) Bet arī tos var remontēt.
27.augusts 2012, 14:02 | links
 
urmaas
nekas nekur nav jatin mulkibas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
27.augusts 2012, 13:46 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager