Daugava

Viss par un ap copi Daugavā
Svētdiena pa Koknesi no laivas. Apmēram no 7 00 līdz 16 00. Copes maz un ļoti nīgras, vienreiz piesit un tālāk turpinājuma nav. Un tā katrā vietā. Rezultātā noķēru vienu mēra zandartu un pamatīgas iesnas.

veliks, 1.oktobris 2017, 19:46

:)))
1.oktobris 2017, 20:31 | links
 
Svētdiena pa Koknesi no laivas. Apmēram no 7 00 līdz 16 00. Copes maz un ļoti nīgras, vienreiz piesit un tālāk turpinājuma nav. Un tā katrā vietā. Rezultātā noķēru vienu mēra zandartu un pamatīgas iesnas.
1.oktobris 2017, 19:46 | links
 
Sveiki!


Kāds šobrīd ir ūdens līmenis virs Salaspils HESA - vai tas slips pie Salaspils ir ūdenī, vai kā iepriekš pie zemā ūdens līmeņa ir neizmantojams?
29.septembris 2017, 16:46 | links
 
Skatos te jauns klauns uzjautrina vecos copmaņus!
:DDDD
28.septembris 2017, 16:59 | links
 
http://gallery.ykt.ru/photo/view/859764
Citiem arī tāda pat veiksme!
28.septembris 2017, 15:01 | links
 
Slaim [28.09.17]: Vineju sacensibas Daugavas upe izvilku 35 kg līdaku pie likteņdarza
Varēji jau ielikt uz likteņdārza fona... šobrīd izskatās, ka fočēts kaut kur Krievzemē
28.septembris 2017, 14:35 | links
 
:DD
28.septembris 2017, 13:44 | links
 
Loms skaists, tik cilvēkam ar to rakstību ...
28.septembris 2017, 13:42 | links
 
35lb? Tas vēl būtu ticami
28.septembris 2017, 13:35 | links
 
drīzāk jau 3.5 kg... :) kgan tā bildē ir noteikti leilāka par 10 kg nezinu cik tāš vecās metāla laivas ir platas,,,bet metrs tur noteikti ir... :)
28.septembris 2017, 13:30 | links
 
35??????
28.septembris 2017, 13:26 | links
 
Vai kāds nepadalītos lūdzu ar info - kāds ir ūdens līmenis starp Ķegumu un Aizkraukli? Ir nolaists vai nē? Interese ir sestdien pamēģināt no krasta kādu brekšuku pierunāt ( pret Dzelmēm, kreisajā krastā )....

antons12, 27.septembris 2017, 20:51


Līmenis standarta, breksis arī aktīvs
27.septembris 2017, 20:54 | links
 
Vai kāds nepadalītos lūdzu ar info - kāds ir ūdens līmenis starp Ķegumu un Aizkraukli? Ir nolaists vai nē? Interese ir sestdien pamēģināt no krasta kādu brekšuku pierunāt ( pret Dzelmēm, kreisajā krastā )....
27.septembris 2017, 20:51 | links
 
Negribu iesaistīties krusta gājienā pret VVD Mari...

eholotes.lv, 27.septembris 2017, 16:40


Ta kāds tur "krusta karš", kā reizi kuģa pozitīvās darbības specifikas dēļ neviens nekur nekādus video nav aizsūtījis, drīzāk tieši pozitīvi, ka uzrodas cilvēks kas viņus personīgi zin un var tīri cilvēciski palūgt netrakot. Par Ostas noteikumiem arī taisnība, ja sāktu ņemt priekšā pēc pilnas formālās programmas, tad būtu žopa. Un aŗi taisnība, ka daudz trakāku neadekvātu tur arī pietiek, pagājušoruden man vienreiz mani ar buksieri speciāli braucot virsū no enkura dzina prom no vietas, par kuras "legālumu" biju pārliecinājies un saskaņojis ar Ostas Policiju. Tad gan to kapteini tālu pasūtīju, nofilmēju un apsoļiju par TV zvaigzni pataisīt. Bet tad šis sāka asarām acīs lūgties, ka viņu debilais priekšnieks (kaut kāda kuģu remonta struktūra) no darba atlaidīšot, esot licis laivas aizdzīt ar jebkuriem līdzekļiem. Nu ja palūdz un paskaidro, tad sūdus netaisīju, cilvēkam ta jādzīvo...
27.septembris 2017, 17:22 | links
 
Viss kārtībā, veiksmi "Marei" murdu tīrīšanā, makšķerējam mierīgi tālāk:)
27.septembris 2017, 17:19 | links
 
Par laimi COLLREG neiens nav atcēlis.

No savas pieredzes zinu , kad strādāju uz kuģiem, nevienam tās laiveles nepatīk.

Kuģim lacīgi jāpieņem lēmums par manevru veikšanu, bet tā laivele burtiski 2-3 sek var pamainīt kustības virzienu. Lai nobremzētu kuģi vajag vismaz 500m - 2km atkarībā no izmēra.

5TR3NG7H, 27.septembris 2017, 14:18

Te neiet runa par kuģu ceļu un lielajiem kuģiem, bet gan par konkrētas, salīdzinoši nelielas, VVD "tupeles" manevriem un kursu ārpus kuģu ceļa, manā gadījumā attiecībā pret noenkurotu laivu. Loģiski, ka kuģu ceļā enkuroties vai izpildīt jebkādus forteļus ir kategoriski aizliegts un pilnīgs idiotisms.

zaraza, 27.septembris 2017, 15:23


Negribu iesaistīties krusta gājienā pret VVD Mari, bet laikam tomēr jāatgādina dažas lietas. Tiem, kuri ir laivas tiesības kārtojuši ir zināms kā izskatās kuģis uz enkura, proti boja, riņkuguns utt. Mare nevar zināt ka kāds makšķernieks ir kaut kur noenkurojies, ja par to netiek informēti pārējie peldlīdzekļi. Tas tā. Aprunājos ar cilvēkiem, kuri bija uz Mares tajā dienā - visi visus redzēja, manevri bija apzināti un neviens nevienu speciāli neaiztiek, neslīcina, kuģis brauca pa turieni, kur tam vajadzēja. Visi protesti ir saasināta uzmanība pret konkrēto kuģi. Liepājas akvatorijas rezultāti mums ir zināmi? Pārlieku drošsirdīgos makšķerniekus aizsūtīja uz ziemeļu molu. Visi gribam turp? Ja kāds ķersies klāt Rīgas Ostā copmaņiem pēc visiem pantiem un pēc pilnas programmas - būs ko brēkt līdz gada nogalei.
Necepamies pret tiem, kuri mūsu kopīgos resursus sargā, šodien vēl vieniem pērnā gada murdu krājumiem izplēsa visu ko varēja. VVD cilvēki strādā un cenšas kā nekad agrāk.
Personīgi - arī mūs dažas reizes ir taranējuši Rīgas ostā - velkoņi, īpaši "Lielupe". Tie uzvedās pavisam neadekvāti. Un? Paskaties sejā tam "kapteinim" ar skaidri redzamo nacionalitāti, pamūc malā, dzīvo tālāk. Peace :)
27.septembris 2017, 16:40 | links
 
Par laimi COLLREG neiens nav atcēlis.

No savas pieredzes zinu , kad strādāju uz kuģiem, nevienam tās laiveles nepatīk.

Kuģim lacīgi jāpieņem lēmums par manevru veikšanu, bet tā laivele burtiski 2-3 sek var pamainīt kustības virzienu. Lai nobremzētu kuģi vajag vismaz 500m - 2km atkarībā no izmēra.

5TR3NG7H, 27.septembris 2017, 14:18


Te neiet runa par kuģu ceļu un lielajiem kuģiem, bet gan par konkrētas, salīdzinoši nelielas, VVD "tupeles" manevriem un kursu ārpus kuģu ceļa, manā gadījumā attiecībā pret noenkurotu laivu. Loģiski, ka kuģu ceļā enkuroties vai izpildīt jebkādus forteļus ir kategoriski aizliegts un pilnīgs idiotisms.
27.septembris 2017, 15:23 | links
 
Konkrēti tie, kas lien kuģiem ceļā būtu bargi jāsoda un šī problēma pazustu. Man gan nekad neienāktu prātā kādam kuģim sagādāt vismazākās neērtības, šeit cita problēma- ja es stāvu noenkurojies (vismaz kādus 60-70m no kuģu ceļa, 6m dziļumā) un redzu, ka virsū man brauc kuģis, man pat nav laika noņemties no enkura un aizbēgt (steigā var sanākt vēl sliktāk), atliek stingrāk savilkt vestei striķus un gatavoties lekt pār bortu, ja "Marei" samisējas un tomēr nepabrauc 3m garām, bet trāpās virsū:)
27.septembris 2017, 14:44 | links
 
Par laimi COLLREG neiens nav atcēlis.

No savas pieredzes zinu , kad strādāju uz kuģiem, nevienam tās laiveles nepatīk.

Kuģim lacīgi jāpieņem lēmums par manevru veikšanu, bet tā laivele burtiski 2-3 sek var pamainīt kustības virzienu. Lai nobremzētu kuģi vajag vismaz 500m - 2km atkarībā no izmēra.

Un jā visiem po zvejnieki gumijas laivās :-)

Var iziet uz principu, man ir taisnība un maukt kuģim no labas puses bortā, bet baidos , ka to var izdarīt tikai vienu reizi .

Un tad uz kapa uzrakstīts, viņu sabaruaca kuģis un vēl - cerams kaut ko labu ....

Bet pa lielam tas ko redzu daugavā, ir bezpridjels, un nav aiz kalniem tā diena, ka copēt neatļaus un tad būs jautri ...

Interesanti, vai Daugavas lejtecē copējošiem ir kāda pieredze ar VVD kuģi "Mare"? Dažas reizes tikai esmu te iebraucis ar nelielu 5zs pūsli un šonedēļ šis kuģītis šķita ķā pilnīgu plānprātiņu stūrēts un nobrauca tikai dažus metrus no manas (ne uz kuģu ceļa noenkurotās) laiveles, drusku arī iesmeļot ūdeni, skats būtu tiešām iespaidīgs, ja būtu iefilmējis:) varbūt viņiem uz copmaņiem ļauns prāts pēc nēģu murdiem?:)

cibins, 22.septembris 2017, 11:12

Njāā, kaut kas labi ar to kuģi nav, pirms kāda mēneša man arī viņi notesa garām hodā 5m attālumā starp mani un kuģu ceļa boju, pie tam situācijā kad biju nooenkurojies 15m no kuģu ceļa malas bojas uz krasta pusi, tā kā minimāli pamainīt trajektoriju un nobraukt pa kuģu ceļu nu galīgi nebija problēmu. Reāli bīstamas situācijas radīšana, mazāka laiva tur varēja mierīgi pa burbuli aiziet, ja pat maniem metrīgiem bortiem vilnis biški pāri tika. Loģiku tādā uzvedībā īsti nespēju saskatīt, galu galā viņiem taču jāsaprot, ka tiešām , ja tādu gājienu kāds nofilmētu un iesniegtu policijā, tur lielus sūdus varētu dabūt. Vai nu vienkārši kapteinim ar galvu problēmas, vai nu sazvērestības teorija par provokāciju, lai tipa liktu copmaņiem sūdzēties un celt ažiotāžu, kas, kā variants, ļautu VVD argumentēt, ka copmaņu laivas traucē/apgrūtina VVD darbu un vispār ir jāaizliedz to klātbūtne ostas akvatorijā? Vēl pieļaujama arī banāla versija, kas mūsu valstī nav neiespējama - degvielu iedevuši uz minimuma robežas, ka knapi pietiek turp/atpakaļ, visur jāmoči pa taisno un jāgriež stūri, manevrēšanai var zupas nepietikt :D

zaraza, 24.septembris 2017, 12:05
27.septembris 2017, 14:18 | links
 
Vakar biju patrenkāt strīpainos lejtecē. No rīta likās aizdomīgi jo laivu tikpat kā nebija bet cerība mirst pēdējā un pēc stundas meklējumiem tika atrasta strīpaino tusēšanās vieta kurā pavadīju visu brīnišķo dienu.Copes nonstopā, izmērs sportiskais 100 -300. Arī pusdienām tika paņemta pannas tiesa,sen nebija trāpījusies tāda aktivitāte visas dienas garumā vienā punktā. Paldies likteņupei par lielisko baudu un atpūtu ko tā sniedza, šodien laidīšu uz jūru kādu pleksti savaņģot.
27.septembris 2017, 08:01 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager