Par laimi COLLREG neiens nav atcēlis.
No savas pieredzes zinu , kad strādāju uz kuģiem, nevienam tās laiveles nepatīk.
Kuģim lacīgi jāpieņem lēmums par manevru veikšanu, bet tā laivele burtiski 2-3 sek var pamainīt kustības virzienu. Lai nobremzētu kuģi vajag vismaz 500m - 2km atkarībā no izmēra.
5TR3NG7H, 27.septembris 2017, 14:18
Te neiet runa par kuģu ceļu un lielajiem kuģiem, bet gan par konkrētas, salīdzinoši nelielas, VVD "tupeles" manevriem un kursu ārpus kuģu ceļa, manā gadījumā attiecībā pret noenkurotu laivu. Loģiski, ka kuģu ceļā enkuroties vai izpildīt jebkādus forteļus ir kategoriski aizliegts un pilnīgs idiotisms.
zaraza, 27.septembris 2017, 15:23
Negribu iesaistīties krusta gājienā pret VVD Mari, bet laikam tomēr jāatgādina dažas lietas. Tiem, kuri ir laivas tiesības kārtojuši ir zināms kā izskatās kuģis uz enkura, proti boja, riņkuguns utt. Mare nevar zināt ka kāds makšķernieks ir kaut kur noenkurojies, ja par to netiek informēti pārējie peldlīdzekļi. Tas tā. Aprunājos ar cilvēkiem, kuri bija uz Mares tajā dienā - visi visus redzēja, manevri bija apzināti un neviens nevienu speciāli neaiztiek, neslīcina, kuģis brauca pa turieni, kur tam vajadzēja. Visi protesti ir saasināta uzmanība pret konkrēto kuģi. Liepājas akvatorijas rezultāti mums ir zināmi? Pārlieku drošsirdīgos makšķerniekus aizsūtīja uz ziemeļu molu. Visi gribam turp? Ja kāds ķersies klāt Rīgas Ostā copmaņiem pēc visiem pantiem un pēc pilnas programmas - būs ko brēkt līdz gada nogalei.
Necepamies pret tiem, kuri mūsu kopīgos resursus sargā, šodien vēl vieniem pērnā gada murdu krājumiem izplēsa visu ko varēja. VVD cilvēki strādā un cenšas kā nekad agrāk.
Personīgi - arī mūs dažas reizes ir taranējuši Rīgas ostā - velkoņi, īpaši "Lielupe". Tie uzvedās pavisam neadekvāti. Un? Paskaties sejā tam "kapteinim" ar skaidri redzamo nacionalitāti, pamūc malā, dzīvo tālāk. Peace :)
27.septembris 2017, 16:40 | links