Laivas motora akumulātors

Kur,kāds pa cik?!
hi hi))) dabaruc ezeram da vidu un aķīts tukš))) nu vajag nodrošināties )))) paņem vēl papildus benzīn dzinēju )))) un vēl airus)))) laikam nav vēl izdomājuši saules bateriju(((
1.marts 2011, 15:25 | links
 
Nu,bet tieši tāpēc prasu,kādas firmas cik ampēru,žēlejas vai skābes un tā tālāk!

Man acis krīt uz kādu no šiem

http://www.interveikals.lv/info/39650/

http://www.interveikals.lv/info/31882/?lang=lv

http://www.autocomfort.lv/products/lv/107/218/sort/1/filter/0_0_0_0/Baren-100-Ah-laivam.html
1.marts 2011, 15:26 | links
 
Sorry, ja kādu aizskāru!
Man nav "kruto interneta gudrību", bet neliela pieredze, ap 30gadi, ko strādāju dažādās pielitojamās elektronikas nozarēs. Esmu redzējis vairākus MinKota orģinālos nokautus -1 gadā un kolēģis brauc ar lietotu GSM staciju rezerves AKB 4 gadus. Pats lietoju dažādus, kas pagadās pie rokas firmas garāžā-apzinoties cik daudz man vajag konkrētai reizei!!
Vairāk filozofijas par teoriju nebūs!!!
1.marts 2011, 15:41 | links
 
P.S. Mēs firmā gadā uztaisām ap 1000 AKB lādēšanas ierīces un attiecīgi pārdodam 7Ah Akb-info!!!
1.marts 2011, 15:46 | links
 
Es pats gan neuzticos ar AKB spēku dzītam peldlīdzeklim, bet laivā domāju ka no visiem viedokļiem labāk būtu lietot gēla AKB - te citāti no Bosch par abu veidu AKB:

sķidrā elektrolīta akumulatori:
Sausā uzlāde;
Sevisķi liela cikliskā noturība;
Bezapkopes ;
Dross pret apgāsanos līdz 55° leņķim;
300-400 uzlādes/izlādes cikli pie 80% izlādes;
Piemērots otrreizējai pārstrādei.

gēla akumulatori:
Sevisķi liela cikliskā noturība;
Dross pret iztecēsanu;
Absolūti dross pret sagāsanos ;
Ļoti neliela pasizlāde ;
500-700 uzlādes/izlādes cikli pie 60% izlādes;
Piemērots otrreizējai pārstrādei.
1.marts 2011, 15:56 | links
 
Ļoti noderīga informācija.aiwa,kāds bija iemesls tam,ka oriģinālie Minn Kota akumulatori nosprāgst gada laikā?160 Ls gada laikā ir drusku padārgi nokaut!Tas ir arguments.Varbūt Minn Kota AKB ir pilnīgi sū.....?
1.marts 2011, 16:01 | links
 
extreme, es ņemtu 125A Vartas aķi, jo pazīstams vārds un +125A noteikti būs labāk, kā 100A. Ja vari atļauties želejnieku, ņem želejnieku, būs mazāk klapatu.
aiwa, tu pats raksti, ka paņem no garāžas kādu tev vajag. Jā, vienreizējai lietošani nekādu problēmu, pat ideāls variants, bet, ja tev būtu jānopērk priekš sevis laivas motoram aķis, tad arī ņemtu parasto aķi? Nokaut var da jebko.
1.marts 2011, 16:16 | links
 
to honda marine,nu es esmu no tiem cilvēkiem kurš uzskata ka 700ls pa 3 zirgiem ir nenormāli dārgi,tie elektomotori ja tā skatās arī ir dārgi,manā skatijumā viņiem cena ir 60ls nevis 160ls un benzīnam 250ls max,bet nu tādas ir cenas un tur neko nepadarīt,vismaz man benzīnu nevajag,pa daugavu nebraucu un ja braukšu pietiks ar elektrību!

secinājums ir viens,vajag gēla,tagad tikai kāda ražotāja?!
1.marts 2011, 16:23 | links
 
Pameklē, kas sludinājumos tirgo litotos želejniekus. Lētāk un labi, un nav tik svarīgi kādas firmas. Kā jau aiwa rakstīga, tos lieto kā rezerves barošanas avotus telefonu centrālēs, GSM bāzes stacijās, ik pēc cik tur gadiem viņus maina, bet lietoti viņi ir ļoti maz. Bet priekš Daugavas elektromotors ir bišku par švaku.
1.marts 2011, 16:33 | links
 
Pilnīgi piekrītu extreme - katram sava vajadzība un optimālā izvēle...
Ja par AKB, tad ja grib lai kalpo vienozīmīgi jāņem PANASONIC, BAREN, VARTA
No savas pieredzes - PANASONIC tas gan bija sķidrā elektrolīta nokalpoja 8 gadus - pabrīnījos kad pagājušogad mainīju, viens BAREN arī nokalpoja līdzigu laiku, tie abi gan bija vieglajiem auto...
1.marts 2011, 16:46 | links
 
Man ir gan gela ak 130 AHa , gan super impulsu ladētajs pirkts superkrutajā laivu specveikalā. Eksplutēju reizes 30 sezonā, cenšos neibraukt sausu , bet dzīve ir dzīve un vairākas reizes ir gadījies tuvu tam . Pirmo gadu 3 ātrumā vilka 4-5 stundas, pagājšgad 2-3 stundas, šosezon ? - nedaudz tā kā skepse ar to batereju braukt, jāiet uz zāli kacāties lai var atairēt atpakaļ ja kas.

Foruma sadaļā Laivas un motori ja kas ap 25 janvāri bija liela diskusija par ak un motoriem, tur pat viens bija video ielicis, var smelties idejas
1.marts 2011, 20:06 | links
 
extreme
Runa par ladēšanu Nu tad tā. ... Man ir lielais minn kotta ladētajs tas vispirms izlādē aķi sausu un tad tikai ladē to pilnu.
1.marts 2011, 21:48 | links
 
Tad jau Tev ir želejas vai dziļizlādes aķis?!
1.marts 2011, 21:57 | links
 
Sveicināti kungi spečuki.
Man nepieciešams jūsu palīdzība (padoms) - man ir gumijas laiva (pūslis) HOLIDAY + elektromotors RHINO R-VX34, tagad vajadzīks akumulators šim verķim :)
Ko ieteiksiet!
11.marts 2011, 19:04 | links
 
ja no lēta prasta gala tad tipa baren 80 Ah - ap 70 ls, ja specializētu gela tad tipa minn-Kota SCS 115Ah - ap 140 ls , jo vairāk ah jo dārgāks un smagāks, bet te bija janvārī daudz diskusiju par to vajag parakt atpakaļ
11.marts 2011, 19:59 | links
 
Mana pieredze rāda, nav labāka akumulatora par želejnieku. Orģinālais minnkota sen tiek lietots eholotam, jo motoru viņš velk labi ja 3h. Želejnieks, pellu ar diviem cilvēkiem, pa ezeru velk 6-7h, atkarīgs no vēja.
11.marts 2011, 20:19 | links
 
Ja godīgi interese ir par dziļizlādes akumulatoru. Saprotu, ka želejnieks noteikti ir labāks, bet ir dārgs + vel speciāls impulsa lādētājs = sālīti sanāk :)
11.marts 2011, 20:44 | links
 
Kā pirmo paņemšu šo http://www.interveikals.lv/info/39651/VARTA/

šis ir dziļizlādes aķis,var lādēt kā gribi un cik gribi,izlādēt tā pat,bik vai sausu,tieši tā pat kā ar želejas,tikai pa ziemu nav jātur pie lēdātāja un nav vajadzīgs impulsa lādētājs!
nu divus gadus gan jau vilks!
12.marts 2011, 11:32 | links
 
Vilks ilgāk kā 2 gadus pilnīgi droši .
12.marts 2011, 12:13 | links
 
Tad iepriekš minētais AKB ir uzskatāms,kā ļoti labs?Labāks par Minn Kota?
12.marts 2011, 12:28 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager