Laivas motora akumulātors

Kur,kāds pa cik?!
O, bet cik tāds pavilks stundas uz 2.ātruma piemēram - Slodzes VARTA SEMI TRACTION 12V 125Ah (20h) ??
12.marts 2011, 14:38 | links
 
vai kaads var pateikt kapeec suzuki motoram peec 2 min darbibas svece paliek melna un slapja un noslaapst??
12.marts 2011, 16:37 | links
 
Rolis , 125 Ah ar otro ātrumu vilks visu dienu .
12.marts 2011, 17:44 | links
 
Aramuis
gaisa čoku kādreiz ar vajag iestumt apakaļām!
par daudz degvielas.
:)))
12.marts 2011, 17:46 | links
 
_rolis,kas tev pa motoru?
12.marts 2011, 17:51 | links
 
125-130 AH lēnās izlādes akumulators būs pašā laikā.Želejnieks 100 AH ap 190 Ls. Varu piedāvāt Dyno jeņķu akumulatorus.
13.marts 2011, 15:56 | links
 
gintsgg_ O, tad jau būtu ļoti jauki, ka varu visu dienu vālēt :)

extreme_ man ir elektromotors RHINO R-VX34.
16.marts 2011, 09:29 | links
 
par impulsa laadeetaajiem un dziljo izlaadi- tur nav variantu un tas pat nav apspriezhams, ja veelas saglabaat akumulatoru baterijas veiktspeeju.
16.marts 2011, 09:39 | links
 
Informācija tiem kam želejtipa akumulatori: Tikko saņēmu Panasonic želeju akumulatorus priekš UPS. Un klāt bija tehniskā pase. Kā ievērības cienīgu vēlos pateikts sekojošo informāciju, kas to lietotājiem var noderēt: Garantijas laiks (drošas darbības laiks) ir ļoti atkarīgs no to temperatūras: kā piemēram, pie teperatūras mazākas kā 20 grādi, tas ir 6-9 gadi. 25 grādi- 3 gadi, 30 grādi-2 gadi, 40 grādi-1 gads! Tāpēc uzglabājiet želejniekus aukstumā! (ja nav vieta ledusskapī..., tad vismas pagrabā. tā palielināsiet tā darba mūžu. Gāzi grīdā....
17.marts 2011, 20:42 | links
 
Rxq - nu tu kaut ko ne tā runā, man ir želejnieks, gan ne panasonic, bet mans novērojums, ka tieši pēc ziemas pagrabā pie apmēram +5 C, akm kapacitāte pēc katra gada paliek arvien mazāka. Ja sākumā es ar 2 ātrumu velcēju 6-7 st. , tad pag. vasar akm tur maksimāli 3-4 st (pēc 3 g), - redzēsim kas būs šogad
17.marts 2011, 21:17 | links
 
Nevis es runāju, bet lasu faktu no akumulatora ražotāja ieteikumiem. Un veselais saprāts to pamato: siltumā skābes akumulatoram palielinās jaudas atdeve sakarā ar ķīmisko reakciju ātruma pieaugumu ( vasarā iekšējā pretestība akumulatoram maza, ziemā- liela). Līdz ar to arī sulfatizācijas procesi siltumā notiek aktīvāk. Vēsumā ķimiskie procesi palēlinās, kā rezultātā sulfatizācija palēninās. Kā zināms, sulfatizācija ir galvenais skābes akumulatoru uzkrātās enerģijas samazināšanās iemesls. Bet nedrīkst sasaldēt , jo kristalizācija jau sabojā iekšējo struktūru, tāpat kā pārkaršana.
18.marts 2011, 23:18 | links
 
rhg, Tā vien rādās , ka Tu savos spriedelējumos būsi sazapinies -kaut kas naīt kopā...
18.marts 2011, 23:27 | links
 
Nezinu kā ielikt skanētu kopiju no cedeles, bet analogu teikumu varat izlasīt te: http://www.mpoweruk.com/storage.htm lasot par skābes akumulatoriem.
18.marts 2011, 23:52 | links
 
siltumā, protams, aķim ir vismad 2x lielāka pašizlāde. Rxq rakstītajam taisnība.
19.marts 2011, 20:15 | links
 
Sveicināti vēlreiz spečuki!
Atkal man nepieciešama jūsu palīdzība. Kādu akumulatoru labāk iegādāties - MINN KOTA 130 Ah, vai Trojan 130 Ah!
Paldies!
26.marts 2011, 21:57 | links
 
minn kota neražo aķus, bet līmē savu birku uz Trojan izstrādājumiem.
Savulaik kad pirku aķi, el. mot., ļoti izsmeļošu infu izlobīju no YURY komentiem http://www.lpr.lv/forums/akkumuljator-t1189.html
Izlasīsi, jautājumi atkritīs.
27.marts 2011, 09:11 | links
 
Paldies Melnais par YURY komentiem!!!
27.marts 2011, 13:34 | links
 
Interesentiem labs akumulatoru raksts par to īpašībām un apkopi ir te: http://rvroadtrip.us/library/12v_system.asp un te arī teikts ka Trojan ir labs.... Uzskatāmi parādīta atlikušās jaudas atkarība no tukšgaitas sprieguma (ja kāds taisa gaismas diožu indikatoru). Un jāizceļ teiktais tiem, kas nelasīs: jo seklāk tiks izlādēts akumulators, un ātrāk atkal pielādēts, jo ilgāks tā kalpošanas laiks.( rekomendēts līdz 50%, bet pieļaujams līdz 80%). Un vēlreiz: uzreiz pēc izlādes, jāliek uz uzlādi, nevis kā te daži raksta ka ar vienu uzlādi brauc 2-3 dienas! Saudzēsim dārgo mantu...
27.marts 2011, 15:45 | links
 
kaut kur vakar forumā redzēju problēmu- laivas akumulatora lādēšana no motora. Nevaru atrast, kur tā diskusija, tāpēc ierakstīju šeit.

Tā, pa tiešo, slēgt akumulatoru pie motora ģenerātora, motoriem ar neiebūvētu taisngriezi, kurš ir kā opcija/papildus pērkama lieta/, nedrīkst. Var nobeigt akumulatoru. Akumulatoru jāslēdz klāt caur taisngriezi/diožu tiltu, ja kāds nesaprot- diožu tilts ir četru diožu ķēdes slēgums, kur maiņstrāva tiek pārvērsta līdzstrāvā. Šāds diožu tilts nopērkams utu bodē, t.s. "latgalītē" vai arī uztaisāms pašam. Tas vēl arī nav viss-, ja tiek lietots nelielas ietilpības akumulators, tad šādu akumulātoru jāpieslēdz caur pretestību, kas var būt kaut vai 12v lampiņa no autogabarītlukturiem vai salongaismiņas. Cik jaudīgu lampiņu vajag, tas atkarīgs no konkrētā dzinēja ģeneratora jaudas pie maksimāliem apgriezieniem. To viegli izmērīt ar ampērmetru, ko ieslēdz ķēdē pirms akumulatora. Tā ampēru rādījumam jābūt 1/10 daļai no akumulatora ietilpības, kā jau minēju, pie motora maksimāliem apgriezieniem. Ģenerātora jaudas parametrus var atrast lietošanas instrukcijās pie izgatavotāja
1.aprīlis 2011, 01:21 | links
 
cik vispar ilgi slodzes aķis jalade lai normali uzledetos ? kadas 12 h ? vai tas pa daudz ? ladetajs man 4 amperas. paldies !
10.maijs 2015, 16:16 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager