Politika, iekšējā un ārējā

Tikai par politiku, bez makšķerēšanas.
Šogad ja nemaldos būs Baltkrievijā prezidenta vēlēšanas... tad jau ilgi jāgaida nebūs jo augsne jau laicīgi jāgatavo lai būtu kur jauno sēklu dēstīt ... DDDD
28.janvāris 2015, 18:14 | links
 
Putlera banda nolēmusi Lukašenko nomainīt pret sev tīkamu valdnieku Baltkrievijā jo šamais par daudz skatās rietumu un Ukrainas virzienā

valdiszarins, 28.janvāris 2015, 17:28

Iekārtojamies ērtāk un gaidam,kad vates batonēšanas kanāli sāks runāt par krievu diskrimināciju Baltkrievijā, baltkrievu fašistiem un par Ukrainas/Baltkrievijas slepeno krievijas iznīcināšanas plānu
28.janvāris 2015, 17:51 | links
 
Putlera banda nolēmusi Lukašenko nomainīt pret sev tīkamu valdnieku Baltkrievijā jo šamais par daudz skatās rietumu un Ukrainas virzienā
28.janvāris 2015, 17:28 | links
 
Vai ir kādas organizācijas pārstāvis, kas gribētu paust savu viedokli pret šādu ieceri? Pozitīvo vērtējumu jau dabūjām. Bet vajadzīgs oficiāli, ne anonīmi un kādu pārstāvošs, nevis privāts Kalniņpapa viedoklis.


Jelgava, 28.janv., LETA. Vairākas pašvaldības vēlas apsaimniekot Daugavu, noskaidroja aģentūra LETA.

Šodien Aizkraukles novada domes sēdē deputāti nolēma atbalstīt Kokneses novada domes iniciatīvu kopīgas vairāku pašvaldību aģentūras izveidei, kas saistīta ar publisko ūdeņu, tostarp Daugavas, teritorijas apsaimniekošanu, aģentūru LETA informēja Aizkraukles novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Agita Reisa-Nielsen.

Viņa skaidroja, ka pagaidām tas ir saskaņojamas ieceres līmenī un izpaužas kā nodomu protokols, kurā septiņas pašvaldības - Aizkraukles, Kokneses, Pļaviņu, Salas, Jaunjelgavas, Krustpils un Skrīveru novada - vienojas, ka ir gatavas spert kopīgus soļus pašvaldības teritorijā esošo publisko ūdeņu un tiem pieguļošās teritorijas apsaimniekošanas pašvaldību aģentūras izveidošanā, ilgtspējīgai publisko ūdeņu un tiem pieguļošās teritorijas izmantošanai un aizsardzībai.

Visi septiņi novadi - Aizkraukles, Kokneses, Pļaviņu, Salas, Jaunjelgavas, Krustpils un Skrīveru - atrodas Daugavas krastā, un Daugava ir lielākā publiskā ūdenstilpe to teritorijās.

Domes sēdes laikā deputāti izteica savu viedokli vai redzējumu par šo ieceri un vairākums bija par šādas aģentūras nepieciešamību, informēja pašvaldības pārstāve.

"Mēs Aizkraukles novadā visu laiku atliekam krasta līnijas un ūdeņu attīstības, apsaimniekošanas jautājumus, nenovērtējam ūdens tuvuma priekšrocības, un "vainīgais" vienmēr ir nepietiekamie līdzekļi," skaidroja Reisa-Nielsen, informējot, ka deputāti piekrīt, ka ideja par apvienošanos sniegs cerību jaunām iespējām, grūdienam pievērsties ūdens attīstības un apsaimniekošanas jautājumiem, ko stiprina apziņa, ka, veicot šo apsaimniekošanu lielākā teritorijā, tas piešķir lielāku nozīmi šim darbam.

Par jauno iniciatīvu Kokneses novada domes priekšsēdētājs Dainis Vingris aģentūru LETA informēja, ka saistībā ar Zemes pārvaldības likumu, kas stājās spēkā un paredz iespēju pašvaldībām apsaimniekot pašvaldību teritorijā esošo publisko ūdeņu un tiem pieguļošās teritorijas, ar kaimiņu pašvaldībām ir bijusi saruna par iespējamu kopīgu apsaimniekošanu.

"Pagaidām šīs ir bijušas vien sarunas par to, vai ir iespējams izveidot kādu kopīgu apsaimniekošanas modeli. Nekāds lēmums par aģentūras veidošanu nav pieņemts," informēja Vingris.
28.janvāris 2015, 15:26 | links
 
Tur jau labi ja 10% ir reāli domājoši kas vēlētos dzīvot un strādāt kā cilvēkiem pieklājas pārējie gribētu lai pārējā pasaule viņus pabaro un apkopj....
28.janvāris 2015, 15:13 | links
 
Vates galvu domu graudi vienkārši turpina iespārdīt: Krievijas politiķis- Rietumvācija 1989.gadā nelikumīgi anektēja Austrumvāciju..
Manuprāt, jo ātrāk izolēs šos ar ķīnas mūri, jo labāk pasaulei.. Loģiskā domāšana viņiem nav stiprā puse.. Ieņemto kursu kā izskatās nemaz netaisās mainīt..
28.janvāris 2015, 14:20 | links
 
Es jau ar nēsmu sajūsmā bet iekš ES viņi jau tā bija problēma ,tagad vispār kā augonis būs...
28.janvāris 2015, 12:03 | links
 
Nu ko Grieķi pēc vēlēšanām lūr rusijas virzienā nu vismaz atbalstītāju pulkā jo jaunais premjers jau asi kritizē sankcijas

valdiszarins, 28.janvāris 2015, 11:50

Man no tās tautas reāli vēmiens nāk!
28.janvāris 2015, 11:58 | links
 
Nu ko Grieķi pēc vēlēšanām lūr rusijas virzienā nu vismaz atbalstītāju pulkā jo jaunais premjers jau asi kritizē sankcijas
28.janvāris 2015, 11:50 | links
 
Jā,Skandināvijā ir prakse nekausēt ledu ar sāli vai apstrādāt ar citu pretslīdes materiālu,bet ceļi uzturēti un tīrīti.Grēderim speciāla lāpsta iedzen ledū daudz mazas garenvirziena gropes. Sāli atturas kaisīt divu iemeslu dēļ:
1.Dzīvnieki.Ziemeļos daudz aļņu un tie nāk uzēst sāli.Līdz ar to daudz ceļu satiksmes negadījumu.
2.Ekoloģija.

BrunoL, 27.janvāris 2015, 23:17


Šur tur pie mums aŗī mēdz gropes iedzīt, piemēram, Bauskas rajonā esmu redzējis kaut ko tādu. Un Jelgavas pilsētā bija jezga, kad ar greideri kāds bija pa jaunu asfaltu gropes nodevis ziemā.
27.janvāris 2015, 23:21 | links
 
Jā,Skandināvijā ir prakse nekausēt ledu ar sāli vai apstrādāt ar citu pretslīdes materiālu,bet ceļi uzturēti un tīrīti.Grēderim speciāla lāpsta iedzen ledū daudz mazas garenvirziena gropes. Sāli atturas kaisīt divu iemeslu dēļ:
1.Dzīvnieki.Ziemeļos daudz aļņu un tie nāk uzēst sāli.Līdz ar to daudz ceļu satiksmes negadījumu.
2.Ekoloģija.
27.janvāris 2015, 23:17 | links
 
Urmaas, esmu dzirdējis stāstus par to kā autovadītāja apliecības ''piešķīra". Vietām deva pa labi pa kreisi, varēja jebkuru kategoriju dabūt bez problēmām.

micuks, 27.janvāris 2015, 22:20
Nu nezinu gan, man bija pus gadu auto skolā jāmācās lai tiktu pie BC kategorijas , tīsi auto Gaz Zil un Maz bija jāpārzin līdz pēdējai skūvītei...satiksmes noteikumi bij pupu mizas salīdzinot ar uzbūvi tas ir teoriju...

valdiszarins, 27.janvāris 2015, 22:39


C kategoriju gāju juku laikos, iemaksāju naudiņu, sameklēju kannu ar benzīnu ko ZILiņā ieliet. Eksāmenā nobraucu kaut kādus 200 metrus pa pilsētu ar KAVZ busu ,laikam tā viņš saucās tas kam priekša kā GAZ 53) Pat E kategoriju toreiz varēju dabūt, ja būtu gribējis. Pēc tam uzlika limitu E kategorija tikai no 21 gada. D kategorijai gan vajadzēja stāžu. Tā aŗī ar smago nav sanācis braukt. Bet toreiz cilvēkiem, arī tādiem zaļiem gurķiem kā es un citi kursanti bija apziņa citā līmenī.
27.janvāris 2015, 23:02 | links
 
Jā bija arī tādi jaunie speciālisti kas atnāca uz kolhozu tehnikums vai augstskola beigta un tiek pie dienesta auto tad arī pa kolhozu vizinoties iemācījās braukt kā nu kuram ...visādi gāja bet viņi jau nevienu neapdraudēja jo nekur nebija jānesās viņi tā arī godīgi uz 60 km laida
27.janvāris 2015, 23:00 | links
 
Tad tavs radinieks vnk lielās. :)
Un esi tik laipns un nesalīdzini divas ļoti dažadas kultūras. Skandināvi braucot neuztraucās un ņevijopivajetsā kā šeit to dara bāleliņi. Tas no personīgās pieredzes.
27.janvāris 2015, 22:59 | links
 
Valdi,man bija vienkāršāk.Pirmo liku A. Bez kursiem. Teorija mutiski+ braukšana.Izgāzos kā veca sēta.Savos 16 biju iedomājies,ka varen gudrs un zinošs,tādu nieku,kā Ceļu satiksmes noteikumu grāmatiņu nav velti ko deldēt. Nākošajā piegājienā sapratu,ka ar mani nekādus kumēdiņus neviens nedzīs.Jau zināju,kas stāvbremze un kā tā kalnu ceļos lietojama.(atceros,biļetē tāds jautājums bija)
B kategorijai nācās kursu beņķi deldēt.Tā kļuvu par mīlētāju,bez tiesībām strādāt algotu darbu!
27.janvāris 2015, 22:58 | links
 
PIedod, Hotenentot, ka savos izteicienos šarža līmenī pieminēju tavu dzimto Ugandu. Vairs tā nedarīšu. :D
27.janvāris 2015, 22:54 | links
 
Andreiko, šādi salīdzinājumi ar Ugandu liecina par Tavu absolūto nekompetenci un spēju izteikties vien delfinārija līmenī (zināšanu nav, toties viedoklis ir) - pie mums jau nekā, bet Zviedrijā, Dānijā, Somijā - tur lieta iet. Tur vīri tīra, vīri māk un viss ir labi.
Izlasi manis minēto (iepriekšējais posts) par kaisīšanas apjomu gan Somijā, gan Zviedrijā. Es vairāk ticu rakstam, ko rakstījis kāds Skandināvijas ceļu speciālists, nevis pašpasludinātie pravieši.
Pats pa Skandināviju ziemā diži braucis neesmu, bet pazīstami ļauži ir pārsteigti - daudzi ceļi pēc mūsu standartiem ir ne visai notīrīti, taču zviedri neiespringst. Ir tak ziema. 4x4 auto, riepas (var ar ķēdēm), vienmērīga braukšana un tā nu viņi dzīvo - tāds klimats, ko padarīsi.Varat teikt, ka mani čomi melo, ka tā nav - lai būtu, bet es atļaušos ticēt zināmiem cilvēkiem.

Urmasam - par tiesībām absolūti nepiekritīšu. Piemēram, kā tās dabūja radinieks. Bija iestājies kādā profenē, kur pie reizes bija iespēja dabūt tiesības. Eksāmens uz taisna un tukša ceļa. Sāc braukt 1. robā, tad slēdz uz 2. robu un tā līdz 4ajam. Nu un ja to spēj izdarīt, papīrs garantēts. Un tādi piemēri ne viens vien.

Starp citu, nevajag aizmirst arī to, ka agrākajos laikos satiksmes intensitāte jau arī bija pulka mazāka. Ja žigulis ar liselli riepām sāka slidināties pa ceļu, iespēja to savākt neaizķerot citu tomēr bija lielāka...
27.janvāris 2015, 22:46 | links
 
Agrāk un arī tagad vismaz es un domāju ka arī tā laika vīri tāpat domāja.....atbildība bij cita cilvēkiem jo.... nebija tādas OCTAs un pie auto bija gan grūti un dārgi tik un līdz ar to brauca ar apziņu lai nekas neatgadītos jo nedod dies kādu apskādēt...par savu nudiņu bij abi braucamie jāsataisa....
27.janvāris 2015, 22:46 | links
 
Urmaas, esmu dzirdējis stāstus par to kā autovadītāja apliecības ''piešķīra". Vietām deva pa labi pa kreisi, varēja jebkuru kategoriju dabūt bez problēmām.

micuks, 27.janvāris 2015, 22:20

Nu nezinu gan, man bija pus gadu auto skolā jāmācās lai tiktu pie BC kategorijas , tīsi auto Gaz Zil un Maz bija jāpārzin līdz pēdējai skūvītei...satiksmes noteikumi bij pupu mizas salīdzinot ar uzbūvi tas ir teoriju...
27.janvāris 2015, 22:39 | links
 
Problēma ir citā plāksnē. Vas "Latvijas autoceļu uzturētājs" priekšnieks Kononovs nesen vienā reklāmlapelē paziņojis: "Latvijā autoceļi tiek uzturēti pasaules līmenī". Protams, ka viņam ir taisnība, Ugandā, Somalijā, Franča Jozefa zemē un Grenlandē ceļus kaisa tikpat intensīvi kā pie mums.
Ministrijas matīsiņš tikai pagājušonedēļ par bojā gājušajiem kaut ko uzzināja (vairāk nekā 3841 pēdējos 11 gados tikai uz ceļiem), pirmdien ministrijā tika beidzot sasaukta sanāksme šajā sakarā. Nolēma likt kaut kādus datčikus, un pēc pusstundas no apledojuma sākuma sākt kaisīt valsts galvenos autoceļus. Ilgi gan viņiem tas nāca, ceru, ka kādu no viņiem ziemā kāds saslīdējis autiņš nobrauks - kononovu, matīsu un citus ministrijas zeļļus, kas atbildīgi par šo jomu.
27.janvāris 2015, 22:33 | links
 

Pievieno savu atbildi

Tēma slēgta. Atbildes pievienot nav atļauts!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager