Politika, iekšējā un ārējā

Tikai par politiku, bez makšķerēšanas.
Lai cik dīvaini nebūtu bet šobrīd ziemā visdrošāk ir braukt tieši pa ledainajiem lauku ceļiem jo tur nebūs neviens trakais kas nesās kauč kur...ja tād uzrodas tad grāvi ātri atrod....
27.janvāris 2015, 16:21 | links
 
Man liekas, ka visi te ir sapratuši, ka es kāds šoferu nīdējs un es visā vainoju ceļu uzturētājus :D Ja tā, tad tā galīgi nav...es runāju tikai par konkrēto, vienu dienu, kurā tad bija iesaistīts arī VUGD auto. Nesaku, ka ceļam jābūt labā kārtībā nepārtraukti, bet ja reiz šāds dienests ir, un viņiem par to maksā, tad nu iespēju robežās gan. Ja nemaldos bez tabu, vai Nekā personīga, bija izkalkulējuši laikapstākļus un kaisīšanas laikus...2os naktī beidza līt un sāka piesalt...kaisītājs ir devies kaisīt tikai 7os no rīta...es vairāk par šo... loģiski, ka ja ir sū uz ceļa, tad ir jābūt galvai un ir jābūt mašīnai kārtībā ar riepām priekšgalā, bet nu...NEKAD neatzīšu pārgalvību uz ceļa un kur nu vēl ziemā...
27.janvāris 2015, 16:12 | links
 
Melnais ledus un riepu kvalitāte ir ļoti cieši saistīti faktori...pats esmu ļoti bieži trāpījis uz melnā ledus bet ja ir kaut nedaudz braukšanas prasmes un pieredze tad to var sajust braucot....auto sāk dīvaini uzvesties bet ar ļoti labām riepām pie noteikuma ka arī auto ir perfektā teh kārtībā...priekšējo ratu savirze un arī pārējais ritošajā tas vis ir ļoti cieši saistīti faktori un diemžēl bēdīgie rezultāti ,protams varam vainot ceļu uzturētājus bet ne vienmēr un visur tas līdzēs kā jau te minēja laukos neviens neko nekaisa un sen jau kopš ziemas sākuma slidinamies un tā būs vienmēr kauč gan pad laikos kad bij galīgi traks ledus mēdza arī lauku ceļiem uzbērt smilti ar kālija sāli....
27.janvāris 2015, 16:00 | links
 
kaut kur Jaungada rajonā portālā Apollo bija publicēts pētījums (man gan neviens neko jautājis nebija :)) par braukšanas paradumiem ziemā. Izrādās, ka trešā daļa autovadītāju ziemā nemaina savu braukšanas stilu, brauc tāpat kā vasarā.
Protams, ka reizēm mēs varam vainot ceļu uzturētājus, bet tāpēc jau tu esi šoferis lai izvērtētu apstākļus. Nevar jau pārdesmit minūtēs notīrīt un nokaisīt visus LV ceļus.
27.janvāris 2015, 15:57 | links
 
nekad nebūs tā, ka LV ceļi ir 100% droši. tas ir mūsu klimatisko apstākļu dēļ, ka svaigi kaisītu ceļu lietus nomazgā un tad piesalst, lai kaisītu 24/7 nepietiks ne tehnikas ne naudas... vai arī jākaisa ar šķembām...

90to gadu sākumā, kad vēl ziemenes nebija obligātas, pāris reizes nonācu asās situācijās un kopš tiem laikiem ziemā "valkāju" riepas ar radzēm. Gan minētā melnā ledus dēļ, gan arī lauku ceļu (grants) dēļ, kuri netiek kaisīti visu ziemu, bet tiek vnk piebraukāti un atkušņa laikā ir slideni pri slideni.
27.janvāris 2015, 15:45 | links
 
Visam piekrītu, bet tāpat būs kāds dunduks kura dēļ Tev pastāv iespēja atrast vietu grāvī, un nedod Dievs vēl trakāk... Bembists ar 90 km/h pilsētā aplīmēja stabu vasaras vidū ar 4 bojāgājušajiem, jo arī viņam bija uzskats, ka auto bijis labi aprīkots un pats apzinās ko dara un cik prasmīgs ir...
Ir jābrauc atbilstoši laika apstākļiem, viennozīmīgi, bet kas attiecas uz šī gada šausmu traģēdijām uz ceļiem, tik un tā uzskatu, ka ceļu kaisīšanā bija nolaists lunis...protams, tas viss droši vien sākās dēļ, kāda, kurš pārvērtējis savas, sava auto, riepu vai vēl kā cita spējas, bet tam nevajadzēja beigties tik smagi, jo neticu, ka visi iesaistītie bija neapdomīgi, ar sliktām riepām, pārgalvīgu ātrumu vtml
27.janvāris 2015, 15:35 | links
 
Tu piedāvā aizliegt braukt visiem, lai gan katram ir brīva izvēle braukt/nebraukt, ja jūt, ka prasmju nepietiek vai autiņš nav pietiekami aprīkots.

Jāmak pašiem atbildība uzņemties.
27.janvāris 2015, 15:24 | links
 
Viennozīmīgi,vainīgi un atbildīgi ceļa uzturētāji. Ja ceļš vai ceļa posms nav atbilstošā kārtībā,tas jāslēdz uz laiku,līdz sakārto,vai vismaz jāizliek ātrumu ierobežojošas zīmes.
BrunoL, 27.janvāris 2015, 11:01

pats saproti, ko uzrakstīji? :) Kā Tev patiktu, ja tiktu slēgta pleskavene vai daugavpilene līdz plkst no pusnakts līdz plkst 10:00, jo vēl nav paspēts nokaisīt. Visiem gaidīt turpmākus rīkojumus! Un mazos ceļus slēgt no 1. decembra līdz 1. martam! Tāpat arī miglā, gaidīsim, kamēr izklīdīs, lietū, kamēr pāries, utt. :)

Jeb tomēr brauksim atbilstoši apstākļiem ieskaitot stāvēšanu, ja laika apstākļi neļauj braukt tālāk?

daddy_j, 27.janvāris 2015, 13:35

Labāk līķu kalni?
Pasaule neapstāsies ja uz stundu vai divām slēgs kustību. Nekad visiem nebūs vienādas iemaņas auto vadīšanā pa apledojušu ceļu.Ne visi auto atbilstoši sagatavoti un aprīkoti.Vari būt izcils vadītājs ar labu un labi aprīkotu auto,tik blakus faktori var izspēlēt ļaunu joku.
27.janvāris 2015, 14:58 | links
 
Ne vienmēr braucot var pateikt kāds ir segums, līdz brīdim kad straujāk nospied bremzes pedāli. nevienmēr melnais ledus spīd ar ledus kristāliņiem, ne viss ceļš vienmēr ir vienāds...vari izkāpt pārliecināties, bet pēc kilometra viss ir citādi... nu nedrīkst būt fakts, kad 8os no rīta notiek masu avārijas, dēļ tā, ka uz ceļa ir tīrs, ledus, un tikai pēc tam pār to nobrauc kaisītājs. Es sevi uzskatu par labu braucēju, bet uz lauku ceļa kurš ir ar tīru ledu, un ūdeni pa virsu, esmu ieslīdējis grāvī arī braucot uz 30 km/h, kad pēc tikšanas kalnā sekoja nogāze, kurai priekšā 90 grādu pagrieziens, ne bremzēšana ar motoru, ne vilkšana no līkuma ārā nelīdzēja...
tā pat arī šajā gadienā pa šoseju ātrums nebija pat 70 km/h, un šeit tiešām pietiktu, ka viens vieglprātīgais sataisa sūdus, bet pārējie aiz viņa, vai viņam pretī vairs neko nevar pagūt izdarīt, jo mašīna vairs nav valdāma...

arvis_an, 27.janvāris 2015, 13:00

Jā un šī ir tā vieta kad nozīmei riepu izvēlē ...ļoti daudz auto braucēji Latvijā brauc ar neatbilstošas kvalitātes riepām nemaz nerunāsim par vecām ziemas riepām 5mm proķi, diemžēl ir jāapzinās ka dzīvojam vietā kur laika apstākļi ir tādi kā ir un nevaram to salīdzināt ar Vāciju vai Franciju Alpos dzīvojošajiem visiem bagāžniekā ir speciālās ķēdes gadījumiem ja kas ....
27.janvāris 2015, 14:54 | links
 
Par ceļiem ir tā - ja avarē privātais - tad policisti viennozīmīgi pasaka, ka neizvēlējās atbilstošu braukšanas ātrumu.

Savukārt gadījumā, kad pie Ķeguma avarēja glābēju auto, nositot divus cilvēkus, policistu teksti uzreiz bija citādi un tika teikts, ka jāizvērtē ceļu uzturētāju atbildība.

Sargi sevi un Dievs tevi sargās:)


Piekrītu.

Vajadzētu braukšanas exāmenus likt kārtot ZIEMĀ, domāju stastistika uzlabotos.
27.janvāris 2015, 13:54 | links
 
Arvi. Tad kad Tu vēl pinā augumā zem galda staigāji, nekaisīti ceļi bij ikdiena. Labākajā gadijumā tos retu reizi tīrija. Par kaisīšanu varēja tikai sapņot. Vai gribētu atpakaļ to "ikdienu", nu nezinvai.
Uz šodienu jau citi apstākļi un citi līdzekļi piešķirti ceļu uzturēšanai. Bet ar kapeiku intīmo attiecību speciālistu un muļķu no tā mazāk nav palicis. Taisni otrādi-vairāk.
27.janvāris 2015, 13:37 | links
 
Viennozīmīgi,vainīgi un atbildīgi ceļa uzturētāji. Ja ceļš vai ceļa posms nav atbilstošā kārtībā,tas jāslēdz uz laiku,līdz sakārto,vai vismaz jāizliek ātrumu ierobežojošas zīmes.
BrunoL, 27.janvāris 2015, 11:01


pats saproti, ko uzrakstīji? :) Kā Tev patiktu, ja tiktu slēgta pleskavene vai daugavpilene līdz plkst no pusnakts līdz plkst 10:00, jo vēl nav paspēts nokaisīt. Visiem gaidīt turpmākus rīkojumus! Un mazos ceļus slēgt no 1. decembra līdz 1. martam! Tāpat arī miglā, gaidīsim, kamēr izklīdīs, lietū, kamēr pāries, utt. :)

Jeb tomēr brauksim atbilstoši apstākļiem ieskaitot stāvēšanu, ja laika apstākļi neļauj braukt tālāk?
27.janvāris 2015, 13:35 | links
 
urmaas
Tas tak skaidris, un ne jau katru dienu šāda mēroga avārijas notiek uz ceļiem, un ja vienā dienā šādas masveida avārijas notiek vienlaicīgi ne uz vienas šosejas vien, tad nu... Man personīgi rodas jautājums kādēļ šosejas nebija kaisītas jau naktī, bet tikai no rīta pēc avārijas... Skumji, jau, bet fakts...
Bet skaidrs, ka ja pats sevi sargāsi, Dievs Tevi sargās... šis lai katram prātā paliek...
27.janvāris 2015, 13:31 | links
 
Arvi. Redz kā ir. Tādos apstākļos nav obligāti jābrauc ar privāto. Tam ir sabiedriskie+takši. Tici man iznāks lētāk nekā maukt ar privāto. Pašam ne reizi vien šeptē ir pienācies atkusnītī braukt pa spoguli. Nav patīkami, tas fakts. Tu regulāri braukāji pa Rīgu - cik no avārijām procentuāli bij izraisītas neievērojot apstākļus un cik pārgalvju vainas pēc? Domāju, ka atbildi zini pats. :)
27.janvāris 2015, 13:16 | links
 
Ne vienmēr braucot var pateikt kāds ir segums, līdz brīdim kad straujāk nospied bremzes pedāli. nevienmēr melnais ledus spīd ar ledus kristāliņiem, ne viss ceļš vienmēr ir vienāds...vari izkāpt pārliecināties, bet pēc kilometra viss ir citādi... nu nedrīkst būt fakts, kad 8os no rīta notiek masu avārijas, dēļ tā, ka uz ceļa ir tīrs, ledus, un tikai pēc tam pār to nobrauc kaisītājs. Es sevi uzskatu par labu braucēju, bet uz lauku ceļa kurš ir ar tīru ledu, un ūdeni pa virsu, esmu ieslīdējis grāvī arī braucot uz 30 km/h, kad pēc tikšanas kalnā sekoja nogāze, kurai priekšā 90 grādu pagrieziens, ne bremzēšana ar motoru, ne vilkšana no līkuma ārā nelīdzēja...
tā pat arī šajā gadienā pa šoseju ātrums nebija pat 70 km/h, un šeit tiešām pietiktu, ka viens vieglprātīgais sataisa sūdus, bet pārējie aiz viņa, vai viņam pretī vairs neko nevar pagūt izdarīt, jo mašīna vairs nav valdāma...
27.janvāris 2015, 13:00 | links
 
Par ceļiem ir tā - ja avarē privātais - tad policisti viennozīmīgi pasaka, ka neizvēlējās atbilstošu braukšanas ātrumu.

Savukārt gadījumā, kad pie Ķeguma avarēja glābēju auto, nositot divus cilvēkus, policistu teksti uzreiz bija citādi un tika teikts, ka jāizvērtē ceļu uzturētāju atbildība.

Sargi sevi un Dievs tevi sargās:)
27.janvāris 2015, 11:48 | links
 
Bruno. Vai tad tevi nemācija, ka vadītājam ir jāizvēlas atbilstoš braukšanas ātrums atbilstoši ceļa apstākļiem?
Ja ceļa stāvoklis tiešām ir tik neapmierinoš, kā tad vispār var pabraukt? :)
27.janvāris 2015, 11:22 | links
 
Ja par janvāra avārijām uz apledojušiem ceļiem.
Viennozīmīgi,vainīgi un atbildīgi ceļa uzturētāji. Ja ceļš vai ceļa posms nav atbilstošā kārtībā,tas jāslēdz uz laiku,līdz sakārto,vai vismaz jāizliek ātrumu ierobežojošas zīmes.Lai gan,ne vienmēr negadījuma iemesls ir ātrums.
Tie paši iepuvušie imperiālisti Vācijā,slēdz "bāņus" un miers. Darba devējam un valstij noderīgāks nokavējies darbinieks un pilsonis ne kā nedzīvs un paspējis.
27.janvāris 2015, 11:01 | links
 
Mirtin.
Ja viens portāls uzrakstīs, ka pagājušajā diennaktī Latvijā bijušas 10 avārijas, bet otrs - Pie Mazpisānu pagrieziena asiņaina avārija ar 10līķiem.
Mirtins
Ir viens BET. Šo informāciju var pasniegt dažādi.
Objektīvi un tendenciozi.
1.Pagājušajā naktī pie Mazpisānu pagrieziena notika 10 avārijas ar 10 bojāgājušajiem.
2. Pagājušajā naktī pie Mazpisānu pagrieziena, ceļu uzturētāju nolaidības rezultātā,uz apledojuša ceļa,notika 10 smagas avārijas ar 10 bojāgājušajiem.
3. Pagājušajā naktī pie Mazpisānu pagrieziena, apgrūtināts braukšanas apstākļos,auto vadītāji neizvēlējās pareizu braukšanas ātrumu un distanci,kā rezultātā notika 10 smagas auto avārijas ar 10 bojāgājušajiem.
Kur patiesība?

BrunoL, 27.janvāris 2015, 09:52



Neviens jau nemelo:) Fakti paliek tie paši, mainās pasniegšanas veids. Par to es saku - jāfiltrē pašiem. Portāli sacenšas, kurš izdomās briesmīgākus virsrakstus un vairāk izgaršos traģēdijas. Cilvēki uz to pavelkas un vairo klikšķus, ko pārdod reklāmistiem.

Taču apzinātas melošanas, totālas nepatiesības uzdošana par patiesību kā Krievijā, nu pie mums tik skarbi nenotiek. Galvenais pārmetums, ka tiek aizvākta valdībai nelabvēlīga infor4mācija... nu tas ir totāls murgs. Pa lielam, kādeļ politiķiem, valdībai un Saeimai kopumā ir tik sūdīgi reitingi. Tikai un vienīgi tādēļ, ka visi mediji uzskata par savu goda lietu drāzt politiķus. Ja tā nebūtu,m tad politķiem reitingi būtu kā Putinam un nevienam pat prātā neienāktu, ka tauta tiek barota ar meliem. Tā ka vienkārši filtrējiet info:)))
27.janvāris 2015, 10:25 | links
 
Bruno. Es par trešo. :)
Pēdējā laikā daudzi tr-rta līdzekļu vadītāji vaino ceļu uzturētājus evis sevi. Šogad vēl neesmu manijis, ka būtu slikti ceļu apstākļi. Toties neapdomīgo skrējēju ir pulka.
27.janvāris 2015, 10:20 | links
 

Pievieno savu atbildi

Tēma slēgta. Atbildes pievienot nav atļauts!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager