Politika, iekšējā un ārējā

Tikai par politiku, bez makšķerēšanas.
Te jāpiekrīt Andreiko,nodokliem jāiet tur kur tie paredzeti neviss idiotu eksperimentos,degvielas akcīze un celu nodoklis -ceļiem,socnodoklis-veselībai,izglitībai,drošībai-šeit domāta policija un infrastruktūras uzturēšanai un izejot no ieņēmumiem jārēķina iespējas kā tas notiek visur attīstītās valstīs
14.marts 2017, 21:13 | links
 
Uldeen, tu laikam loģisku argumentāciju neizproti. Naudu nofenderēt var vienmēr, bet ir atšķirība - naudu nozog no īpaša fonda (kas nemaz nav tik viegli, jo to viegli ir kontrolēt) vai izplakarē un nosper sadalot to nejēdzīgos citos projektos. Tā kā Ceļu fonds bija Krištopana lolojums, viņš to īpaši pieskatīja. Neviens gadījums par fenderi vai otkatiem tajā laikā no CF neparādījās. Un ceļus jau taisīja ne tikai par to autobraucēju nodokļu naudu (tās ir krietni par maz), no valsts tika piešķirts vēl, vienkārši Ceļu fonda nauda bija tas svētais un neaiztiekamais, kas bija vienmēr notes reizē. Tas ikmēneša "sotaciņš" kurš tev visu laiku ir kabatā, lai badā nemirtu. Ar šo naudu reāli Satiksmes ministrija varēja rēķināties un kaut ko plānot gadiem uz priekšu. Tagad neviens nevar paredzēt, piemēram, cik naudas ceļiem iedos 2020. gadā. Tad to varēja, jo varēja rēķināties ar reālām summām. Turklāt izkaulēt no valsts budžeta papildus naudu ir vieglāk nekā visu ceļa budžetu vienā reizē. Neesmu nekāds baisais Viļa patriots un superaizstāvis, bet šī bija ļoti laba un vajadzīga lieta. Nu nav neviena kritiķa, kas tagad teiktu - tā bija sūdīga sistēma. Gluži otrādi, visi vienā mutē saka - fondu vajag atjaunot. Tikai to nedara. Politiskie impotenti un tūtiņdreijeri.
14.marts 2017, 21:00 | links
 
Šajā gadījumā tu kļūdies. Visi nodokļi vienotā plūsmā iet valsts kasē, no turienes tie tiek sadalīti deputātu pieņemtajam un FM izstrādātajam valsts budžetam. Ceļu fonds tika radīts, lai nodokļu nauda, ko maksā autoīpašnieki, precīzi līdz pēdējai kapeikai nonāktu tieši Ceļu fondā. Un tad nevajag pat viena deputāta balsi vai politiskas kaujas, lai to visu iztērētu tieši ceļiem. Tagad prioritātes ir citas, ceļiem piešķir no tā, kas pāri palicis, tad, kad visam tam, ko vēlas partijas un to politsponsori, nauda jau ir piešķirta. Un tie ir pārpalikumi. Tagad nodokļu nauda, ko autobraucējs maksā (akcīze, ceļu nodoklis, transporta nodoklis u.c) pilnībā netiek ielikta ceļu būvniecībā un remontos. Ceļu fonda naudai neviens politiskais sesks nevarēja tikt klāt un, piemēram, par to uzcelt nejēdzīgi nelietderīgu bibliotēku, iegādāties Saeimai jaunu māju vai visiem deputātiem sapirkt valsts apmaksātus mobilos telefonus.

andreiko, 14.marts 2017, 20:22
naudai vareja tikt klat caur visadam padomem un atkatiem,un ziedojumiem:D
14.marts 2017, 20:41 | links
 
Puiķi,neķerat kreņķi,viss pie mumsīm ir sakārtots un starp partijām nokārtots...Tad kad pārstāsim maksāt uzpūstos nodokļus un balsot par liekuļu partijām,varbūt sāksies otrā vai trešā atmoda...)
14.marts 2017, 20:26 | links
 
Iepriekšējais posts bija domāts Uldēnam, nevis Ikaunim.
14.marts 2017, 20:23 | links
 
Šajā gadījumā tu kļūdies. Visi nodokļi vienotā plūsmā iet valsts kasē, no turienes tie tiek sadalīti deputātu pieņemtajam un FM izstrādātajam valsts budžetam. Ceļu fonds tika radīts, lai nodokļu nauda, ko maksā autoīpašnieki, precīzi līdz pēdējai kapeikai nonāktu tieši Ceļu fondā. Un tad nevajag pat viena deputāta balsi vai politiskas kaujas, lai to visu iztērētu tieši ceļiem. Tagad prioritātes ir citas, ceļiem piešķir no tā, kas pāri palicis, tad, kad visam tam, ko vēlas partijas un to politsponsori, nauda jau ir piešķirta. Un tie ir pārpalikumi. Tagad nodokļu nauda, ko autobraucējs maksā (akcīze, ceļu nodoklis, transporta nodoklis u.c) pilnībā netiek ielikta ceļu būvniecībā un remontos. Ceļu fonda naudai neviens politiskais sesks nevarēja tikt klāt un, piemēram, par to uzcelt nejēdzīgi nelietderīgu bibliotēku, iegādāties Saeimai jaunu māju vai visiem deputātiem sapirkt valsts apmaksātus mobilos telefonus.
14.marts 2017, 20:22 | links
 
p.s.
Nav mums vairs neviena Valsts VĪRA. Tikai mahinatori un misteri 20%.
14.marts 2017, 20:18 | links
 
uldens2
Kā jau tika stāstīts-Vilis bij vienīgais kura laikā tas fonds strādāja. Esošie tikai KAMPJ! Ja viss nokomunizdītais paliktu Valsts kasē, tad pašlaik mēs nebūtu tādā ānusā.
14.marts 2017, 20:16 | links
 
Ja man atmiņa neviļ, tad Krištopāna laikā ceļa nodoklis tika novirzīts ceļu remontiem. Pārējie ar ceļa nodokli lāpija Valsts budžetu.

urmaas, 14.marts 2017, 18:24

Tad ceļu nodoklis aizgāja Ceļu fondā (papildus arī cita nauda), un visa šī nauda tika tērēta tikai un vienīgi ceļiem. Viļa laikā šis Ceļu fonds tika izveidots (viņa sapņu bērns), un mazos - vidējos ceļus puslīdz apsaimniekoja, lielajiem nebija naudas (tik lielas). Pie varas nāca Repše un viens no pirmajiem darbiem un rīkojumiem - likvidēt Ceļu fondu. Visas nākamās valdības un Saeimas ir puslīdz solījušas Ceļu fondu atjaunot (arī šī), tikai kaut kā nav sekmējies...
Tagad ir izveidojies nonsenss. Lielie maģistrālie ceļi daudzmaz tiek atjaunoti par Eiropas naudu, bet mazie pārliecinoši brūk kopā, jo budžetā nauda tiek paredzēta gandrīz tikai ielāpiem. Vispār ja nu kāds Trako Eināru gribētu iesēdināt pankracā, tad Ceļu fonda likvidēšana nu tiešām ir sodāms noziegums.

andreiko, 14.marts 2017, 19:57
nu hvz,man liekas ka jebkadi šitie fondi ir naudas izkrapšanas atvieglošanai.Nah vajadzigs vel lieks birokratisks aparats-fonds??No valsts vienas kabatas parlikt uz citu kabatu un pa vidu kaut kur pazaudet naudu,tak ministrija ar var dalit naudu
14.marts 2017, 20:12 | links
 
Ja man atmiņa neviļ, tad Krištopāna laikā ceļa nodoklis tika novirzīts ceļu remontiem. Pārējie ar ceļa nodokli lāpija Valsts budžetu.

urmaas, 14.marts 2017, 18:24


Tad ceļu nodoklis aizgāja Ceļu fondā (papildus arī cita nauda), un visa šī nauda tika tērēta tikai un vienīgi ceļiem. Viļa laikā šis Ceļu fonds tika izveidots (viņa sapņu bērns), un mazos - vidējos ceļus puslīdz apsaimniekoja, lielajiem nebija naudas (tik lielas). Pie varas nāca Repše un viens no pirmajiem darbiem un rīkojumiem - likvidēt Ceļu fondu. Visas nākamās valdības un Saeimas ir puslīdz solījušas Ceļu fondu atjaunot (arī šī), tikai kaut kā nav sekmējies...
Tagad ir izveidojies nonsenss. Lielie maģistrālie ceļi daudzmaz tiek atjaunoti par Eiropas naudu, bet mazie pārliecinoši brūk kopā, jo budžetā nauda tiek paredzēta gandrīz tikai ielāpiem. Vispār ja nu kāds Trako Eināru gribētu iesēdināt pankracā, tad Ceļu fonda likvidēšana nu tiešām ir sodāms noziegums.
14.marts 2017, 19:57 | links
 
Le Pena.....!
LV demokrātija pakaļa.....!
14.marts 2017, 19:39 | links
 
Ja man atmiņa neviļ, tad Krištopāna laikā ceļa nodoklis tika novirzīts ceļu remontiem. Pārējie ar ceļa nodokli lāpija Valsts budžetu.
14.marts 2017, 18:24 | links
 
Vēl besī ārā nemitīgās reformas kur tiek padirsti miljoni ierēdņu imitētai darbībai,vienkārši pārņemt Igauņu ceļu uzturēšanas modeli,veselības modeli -tas kas strādā,pēc idejas esam līdzīgi...pie mums Augulis pēkšņi pamodies-atradis celu uzturēšanas modeli,uzreiz gan nevarot ieviest,smiekli nāk-cik gadus jau ir ministrs? Nezinu gan ,ja neradīsies kāds reāls spēks varam iebraukt auzās,saskaņa reali var vinnēt...
14.marts 2017, 18:17 | links
 
Jāsāk lūkot ārpus LV, piem. Igaunijas virzienā. Internets (e-buy) neaizgāja!? Youtube, facbooke, Izstādes Utt..
14.marts 2017, 17:25 | links
 
Pašlaik populārākā politiķu atbilde, lai kaut ko sakārtotu ir atbilde nepietiek naudas. Kā ir Raih, vai tāvā uzņēmumā ar notiek tāda pārvalde, šaubos. :) Un tie Latvijas ceļi, tik tiešām ir apliecinājums tam, ka nepaliek labāk..

mjuniors, 14.marts 2017, 17:10

Man ir cita problēma- es nezinu, kur un kā attīstīties! Pamēģiniet dabūt veikala telpas kādā labā lielveikalā Rīgā! Aizmirstiet! A laukos nav vērts...
14.marts 2017, 17:18 | links
 
Vienkārši vajag cilvēku kurš nāktu vēlēšanās ar pilnīgi jaunu valsts pārvaldes priekšlikumu,krassi samazinot valsts pārvaldes aparātu,likvidēt visas komisijas un visus tehniskos jautājumus nododot jomas speciālistiem,ministrijās tikai ar atbilstošu izglītību utt...pluss konkrētu atbildību,ne politisku,bet realu par jebkuru zaudejumus nesošu lēmumu pienemšanu varbūt tad....

upiks, 14.marts 2017, 14:39

Upik, tač neļautu tādam neko lielu darīt... Kas tad pieņem visus, tajā skaitā arī deputātus u.c. valsts ierēdņus iegrožojošus likumus? Viņi paši! Vai tad viņi paši sev atņems labumus? Saeimā tāds un tāds tur priekšlikums un kas notiek, sabaso kā vajag sev un tikai atskan priekšsēža balstiņa, ka nav pieņemts/apstiprināts...jēga nulle. Politiskā atbildība ir vispār kaut kāda mitoloģija, tas gan.
14.marts 2017, 17:10 | links
 
Pašlaik populārākā politiķu atbilde, lai kaut ko sakārtotu ir atbilde nepietiek naudas. Kā ir Raih, vai tāvā uzņēmumā ar notiek tāda pārvalde, šaubos. :) Un tie Latvijas ceļi, tik tiešām ir apliecinājums tam, ka nepaliek labāk..
14.marts 2017, 17:10 | links
 
Loģiski spriežot, viss sāk izskatīties pagalam bezcerīgi. Jaunu politisko spēku nav, vai arī tie ir vāji. Ievēlēsim atkal tos pašus. Apriebies caurām dienām lasīt par kārtējām afērām un naudas izzagšanu, zinot, ka neviens par to neatbildēs. Teikšu godīgi- nebūtu man te tik labs un sakārtots darbs, es laistos prom nekavējoties. Otrs variants- uzlikt mīksto tam visam un nelasīt, neiedziļināties. Tāpat tolka nekāda
14.marts 2017, 14:46 | links
 
Vienkārši vajag cilvēku kurš nāktu vēlēšanās ar pilnīgi jaunu valsts pārvaldes priekšlikumu,krassi samazinot valsts pārvaldes aparātu,likvidēt visas komisijas un visus tehniskos jautājumus nododot jomas speciālistiem,ministrijās tikai ar atbilstošu izglītību utt...pluss konkrētu atbildību,ne politisku,bet realu par jebkuru zaudejumus nesošu lēmumu pienemšanu varbūt tad....
14.marts 2017, 14:39 | links
 
It kā par vispārzināmām lietām, bet ļoti īsi un kodolīgi

raihs, 14.marts 2017, 11:23
Tad kad Latvijas politikāņi beigs bīdīt privātās rebes, tad ari par šo varēsim parunāt no cita rakursa. A pašlaik ....

urmaas, 14.marts 2017, 12:22

Un prātā nāk rindas no klasikas :
Tad kad negrims akmens smags,
Taisns paliks āža rags....
Rietumos kad saule lēks,
Vilks ar aitu ,, mieru slēgs ,, !
:DDD
14.marts 2017, 13:46 | links
 

Pievieno savu atbildi

Tēma slēgta. Atbildes pievienot nav atļauts!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager