Politika, iekšējā un ārējā

Tikai par politiku, bez makšķerēšanas.
Šeit laikam ir pulcējušies "SPECIĀLISTI" visās jomās. :)

urmaas, 23.janvāris 2017, 10:25
Tieši tā, pļūtīšanas speciālisti. Mani personīgi jau ir izbesijis šitie visi čikstētāji. Cik ilgi varu skatīties ar optimismu nākotnē, ja apkārt komentē kaut kādi mīkstie, kas lai būtu kaut kur labāk nevis ko iesāk un dara, tajā pašā laika tikai čikst un Pieprasa! Un pieprasa ne jau no mums pašiem- līdzcilvēkiem, bet gan citiem elkiem. Aj, ko te runāt kalpu pēcteči.

mjuniors, 23.janvāris 2017, 10:47


A pats Junior? Krievi vairs nenāk vai ? Es vismaz par reālām problēmām runāju nevis mistiskiem krieviem . Šodien ziņās lasīju vienu gudru atziņu ka mūsdienās problēma ir nevis tajos kas ir ar visu neapmierināti bet tajos kas redz visus sūdus rinķī bet klusē par to. Valsts mums ir skaista ,mīļa , bet čakarē visu tikai maza cilvēku grupiņa . Par to ir jārunā.Varbūt kāds sadzirdēs.
23.janvāris 2017, 10:58 | links
 
Tavam " Pleskavas piķim" noraka visu vai mainīja virskārtu? Remonts un rekonstrukcija ir divas dažādas lietas. Tu tak esi demagogs, Brālīt...
23.janvāris 2017, 10:55 | links
 
MJuniors.
Aizbrauc pacopēt, varbūt pāries. :)

urmaas, 23.janvāris 2017, 10:49

Man ta pāries, bet te dažiem nekad.
23.janvāris 2017, 10:54 | links
 
MJuniors.
Aizbrauc pacopēt, varbūt pāries. :)
23.janvāris 2017, 10:49 | links
 
Šeit laikam ir pulcējušies "SPECIĀLISTI" visās jomās. :)

urmaas, 23.janvāris 2017, 10:25

Tieši tā, pļūtīšanas speciālisti. Mani personīgi jau ir izbesijis šitie visi čikstētāji. Cik ilgi varu skatīties ar optimismu nākotnē, ja apkārt komentē kaut kādi mīkstie, kas lai būtu kaut kur labāk nevis ko iesāk un dara, tajā pašā laika tikai čikst un Pieprasa! Un pieprasa ne jau no mums pašiem- līdzcilvēkiem, bet gan citiem elkiem. Aj, ko te runāt kalpu pēcteči.
23.janvāris 2017, 10:47 | links
 
Gan jau tavs radinieks zina ko runā. Bet Bračka, vai tu vari nosaukt daudz vietas, kur radušās problēmas pēc pilnīgas ceļa norakšanas un to izbūves no jauna? Var būt pat vienu nenosauksi. Parasti problēmas rodas vietās kur jau padomju laikā būvētajiem ceļiem ir bijušas problēmas. Un tas ir saistīts ar ģeoloģiskajiem apstākļiem. Un tā drīzāk ir projektētāju vai ģeoloģiskās izpētes vaina.
Cik esmu dzirdējis Latvijas karjeros iegūto šķembu tehniskie lielum lielāko ties neatbilst izvirzītajām prasībām ceļu būvē. Kaut kad pazemināja tās prasības. Bet lielāko ties šķembas tika vestas no kaimiņvalstīm. Kas nevar nesadārdzināt būves izmaksas.
Te vari apskatīties kādas šķembas un no kurienes nāk. Igaunijas un Latvijas ģeoloģija ir divas dažādas lietas, arī Lietuvas.

AndrisABC, 23.janvāris 2017, 10:31


Tā pa īstam zinu tikai vienu ceļu kur viss ir kārtībā .Vecpiebalgas ceļš . Tur pēc piebaldzēnu protesta domonstrācijām kontroli uzņēmās neatkarīga uzraudzības komanda. Ir vēl tādas vietas - bet nu ļoti ļoti maz uz visu ceļu fona. Jauno Pleskavas piķi līdz Garkalnei ar pamazām jau mūsu klimats sāk šķobīt ,bet saremontēja tak tikai pirms 2 gadiem. Ir jau sen jauni ,inovatīvi ceļu būves varianti bet vai nu ceļu būve ir tik spēcīgi iegrimusi shēmošanā vai nu vienkārši negrib pat pārbaudīt jaunās metodes.
Piem. priekš mums varētu būt derīga ASV armijas metode ar šūnveidīgo materiālu kuram ļoti minimāli jānoņem virskārta ,minimāls stiprinājuma materiāls utt vajadzīga. Viņi ar to metodi būvē ceļus kara bāzēm lai tanki varētu vizināties. Skatījos video kā veči cauri mežām nakts laikā uzklāja 10 km !!! Citās valstīs ir apsildāmie ceļi ,citur betona ,citur galīgi nesaprotama materiāla . Lai domā ,eksperimentē ,sagrauj vecās shēmas un sataisa beidzot .
23.janvāris 2017, 10:46 | links
 
Šeit laikam ir pulcējušies "SPECIĀLISTI" visās jomās. :)

urmaas, 23.janvāris 2017, 10:25


Urmās ja kaut ko nesapratīšu no elektrības ( un es nesaprotu) tad jautāšu tev :) Nav jābūt speciālistam lai saprastu ka kaut kas nav kārtībā ar to būvēšanu ja jauns ceļš jau nākamajā gadā atkal jāremontē. Krievi vainīgi? Purvi vainīgi ? Der visi varianti lai patieso blēdību noslēptu.
23.janvāris 2017, 10:32 | links
 
Gan jau tavs radinieks zina ko runā. Bet Bračka, vai tu vari nosaukt daudz vietas, kur radušās problēmas pēc pilnīgas ceļa norakšanas un to izbūves no jauna? Var būt pat vienu nenosauksi. Parasti problēmas rodas vietās kur jau padomju laikā būvētajiem ceļiem ir bijušas problēmas. Un tas ir saistīts ar ģeoloģiskajiem apstākļiem. Un tā drīzāk ir projektētāju vai ģeoloģiskās izpētes vaina.
Cik esmu dzirdējis Latvijas karjeros iegūto šķembu tehniskie lielum lielāko ties neatbilst izvirzītajām prasībām ceļu būvē. Kaut kad pazemināja tās prasības. Bet lielāko ties šķembas tika vestas no kaimiņvalstīm. Kas nevar nesadārdzināt būves izmaksas.
Te vari apskatīties kādas šķembas un no kurienes nāk. Igaunijas un Latvijas ģeoloģija ir divas dažādas lietas, arī Lietuvas.
23.janvāris 2017, 10:31 | links
 
Jautājums ceļu būves speciālistiem un ģeodēzistiem: Vai lietuvieši un igauņi ar citu pirkstu taisīti?

BrunoL, 23.janvāris 2017, 09:03
Ar citu gan! Igauņiem 2x lielāks budžets, Leišu ceļi nav vairs tie kas bij agrāk. Un galvenais vajag kaut ko nopļūtīt lai labāk smakotu. Veči runā par Zviedru un Latvijas ceļiem. Un pasaki vēl, ka Zviedriem nav ceļi būvēti uz klints un nav viņiem priekšrocību!

mjuniors, 23.janvāris 2017, 10:21



Junior kurš ta saka ka nav . Es pamatoju kur ir problēma. Ceļu būvētāji vienkārši netaisa kā inženieri uzkonstruējuši . Nav kontroles mehānisma .Roka roku mazgā visā tajā štellē. Manā rajonā vienam ļimonāram ir īpašums skaistā vietā . Uz to veda sūdīgs zemes ceļš .1 mēneša laikā par viņa naudu un viņa kontrolieriem tika uzbūvēts ceļš (tas jaunā tipa asfalts) 9 km garumā. Gan pagastam labi,gan pašam gan visiem. Siguldieši saprot par ko saku.
23.janvāris 2017, 10:28 | links
 
Šeit laikam ir pulcējušies "SPECIĀLISTI" visās jomās. :)
23.janvāris 2017, 10:25 | links
 
Jautājums ceļu būves speciālistiem un ģeodēzistiem: Vai lietuvieši un igauņi ar citu pirkstu taisīti?

BrunoL, 23.janvāris 2017, 09:03

Ar citu gan! Igauņiem 2x lielāks budžets, Leišu ceļi nav vairs tie kas bij agrāk. Un galvenais vajag kaut ko nopļūtīt lai labāk smakotu. Veči runā par Zviedru un Latvijas ceļiem. Un pasaki vēl, ka Zviedriem nav ceļi būvēti uz klints un nav viņiem priekšrocību!
23.janvāris 2017, 10:21 | links
 
Brālīt, var būt no aviācijas tu kaut ko saproti, bet hidroģeoloģija tev ir tumša bilde. Tu vismaz sajēdz ar ko atšķiras Zviedrijas granīta pamatne no Latvijas purvainajam augsnēm. Tā granīta plātbe, kas iziet virszemē Zviedrijā un somijā pie mums atrodas 100 metru dziļumā.. Rodas iespaids ka tev ļoti gribas pateikt kaut ko sliktu par valdību, bet tik tās sajēgas pietrūkst... Piedod, šoreiz asi, bet pats esi vainīgs. Bišķi ir jāsaprot lietas par kurām spried.

AndrisABC, 23.janvāris 2017, 08:56


Nu ir mums purvains un jūras smilts zem ceļiem.Protams ir atšķirība vai klintis apakšā vai smiltis. Tāpēc jau ir inženieri un speciālisti. Man viens ļoti tuvs radinieks ir ceļu būves inženieris. Šo tēmu ar viņu esam cilājuši desmitiem reižu. Desmitiem reižu esmu tieši viņu vainojis ka ceļš ko viņš uzbūvējis pēc gada jau jālāpa vai met pumpas. Arī man ir inženiertehniskā izglītība . Citā jomā .Iedziļināties un pamācīties man ļoti patīk no citu jomu speciālistiem. Ir tāds mīnusiņš man ka patīk uzzināt to ko nezinu . Jau minēju ka ja es būtu shēmotājs tad man ļoti apmierinātu šī valdība ,bet tā nav. Ja mana pašvaldība tepat manas mājas priekšā nespēj sakārtot ,kontrolēt utt 300 m ceļa posma uzklāšanu 4 mēnešus !!! tad neesmu apmierināts. Ja man gadiem jābrauc pa psrs laikā būvētajiem valsts nozīmes ceļiem vai salāpītajiem ,grumbuļainajiem ceļiem - arī neesmu apmierināts ar centrālo valdību. Ceru ka pamatoju.

Par ceļiem. No radinieka zīmētajām ceļa uzbūves shēmām visam it kā jābūt oki doki . Pēc jautājuma kāpēc ta nav ,pēc klusuma mirkļa ir skaidra atbilde par to ka tiek "ekonomēts" gan uz dziļumu,gan uz materiāliem . Ir tikai viena problēma . Un tā ir uzraudzība un kontrole. Apakšuzņēmējam jāizrok bedre 2 m bet tas izrok 1 m - lūk 1 shēma. Uzrāda ka izvedis par 100 tonnām smilšu vairāk - otkats uzreiz, šķembas un smilts jāieklāj 100 tonnas - ieklāj 60 ,- lūdzu nākamais otkats . Gāvis jāizrok ar noteiktu lenķi un dziļumu - izrok seklāk un kā vieglāk ...... utt piemēru . Pārāk daudz shēmu un zagšanas ir būvniecībā - tikai tādēl ir slikti ceļi . Protams arī speciālistiem vajadzētu jaunas lietas ieviest - kuras savukārt viņiem neļauj darīt.
23.janvāris 2017, 10:04 | links
 
Igauņiem nav mistera QWERTY. :)
23.janvāris 2017, 09:50 | links
 
Dienas ,, joks ,, :
Diskusija par saimniecisku darbību sadaļā : politika, bet par nozīmīgu faktu kā Trampa runa tautai , apspriešanas nav !????
Gaidam tās interpritāciju delfos un apollo vai ru mēdijos!?
:DDD
23.janvāris 2017, 09:48 | links
 
Jautājums ceļu būves speciālistiem un ģeodēzistiem: Vai lietuvieši un igauņi ar citu pirkstu taisīti?

BrunoL, 23.janvāris 2017, 09:03


Nē, viņi vienkārši vairāk naudu iegulda ceļos.
23.janvāris 2017, 09:29 | links
 
Tikai nevajag..Ja grunts ir nostāvējusies,var uzlikt jaunu virsējo kārtu,plēvi lai tā nestaigā,grāvjos drenāžu un visam jābūt kārībā.Kāpēc jārok ārā 1,5m dziļumā?
Zviedrijā uz manas mājas pusi nupat pagājušajā ziemā tā atjaunoja 100km garu ceļa posmu pa 6 mēnešiem...

Tonis, 23.janvāris 2017, 00:01

Atsūti zviedru ceļu būvētājus uz šejieni . Un lai valdību ar paķer līdz.

Bralitis, 23.janvāris 2017, 00:09
Kādu vēl zviedru valdību, te pat forumā visi speci dabūjami, pat idioti opozīcijai;)

usis, 23.janvāris 2017, 00:14

A ko tad visi tā dīvaini noklusē, kuras partijas ,, paspārnē,, ir ceļinieku nozare!? Un tā nav SC , bet daudz patriotiski nacionālāka partija.
:DDD
23.janvāris 2017, 09:29 | links
 
Jautājums ceļu būves speciālistiem un ģeodēzistiem: Vai lietuvieši un igauņi ar citu pirkstu taisīti?

BrunoL, 23.janvāris 2017, 09:03


Cerams tu biji domājis ģeologus!
23.janvāris 2017, 09:24 | links
 
Jautājums ceļu būves speciālistiem un ģeodēzistiem: Vai lietuvieši un igauņi ar citu pirkstu taisīti?

BrunoL, 23.janvāris 2017, 09:03

Labs ! Kaut gan raihs tūlīt pateims ka krievu te vairāk un tie pie visa vainīgi !
:DDD
23.janvāris 2017, 09:16 | links
 
Jautājums ceļu būves speciālistiem un ģeodēzistiem: Vai lietuvieši un igauņi ar citu pirkstu taisīti?
23.janvāris 2017, 09:03 | links
 
Brālīt, var būt no aviācijas tu kaut ko saproti, bet hidroģeoloģija tev ir tumša bilde. Tu vismaz sajēdz ar ko atšķiras Zviedrijas granīta pamatne no Latvijas purvainajam augsnēm. Tā granīta plātbe, kas iziet virszemē Zviedrijā un somijā pie mums atrodas 100 metru dziļumā.. Rodas iespaids ka tev ļoti gribas pateikt kaut ko sliktu par valdību, bet tik tās sajēgas pietrūkst... Piedod, šoreiz asi, bet pats esi vainīgs. Bišķi ir jāsaprot lietas par kurām spried.
23.janvāris 2017, 08:56 | links
 

Pievieno savu atbildi

Tēma slēgta. Atbildes pievienot nav atļauts!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager