Politika, iekšējā un ārējā

Tikai par politiku, bez makšķerēšanas.
Lai nu kas taij mūsu tirgū neienāktu,savu 'atkatu' jānomaksā...Piemēram RD ir tāds 'Misters Twenty',ja kāds zin...:)

Tonis, 23.janvāris 2017, 00:49


Pašvaldības pasūtījumi ir cita opera, it sevišķi Rīgas... :)
Bet ja runā par ceļiniekiem, man radinieks strādā kādreizējajā Šlokenbekā, tagad vācu Strabag filiāle. Viņš vismaz teica, ka ceļu būvēju starpā ir reāls karš par pasūtījumiem un viens otram skatās uz pirkstiem, ne tikai par izmaksām, bet arī par kvalitāti, pa kluso brauc ievākt paraugus no citu celtajiem ceļiem, utt. Pie tam cik sapratu, vācieši nepiekopj un neatbalsta otkatu sistēmu...
23.janvāris 2017, 01:04 | links
 
Lai nu kas taij mūsu tirgū neienāktu,savu 'atkatu' jānomaksā...Piemēram RD ir tāds 'Misters Twenty',ja kāds zin...:)
23.janvāris 2017, 00:49 | links
 
Kādas tur dirsā galvassāpes,krievlaikos jau arī gluži lohi nestrādāja..Jūrmalas ceļš,Siguldas apvadceļš un t.t.viss bij taijs laikos būvēts..Jautājums par ko citu,-tas ka mākslīgi tiek uzpūstas tāmes uz visiem darbiem,bet maksātāji esam mēs.Un tā tas visur apkārt...

Tonis, 23.janvāris 2017, 00:37


Nu nezinu par tām mākslīgi uzpūstajām tāmēm, liela konkurence, bez tam vācu Strabag ir ienācis tirgū, gan jau kādam kaut kas atlec, bet šaubos, vai tie uz kopējā fona ir ievērības cienīgi skaitļi.
23.janvāris 2017, 00:43 | links
 
Kādas tur dirsā galvassāpes,krievlaikos jau arī gluži lohi nestrādāja..Jūrmalas ceļš,Siguldas apvadceļš un t.t.viss bij taijs laikos būvēts..Jautājums par ko citu,-tas ka mākslīgi tiek uzpūstas tāmes uz visiem darbiem,bet maksātāji esam mēs.Un tā tas visur apkārt...
23.janvāris 2017, 00:37 | links
 
Nu ,nu..Kad Tallinas ceļu vecā vietā būvēja visu veco smilššķembu grunti novāca,un līdzīgu vietā pieblietēja...Taj pašā laikā apkārtējos miestos visām privātmājām bij lētie pievadceļi...
Un tas tā visur...Tādēļ jau mums ir tie dārgākie tilti un sūdīgākie ceļi...)

Tonis, 23.janvāris 2017, 00:20


Neviens zviedrs, soms vai vācieties tev te neklātu segumu pa virsu vecajiem vēl lielākoties padomlaikā būvētajiem ceļiem, jo viņš nevarētu garantēt kvalitāti pēc pāris gadiem.

Redzēju raidījumu, kur skandināvu ceļu būvētāji demonstrēja atšķirību starp pareizu un nepareizu grants-šķembu segumu zem asfalta. Pareizais segums laida ūdeni cauri, kā caur sietu, nepareizajā ūdens uzkrājās pa slāņiem, kas pēc tam rudenī ziemā un pavasarī arī sataisa sūdus.
Svensons Zviedrijā zin, ka viņa paša firma, vai Andersons &co, Lindstroms&co visu ir pareizi pēc tehnoloģijas izdarījuši pirms tam un pilnīgi droši var klāt tikai virsu bez galvassāpēm...
23.janvāris 2017, 00:29 | links
 
Nu ,nu..Kad Tallinas ceļu vecā vietā būvēja visu veco smilššķembu grunti novāca,un līdzīgu vietā pieblietēja...Taj pašā laikā apkārtējos miestos visām privātmājām bij lētie pievadceļi...
Un tas tā visur...Tādēļ jau mums ir tie dārgākie tilti un sūdīgākie ceļi...)

Tonis, 23.janvāris 2017, 00:20


Nav vairs tik traki Toni, acu priekšā uzauga via-baltica astotnieki akkurāt pie čoma dzimtas mājām S-krastos.
23.janvāris 2017, 00:26 | links
 
Nu ,nu..Kad Tallinas ceļu vecā vietā būvēja visu veco smilššķembu grunti novāca,un līdzīgu vietā pieblietēja...Taj pašā laikā apkārtējos miestos visām privātmājām bij lētie pievadceļi...
Un tas tā visur...Tādēļ jau mums ir tie dārgākie tilti un sūdīgākie ceļi...)
23.janvāris 2017, 00:20 | links
 
Tikai nevajag..Ja grunts ir nostāvējusies,var uzlikt jaunu virsējo kārtu,plēvi lai tā nestaigā,grāvjos drenāžu un visam jābūt kārībā.Kāpēc jārok ārā 1,5m dziļumā?
Zviedrijā uz manas mājas pusi nupat pagājušajā ziemā tā atjaunoja 100km garu ceļa posmu pa 6 mēnešiem...

Tonis, 23.janvāris 2017, 00:01

Kad tie visi ceļi ir būvēti un pēc kādām tehnoloģijām. Acīmredzot, ja tas viss iepriekš ir pareizi darīts, tad tā arī notiek, bet Latvijā jau tie ceļi bija praktiski vienā līmenī ar apkārtējām pļavām bija un notekgrāvji un drenāža tikai simboliski nosaukuma pēc.

shmidzis, 23.janvāris 2017, 00:09


Pašlaik arī mumsim ceļu būvnieki piesaista kādu ģeo-hidro veci, tad tā lieta šķiet tiešām nodarīta līdzīgi kā dīķa otrā pusē.
23.janvāris 2017, 00:17 | links
 
Tikai nevajag..Ja grunts ir nostāvējusies,var uzlikt jaunu virsējo kārtu,plēvi lai tā nestaigā,grāvjos drenāžu un visam jābūt kārībā.Kāpēc jārok ārā 1,5m dziļumā?
Zviedrijā uz manas mājas pusi nupat pagājušajā ziemā tā atjaunoja 100km garu ceļa posmu pa 6 mēnešiem...

Tonis, 23.janvāris 2017, 00:01

Atsūti zviedru ceļu būvētājus uz šejieni . Un lai valdību ar paķer līdz.

Bralitis, 23.janvāris 2017, 00:09

Kādu vēl zviedru valdību, te pat forumā visi speci dabūjami, pat idioti opozīcijai;)
23.janvāris 2017, 00:14 | links
 
Tikai nevajag..Ja grunts ir nostāvējusies,var uzlikt jaunu virsējo kārtu,plēvi lai tā nestaigā,grāvjos drenāžu un visam jābūt kārībā.Kāpēc jārok ārā 1,5m dziļumā?
Zviedrijā uz manas mājas pusi nupat pagājušajā ziemā tā atjaunoja 100km garu ceļa posmu pa 6 mēnešiem...

Tonis, 23.janvāris 2017, 00:01


Kad tie visi ceļi ir būvēti un pēc kādām tehnoloģijām. Acīmredzot, ja tas viss iepriekš ir pareizi darīts, tad tā arī notiek, bet Latvijā jau tie ceļi bija praktiski vienā līmenī ar apkārtējām pļavām bija un notekgrāvji un drenāža tikai simboliski nosaukuma pēc.
23.janvāris 2017, 00:09 | links
 
Tikai nevajag..Ja grunts ir nostāvējusies,var uzlikt jaunu virsējo kārtu,plēvi lai tā nestaigā,grāvjos drenāžu un visam jābūt kārībā.Kāpēc jārok ārā 1,5m dziļumā?
Zviedrijā uz manas mājas pusi nupat pagājušajā ziemā tā atjaunoja 100km garu ceļa posmu pa 6 mēnešiem...

Tonis, 23.janvāris 2017, 00:01


Atsūti zviedru ceļu būvētājus uz šejieni . Un lai valdību ar paķer līdz.
23.janvāris 2017, 00:09 | links
 
Tikai nevajag..Ja grunts ir nostāvējusies,var uzlikt jaunu virsējo kārtu,plēvi lai tā nestaigā,grāvjos drenāžu un visam jābūt kārībā.Kāpēc jārok ārā 1,5m dziļumā?
Zviedrijā uz manas mājas pusi nupat pagājušajā ziemā tā atjaunoja 100km garu ceļa posmu pa 6 mēnešiem...

Tonis, 23.janvāris 2017, 00:01


Iepriekš veči te tā nedomāja, vajadzēja ieklāt..., kādas drenāžas ko tu te stāsti:)
23.janvāris 2017, 00:05 | links
 
Tikai nevajag..Ja grunts ir nostāvējusies,var uzlikt jaunu virsējo kārtu,plēvi lai tā nestaigā,grāvjos drenāžu un visam jābūt kārībā.Kāpēc jārok ārā 1,5m dziļumā?
Zviedrijā uz manas mājas pusi nupat pagājušajā ziemā tā atjaunoja 100km garu ceļa posmu pa 6 mēnešiem...
23.janvāris 2017, 00:01 | links
 
Pats interesantākais taj ceļu būvē ir tas,ka tiek norakts daudzus gadus noblietējies vecais segums,kaut kur aizvests un atvests vietā līdzīgas kvalitātes smilts-šķembu grunts...

Tonis, 22.janvāris 2017, 23:47

Patiesībā jau tas ir pats svarīgākais, kas tev tur apakšā un kā tas novada vai aiztur ūdeni, no tā jau tās bedres arī veidojas vai neveidojas pie mūsu laikapstākļiem.

shmidzis, 22.janvāris 2017, 23:52

Priecē arī fakts, ka radusies sajēga par gruntsūdeņiem, strautiņiem, pad-laika aizbērtām upītēm, pirms ķerās pie darba...)

skutans, 22.janvāris 2017, 23:58


Uz restartētajiem grunts ceļiem tiešām šur tur ir piestrādāts . Bet ļoti īsos posmos.
23.janvāris 2017, 00:00 | links
 
Sulla nelien onkuļu sarunās - te mīkstajiem jeb netradicionāli orientētajiem nav vietas .
22.janvāris 2017, 23:58 | links
 
Pats interesantākais taj ceļu būvē ir tas,ka tiek norakts daudzus gadus noblietējies vecais segums,kaut kur aizvests un atvests vietā līdzīgas kvalitātes smilts-šķembu grunts...

Tonis, 22.janvāris 2017, 23:47

Patiesībā jau tas ir pats svarīgākais, kas tev tur apakšā un kā tas novada vai aiztur ūdeni, no tā jau tās bedres arī veidojas vai neveidojas pie mūsu laikapstākļiem.

shmidzis, 22.janvāris 2017, 23:52


Priecē arī fakts, ka radusies sajēga par gruntsūdeņiem, strautiņiem, pad-laika aizbērtām upītēm, pirms ķerās pie darba...)
22.janvāris 2017, 23:58 | links
 
Zinu ko rakstu. Kur ir ceļi par taviem uzskaitītajiem miljoniem ??? Kur? Man pie mājas 300 m posms maksā 250 000 eur . Oficiāla informācija . Tie tavi uzskaitītie miljoni ir kapeikas - par to var saremointēt tikai 100 km .

Bralitis, 22.janvāris 2017, 23:48


Nepaliec smieklīgs - no kurienes tad lai vēl nauda rastsos? :):)
ES pa kluso uzdāvina? :):) Vai Obama atnesa konvertā.
22.janvāris 2017, 23:56 | links
 
Nu ko jūs te turpinat pa vecam, prātā tā arī neesat pieņēmušies ? :)

Atkal Bračiņ tu dyrs!
shmidzis, 22.janvāris 2017, 23:41


Nu bet minhauzens irsa, irš un irsīs mūžam, āmen! :) Incanti vai te kāds vēl pa nopietno uztver šamā pekstiņus ? :) Pirms kāda laika te ienācu manīju ka aktīvi sarunājaties ar ar kārtējo skabargas reinkarnācijas trollīti, kas i noēdāt, nobanoja akal ? :) E ka neiet šam, lab vairs netraucēšu, turpinat biedri spameri!
22.janvāris 2017, 23:53 | links
 
Pats interesantākais taj ceļu būvē ir tas,ka tiek norakts daudzus gadus noblietējies vecais segums,kaut kur aizvests un atvests vietā līdzīgas kvalitātes smilts-šķembu grunts...

Tonis, 22.janvāris 2017, 23:47


Patiesībā jau tas ir pats svarīgākais, kas tev tur apakšā un kā tas novada vai aiztur ūdeni, no tā jau tās bedres arī veidojas vai neveidojas pie mūsu laikapstākļiem.
22.janvāris 2017, 23:52 | links
 
Pats interesantākais taj ceļu būvē ir tas,ka tiek norakts daudzus gadus noblietējies vecais segums,kaut kur aizvests un atvests vietā līdzīgas kvalitātes smilts-šķembu grunts...

Tonis, 22.janvāris 2017, 23:47

Tur jau tik putekļi vien palikuši, nemetīs virsū jaunu asfaltu, protams arī karjeru dīkstāve nesilda kabatas.
22.janvāris 2017, 23:51 | links
 

Pievieno savu atbildi

Tēma slēgta. Atbildes pievienot nav atļauts!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager