Jauns motors maksā 1200 EUR, laiva 800 EUR. Prasītā cena ir jau kādi 45% no jaunas un manā skatījumā diezgan pievilcīga. Cik pats esmu tirgojis/pircis šāda paša vecuma laivas, motorus (laiva man ir trešā, treileris otrais, motors ir piektais), parasti prasa kādus 60% no jauna vērtības, un vienošanās iespējama uz kādiem 55%, jeb 10% atlaide. Ja kāds laiž zemāk, tad ļoti labi, bet man nekad nav izdevies nokaulēt zemāk par 10% no cenas ko prasa sludinājumā un arī pats neesmu laidis zemāk par 10% no tās cenas kuru tajā brīdī prasu, savukārt dīvāna ekspertus kas sūta īsziņas/e-pastus ar "saviem" piedāvājumiem uzreiz sūtu kokā un netērēju laiku, tad es pārdodu tam, kas piezvana, atbrauc un kaulē ar argumentiem, nevis sagaida, kad no 60% jauna cenas viņš gaidīs jaunas lietas stāvokli un vēl gribēs nokaulēt trešdaļu.
Nepazīstu pārdevēju, bet man ir bijuši 2 Suzuki motori un 2 Dulkan laivas un tie ir tā uzbūvēti, ka ar tiem var braukt visus 20 gadus. Savu pēdējo Dulkan D400 kad tirgoju viņai bija 10 gadi un viņai vispār nekādu saguruma pazīmju nebija, gaisu turēja mēnešiem un nejadzēja papildus pumpēt.
Rezumē - labs komplekts par labu cenu. Nopērk, uztaisa apkopi un lieto.
Tīri zināšanai - ja copē pierīgā, kur var kāds pārbaudīt, tad 6zs motors jau prasa tiesības (tas gadījumā, ja nav).
Un kopumā, par desmitgadīgu komplektu tas nav nemaz tik lēti. Jāskatās pēc stāvokļa un jāmēģina arī pakaulēties, gan jau kādu sotaku nometīs.
Jo es uzskatu, ka 10 gadus lietota lieta nevar maksāt vairāk par 50% no jauna cenas.
martins_, 8.novembris 2019, 09:04