Laivas un to motori

Savā laikā meklēju mobilu komplektu (laiva, dzinējs) ar kuru copēt divatā vai vienam. Izšķīros par labu BUSH Kaiman K330R un Tohatsu 9.8 dzinēju. Tohatsu dzinējs man tā liekas starp 10 Zs dzinējiem ir pats vieglākais, t.i. 36,5 kg. Neesu nekāds " kačoks" , bet panest, aiznest un uzstādīt uz laivas mierīgi varu. Tā kā Tohatsu 9.8 rullē
8.oktobris 2010, 20:55 | links
 
Gribētos dzirdēt komentārus no 10 Hp mooru lietotājiem-vai šo var cilāt/vadāt viens cilvēks vieglā bagāžniekā, jet tomēr stipri pa smagu? Dilemma. It kā gribētos 10 Hp motoru bet bail ka būs problēmas vienam staipīt. Tas ka 2 var, skaidrs.
Ps. Un kas ar Suzuki mazajiem motoriem būs reāla atšķirība starp 4-5-6 jo bloks tas pats, cik noprotu, visa atšķirība motora fosāžā.
8.oktobris 2010, 20:51 | links
 
2,5 Hp atšķirībā no pārējiem motoriem nav degvielas sūkņa, un degvirls pieplūst paštecē
8.oktobris 2010, 20:32 | links
 
Andžus
kā tu domā,kas to adatu darbina???
:)))
7.oktobris 2010, 20:55 | links
 
lab, izjaukšu,tad redzēšu ;) Manuprāt, tur ir adata, nevis pludiņš.
7.oktobris 2010, 08:19 | links
 
Karburators bez pludiņa nemedz but.
6.oktobris 2010, 22:45 | links
 
Jo motors vēlreiz norīstījās, nodevu koksu, viss kārtībā. jāņem, šajās brīvdienās jājauc laukā.
6.oktobris 2010, 17:01 | links
 
Es vēlreiz par to pašu.
daddy_j
"ja tek ārā bendža - skaidrs, ka pludiņš bija ieķēries..." Bet vai tad 4-taktniekam 5hp suzukam ir pludiņš vispār?!
6.oktobris 2010, 17:00 | links
 
Suzuki 2.5-iekam nav degvielas filtra
6.oktobris 2010, 07:57 | links
 
Laivas reģistrēšana maksāja ap 18 latiem, reģistrēt, vai nē, pašam jādomā, jo ir ezeri, kuros drīkst braukt tikai reģistrētas laivas, ja nozog, vismaz paliek tehniskā pase ar visiem parametriem,(ja aizmirstas, kāda laiva bija:D )Ja braukā tikai pa vienu konkrētu ezeru, kur reģistrāciju neprasa, var to arī nedarīt, 18ls arī ir nauda.
5.oktobris 2010, 21:22 | links
 
Vai kāds ir lietas kursā-Suzuki 2,5 motoram oriģināli ir benzīna filtrs, vai nav?
5.oktobris 2010, 21:16 | links
 
Ak , jā garums 3m
5.oktobris 2010, 21:10 | links
 
Zveikiņi.
Izstāstiet lūdzu vai ir jēga reģistrēt laivu , ja motors paredzēts līdz 5Hp, jo kā saprotu, tas nav obligāti.
PS. Un varbūt kāds zin cik maksā.
Paldies
5.oktobris 2010, 21:03 | links
 
Nu ja, un ar tukšu bāciņu 13 kg ;)
5.oktobris 2010, 10:04 | links
 
mefisto, mans suzuki 2,5 hp ar pilnu baacinnu 14 kg.
5.oktobris 2010, 10:01 | links
 
Hondai 2.3 hp ir gaisa dzese. manā skatījumā suzuks ir labākais variants mazo motoru klasē ;) bet nu katram savs :)
5.oktobris 2010, 09:50 | links
 
Vieglakais laiakm ir hondas 2,3zs 12 kg laikam bij
4.oktobris 2010, 18:14 | links
 
Suzuki 2.5 hp, 13 kg.
4.oktobris 2010, 16:03 | links
 
specuki pastaastiet cik sver mazaakais vieglaakais piekaramais benziinmotors.
4.oktobris 2010, 15:58 | links
 
Silent, es tevi kaut kā nesaprotu, ja tu domā par Zebec Seabon 320, un meklē kas ir izdevīgāks, tad jau tu vari salīdzināt šo laivu ar Dulkan 325 tehn rādītājiem un protams cenu. Es protams neesmu Dulkan ideāls fans, bet arī pirms pirmu daudz salīdzināju. Ja esi rīdzinieks, pabraukā pa ražotājiem un protams arī pa veikaliem.
4.oktobris 2010, 10:02 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager