Laivas un to motori

urmaas, tas tavs ''ndzois'' ir no vienas filmas personaazzs :)))
28.oktobris 2010, 22:08 | links
 
Ashukaini
visi jau nevar dzīvot pierobežā!!!
:)))
Tev pastāstīt kā vīri bendžoisu tīri legāli bez nodokļiem ved iekšā???
:)
28.oktobris 2010, 21:59 | links
 
bio šaizes tur nejauc klāt, dažreiz tikai ūdeni:D:D:D
28.oktobris 2010, 21:56 | links
 
veči -vienīgā alternatīva Jums- jābrauc uz Krieviju pēc bendzhas motoriem, trimmeriem:D:D:D
28.oktobris 2010, 21:56 | links
 
Man teica,ka 98 nevajagot liet-varot vārstus izdedzināt.Instrukcijā rakstīts ne zemāk kā 93.
28.oktobris 2010, 21:52 | links
 
Viepli, ak tad 98 ar sasipuši??? Nemaz nezināju.....tad jau vispār vairs nav ko liet, ne trimmerī, ne laivā:))))
28.oktobris 2010, 21:48 | links
 
p.s.tas ja lej 95 markas bendžoisu!!!
:)
28.oktobris 2010, 21:45 | links
 
Statoilā reklamē bio degvielu tik pie 95 markas benzīna.kā ir īstenībā,to tik'viens velns zin!!!
palasot to reklāmu sanāk ka ieliekot autiņā nodzītu dzinēju,tas pats no sevis kļūst jaunāks un labāks!!!kārtējo reizi LOHATRONS!!!
:)))
28.oktobris 2010, 21:44 | links
 
Gunča, kurā tankštellē 98ajam nav bio piedeva?
:)
28.oktobris 2010, 21:41 | links
 
aha.95 markas benzīnu sasipa ar tām piedevām krenova!
:(
28.oktobris 2010, 21:36 | links
 
nu driiz jau nesiissu taapat uz apkopi, bet nu naakamgad tocc jaalej tik 98, to jau man bums mineeja..
28.oktobris 2010, 21:34 | links
 
Degvielas Sienāzi par maz(filtrs, vai regulējums). Un lejiet labāk E98, tam vienīgajam nav piedevu.
28.oktobris 2010, 21:32 | links
 
Sienaazis
ārā tak auksts.un cik zināms tad mazie dzinēji ātri atdziest!pareizāk sakot uz min apgriezieniem pat neuzsilst!
:)
28.oktobris 2010, 21:32 | links
 
maneejais suzuks 2,5 peedeejaa laikaa uz maziem apgriezieniem grib slaapt. Gaisa filtrs jāmaina ? Karbarātors jātīra ? Berot virsū šad tad arī aizrijās.
28.oktobris 2010, 21:29 | links
 
TU nezini!!!protams ka ar jaudīgāku pārvietoties feināk,bet copei kā tādai pietiek ari ar mazajiem dzinējiem.tas ja nav jāmočī n-tie km!
:)))
28.oktobris 2010, 21:26 | links
 
Korkas jau nu nav problēma, dēļ ko būtu jāierobežo motora izvēle.
10nieku jau nu vajag priekš copes...
28.oktobris 2010, 21:25 | links
 
Laurīc
pārs gadus apakaļ es ar bij dilemmas priekšā.apnika e-motors,sagribējās benzīnnieku.paliku pie 5-nieka.jo tam vēl korkas neprasās un priekš copp labs verķis!
:)
28.oktobris 2010, 21:15 | links
 
Viencilindra motoriem grūtāk dabūt zemus stabilus tukšgaitas apgriezienus. 2-3-4 cil motoriem regulējas vieglāk. Mazie motori ne vinmēr nodrošina mazu velcēšanas ātrumu, īpaši draņķīgi velcēt ir ar tiem, kuriem ir visko sajūgs.Lielākiem motoriem arī ir vairāk iespēju variēt ar dzenskrūvēm, lai sasniegtu vēlamo. Rudens/ziemas sezonā 50+% Lielupes zandartu meklētāji velcē ar spainīšiem aizmugurē. Vēl ātrumu var ļoti labi dzēst nebraucot taisni. Pačukstēšu, ka copes tādā veidā arī ir daudz vairāk ;)
28.oktobris 2010, 20:54 | links
 
Manam čomam ir4 zirgu motors.Iet daudz stabilāk nekā mans 2.5.Vinš gan pārsvarā velcē divatā + smilšu maiss.
28.oktobris 2010, 20:44 | links
 
5+ es domāju, ka var dabūt ar jebkuru motoru, protams neaizejot līdz galejībām.
man arī bija doma mainīt uz lielāku, bet sapratu, ka maniem apstākļiem, ka nav jāpārvietojas lieli gabali no vienas vietas uz otru, labāks būs 5zs, jo izstaipīt motoru ar lielo svaru nav prāta darbs.
28.oktobris 2010, 20:34 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager