Laivas un to motori

Juglā, labajā pusē ir laivu kooperatīvs. Uzliec tur uz sludinājuma dēļa sludinājumu ka tādu zvēru pērc un gan jau atradīsies pārdevējs. Personīgi pagājušajā gadā sept. esmu skatījies 2 gab. tādus kuģus. Pilnīgi iespējams ka nav vēl pārdoti.
17.novembris 2010, 10:07 | links
 
Makšķernieki, varbūt kāds var palīdzēt vai zin kas pārdod laivu Kazanka 5 tās ar spārniem neder to ir pa pilnam vajag lai lielāku motoru varētu uzlikt,varbūt kādam kaimiņam stāv un neizmanto!
17.novembris 2010, 09:11 | links
 
2t motoram ta bubinašana mazak patik,4t pilnigi vienalga.Tie tadi miti vairak.
16.novembris 2010, 15:37 | links
 
Man pazīstams mehāniķis teica to pašu- nav tie motori paredzēti ilgstošai "bubināšanai". pamēģini ar mašīnu "aizbubināt" uz minimāliem apgriezieniem ar pirmo ātrumu piemēram no Alūksnes līdz Rīgai :D
Pats jau arī reizēm šoruden "pabubinu" uz velci, un arī pēc ilgstošas velcēšanas motors sāka rīstīties, lai gan nekādu vainu nu nevarēja atrast.
16.novembris 2010, 13:46 | links
 
TERE!
Nepārtraukti darbinot motoru lēnos jeb min. apgriezienos ir tīša motora nokaušana.Vēl ļaunāk nekā pārslogojot.Tur visas problēmas.Tiek vainota degviela,sveces ,utt.
16.novembris 2010, 13:34 | links
 
Es gan ieteiktu nelikt, ne karstāku, ne aukstāku, bet tieši tādu, kādu ir paredzējis ražotājs. Varbūt labākas firmas, bet ar precīzi tādiem parametriem, kā orģinālā.
16.novembris 2010, 12:53 | links
 
Nav vajaku sveču.Viņam ir dažadi siltumadeves koeficenti.Tev vajag ''karstaku''.
16.novembris 2010, 12:42 | links
 
paldies par info! izmēģināšu, kā teici, par svecēm dzirdēju, ka iesaka likt vājākas tieši šāda iemesla dēļ.
16.novembris 2010, 12:39 | links
 
17 nomaini sveci.Ja ilgi velce tad svece neuzkarst cik vajag un nenodeg uzdegumi.Vai ari pameģini kadu laiku pavilkt pilnu ručku lai svece izkarst
16.novembris 2010, 12:25 | links
 
V.S.O.P. kā Tu to domā? :)
16.novembris 2010, 10:55 | links
 
Piraac,divata var izgrozities,trijata sudigi ... tas par 450 ...
16.novembris 2010, 10:51 | links
 
Tai BRIGā450 nav pa maz vietas? Makšķerēšanai...

Tā kā slēpošana pašreiz vēl neinteresē, tad 50Zs arī laikam nē.

Kaut kur (hmm tepat?) lasīju, ka lai laivu paceltu uz glisi, esot jābūt 1zs uz 10kg. Importa saitos runā par ~1zs uz 7kg. Nav gan skaidrs, vai ir runa par laivas un motora pašmasu, vai arī tiek ierēķināts ekipāžas svars.

Ko saka pieredze?
16.novembris 2010, 10:45 | links
 
Izklausās pēc "vardēm" degvielas padevē.
16.novembris 2010, 09:42 | links
 
varbūt kāds ar to saskāris: kas varētu būt par problēmu Mercury 2,5 zirgu motoram, ja reizēm, iedarbinot motoru, kāja laiž baigos burbuļus un nevar uzgāzēt un kā ieliek ātrumā noslāpst? parasti pie auksta vai remdena motora.tas varētu būt saistīts ar dzesēšanu? sen gan neesmu mainījis reduktorā eļļu(krietni virs 100 darba stunām), varbūt arī tas pie vainas, ar steigu nomainīšu. vēl motors pēdējā laikā pasācis slāpt pie minimāliem apgriezieniem.lietoju viņu velcējot. nekas nav aizsērējis, karburators un aizdedze pārbaudīta, nekas nav aizsērējis paldies
16.novembris 2010, 09:20 | links
 
Piraac

Pirmā labā lieta ir tavs piegājiens jautājumam. Ja Pērc, tad labu mantu.

4,2m ar 15 nieku ies, būs pašvaks, bet viss ir atkarīgs no paredzamajiem attālumiem. Ja attālumi nelieli, tad ies. RIBi ir smagāki par pūšļiem, bet ir daudz komfortablāki viļņos, bet nekad neielīdīs bagāžniekā.

Man ir bijusi "līdaka"(ļoti extrēms pasākums), Bush K360 ar 20 Hp Hondu(labs kvokošanai, ātrs, kamēr nav viļņu) un Brig450 ar 50hp Hondu(jau ir ok, var kvokot, velcēt, slēpot,spiningojot traucē konsole, vispār tā Brigam ir par lielu priekš 4,5 m, bet tagad tirgoju, jo tomēr par mazu max ātrums slēpojot uz 1 slēpes).

Ja tu nekvoko(uz gumijas borta baigi ērti) un ir kur glabāt, tad labāk tomēr kaut ko nepiepūšamu. Pazīstami puikas ir iepirkuši sakarīgas laivas copei, stiklaplasta, ērtas, ātras. Neesmu interesējies, kā saucas, bet ar 25 Hp motoriem pa Daugavu labi pārvietojas, daudz vietas mantām un ērtas spiningošanai.

Mēģini izlobīt ko sev derīgu no augstāk minētā.
16.novembris 2010, 07:10 | links
 
OK. Tad jautājums par RIB. Vizuāli šķiet dziļāks kokpits, kas varētu padarīt stāvēšanu kājās nedaudz drošāku. Vai tā ir, vai tikai šķiet?
Nu un principā RIB vispār būtu labāka izvēle, ne? Vienīgi divi mīnusi - dārgāka laiva un lielāks/dārgāks dzinējs.
Pareizi esmu sapratis?
Mēģinu izsvērt par un pret, 10zs vs 15zs, 4.2, vai 4.7m
Gribās tā komfortabli pavadīt laiku uz ūdens.
Līdz šim muļķojos ar Navigatoru un MinnKota.
Bet ar diegiem nav aršana.
Un nopirkt štruntu, lai pēc tam saprastu, ka jāver maks atkal (kā jau ir noticis) vairs negribas.
15.novembris 2010, 23:57 | links
 
Varētu jau pa Rīgas kanāliem pabraukāt
15.novembris 2010, 23:56 | links
 
Pat 3-atā, un kaut līdz Saaremaa.
15.novembris 2010, 23:18 | links
 
Viss atkarīgs no tā , par cik to var paņemt .
15.novembris 2010, 23:15 | links
 
Ko eksperti saka par Bush Favorit 420 un 15 motorīti? Diviem vīriem pamētāt vizulīti, pavelcēt un varbūt arī jūrā iebraukt?
15.novembris 2010, 23:12 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager