Laivas un to motori

manaa skatiijumaa ar elektro motoru ir taa:
plusi:
- klusums
- nekaadas smakas (ja nesaliec vadus uz iiso :)
- velcei vari palaist leenaak, kaa ar benziinnieku
- vari braukt ezeros, kur ar benz nav atljauts

miinusi:
- jaalaadee un visu laiku braucot nepamet doma - kad nez beigsies akjiitis ;)
- mazs aatrums
- zaales biezhi sakjeras ap dzenskruuvi (cel aaraa un tiiri)
- dzenskruuve jaasargaa jo ir trausla
6.janvāris 2011, 07:52 | links
 
es vel domaju.laiks lidz vasarai ir.mercury maksa 507 ls. nav tik traki.
5.janvāris 2011, 21:50 | links
 
Nu katram savs.Es to troksni negribu viennozīmīgi.Būtu benzīnnieki tik klusi kā elektromotori tad būtu cita lieta. :) Taču iespējams pirms iegādes vēl patestēšu arī benzīnnieku. :) Svaru jau var izsvarot akumulatoru noliekot laivai pa vidu,kad brauc viens.Cenas ziņā jau starpība diezgan maza.125-200Ls elektromotors + 120-160Ls akumulators+50Ls lādētājs+15Ls voltmetrs+ja vēl kaut ko gribas.Benzīnniekus lētāk par 550Ls neesmu redzējis.Ar elektro motoru esi draudzīgs dabai un makšķerē klusumā,taču spēcīgi zaudē kustības ātrumā.
5.janvāris 2011, 21:29 | links
 
> Lauric
nu ta iepeistoji. benzinieks kauc gan, bet pec svara iznak tas pats, kas elektriskais ar aki plus ar benzinieku nebus jakepajas ar to ladesanu/neladesanu. benzinieks ari pa kadiem 100 ls tikai dargak sanak.
5.janvāris 2011, 21:13 | links
 
5.janvāris 2011, 20:54 | links
 
Es zemāk redzamajai laivai piekarināju Minn Kota Endura 30 un izbraukājām divatā Burtnieku pietiekoši.Visu dienu rudenī.Aptuveni uz attālumiem ja rēķina,tad 20-25km nobraucu.Liela daļa gan uz velci uz 2-3 ātrumu.Bija arī vilnīši un vējš.Tad gan ar šo bija pagrūti,taču process neapstājās.Man šķiet,ka Samu šis motors stumtu daudz labāk.Piepūšamā tomēr ir piepūšamā.Izskatās,ka es laikam arī pie elektromotora palikšu.Tas klusums apkārt,kas ir salīdzinot ar tiem brēcošajiem benzīnniekiem ir fantastisks.Un par ātrumu es nemaz nesūdzos.Salīdzinājumam ātrums bija kā ļoti,ļoti ātri airējot un vēl nedaudz ātrāk.[img]http://content21-foto.inbox.lv/albums150439732/l~celitans/cope/Hibo-Fishbon-HP300P.jpg[img/]
5.janvāris 2011, 20:51 | links
 
man pec zemak redzamajiem klipiem elektromotors liekas TIK lens, ka vai vispar vinu var lietot pie kaut kada vilna:
minn kota 30

mercury 2.5
5.janvāris 2011, 20:36 | links
 
Starp citu,www.eboat.lv rīkos kaut kādus laivu un motoru testus.Tas notikšot uz aprīli apmēram.Var pieteikties uz testēšanu.Es jau pieteicos.Šķiet,ka piedāvājums ļoti pat labs tiem,kas nezin īsti ko un kā vajag.Man arī pašlaik laiva vēl bez motora.
5.janvāris 2011, 20:34 | links
 
> ginca
ok, bus vien japateste, ka ir ar 2.5. nupat ieskreju pacilat, cik butu smags Minn Kota 36 + Minn Kota akitis. liekas, ka komplektins varetu but pat smagaks par Mercury 2.5. tad sanak, ja sliks, tad sliks abi divi. ok, to akiti var likt centra, bet nu vai tas bus erti ...
5.janvāris 2011, 20:25 | links
 
bet kad tev buus tas 2,5 tad tu gribeesi 20 un arii elektro :) protams ar laiku :P man piemeeram tagad gribaas elektro prieksh engures...
5.janvāris 2011, 20:20 | links
 
prieksh paarvietoshanaas 2,5 tev buus baigi ok. 5 toch vareetu buut pa traku un tas ir arii neshanai smagaaks nekaa 2,5. es savu 5nieku nemaz negribu daudz neesaat :(
5.janvāris 2011, 20:20 | links
 
Ja elektromotoru, tad ar Minn Kota Endura 30 pietiek.
5.janvāris 2011, 20:16 | links
 
par 2.5 lielāku noteikti nevajag! Ja copē viens, tad vajag ručkas pagarinājumu un jāsēž laivā pa vidu. Ja copē divatā viss būs kārtībā.
5.janvāris 2011, 20:09 | links
 
> sienaazis
man aplauziens konkrets. laikam bez reala testa nekur talak par spriedelesanu netiksu. motoriti man vajag 100%. airet vairs negirbu un boja visu copes kaifu. it seviski, kad pec 6-8h sedesanas laiva vel jaairejas atpakal.
5.janvāris 2011, 17:19 | links
 
mailiite, gan ar vienu gan otru, samam ir ssaurais gals gan prieksspusee, gan aizmuguree, es to ierindotu tikai un vieniigi kaa airu laivu, ja buusi uz uudens un saaksies vejsh, nu tev taa braukssana var sanaakt ekstreema.
Vispaar neieteiktu likt ssim modelim motoru, ja liec, tad seedi tikai un vieniigi viduu, pagarinot rokturi motoorissiem.
5.janvāris 2011, 17:12 | links
 
> sienaazis
runaji par 2.5, vai 5?
5.janvāris 2011, 17:07 | links
 
> jamikus, Zivnieks
mja, ja kaut vai ar 2.5 laivas gals bus lidz ar udeni, vai tuvu tam, tas neder. ka saka 'strjomna'. ar 5 tad vispar 'kapec' bus.
patestet vares tikai vasara. pec postiem un ss.lv testins izmaksas 15 + 15 ls plus vel braukasana.
izskatas, ka izvele un iegade vel ievilksies uz 4-5 menesiem.
5.janvāris 2011, 17:05 | links
 
mailiit, ja seedeesi viduu, buus ciessami, bet ne komfortabli, ja pats seedeesi aizmuguree, tad bez paarinieka nogrimsi.
5.janvāris 2011, 17:00 | links
 
mailite
domāju, ka samam 5 varētu būt pa šerpu, tīri smaguma ziņā, bet ieteiktu, pirms pērc sarunā no kāda čomaka uz vienu izbraucienu un noprovē kas un kā. domāju, ka ar 2.5 vajadzētu būt baigi ok, vienīgi jebkurā gadījumā visticamāk kāds smagums būs laivai priekšgalā jāiekrauj, lai nemet baigi purnu augšā.. :)))
5.janvāris 2011, 16:57 | links
 
Priekš Sama arī 2,5 hp ir par lielu jo braucot pat ar 2/3 gāzes laivas aizmugure ir vienā līmenī ar ūdens virsmu.
5.janvāris 2011, 16:53 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager