Laivas un to motori

Urmaaas- un lai tā laiva iet sānslīdē (t.i., juzom)
:DDD
8.janvāris 2011, 23:45 | links
 
Sagittario
E-motorīti priekškā,benzīnnieku pakaļā.i lai tā laiva iet!
:)))
8.janvāris 2011, 23:41 | links
 
Kilka- Tev droši vien taisnība par "pēc pirmā "url" kvadrātiekavas nenoslēdzi", bet CL paraugā tā ir!!!
:(((
Kas attiecas uz Lauricu, es jau teicu- PAT ES VISU SAPRATU! Es pirktu abus- gan elektro, gan benzīna motorus. Bet man pat laivas vēl nav!!! :)))
Pagaidām!!!
8.janvāris 2011, 23:39 | links
 
kurā ezerā, raksti privāti
8.janvāris 2011, 23:16 | links
 
Daži liek smilšu maisu priekšgalā.
8.janvāris 2011, 23:15 | links
 
Biju senāk zive.lv kā Rx. Tagad te atnācu, jo tā zive vairs neelpo. Palasījos par Sama dzinēju. Vēlos pateikt savas domas, ja kādam noder: Tiešām, SAMS- laiva ļoti viegla. "Meistari" vieni paši uzliek uz bagāžnieka. Bet kas attiecās uz motoru, der zināt sekojošo: laivai abi gali assi. Galos kravnesība ir ļoti maza, līdz ar to, uzliekot bendzīna motoru, un kā paši saprotiet, tam jāatrodās blakus,( ja speciāli neliek gāzes un drošinājuma pagarinājumu.), laivas gals baigi paceļās augšā. Nezinu kā precīzi tas notika, kolēģim bet viens Honda 2.3 jau guļ ezera dibenā...noāķējies. Kopumā secinu, ka smagākam motoram šī laiva ir parodija ar saceltu galu! (akumulatoru var likt laivas centrā, un rokturi pagarināt, tad var viens lietot. Divatā jāsēž katram savā galā. Lai veicās un mīkstas asakas.
8.janvāris 2011, 23:14 | links
 
sagittario - Tu te velti centies ;) Laurīc jau pašā pirmajā postā paziņoja, ka cieši nobriedis uz elektromotoru. Ta kā šī diskusija kaķim (Laurīcim) zem astes ;))
Par linu - pirmā "url" kvadrātiekavas nenoslēdzi ;))
8.janvāris 2011, 22:48 | links
 
Tere, Lauric!
Tu esi unikāls džeks, kaut vai ar to, ka tik ilgi spēj piesaistīt uzmanību, tai skaitā, manējo! :)))
Par tēmu- Daks Tev iedeva tīmekļa adresi, pēc kuras Tev, teorētiski, vajadzēja kļūt visam ļoti skaidram. Turpat blakus vari atrazt 1. brāļu Ščerbakovu filmu par minēto tēmu links
Tagad pat MAN VISS IR SKAIDRS! :)))
Pluss vēl kolēģu skaidrojums! Kas var būt labāks par šo? (@ Rītiņš)
8.janvāris 2011, 22:41 | links
 
Lauric, Lauric....kas tas par makšķernieku, kurš uz grābekļa nav uzkāpis! Tie paši salmo kumpijnieki, auklas, kakšķeres. Agrāk tādu forumu nebija, cilvēki daudz ko neuzzināja, daudz ko slēpa, tagad visādas iespējas...
Benzīndzinējiem neaizmirsti, ka ir īsā un garā "kāja". Ar elektromotoru braukt jau vari, ierobežota tikai pārvietošanās. Ja uznāk negaiss, tad malā tikšana- kurš ātrāk, kurš lēnāk. Bet ir jau arī saulainas dienas, jautājums tikai ,vai tajās ķeras
7.janvāris 2011, 18:53 | links
 
Lauric , neklausi ne vienām , tev ir ļoti laba laiva , viena no labākajām , piekarini vēl 30 endura un mauc jebkurām ezeram krustām šķērsām , da kaut vai jūrai pāri , kad vēl kaut ko nopirksi , paprasi šeit vai labu esi nopircis , varēsi atkal aizstāvēt savu viedokli ka tā ir laba manta . Cilvēks parasti prasa vai ir vērts pirkt , ne viss vai bija vērts pirkt .
7.janvāris 2011, 18:22 | links
 
Jā,lielos viļņos nav pārāk komfortabla cope.Bet tas tikai mazo laivas izmēru un svara dēļ.Šī nav domāta skrienamā laiva.Man tas nav nepieciešams.Man laiks pietiek. :) Manā gadijumā laiva nav tikai un vienīgi copei domāta.Tā lūk!Un tieši tāpēc arī tāda izvēle.
7.janvāris 2011, 17:21 | links
 
Ja tas kronšteins ir nostiprināts, tad var būt, ka tik traki nav. Problēma paliek laivas vadāmība. Burtniekam tomēr piemērotāks būtu iekšdedzes dzinējs.
7.janvāris 2011, 17:04 | links
 
es runaju par 'sams'. lauric nepri4om. 'samam' vajag ko piemontet. vai nu mercury 2.5, vai kadu no elektromotoriem. cenas zina, ja vienkarsi nem letakos variantus no neta, tad ir nieka 100 ls starpiba. elektro japerk gan akitis, gan ladetajs, gan tas meritajs ap 20 ls.
domaju, ka bus vien janem elektriskais, jo benzinieks nogremdes mani nost. dzivot vairak gribas, ka pickot.
7.janvāris 2011, 16:35 | links
 
Kronšteins ir stiprināts arī augšpusē(ne iekšpusē) balonam tādā pašā veidā un virzienā kā attēlā redzams.Nekur nekas neko nevar ārā izāķēt.Bildē to tiešām neredz.Kā jau iepriekš minēju....ja vienīgi atpakaļgaitā ar lielām jaudām,kad motors gribētu ielekt laivā!
P.S.Ar fiziku man nav problēmu.Viss ir skaidrs kur kādas slodzes un virzieni.
7.janvāris 2011, 16:35 | links
 
Lauric, no bildes izskatās, ka tas kronšteins no iekšpuses laivā nekur nav nostiprināts. Paņem uz papīra lapas uzzīmē savu laivu no sāniem. Pēc tam piezīmē motoru un paskaties kādas slodzes kurā virzienā darbojas. Skrūve stumj laivu uz priekšu, bet kas notiek ar motora augšējo daļu?
Arī vibrācijas benzīnniekam nevar salīdzināt ar elektromotora vibrācikām. Tajās vietās kur stieņi pieskaras pie balona nav nekādu stiprinājumu, kas uzņemtu berzi uz sevi.
7.janvāris 2011, 16:27 | links
 
Nu salauzt un saplēst jau var jeb ko!Taču pieļauju,ja reiz tur tā rakstīts,tad tā arī ir!Bet varbūt esmu pārāk lētticīgs un ticu visam ko redzu un lasu? :)
7.janvāris 2011, 16:02 | links
 
ne jau atāķēsies, bet elementāri noplīsīs tā konstrukcija, kad motors gribēs zem laivas palīst.
7.janvāris 2011, 15:59 | links
 
Nav,nav ķīlis.Jā,tas ir vienīgais mīnuss manā izpratnē šai laivai.Lielos vilņos nav komfortabli velcēt.Bet vienkārši pārvietojoties man tas netraucē!
7.janvāris 2011, 15:58 | links
 
Bet vispār šis trancis ir izveidots tā,ka uzdodot gāzi motors nekā nevar izāķēties.Tas vēl spēcīgāk ieāķējas savā vietā.Vienīgi atpakaļgaitā,pie ĻOTI lielām jaudām to varētu izdarīt.
7.janvāris 2011, 15:54 | links
 
"Tad gan ar šo bija pagrūti,taču process neapstājās.Man šķiet,ka Samu šis motors stumtu daudz labāk." Droši vien šie teikumi arī izraisīja pārpratumus.
Cik var noprast, tā laiva ir bez ķīļa. Nekāda dižā vadāmība viņai nevar būt, tā ka ātri braukt viņa vienkārši nedrīkst. Arī trancis viņai ir uzkabināms, tā ka neko vairāk par elektromotoru uz viņa nedrīkst karināt. Un neieteiktu arī mēģināt.
7.janvāris 2011, 15:53 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager