Laivas un to motori

Drīzāk - dažās. Un parasti par samaksu (vismaz rīgā 5LVL). Ja domā plaši, tad izvēlies labāk piepūšmo un golfam bagāžniekā ;)
21.marts 2011, 12:05 | links
 
Jautājums no nedaudz citas tēmas. Kā Latvijas ūdeņos vispār ir ar laivas ielaišanas iespējām no treilera? Pie tam ar Golfa izmēra automobīli ar priekšējiem velkošajiem. Vai ir tā, ka to var izdarīt tikai dažās vietās? Varbūt nevienā...
Vai arī jāperk Ņiva...
21.marts 2011, 11:30 | links
 
Varbūt varat ieteikt laivu "universālo". Braukšanai pa Amatas tipa upi pavasarī (vajadzētu, lai var braukt ar abiem galiem uz priekšu, lai nav viens pilnīgi plakans, bet galvenais lai izturīga un nežvangājas) + makšķerēšanai (arī Daugavā vai kādā lielākā ezerā), vēlams ar iespēju uzstādīt nelielu motoru. Ideāli, ja būtu 3 vietīga (2 lielie, 2 bērni). Un lai nav dārgi :) Ir dargās - Bush utml, ir kaut kas lētāks, bet no tā neko nesaprotu. Pagaidām ticu krievu pūšļiem, taču straujā upē biši par īsu ar tiem.
20.marts 2011, 14:46 | links
 
Laba diena. Lūgums pēc palīdzības! Ir noskatīta amber 430 laiva. Reklāma ļoti daudzsološa. Varbūt ir kādam pieredze ar šo laivu? Stabilitāte, motora jauda, cenas adekvātums? Jau iepriekš pateicos.
18.marts 2011, 15:37 | links
 
Līdz šim lietoju 2-taktu motorīti Tohatsu M9,8. strādāja kā pulkstenis, līdz nozaga to man. Tagad esmu uzlicis aci uz 4-taktnieku Tohatsu MFS 9.8. Vai kāds var ko pateikt par šo motorīti. Kāds tas? Kā salīdzinājumā ar Hondu HONDA BF10? Vai arī ar citiem? Kādi trūkumi?
6.marts 2011, 20:13 | links
 
man liekas ka visām nafigatora tipa laivām ar piekarinamo motora stiprinajumu ir zs limits 3 zs vai tipa togo. Ja tas ir normāli 4 punktos fiksēts ar domu ka galvenais atbalsts ir uz baloniem, bet tas plastmasas izvirzijumi tikai pietur tad nav problems. Protams tas nav tas kas ar dēli pa vidu , kā dod džasu firsū tā locās arī viss motors ar stiprinajumu, fiksē cik stipri gribi, bet 3 zs vai elektromotors nekādu skādi laivai un brauksanai nedara.
2.marts 2011, 22:49 | links
 
Fik zin. Man te viens paziņa to laivu ekspluatē kopā ar 2.5Zs motoru, nekas neļurkājas. Braukā jau divus gadus, nekādas īpaši negatīvās atsauksmes dzirdējis neesmu.
2.marts 2011, 22:29 | links
 
motors man ir benzinieks 3 z/s, tai laivai ir piepušāma grida un es baidos ka vina ļurkasies :D
2.marts 2011, 20:06 | links
 
Nafigators 3 man liekas ir maza laiva, elektromotors derēs jebkurš, lai ilgāk ietu ak es ņemtu no vājākā gala. Problems ir aizmugures stiprinājums, to man šķiet jāpērk atsevišķi par ls 40, un ne visur tas ir. Es gan zinu ka daudzi taisa paši, nekādas dižās jaudas tam verķim nav jātur, nopērc depo dēli, saliec pricindāļus lai fiksējas 4 vietās un ducini vesels
1.marts 2011, 21:30 | links
 
copmaņi ...varbūt var ieteikt kauko no elektromotoriem ,kas paredzēts NavigatorIII?
1.marts 2011, 20:31 | links
 
Saprotu jūsu ironiju, jūs laikam baigie motoru speci, katram pa kādai nautors swan jahtai visos lielākajos ezeros + vēl apsveriet iespēju atpirkt abramovica kugi sīkai jūras copei. Par laivas motoru sākat uzskatīt verķi no 100 zs uz augšu. Es uzrakstīju savus makšķernieka - amatiera iespaidus par parsuni. To ka tas ir jamaha grupa man teica viņu dīleris, ja tā nav man patiesībā vienalga, man tas motors gāja un iet vēl tagad. Tāpat atradīsiet citus kuri lamā suzuku u.c. ražojumus
28.februāris 2011, 12:34 | links
 
Paldies par komentāriem.
27.februāris 2011, 23:56 | links
 
Nepiekritu te lielajiem parsuna kritiķiem. Varbūt kādreiz bija slikti bet es 1 sezonu kartīgi pabraucu ar 2.6 un man nav nekādu sūdzību. Tas bija mans pirmais benzomotors. Par to slāpšanu - vajag atskrūvēt gaisa padeves vāciņu, tad nekas neslāps. Parsuns ir Jamahas ķīnas rūpnīca. Ja kas man nav nekāds sakars ar Parsuna tirgotājiem, kad savulaik skatīju pēc motora bija nesapratne kapēc Honda ar merkuru ir 600 ls, Suzuks 500 ls, a parsuns 350, tad pie tā arī apstājos. Protams kā jau visiem tas pēc laika kļuvis par vāju, gribas kādus 10-15 zirgus tagad. Bet parsunu izmantoju vēl arvien kad viens braucu uz svešā vietām. Bet var jau būt man vienkārši paveicies
27.februāris 2011, 23:12 | links
 
Par parsun jāzin tikai viena lieta - viņu labāk nepirkt.

Ja esi gatavs ņemt kasti ar rezerves svecēm līdzi, lai mainītu tās, atkarībā no motora noskaņojuma un ir vēlme airēt, kad motoram uznāk niķi, tad gan pirkt ieteicams.

Savā laikā arī palasījos par tiem brīnumiem, atsauksmes nebija labas. Tepat LV vienā forumā bija vērojami jautājumi no tēmas - kas par lietu, tukšgaitā iet, tiklīdz dod gāzi - slāpst nost...

Krievu forumos vēl visādi brīnumi lasāmi, ka blīvju vietā hermētiķis un tā tālāk...

Pēc visiem šausmu stāstiem nosvēros par labu Hondai un savu izvēli itin nemaz nenožēloju :)
27.februāris 2011, 21:55 | links
 
čau, vai kādam ir Navigator 400 ? ka viņa uzvedas ar benzinieka motoru 3 z/s ?
27.februāris 2011, 18:28 | links
 
Egst, ja esi spēcīgs airētājs, motors tev patiks :)
27.februāris 2011, 17:24 | links
 
MADE IN CHINA.
27.februāris 2011, 17:03 | links
 
Vai kādam ir info par Parsun benzīnmotoriem?
27.februāris 2011, 16:02 | links
 
Jeska-labs.
22.februāris 2011, 20:11 | links
 
Baigi labs....varētu Burtniekm Silzemnieku kanālus izvelcēt un no ezera pārvaldes čiri paņemt:-)
22.februāris 2011, 20:08 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager