Laivas un to motori

aaa, nu tad nez. iespeejams, ka tad vispaar neljauj nemaz regjistreet ar lielaaku motoru kaa 3,7kw...
28.aprīlis 2011, 13:24 | links
 
taa kaa tev liekas logjiskaak buutu - taa arii ir
28.aprīlis 2011, 13:22 | links
 
marti
ņea...man pasē ir rakstīts - airu laiva, ja uzlikšu lielāko motoru, tad tas uzraksts pats nenomainīsies uz motorlaiva, tas paliks airu laiva, vienīgi kā piedeva būs vēl motors :))
28.aprīlis 2011, 13:22 | links
 
mjā..man jau ar tā likās :)) bet tad arī sanāk, ka tā kā airu laiva nav obligāti jāreģistrē, tad piemēram kazankai uzmauc 20 zs un vālē uz nebēdu neko nereģistrējot...it kā diezgan muļķīgi sanāk..loģiskak jau it kā būtu, ka ar airu laivu drīkst braukt tikai līdz 3.7 kw a ja grib vairāk, tad reģistrē kā motoreni un vīlē...bet lai jau paliek - man mazāk klapatas :DDD
28.aprīlis 2011, 13:21 | links
 
ja airu laivai uzkabinaasi, tad tev vinja jau jaaregjistree kaa motorlaiva. un tad vairaak vinja nebuus airu laiva.
28.aprīlis 2011, 13:20 | links
 
Ja motorlaivai uzkabināsi elektromotoru - tā vienalga būs motorlaiva.
Ja airu laivai uzkabināsi 50 Zs - vienalga airu laiva, cik stabila vai peldoša, tas jau cits jautājums :))))

Likumos ir maģiskie vārdi - "[..]kas paredzēts braukšanai[..]".
28.aprīlis 2011, 13:16 | links
 
Jaaaa....būtu forši, ja arī autiņam līdz 1 litram nevajadzētu tiesības, un varētu pillā braukāt, vai ne:D
28.aprīlis 2011, 13:13 | links
 
ar aliem ribās un motori virs 5zs toč labāk nerādīties uz ūdeņiem :DD
28.aprīlis 2011, 13:08 | links
 
guntar - tam visam apakšā ir DZIĻŠ aprēķins...ja kādu paņems ar 2 aliem ribās (a tur kur zivnieks braukā tur toč paņems) tad pazaudēsi, ne tikai pa 1.5 min iegūtās laivu tiesības, bet arī autotiesības...ja laivu tiesību nav, tad nav... :))
28.aprīlis 2011, 13:06 | links
 
gunča
es ne pa tiesībām, tās man ir :)) es tik par to, kas no likuma viedokļa notiek, ja reģistrētai airu laivai uzmaucu motoru, kas atbilst motorlaivas statusam :))))
28.aprīlis 2011, 13:04 | links
 
Ko jūs par tām tiesībām varat ņemties:((
Aizejiet un nokārtojiet, eksāmena biļetes aizpildīt prasa 1,5 minūtes.
Vismaz būs nojausma par noteikumiem kuri jāievēro!!!!!
28.aprīlis 2011, 12:58 | links
 
tad taa tev buus ljoti nedrosha motorlaiva ;)
28.aprīlis 2011, 12:58 | links
 
tr222
nav gan visamaz tur kur es braukāju - Daugava, Ķīšezers laivai nav jābūt reģistrētai...

vakar vakarā drusku pa šitām laivu lietām aizdomājos - airu laiva skaitās līdz 12 metru gara un ar motori līdz 3.7 kw, bet kas mana reģistrētā airu laiva ir tad, ja es viņai uzlieku piemēram 20 zs motoru??? Es to nedrīkstu darīt??? Man tad laiva ir automātiski jāpārreģistrē, kā motorlaiva??? Vai arī mana laiva paliek airu laiva, tikai ar motoru, kam vajag tiesības???
28.aprīlis 2011, 12:53 | links
 
Es jau arī šos visus likumus esmu pārlasijis par laivu reģistrēšanu tikai ir viens, vai Rīgas pašvaldības noteikumos nav rakstīts par obligātu reģistrāciju un vadīšanas atļauju nepieciešamību atsaucoties uz šo :Airu laivas reģistrē brīvprātīgi, izņemot gadījumus, ja pašvaldība vai cits iekšējo ūdeņu īpašnieks tam piederošajos iekšējos ūdeņus ir paredzējis airu laivu reģistrēšanu.

Paldies
28.aprīlis 2011, 12:33 | links
 
Pēc instrukcijas - jāpilda no apakšas - kāpēc, kas to lai zin, iespējams - vieglāk kontrolēt eļļas līmeni. Droši, ka no augšas pildot nekas slikts nenotiks.
Tā kā tā eļļa nav diez ko šķidra - iespējams - lai neveidotos kāds gaisa burbulis kaut kur apakšā, kurš rada mānīgu priekštatu par eļļas līmeni.
No apakšas pildot gaiss tiek izsiests pa augšējo atveri.

Tas vienīgais, kas var ienākt manā tehnikas amatiera prātā :D
28.aprīlis 2011, 12:25 | links
 
kāpēc nevar no augšas to visu darīt????
28.aprīlis 2011, 11:58 | links
 


Speciālās transmisijas eļļas parasti ir pildītas šādos iepakojumos, tad nav nepieciešama ne šprice, ne kas cits.

Ja vispirms atskrūvēsi augšu un tad skrūvēsi apakšu, tad eļļa sāks gāzties ārā (cik nu gāzties, bet uz zemes pleķis būs un motora kāja būs eļļā klāta - eļļa vidēji bieza).

Es parasti datu tā - atskrūvē augšu tā, ka paliek tikai ar pirkstiem līdz galam atskrūvēt (lai noslēdz gaisa plūsmu), tad skrūvēju apakšu - eļļa sūcas ārā ļoti, ļoti lēni. Piemet klāt to tūbiņū, atskrūvē augšu un iepilda eļļu. Ja ir nepieciešamība pildīt vairākas reizes, tad atkal - pirms ņemt tūbiņu nost - aizskrūvē augšu, noņem tūbiņu, piemet klāt nākošo līdz eļļa sāk rādīties augšējā caurumā... Tādējādi zūdībā aizies pāris grami...

Kāpēc vajag speciālo eļļu? Lai neveidotos ūdens emulsija. Aukstākā laikā motors strauji uzkarst un strauji atdziest - parastajās eļļās nav speciālie piejaukumi, lai novērstu ūdens kondensāta rašanos...
28.aprīlis 2011, 11:16 | links
 
daddy_j
tieši tā...tāpēc drošības labad reduktorā eļļu nomainu reizi sezonā :)))
28.aprīlis 2011, 11:06 | links
 
Tos servisus, kur šprices lieto - par slimnīcām sauc. Tur citus motorus labo:))))
28.aprīlis 2011, 11:04 | links
 
Par laivu motoru transmisijas eļlas maiņu. Es sapratu tā, ka tā eļla no eļlošanas īpašībām neko nezaudē, piem. autiņam arī kārbā eļla nav jāmaina.

Problēmas var būt tad, ja tajā eļlā tiek kāda pile ūdens. Bet to nevar uzzināt kamēr eļlu neizlaiž ārā. Ja ūdens tur būs daudz, tipa 3 piles, tad tur būs emulsija. Tā kaukā.
28.aprīlis 2011, 11:04 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager