Laivas un to motori

Skrūve maksā to pašu. Glābs gan tas riņķīts tikai turkšgaitā bubinot, ātrumā būs pa švaku.
5.maijs 2011, 12:56 | links
 
cena tb
5.maijs 2011, 12:54 | links
 
neca gan kosmodisks+ veel piegaade + pvn + muite= jauns motors :D
5.maijs 2011, 12:54 | links
 
nu moins 125$ :D
5.maijs 2011, 12:53 | links
 
Te vēl rūpnieciski ražots, var piegādāt arī uz LV.

5.maijs 2011, 12:48 | links
 
starp citu ljoti laba lieta! man ar gadiijaas nobraukt pa akmenjiem kjiishezeraa pie jaunciema ostas. tur pavisam mistiski metra - pusmetra dziljumaa atrodas palieli akmenji. salociiju dzenskruuvi un apraava kaajaa kaut kaadus tur lorinjus. dzenskruuvi izglaaba, bet kopsh taa gadiijuma iegaadaajos eholoti ;) un tomeer veel domaaju, par papildus droshiibu. shitaads risinaajums, ko vairis iemeta, man simpatizee. prieksh 5hp aatrumiem gana labs, kaa jau zivnieks mineeja.
5.maijs 2011, 12:48 | links
 
Ja ir kur ofisnieku pieskrūvēt, tad -uzpriekšu!! Bija man tāda doma kad RIBs bija, neatradu vietu. Vienīgi par izturību - ofisnieki pārsvarā ir baigi vārie, dažus papētījām - negribētu tādā sēdēt pa viļņiem braucot.

Basu beņķis ir OK, tik laiku pa laikam jāpieceļas izstaipīties ;) un pēc 6-7 stundām pakaļa tāpat piekūst :) sāc grozīties uz vieniem vai otriem sāniem :)
5.maijs 2011, 12:45 | links
 
Bumsi, re tev atkal ideja lai vari padzenāt savu atlikušo pelēko masu :-)))))
5.maijs 2011, 12:36 | links
 
tad jāliek motors ar ūdensmetēju,un mauc kamēr laiva uzsēzas.
5.maijs 2011, 12:33 | links
 
priekš mazākiem motoriem un mazākiem ātrumiem šāds aizsargs domāju, ka ir baigi ok, bet tādiem, kas jau iet ar lielākiem ātrumiem, ja apakšā pēkšņi trāpās dolomīta šķemba, baļķis u.c. nekādi aizsargi neglābs, jo visu triecienu uzņems pati kāja, un tad jau no vieksmes atkarīgs, vai kāja ar visu skrūvi noies lejā, vai tomēr paliks pie motora :DD
bet tas tik mans viedoklis :))
5.maijs 2011, 12:29 | links
 
Vairis30

Nav slikti, bet nu šis varētu parasgāt tikai no tīkliem, drātīm utml. No sitiena pret masīvu akmeni vai balķi tas diez vai līdzēs, ber gan pat palielinās iespēju nolauzt ne tikai skrūvi bet visu kāju.
5.maijs 2011, 12:29 | links
 
Piemērs kā azsargāt dzenskrūvi (ņemts no cabelas.com):
5.maijs 2011, 12:22 | links
 
man liekas tepat forumā, viens bija gumijniecei ar cieto grīdu pieskrūvējis ofisnieku. Bija dikti apmierināts :) tev arī iesaku :D daudz nedomā.
5.maijs 2011, 12:18 | links
 
Neliek mieru doma kutera priekšgalā uztaisīt ērti uzliekamu-noņemamu sēdekli spiningošanai. Paskatījos dažus oriģinālos basu laivu utml. sēdekļus, taču īsti nesapratu par ko tur maksāt 3-4x dārgāk nekā par kvalitatīvu ofisa krēslu. Papētīju ofissniekus - noņemot liekās kājas un iestrādājot laivā pamatni, kurā bāžas iekšā grozāmā daļa sanāk universāls stiprinājums , kurā tad nu var iebāzt praktiski jebkura tipa aukšdaļu - kaut prastāko grozāmo ķeblīti, kaut masīvu ādas direktora krēslu. Skaidrs, ka aukšdaļas izvēlē jāvadās no materiāliem, kas ir izturīgi un ko iespējams aizsargāt pret koroziju ūdens ierekmē, bet neredzu principiālus sķēršļus. Vai kādam ir pieredze/viedoklis par šo tēmu?
5.maijs 2011, 12:14 | links
 
un brauc lēnāk, ja eho rāda 2 m.
5.maijs 2011, 12:04 | links
 
look @ eholot
5.maijs 2011, 12:04 | links
 
Šogad jau 2 dzenskrūves nopircis esmu. Vienai uztinās vecs metāla pudeļu grozs Vecdaugavas kanālā, otra neizturēja dolomītu spiedienu netālu no Rīgas HES. Dīvaini, ka mūsu civilzētajā valstī nav bojas, kas norādītu, ka tur seklums un bīstama vieta. Varbūt kāds zin kur Daugavas dziļumu karte dabunama?
5.maijs 2011, 11:50 | links
 
zaraza, un vēl, vai ir kur to laivu ielaist :))
5.maijs 2011, 11:15 | links
 
advokaats_liidacis

Te no sākuma Tev pašam sev jāatbild uz jautājumiem kādiem mērķiem un kur Tu šo laivu lietosi un kādas prioritātes. Maksimālai mobilitātei un ērtai lietošanai 1nam cilvēkam viennozīmīgi visērtākais ir 2.5hp-5hp (principā pat jo mazāk jo labāk - vieglāks, lētāks utt.). Derēs gan velcei, gan īsiem pārbraucieniem, taču galīgi nederēs ja vēlies dienā ātri nobraukt desmitiem km. meklējot zivis - uz glisi šāds motors necels, līdz ar to rēķinies ar ātrumu līdz 5km/h. 6-15hp jau vienam cilvēkam staipīt ir pagrūti, taču neabšaubāmi daudz lielāks ātrums un jauda. Tas der, ja parasti brauc copēt vismaz 2atā. Savukārt, ja plāno vadāt laivu piekabē ar vinču, tad viss atkarīgs tikai no maka biezuma un laivas pieļaujamā motora maksimuma.
5.maijs 2011, 10:58 | links
 
uiii..nepamanīju, ka runa iet par piepūšamo :DD
tad es ieteiku vispirms atvērt vaļā maku un uzmest aci tur :DD ja jau kaut kas ir aizķēries, tad noteikti ieteiktu vismaz 5zs
vēl jau ir iespēja ņemt lietotu, tur rocība varētu būt lielāka :))
5.maijs 2011, 10:44 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager