Laivas un to motori

Nenoturībai nebūs nekāda sakara, drīzāk reakcijai ar laivas materiālu.
10.maijs 2011, 16:11 | links
 
"galvevenais lai krāsas satāvā nav alkohols", bet kas tad tai permanent marker sastāvā lai būtu? Ir jau reāli tikai 2 tipi- ar toluolu un spirtu. Tas bija domāts `ta ka spirtinieks nenoturīgs vai ka nebūtu labi spirtu likt uz laivas?
10.maijs 2011, 15:52 | links
 
Gudrs, gudrs.

Ko tad man vajadzēja teikt? Etanols? Bet paga, ir taču arī metanols. Vai varbūt spirts? Pagaidi atkal, spirtā ir 95+% alkohols. Ko nu? Grauz tik savus marķierus...

Un vispār - tas ir ražotāja ieteikums, tā kā Tavas gudrības te ir nevietā!!!
10.maijs 2011, 15:32 | links
 
"Galvenais, lai marķiera krāsas sastāvā nav alkohols!!!" :)))

Testam apēd 10 marķierus - ja iedod pa galvu, tad tādu uz laivas nekrāso :)
10.maijs 2011, 14:15 | links
 
Ar ūdensizturīgo marķieri man jau šī ir ceturtā sezona, bez nekādas atjaunošanas uz bushenes.
10.maijs 2011, 13:28 | links
 
Ar ūdensizturīgo marķieri man jau šī ir ceturtā sezona, bez nekādas atjaunošanas uz bushenes.
10.maijs 2011, 13:28 | links
 
Ex arī pagājušo vasaru paņēmu LABU nenomazgājamo vai kā saka ūdensizturīgo melno flaumīti un ar CSDD izdotajām traferetēm uzkrāsoju numuru.
10.maijs 2011, 12:53 | links
 
Galvenais, lai marķiera krāsas sastāvā nav alkohols!!!

Pārbaudi marķieri - uzvelc nelielu svītru uz rokas un pamēģini notīrīt, jo vieglāk nonāks nost, jo mazāk turēsies uz laivas! Ir tādi, kuri nolobīsies pēc pirmās reizes, tāpēc labāk pārbaudīt...

Man uzzīmētie nummuri sezonu noturējās ar visu pumpēšanu un locīšanu! Ja turēsi laivu visu laiku piepumpētu, tad nummuri, uzzīmēti ar labu marķieri, turēsies ilgi...
10.maijs 2011, 12:40 | links
 
upss... martins.... sorrry :)
10.maijs 2011, 11:29 | links
 
Marina ideja ar marķieriem tika pielietota, reizi gadā nācās atjaunot. Tomēr daudz labāk par uzlīmējamiem nr, kas lobās nost pie pirmajiem vējiem/viļņiem. Tas viss attiecas uz pūšļiem.
10.maijs 2011, 11:28 | links
 
martins_ - prīmā ideja! paldies!
10.maijs 2011, 11:15 | links
 
buš līmē pa 20 plus aizbraukt līdz viņiem, a krāsas baloniņš - piečuks :)
10.maijs 2011, 11:14 | links
 
Staar, man tas izmaksāja divus permanent markerus pa 70 saņi gabalā, numuri jau trešo sezonu turās.
10.maijs 2011, 11:12 | links
 
Staar buša meistari līmē paši, man liekas 12 lati tas prieks maksāja. Bet prēcīzu cenu labāk noskaidrot iepriekš.
10.maijs 2011, 11:07 | links
 
Man te diletanta jautājums. Tiko ieķēru Crabi un kā pienākas, tā tiks reģistrēta csdd. Jautājums ir: ar kādu krāsu (tipu, ne kādā krāsā :) labāk uzgleznot reģistrācijas nr's uz laivas, lai nesasiptu to pvc... Cik noprotu, csdd dod nakļeikas, kuras īsti ilgi nekalpo...
10.maijs 2011, 11:05 | links
 
Zivniek,
Protams, tev ir taisnība par to ka svarīgs ir ne tikai laivas garums, bet arī platums un forma. Es šai gadījumā runāju par Brālīša Cobru un Minhauzena noskatīto Amber ( pēc formas stipri līdzīga, vienīgi smagāka ).
Par 2,5 motoru - neesmu mēģinājis. 3,5 paņēmu labās cenas dēļ + ir doma šad tad pielikt Kazankai.
10.maijs 2011, 10:46 | links
 
"gribāšanas"-gribēšanas
10.maijs 2011, 10:40 | links
 
Visā tajā copes pasākumā ir jāmeklē kompromisi, mūsu materiālo iespēju un gribāšanas robežas. Bet kad nav viļņu, tad arī zivtiņas uzmanīgākas, vairāk jāpierunā. Arī neliels vilnis garāku laivu mazāk šūpo.
10.maijs 2011, 10:40 | links
 
AndrisABC
tā gan ir jā, bet es vairāk gan gribēju pateikt, ka stabilitāti nenosaka laivas garums :))) bet lai nopirktu garu un stabilu laivu, domāju, ka jāšķirās ir no diezgan ievērojamas summas :))) tāpēc labāk salīdzīnoši īsa (tā lai pašam un kolēģim vietas pietiek), bet galvenais stabila, lai vari kājās pastāvēt, spini pamētāt....un lielā ģorgā tāpat nav ko līst ūdeņos, lai vai kāda laiva būtu, tāpat prieka nekāda :DDD
10.maijs 2011, 10:09 | links
 
Zivniek, tu aizmirsi vienu būtisku lietu. Pūslis protams ir ļoti stabils, grūti apgāžams. Bet. Ir viļņa augstums un atstarpe starp viļņiem. Jo lielāks vilnis, jo lielāka atstarpe. Un jo īsāka laiva, jo augstāks "uzlidojums" viļņa galotnē un jo zemāks kritiens. Ir vēl viena problēma īsākām laivām. Jo lielāks vilnis, jo grūtāk laivu noturēt ieslīpi vilnim.
10.maijs 2011, 10:04 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager