Laivas un to motori

Andriskkk
Aizmirsi uzrakstīt ar ko un cik ilgi jātīra.Cik liels laukums.Attaukotāja marku,vēlams ar svītru kodu.Cik ilgi attaukotājam jānožūst.Cik biezā/plānā kārtā jāuzklāj līme,ar ko.Cik ilgi tai jāļauj apžūt,pirms ielāpa uzlikšanas.Uzliekot ielāpu,ar kādu rullīti jānoblīvē ielāps,jāizspiež gais starp ielāpu un laivas materiālu.Pēc 12h žūšanas procesa - pēcapstrādes/pārbaudes veidi!
:DD
2.janvāris 2012, 14:14 | links
 
Bedre... Tas nav vienkāršs iespiedums vai arī caurums? :D

No instrukcijas:
1. Atrodiet noplūdes vietu.
2. Pilnībā notīriet bijājuma vietu un visu ap to
3. Nogrieziet nepieciešamā izmēra salabošanas materiāla apļa formā, kas pārsniegtu cauruma apmēru.
4. Izmantojot zīmuli, novelciet liekamā ielāpa ārējo līniju.
5. Uzklājiet līmi uz labojamās vietas malām.
6 uzlieciet ielāpu un stingri piespiediet.
7. ļaujiet laivai nožūt 12 stundas, kad tas ir nožuvis, aizlīmējiet arī ielāpa malas (tām jāžūst tikai 4 stundas).

Nu, cerams, ka te viss būs skaidrs :D
2.janvāris 2012, 14:06 | links
 
Vaitad tev speciāla lupatiņa līdzi nenāca, ar ko attīrīt to vietu ?
2.janvāris 2012, 14:03 | links
 
MrDaniiC
ar smilspapiru ari jatira ka krievenem?un pectam ar skidinataju to vietu attaukot?
2.janvāris 2012, 13:54 | links
 
stiiv_lee
ka ta tik near!!!tas vtocna bija akmentins vai kautkas cits jo tas dirkins bija tads ka piemeram asvalta caurums-bedre!!!!!!!ja brakis tad nebutu atklata vieta bet gan savienojumu limetajas vietas butu vala atnakusas kautku!bet te ir fors mazor situacija kautkur trapijas akmentins vai kautkas lidzigs un vedot irberza cauruminu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2.janvāris 2012, 13:52 | links
 
urmaas
nav jau instrukcija ja jau butu tad jau tak neprasitu foruma!!!!
2.janvāris 2012, 13:48 | links
 
krievu laivām jālīmē ir vismaz 2 kārtas... Bet jaunajām laivam pilnīgi pietiek ar vienu kārtu... protams tik no sākuma kārtīgi apstrādā to vietu (notīri u.t.t)
2.janvāris 2012, 13:47 | links
 
Pipec'.Tūlīt sāksies .......
2.janvāris 2012, 13:46 | links
 
tas nebija akmentiņš, laiva brāķis:D
2.janvāris 2012, 13:42 | links
 
Izlasi instrukciju.
2.janvāris 2012, 13:41 | links
 
MrDaniiC
eu tu dazkart nezini ka to navigatoru labak limet ar vienu kartu ielapu jeb nosakuma vienu ielapu uzlimet un pectam pa virsu vel lielaku ielapu!?????ar diviem ielapiem biju limejis krievu gumijas laivas un tureja mjortva pectam!!!bet nez kada ta lime ir tam navigatoram!????
2.janvāris 2012, 13:37 | links
 
MrDaniiC
neblauju!!!!nevau saprast kada veida to dirkinu dabuju 31 decemra pedeja gada cope!!!soka esmu tads caurums ar bedriti neliels laikam ka zaliku laivu soma un trapijas kads akmentins vai kautkas lidzigs!!!!!soka esmu!!!!!!!!!!!!ok paldies pa info!!!
2.janvāris 2012, 13:35 | links
 
antonsb, ko bļauj? Ilgi jau nežūst. pāris h un viss.
2.janvāris 2012, 13:27 | links
 
CIK ILGI ZUST LIME KAS IR REMONTA KOMPLEKTA LIDZI AR NAVIGATOR LAIVU???????????????????????????????
2.janvāris 2012, 13:11 | links
 
spiningists> tas atkarīgs, kā motors ekspluatējas. Kādēļ, tā vaicā?! Motori dažādi, jau sarakstīju iespējamos variantus, bet izdzēsu, jo nezinu par kādiem motoriem Tu interesējies. Apstākļi un regulācija identiska auto/moto tehnikai. Tie, kuri jūsmoja par 98- oktāna marku bencīnam, var būt kandidāti pie manis uz vārstu regulēšanu. Jaudīgiem/moderniem motoriem vārstu atstarpes regulē hidrokompensatori, gluži, kā mašīnā.
30.decembris 2011, 21:15 | links
 
Info par BUSH laivām: Ja ir doma iegādāties BUSH laivu, tad tā noteikti ir jāpērk pie ražotāja (Ganību dambī) jo, kad biju pie viņiem viņi man stāstija, ka Latvijas interneta veikalos nopērkamās BUSH laivas mēdzot būt Ķīniešu ražojums, kas ir lētākas un līdz ar to kvalitātes ziņā daudz sliktākas. Pats esmu noskatījis BUSH KAIMAN 360. (tagad krāju naudiņu jo šogad tika iegādāts jauns HONDA 5 zsp motorītis.)
30.decembris 2011, 13:53 | links
 
Paldies par informāciju.Diez kā ir ar to Skate busha ražojumu.
30.decembris 2011, 13:35 | links
 
..ā un atšķirība ir matreālam, Kaimanam likās tāds cietāks, biezāks kvaltatīvāks atšķirībā no Crabja. Crabim uz tausti liekas kad ir tāds pats kāds ir Dulkanam.
30.decembris 2011, 12:44 | links
 
Spinis34

Galvenā un lielākā atšķirība ir kvalitāte! Kaimanam man nebija kur piesieties, visas šuves perfekti salīmētas u.t.t , bet Crabis mani pievīla jau pašā sākumā pie pirmās copes konstatēju šķībi ielīmēto tranša balonu, nevarēju kārtīgi uzpumpēt jo ventīls gāja zem grīdas (nācās vest uz garantiju) un pārējie sīkumi - diezgan daudz redzamas atdzīmētās vietas ar pildspalvu, šuvju vietās un uzlīmēs ir redzamas deformācijas, piepūšot nedaudz stingrāk gar ventīliem laiž gaisu garām.
Tāpēc jau ir Kaimains dārgāks par ko protams jāpiemaksā.
30.decembris 2011, 12:34 | links
 
To gabis..
Vari lūdzu pastāstīt tās atšķirības starp Kaimanu un Crabi
30.decembris 2011, 11:14 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager