atkal meklēju labu piedāvājumu 2,5-4,5 Zs motorītim. Parsun nepiedāvāt. Ja labu piedāvājumu nesagaidīšu, pavasarī pirkšu veikalā (ronny, varbūt Tavs piedāvājums vēl būs spēkā?)
Esmu Hondas 4,5zs īpašnieks---man vibrācija atkarīga no benzīna,svaigs no tankštelles vienmēr labāks.Piepildu sarkano bāku pilnu,protams,nobraukt vienā copē to nevar,pēc nedēļas oktāns lejā,vibrācija atkal klāt. Tas tīri mans novērojums.
Es arī šogad iegādājos tevis pieminēto dzinēju (jaunu, Honda centrā). Vibrācija - ir normāli, it sevišķi uz maziem apgriezieniem jātur ručka jo dzinējs pats griežās uz sāniem no vibrācijas. Manam vēl ir niķis sprāgt nost uz maziem apgriezieniem, kad iet uz velci (pēc tam lec uz sitiena, bet velcējot brīžiem tā raustīšana izbesī). Biju aizvedis uz Honda centru, bet tur saka ka viss ok.
Andi , pilnīgi pareizi , jā tur var likt desmitnieku , tad desmitnieks arī jāliek , bet jā manējai maksimalais ko var likt ir piecinieks , es lielāku nekad nelikšu , katrai laivai ir jāskatās ko izgatavotājs ir paredzējis viņai virsū likt .
Ps . Kad brauksi pakaļ savam blitkam ? Ir vienu lietu jāpārrunā .
Gint,tā HR ir nedaudz,bet drusku nopietnāka par Tavu un viņai ieteicamais un maksimālais ir 10 ZS.Tā ka 5-8 noteikti var likt.Protams,arī motora svars nedrīkst pārsniegt pieļaujamo.
HR400 zviedru plastmasas laiva, 4m gara ieteicamā motora jauda 10 Zs. Protams ka nevajag likt vairāk nekā ražotājs iesaka, kaut gan drošibas nolūkos parasti ietecamo un maksimālo jaudu norāda nedaudz zemāku nekā testos pārbaudīto. Ja 5 Zs vietā uzliksi 6 Zs, nekas traks nenotiks.
Ronny , man ir Somijā ražota normāla plastikāta laiva ar dubulto korpusu un pat ASV okeāna piekrastes sertifikātu , kurš atzīst ka šī ir ļoti laba un ļoti droša laiva , TERHI - 385 , un tāpat uz viņas ir rakstīt ka maksimāli pieļaujama motora jauda ir 5 zs , tā ka neko īpaši jaudīgāku tur neuzliksi , bet likt kaut ko jaudīgāku virs atļautā , nozīnē apdraudēr gan laivu , gan sevi .