Laivas un to motori

Kur tuvāk Talsiem var dabūt laivas motora (Yamaha 2,5) un transmisijas eļļu, vajadzētu pavasarī mainīt abas, bet pusotra litra dēļ vazāties pa Rīgu negribas, iznāks pārāk dārgs pasākums. Un auto vai moto smēres arī negribas lietot, kā saka, dosim ķeizaram to, kas viņam pienākas, lai gan varbūt atšķirība bieži vien tikai šiltē un cenā.
28.februāris 2012, 09:19 | links
 
Kaut kad sen biju uzdevis šo jautājumu, bet atbildi nesaņēmu:-(
Kādam ir bijusi saskare ar šīm laivām?
"HSD-320AL"
"HSD-320PL"
23.februāris 2012, 20:29 | links
 
Tagad vajag tikai zivju fondā paprasīt naudu....zivis būs nosargātas:-)
15.februāris 2012, 19:58 | links
 
kava,ja pieslēdzas Ventspils naftas vadam:)))
15.februāris 2012, 19:55 | links
 
Vairis30, priekš copes šis modelis būs piemērotāks.
15.februāris 2012, 19:50 | links
 
To : Vairis30
Verķis jau labs, bet nav piemērots zvejai, jo izskatās, kad nav vietas kur normāli nostāties.
15.februāris 2012, 19:15 | links
 
Jāsāk krāt nauda jaunai laivai:
15.februāris 2012, 19:04 | links
 
Vēlreiz piedāvāju:varbūt ir kādi interesenti,kas vēlās sastādīt kompāniju un braukt uz laivu izstādi Helsinkos?
Helsinki International Boat Show,es plānoju apm.14.-15.februāri.
Pie viena varam apskatīt kādu lietotu laivu.
7.februāris 2012, 19:20 | links
 
coplietdraug,paldies,es jau to visu esmu izstudējis.Tikai gribēju atrast kādu,kas var reāli salīdzināt:kā bija pirms un kā ir pēc.
Par tiem spārniņiem virs dzenskrūves tomēr nav tik labas atsauksmes.
3.februāris 2012, 16:21 | links
 
andis47,
mazākam laivām ieteiktu likt papildus spārninus pie paša dzinēja, virs dzenskrūves.
Vienam 70 ZS motoram uzliku, cēla uz glisi x3 ātrāk.
Traņča plaksnes vari izgatavot arī pats, tas pagarina korpusu. Bet galvenais ir tas ka jātaisa regulējamas ar eņģi - bet atceries, ka eņģej ir jāūt blīvi noslēgtai, jo savadāk caur eņģes spraugām gaisā celsies skaista strūklaka.
Smart Tab ir traņča plaksnes, kas pašas sevi regulē.
3.februāris 2012, 15:47 | links
 
kkeda.Viennozīmīgi visi ražotāji iesaka pārvadāt ar vertikālā stāvoklī (lejā nolaistu) dzinēju.Protams,ja ir risks uz bedraina ceļa sasist dzinēju,tas jāpaceļ.Bet tad jālieto speciāls atbalsta stienis,kas saudzēs tranci.
Es tikko tādu nopirku no Ebay.Labi meistari var paši izgatavot.
2.februāris 2012, 15:01 | links
 
Nu tad man liekas kad buus ok, ja paceltu
Mums 25hp merc. :
2.februāris 2012, 13:29 | links
 
Paldies Mānekli par iedvesmošanu. Neskatoties uz niku - pamēģināšu :D
2.februāris 2012, 13:23 | links
 
kkeda. Paceltu pārvadāju. Paceltā stāvoklī viņš spiež tieši uz tranča. Nolaistā stāvoklī smaguma centrs atrodas ārpus tranča un sanāk lauzt tranci. Dzinējus līdz 15zs ņemu nost un vedu automašīnā, lielākus mājās jau uz laivas uzkrāmēju un vedu ar piekabi pilnā komplektā.
2.februāris 2012, 12:56 | links
 
Domenix- es sho rit ari pieliku Minkota ladetaju , pec pusstundas chik un aizgaja, akis nebija galigi tuksh, bet jaudas pieshkilt nebija, ta ka droshi megini man aizgaja.
p.s. lietoju kompi bez latvieshu burtiem, piedoshanu.
2.februāris 2012, 12:50 | links
 
Vai kāds nevar padalīties pieredzē ar minn kota akumulatoru lādētājiem ? Šorīt nosēdināju savam auto aķi un ir doma ka varbūt var uzlādēt ar minn kota. Tas ka būs ilgi nekas, bet kā jamējais jūtas mīnusos ?
2.februāris 2012, 12:43 | links
 
Kādā stāvoklī jūs pārvadājat savai laivai dzinēju? Paceltu augšā vai nolaistu lejā? (ja laiva ar dzinēju atrodas uz piekabes).
2.februāris 2012, 10:53 | links
 
Jā akmeņaina Daugava 40km garumā
1.februāris 2012, 21:13 | links
 
Malikis2011.Ūdensmetēju motoru priekšrocības ir braukšana pa seklām un arī akmeņainām vietām,pārsvarā upēm.Tā ka,ja plāno braukāt pa upi,tad ir vērts padomāt.
1.februāris 2012, 21:01 | links
 
Man to arī vajaga, pa sekliem aizaugušiem ezeriem, gribētos zināt kā tur tie ūdensmetēji,jo vajag darbam
1.februāris 2012, 20:59 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager