Honda ir honda. Ja nebūs ekspluatēta ar mērkaķu metodēm, tad motoriņam nebūs ne vainas :) Līdz kaut kādam tur gadam mazajiem motoriņiem bija ūdens dzese, te jau citiem nepatīk trakšķošie ar gaisa :)))
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/engines/aiene.html
ko varat pateikt par šo motoru? ir tikai uz prieksu ātrums..... bet nu uz velci vai dzīvo tas po.... lidot un glīset netaisos.... man vajag pārvietoties no punkta a un b bez airiem..... varbūt kādam ir bijis vai ir tāds? vnk ir iespeja pret telefonu viņu samainīt :D
taada sajutaa kad rokas kaadam nokritiis 12kg vietaa nesot 24kg, tad labaak maajaas seedeet un tv skatiities.
Nu un 80% taapat max 3x nedeeljaa brauc maksereet, un tie 24kg uz to sadalot nekas nav, un lielaakaa dalja taapat tiek pie uudenstilpnes klaat - reti kur ir jaanes dzineejs 100m.... der aizdomaaties. Labaak nopeerk nedaudz jaudigaku dzineju max 5hp nekaa ar to 2.5hp braukt, atskjiriiba buus juutama un komforts arii :)
pie tam "100Ah" ir tikai pliks uzraksts uz akumulatora sāniem. Ne viņu par 100% var pielādēt, ne par 100% izlādē, līzd ar to "lietojamas" ir kādas 80Ah...
ruu, dabu neapmānīsi. Atkarībā no laika apstākļiem un straumes velcēsi ar dažādiem EM ātruniem. Ar 5 ātrumu strāva ~30A=100/30=3h. Tas ir sliktākais scenārijs!!! Tālāk pašam jāskatās un jādomā!!
Es bieži ņemos pa upēm (ne velce bet spinings)- man 65Ah uz 2 dienām pietiek!!
Vairi - gluži manas domas, ka tas nav tik vienkārši, ko arī arvidam mēģināju paskaidrot (varbūt nepārāk skaidri) :))
Motoru forsēšana (tb jaudas palielināšana) ir interesants pasākums, bet ar to, lai nodarbojas ūdenssportisti, makšķerniekam ir jācopē :))
jeeska - tas ir attieksmes jautājums, ko pērk - "lielāko no mazajiem" vai "mazāko no lielajiem" :))
piem. man izdevīgāks šķita Merkūrs 3.5hp nevis 4hp :)
Daddy, nav tik vienkārši ar tām dīzēm, es tiko pacentos nomainīt savu uz SUZUKI no 4 uz 6 HP, no sākuma likās vienādi gan kolektors gan karburātors, bet izdarot mērījumus, izrādījās ka kolektoram ieplūde ir pilnīgi savādākas konfigurācijas un karburātoram dīzes arī ir vienādas, bet pate uzbūve tomēr atšķiras. Bet pilnīgi pārbūves rezultātus varēšu redzēt tikai 1.maijā. Ceru ka būs uz to labāko pusi - ptu, ptu, ptu!!!
arvids8
To visu es saprotu, bet paskaidro....
Vai 3.5zs jauda būtiski atšķiras no 4zs jaudas-ātruma, patēriņa ziņā? Pēc rādītājiem tie ir 7-8kg. Noskaidrojām ka 4zs ir atpakaļgaita, bet vai tie ir tie kilogrami.
Tas ir būtiski pie motora cilāšanas un cenas starpībā ~100Ls.
Ja nav būtiskas atšķirības, tad, kāpēc staipīt liekus kilogramus un maksāt liekus LS.:-)
arvids - ja jau tas būtu tik prasti - resnāka dīze, tad nesaprotu, ko bums čakarējās tos bleķus kaldams - te tāda zelta bedre - žik viens urbiens un 100 vai 200Ls kabatā (cenu atšķirība starp 4-5-6hp jamahām) :DDD
jāpiebilst, ka ar ne ar vienu benzīna motoru nebraucu uzgriežot vairāk par 2/3 no pilnas ručkas.
Kā 2,5 Zs Suzuki tā arī 20 Zs Hondai degvielas patēriņš palielinās daudz vairāk kā braukšanas ātrums.