Laivas un to motori

Nu, 250 par tādu motoriņu ir padaudz :) 14 gadi kā nekā. Par tādu cenu ik pa brīdim uzpeld pāris gadus veci trakšķētāji :)

Tā kā - nekādam ūberkrutam telefonam pretī nevajadzētu būt :D
4.aprīlis 2012, 14:49 | links
 
ups, ja pret telefonu tad gan cita runa, dāvātam zirgam zobos neskatās. ņem ciet.
4.aprīlis 2012, 14:43 | links
 
Pirms maksā, mazliet uzsildi, paskaties kāds dūms nāk ārā un izmēri kompresiju cilindrā. (painteresējies pie dīlera manējam matoram ir 12) Vizuāli var būt ok, bet pastāv iespēja uz kādu slēptu defektu ko no ārpuses redzēt nevar.
4.aprīlis 2012, 14:40 | links
 
lacuks007 vai nu Tev ir afigenais telefon, vai ar tas kas pārdod nav normāls! Bet es tādu ņemtu :) It īpaši pa telefonu :D
4.aprīlis 2012, 14:33 | links
 
Honda ir honda. Ja nebūs ekspluatēta ar mērkaķu metodēm, tad motoriņam nebūs ne vainas :) Līdz kaut kādam tur gadam mazajiem motoriņiem bija ūdens dzese, te jau citiem nepatīk trakšķošie ar gaisa :)))
4.aprīlis 2012, 14:32 | links
 
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/engines/aiene.html
ko varat pateikt par šo motoru? ir tikai uz prieksu ātrums..... bet nu uz velci vai dzīvo tas po.... lidot un glīset netaisos.... man vajag pārvietoties no punkta a un b bez airiem..... varbūt kādam ir bijis vai ir tāds? vnk ir iespeja pret telefonu viņu samainīt :D
4.aprīlis 2012, 14:26 | links
 
Droši zini?
Man 4hp 310m laivu mieriigi izcelj glisee ar diviem cilveekiem laivaa!
4.aprīlis 2012, 13:52 | links
 
Ne 5,ne 2.5 vai 2.3 cels glisē.Visi mazie ir un būs airu aizstājēji.
4.aprīlis 2012, 13:47 | links
 
taada sajutaa kad rokas kaadam nokritiis 12kg vietaa nesot 24kg, tad labaak maajaas seedeet un tv skatiities.
Nu un 80% taapat max 3x nedeeljaa brauc maksereet, un tie 24kg uz to sadalot nekas nav, un lielaakaa dalja taapat tiek pie uudenstilpnes klaat - reti kur ir jaanes dzineejs 100m.... der aizdomaaties. Labaak nopeerk nedaudz jaudigaku dzineju max 5hp nekaa ar to 2.5hp braukt, atskjiriiba buus juutama un komforts arii :)
4.aprīlis 2012, 13:22 | links
 
Ruu , da viss būs štokos , galvenais bez airiem laivā gan nekur nebrauc .
4.aprīlis 2012, 12:21 | links
 
pie tam "100Ah" ir tikai pliks uzraksts uz akumulatora sāniem. Ne viņu par 100% var pielādēt, ne par 100% izlādē, līzd ar to "lietojamas" ir kādas 80Ah...
4.aprīlis 2012, 12:15 | links
 
Ruu - es tak jau aizvakar teicu, ka ar 1 aķi TURP pietiek vienmēr :)) ...ar 2 aķiem vēl tālāk, a ATPAKAĻ nepietiek nekad :))
4.aprīlis 2012, 11:50 | links
 
ruu, dabu neapmānīsi. Atkarībā no laika apstākļiem un straumes velcēsi ar dažādiem EM ātruniem. Ar 5 ātrumu strāva ~30A=100/30=3h. Tas ir sliktākais scenārijs!!! Tālāk pašam jāskatās un jādomā!!
Es bieži ņemos pa upēm (ne velce bet spinings)- man 65Ah uz 2 dienām pietiek!!
4.aprīlis 2012, 11:49 | links
 
Nopirku Mina Kotas orgjinaalo 100ah akjiiti zhelejnieku,ar taadu domu ka dienai velciitei pietiks,tad domaajat ka vareetu arii nepietikt:)?
4.aprīlis 2012, 11:31 | links
 
Ja laiva ir spējīga glisēt, tad ja ulabak ņemt 5 - 6 ZS motoru un glisēt, nevis stumt visu upi uz priekšu. Protams uz velcēšanu tas neattiecās.
4.aprīlis 2012, 11:20 | links
 
vot vot, tie mazuļi, kam vecāki nevar atļauties mobilos, rok smiltiņas ar pleijeriem kā tādi luņi... :DDD
4.aprīlis 2012, 10:46 | links
 
Nemokat dzinējus&nesaīsiniet dzinēja mūžu.Iepērciet jaudīgākus un miers mājās.Ja nevarat nopirkt,tad čunčiniet ar tādu kāds ir.:)
4.aprīlis 2012, 10:41 | links
 
Vairi - gluži manas domas, ka tas nav tik vienkārši, ko arī arvidam mēģināju paskaidrot (varbūt nepārāk skaidri) :))

Motoru forsēšana (tb jaudas palielināšana) ir interesants pasākums, bet ar to, lai nodarbojas ūdenssportisti, makšķerniekam ir jācopē :))

jeeska - tas ir attieksmes jautājums, ko pērk - "lielāko no mazajiem" vai "mazāko no lielajiem" :))
piem. man izdevīgāks šķita Merkūrs 3.5hp nevis 4hp :)
4.aprīlis 2012, 10:38 | links
 
Daddy, nav tik vienkārši ar tām dīzēm, es tiko pacentos nomainīt savu uz SUZUKI no 4 uz 6 HP, no sākuma likās vienādi gan kolektors gan karburātors, bet izdarot mērījumus, izrādījās ka kolektoram ieplūde ir pilnīgi savādākas konfigurācijas un karburātoram dīzes arī ir vienādas, bet pate uzbūve tomēr atšķiras. Bet pilnīgi pārbūves rezultātus varēšu redzēt tikai 1.maijā. Ceru ka būs uz to labāko pusi - ptu, ptu, ptu!!!
4.aprīlis 2012, 10:30 | links
 
arvids8
To visu es saprotu, bet paskaidro....
Vai 3.5zs jauda būtiski atšķiras no 4zs jaudas-ātruma, patēriņa ziņā? Pēc rādītājiem tie ir 7-8kg. Noskaidrojām ka 4zs ir atpakaļgaita, bet vai tie ir tie kilogrami.
Tas ir būtiski pie motora cilāšanas un cenas starpībā ~100Ls.
Ja nav būtiskas atšķirības, tad, kāpēc staipīt liekus kilogramus un maksāt liekus LS.:-)
4.aprīlis 2012, 10:27 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager