Laivas un to motori

Pēdā pie reduktora ir jābūt trīs propķiem.
1.ieliešanai.
2.līmenim.
3.noliešanai
Jem litrīgo pudeli un jāpietiek,vēl pāri paliks.
Pārējo ,kā nomainīt,ari pastāstīt?
:))
8.maijs 2012, 21:36 | links
 
cik yamaha malta 2t 3hp 1999gads reduktorā iet eļļa?
8.maijs 2012, 21:28 | links
 
Kompresijas pakāpe ir cik reizes tu saspied to kas ir cilindrā!
Kompresija ir spiediens kas veidojas saspiežot to kas ir cilindrā!
kautkā tā :D
8.maijs 2012, 19:18 | links
 
Dzinēja jaudu raksturo kompresijas pakāpe - kompresijas telpas attiecība pret darba telpu. Kopresijas otrs nosaukums ir "saspiešana", tikai vārds kopresija attiecās uz gāzēm, bet saspiešana uz jebkuru materiālu. Ir kādas citas domas?
8.maijs 2012, 18:17 | links
 
Rxq kompresiju un saspiesanas pakāpe ir 2 dažādas lietas.... bet es ar domaju ka nekas nenotiks 1999 gada motoram ja lietu 98
8.maijs 2012, 17:44 | links
 
Žiguļam ieliekot attiecīgo galvas blīvi,nekas nebira no.:)))
8.maijs 2012, 17:43 | links
 
Savādi, ka cilvēki tic veikalā teiktajam vairāk kā zināšanām un teorijai/praksei: Visiem dzinējiem ar benzīnu, tiek uzrādīts minimālais tā oktāna skaitlis. Atkārtošos, ja teikšu, ka šis skaitlis raksturo degvielas pašuzliesmošanos (detonāciju) sasniedzot noteiktu saspiešanas pakāpi. Lai to ievērotu, benzīnam liek klāt visādus piemaisījumus, kas to ieregulē vajadzīgajā skaitlī. Un klāt liek ķīmiskos elementus, kas veicina pašattīrīšanos un samazina izdedžu veidošanos. palielina dzinēja darba mūžu. Jo tīrāks benzīns kā naftas produkts, jo augstāka tā detonācijas pakāpe ( lielāks skaitlis). Dzinējos, lai iegūtu lielāku jaudu no darba tilpuma, būtu jāpalielina sākotnējā saspiešanas pakāpe (kompresija), ko arī dara. Jo lielāka kompresija, jo lielākas iespējas detonācijai un augstākas prasības degvielai. Lietojot augstākas klases ( skaitļa) benzīnu nekas motoram nenotiks, it sevišķi, ja prasīts ir 95, bet ielej 98! ( ASV ir standarts 87, tad gan naudiskā izteiksmē tas ir daudz dārgāk, bet jaudas pieaugums nebūtisks). Tiek daudz minēts, ka 95 benzīns ir ar piemaisījumiem, kas nogulsnējās, ja to nelieto, bet 98 šis piemaisījuma procents ir mazs. Tāpēc mazākas iespējas "aizdambēt" karburatoru. Tāpat tas ir iespējams pie zemākām temperatūrām. Es leju visos jaunajos dzinējos tikai 98 (Statoil..), kuros prasīts ne zemāk kā 95. Cenas starpība nebūtiska, jo patēriņš jau nav liels, bet dzinēja stabilitāte un drošums palielinās. Oktānskaitļa starpība ir tikai 4 vienības ( atcerieties "žiguļus", kur lēja 76 benzīna vietā 93 un otrādi)....Tur gan jau varēja būt problēmas...
8.maijs 2012, 17:40 | links
 
un galā ir izkusis virzulis vai vārsti :D
8.maijs 2012, 17:32 | links
 
Bračiņ
Nakujam atklāji manas gondas degmaisijuma sastāvu.Tagad ari pārējie varēs mazajiem pieciniekiem iesipt forsāžu. :DD
8.maijs 2012, 17:21 | links
 
ēteri samaisi ar 98 un lej tik iekšā.Ies kā raķete ..... dažas minūtes :)) Parasti pietiek ka iztīra sveces .
8.maijs 2012, 17:18 | links
 
Pilnigi piekritu. Ja kas nestrada, vajag sakt ar karburatora tirisanu un regulesanu, svecu nomainju, nevis 98 benzinu :)
8.maijs 2012, 17:12 | links
 
Ja viss normāli strādā tad nav ko eksperimentēt! Lej 95 un brauc pļaujams :D
8.maijs 2012, 15:53 | links
 
Vai trimmeros un zāles pļaujamajos arī var liet 98to?
Kad iegādājos, tad veikalos teica, ka tikai 95to... Kaut kas var nokurties?
8.maijs 2012, 15:26 | links
 
lacuks007 man tāds pats :) neko sliktu nevaru teikt. Ar 98 iet ņiprāk, eļļu leju 1: (skaitlis no 50 līdz 100) :D

tik lielajos viļņos un straumē tāds paknaps :D
8.maijs 2012, 14:39 | links
 
Iesakiet kur var izīrēt benzīna motoru.

Paldies :)
8.maijs 2012, 14:29 | links
 
Hmmm nu man uz motora ir birka 1:100 ta ari leju. Bet vot tagad domaju ko darit, vai varbut labak liet 98!? Jo man ar pa laikam paradas ta problema ka pie maziem apgriezieniem dazreiz noslapst. Es ar nesaprotu kapec nevaretu 98 liet!? Kura gada un cik lieli jums tie 2t motori kuros lejat 98? Mans ir 1999 gada 2t 3hp yamaha malta bet mazlietots. Ieksa viss svaigs un vizuali ar laba stavokli. Varbut kads var kko pakomentet par so motoru?
8.maijs 2012, 13:55 | links
 
Paskatieties tabulā, kurā ir minētas proporcijas. 2% ir 1:50. 1% ir 1:100. Atrodiet savu eļļu un būs proporcija. Lai nepiesārņotu ūdeņus, 1:100. bet tikai tai eļļai, kas minēta motora pasē. Ne mazāk svarīgs faktors ir arī indīgumam.... Trimera un zāģa darbināšanā jāelpo tuvu motoram. Tabulu skatīt te: http://mvvs.nl/MVVS/main_bestanden/petrol.htm#oils
7.maijs 2012, 23:10 | links
 
A kāda laivu motoriem ir atšķirība no zāles pļāvējiem un trimmeriem? Tur 2T motoriem ir rakstīts, ka jālej 1:50, kādēļ laivas motoram jālej 1:100? Vai varbūt arī trimmeriem var droši liet 1:100, lai mazāk dūmo?
7.maijs 2012, 22:25 | links
 
Man Tohatsu 2t (pedējo Laivu namā nopirku) instrukcijā rakstīts iebraucot motoru lieto devielas/eļļas attiecību 1:25, bet normāli ikdienā jau šķaidīt ar 1:50 TCW3 standarta eļļu..
1:100 takā negribas lietot, ja vēl lieto 98 degvielu...
7.maijs 2012, 21:43 | links
 
kurai 2t eļļai ir rakstīts kā dozēt? Tas1/50 nak no psrs motoriem, tajos laikos visai 2t tehnikai lēja 1/50 un nemaz nedomāja neviens kko mainīt. Par cik gadus 5us atpakaļ nopirku lietotu motoru, tad daudz nedomajot gāzu 1/50, tikai nepatika trakā dūmošana un sāku pētīt,, ko var mainīt. bbija neliels izbrīns, ka vajag tik maz eļļas, bet ir ok. pie tam pilnīgi nešķirojot kādu 2t eļļu lietojot. Par tiem izmešiem īsti neticu, ka eļļa, kas paredzēta laivu motoriem ar kaut ko atšķiras no parastas 2t eļļas. Mans viedoklis.
7.maijs 2012, 21:29 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager