Laivas un to motori

Daddy

Reizēm ir mazliet savādi, ka džeki nopērk MB63amg un uztraucas par degvielas patēriņu.
vajadzētu laivām 15 hp hibrīd-motorus, lai mazāk degvielu ēd .... :) maksās tika štukas 5 un 20 gados atpelnīsies.
29.maijs 2012, 13:50 | links
 
Nezinu, kā ir ar brīvlaikiem, manuprāt, sākas jūnijā tīņiem.

Es zinu,ka daudziem nav šādas laivas Latvijā, bet te, kur es dzīvoju tas ir tīri ok.. Cerēju atrast kādu,kas saprot.
29.maijs 2012, 13:33 | links
 
zimbi - tu skaties motoru par gandrīz 2000Ls un taisies baigi degvielu ekonomēt? :DDD

ja ir spiedīgi ar naudu, tad pērc kaut ko lētāku :)
29.maijs 2012, 13:28 | links
 
Hondas ir paskali dzineji. Cik redzets un dzirdets
29.maijs 2012, 13:19 | links
 
Spečuki izpaužaties.... kas labāk?

Mercury F9.9 M
Honda Bf10D4
Suzuki Df 9.9

Kuram no šiem varētu būt mazākais patēriņš kurš no šiem varētu būt uzticamākais, kāpēc?
29.maijs 2012, 13:13 | links
 
mjā.te katram otrajam ir šādas laivas
29.maijs 2012, 08:33 | links
 
Brīvlaiks sācies?
29.maijs 2012, 08:10 | links
 
Sveiki, vajag pieredzējuša cilvēka padomu... Šobrīd skatos laivu, kuru iegādāties (Spānijā, Nīderlandē vai Anglijā, jo Latvijā cenas,kārtējo reizi ir uzskrūvētas). Šādi ir varianti:

1. 11 metrīgā, ar radiātoriem, buru un motoru... http://nl.yachtworld.com/boten/1921/Newman-of-Poole-Gentlemans%27s-Motor-Yacht-2307983/Verenigd-Koninkrijk

2. 7 metrīgā, Norman 20 (no stiklšķiedras, bez buras, tikai motors). http://nl.yachtworld.com/boten/1980/Norman-20-2422536/country.verenigdkoninkrijk

3. 9 metrīgā, http://nl.yachtworld.com/boten/1968/Westerly-28-2434785/Verenigd-Koninkrijk , motors un bura.

UN ja ir iespējams, tad lūdzu, maksimāli,cik varat par šīm laivām uzrakstat, jo man no tā visa ir maza saprašana... Visvairāk man interesē nodokļi,reģistrācija un,kas ir nepieciešams, lai es no Latvijas aizkuģotu, piemēram, līdz Spānijai (gar krastu), jo cik es sapratu,tad tās pirmās klases tiesības,kas ir ūdensmočiem un motorlaivām neder, ja attālums ir lielāks par 10 metriem no krasta... vai kaut kā tā. UN vai ir kāds LV kuģošanas forums?!?

Ar cieņu, Arvis.
29.maijs 2012, 04:24 | links
 
Tam kolibram grīda ir trīs veidu pēc izvēles un jāpērk atsevišķi.Beņķi ja kas arī regulējami.
28.maijs 2012, 21:27 | links
 
a sajaucis biju ar citu kolibri! izskatās ok! mīnus ir tas ka beņķi neregulējas un grīda dēļu bet uztaisi strimerus un domāju ka būs ok! pa cik tāda nāk?
28.maijs 2012, 21:03 | links
 
nu sou sou! es nepirktu ja godīgi! jo man tagad liekas ka laiva bez normālas cietās grīdas nav laiva! bet ja rokas aug no pareizās vietas uztaisīsi pats!
28.maijs 2012, 21:01 | links
 
Sveiki vīri.Vai kāds varētu pateikt kautko par laivu Kolibri KM-330!
28.maijs 2012, 20:53 | links
 
nopirku sveci un atradu vainu! bākā bija pilns ar gružiem! arī gumijas gabali jo biju uztaisijis blīvi no parastās gumijas :) tagad viss iztīrīts un latvijas ķīmijā nopirku pareizo blīvgumiju. nu motoram ir nomainīts un savests kārtībā viss ko vien var izdarīt :)
28.maijs 2012, 17:31 | links
 
Kāds noteikti zinās, cik šādam-(http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/engines/hpijp.html) ir patēriņš?
28.maijs 2012, 14:51 | links
 
pastāstiet kā pareizi iztīrīt karbūzi?izpūst ar kurbuļtīrāmo noņemtu?
28.maijs 2012, 10:21 | links
 
lacuks - karburatoru vajag iztīrīt, iespējams tur kādi štrunti vai ūdens, kas aizsit dīzi ciet. Es domāju, ka ūdens bākā drīzāk parādās no gaisa kondensāta vai lietus laikā pildot ielīst 3 piles. daudz tur nevajag...

Eļla jālej tā kura paredzēta un tik cik paredzēta - ja 1:100, tad tā arī jālej un nav ko "mudrīt". Pielejot par daudz motors kūpēs un liekā eļla veidos piedegumu.
28.maijs 2012, 10:10 | links
 
eergli es pus ķīsim pārbraucu pāri! bļin tik tas benzīns bija pavecs :) ja man būtu manualis.....
28.maijs 2012, 09:55 | links
 
marti Taisnība priekš laivas 95 ar Latvju bāleliņu maisījumu -SŪC Personīgi es leju 98 -uno problemo :DD Hondai ielēju mēnesi vecu 95 benzīnu un tas jau bija noslāņojies frakcijās balta emulsija apakšā ko veido spirta un ūdens maisījums -NEVAR iegūt 100% spirtu augstākais ir 98% tātad tie 2% ūdens taisa visus sūdus ar dīzēm u.t.t/pieredze/ 98 ir bez lašēšanas it sevišķi Lukoilā /benzīns nāk no Jaroslavļas un ir labs-zinu par ko runāju/
Tā dārdzību kompensēs pazeminātais patēriņš un nervi kurus sabeigsiet tīrot dīzes un nodarbojoties vels zina ar ko tikai ne ar copi :DDD
28.maijs 2012, 08:44 | links
 
lāčuk. zinu vienu kam bija līdzīgas problēmas. esot tur kaut kāda šaura dīze, kas ar 95to vienkārši aiziet ciet. iztīri un turpmāk lej 98to - bēdu nezināsi.
28.maijs 2012, 07:53 | links
 
lacuks manuāli vajag lasīt :D aukstam "bērt" virsū nevajag :) jāuzsilda un tad var kurināt.

Eļļa 1:100 ir domāta ekoloģisku apsvērumu dēļ, tā vismaz tika secināts šajā forumā. Motoram veselīgāk ir 1:50.

Bākai augšējo korķi atskrūvēji? :))
28.maijs 2012, 00:39 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager