Laivas un to motori

DULKANā šāds sūknis maksā 59 laši (vismaz martā bija)!
31.maijs 2012, 08:13 | links
 
Bravo - 12 - ļoti ok.

31.maijs 2012, 00:04 | links
 
Bravo.
Ņem un nenožēlosi.
Gan elektriskos, gan kāju trenažierus.
Man ir Vega pūslis, jājos ar pumpjiem ilgi - paņēmu Bravo minamo pedāli - vairs nav problēmu.
Ja atvžēsies uz elektrisko - vispār 10 minūtes un laiva darba kārtībā.
30.maijs 2012, 23:51 | links
 
nezinu kāds ir INTEXS pumpis, bet es lietoju lēto Ķīnā ražoto, pirkts pirms pāris gadiem pa 6 Ls. Balonus līdz brīdim, kad jāliek grīda, var uzpumpēt, bet tad gan ir jālieto kājas pumpis. Par Bravo ne pārāk labas atsauksmes ir lasītas.
30.maijs 2012, 23:27 | links
 
Varēt jau var, tikai tiem lētajiem pumpjiem ir tieksme ātri izbeigties :) Loterija - citam iet ilgi, citam sabirst ātri :)
30.maijs 2012, 22:53 | links
 
Sveiki,vēlos padomu. Laivas Dulkan 290DL piepūšanai var izmantot lētos INTEXS elektrisko gaisa pumpi vai nepieciešams nopietnāks pumpis kā BRAVO BP12 vai kāds cits, kur var lētāk iegādāties?
30.maijs 2012, 22:32 | links
 
Dzinēju patēriņš Hondai, iepriekšējā 4taktu paaudze, bez elektroniskās iešprices, dati no savas pieredzes 20hp tērē ~6l/h max režīmā, 50 hp tērē līdz 13 l/h, tā ir lietošanas statistika. Nedomāju, ka priekš tām jaudām tas ir daudz, piem, velcēšana rudenī, ar 20 nieku divatā - ar visiem pārskrējieniem - vairāk par 6-7 l dienā iztērēt neizdevās.
29.maijs 2012, 21:34 | links
 
mums vēl ir 4hp yamaja 2008g - arī pietiekami kluss lai salīdzinātu ir citiem pļerkšķiem :D Uz velci idelaals :)
29.maijs 2012, 21:23 | links
 
Nevaru apgalvot, bet saka, ka salīdzinot 4t 5hp motorīšus, klusākais esot Honda.
29.maijs 2012, 21:20 | links
 
Atpūtas kuģa vadītāja tiesības Latvijā līdz šī gada 31. decembrim vēl var nolikt eksternā CSDD. No jaunā gada - tikai pēc kursu beigšanas. Jahtas vadītāja licenzi izdod Latvijas Zēģejētāju savienība un tā ir starptautiska. Ir jāsavāc pietiekams burāšanas cenzs - jahtas uzvedība vējā atšķiras no motorlaivas, kā diena no nakts. Ne katram dūša atļauj kuģot ar vienu bortu zem ūdens. Lai veicas!
29.maijs 2012, 20:42 | links
 
runaajot par tiesiibaam.....
Zinu, kad LV ir skolas kur apmaaca, bet eksaameni ir Tallinaa(neiet runa par Lv iekseejiem uudenjiem)....es ar par so biju loti intereseejies.....aiziet sameraa ilgs laiks.....
Man viens attaals paziistams maciijaas par kapteini, pagaaja 10 gadi......izmaacijaas.....vajdzees sim noprasiit kas un kaa......
29.maijs 2012, 19:21 | links
 
zimbin - nu ap kādiem 5l/h būtu tas patēriņs tiem 10hp motoriem.
Spriežot pēc sava 25hp mercury tad patēriņs ir ap 10-14l/h.
29.maijs 2012, 18:03 | links
 
nu tas bija ar ūdens dzesi... bet lai jau paliek!
29.maijs 2012, 16:15 | links
 
 
@Homerjsimpso
Nu nezinu, nezinu, neizklausies Tu dikti nopietns kalibrs ...
Bet labi, ja nopietni, piem LV - piekrastes ūdeņu jahtu vadītāja kursus var nolikt apm 2-3 mēn laikā. Vienīgais, ka Tev vajadzēs nobrauktās stundas/jūdzes, un tas Tev gan paņems labu laiku, ja vien to tik vien nedarīsi kā nesēdēsi burās. Piekrastes tiesības formāli dos tiesības kuģot piem no Baltijas uz Vidusjūru (bet ne transatlantiku). Holandē vajadzētu būt līdzīgi. Jo ja tu kādā jahtu piestātnē zvārodamies sāksi bakstīties, Tu riskē atrauties pa zobiem ar avīzē ietītu svina stieni.
Un jā ... tie 16 un mazāk gadīgie, kas dragā apkāŗt pasaulei ir nolikuši tiesības. Vienīgais kas kādam varbūt ir piedots, ir vecuma cenzs, bet ne vairāk.
Un ar 36 pēdu korpusu (ap 11m), protams, var arī dragāt ne tikai uz Spāniju. Vienīgais tie "eksemplāri", kas bija Tavos linkos, ir nevis jahtas, bet miskastes. Normāla cena ir tieši 10x lielāka.
p.s. tas ka nelieto alkOholu ir slikti. Vīrietis nav kaktuss, viņam ir jādzer.
29.maijs 2012, 15:28 | links
 
Homēr, netērē te laiku, no visiem lietotājiem VARBŪT tikai 1% ir jahtas. Ja pārvaldi angļu valodu, tad meklē nopietnus kuģotāju forumus, tādu nav mazums. Vai ir Latvijā - nezinu, neesmu uzdūries virsū...

Lāčuk, ja saki, ka Hondas motori ir skaļi, tad neko neesi redzējis un dzirdējis ārpus mazā motora ar gaisa dzesi. Lielāki motori nav ne skaļi, ne savādāk trobelējoši...

Ja par motoriem - te atkal ir salīdzinājums - kas ir labāks - VW, BMW vai.... Visi labi, kalpos godam...

Vienīgais, ko jau vairākas reizes esmu teicis - Hondām no 10-20 Zs motoriem ir četrlāpstiņu dzenskrūves. Mīnuss šīm dzenskrūvēm ir ātruma zudums, salīdzinot ar trīslāpstiņu. Ja nav plānots laivot aizaugušās ūdenstilpnēs, tad labāka ir trīslāpstu dzenskrūve. Protams, ir arī daudzi plusi, piemēram, laivu vieglāk izceļ uz glisi, arī pielādētu, zāles labāk kuļ u.t.t.
29.maijs 2012, 15:21 | links
 
@smailers

Nu, man ar tiesību kārtošanu nekad nav bijušas problēmas - ir moča, autiņa

A, kāpēc šādām tiesībām, lai es vadītu savu laivu,kas ir īsāka par 12 metriem vajag 2 gadus?

1. Un šie divi gadi ir TIkai Latvijā vai arī citās valstīs? Jo es dzīvoju Nīderlandē, varbūt te viss notiek loģiskāk, jo pagaidām pieredze rāda,ka te uz visu tiek pievērtas acis...
1.2. Kā ir ar tiem 16 gadīgajiem bērniem,kuri apceļo pasauli u.t.t. Tie arī ir kārtojuši tiesības no 14? Es nesapotu, lūdzu, paskaidrojiet.
2. Kāpēc būtu problēma ar 11 metrīgu laiveli pavizināties līdz Spānijai vai vismaz Nīderlandei?

p.s. Alkaholu nelietoju.
29.maijs 2012, 14:59 | links
 
@Homerjsimpso
Pirms tu taisies kautko pirkt, noliec jahtas kapteiņa tiesības. Tas Tev prasīs kā minimums 2 gadus. Ja štimmungs nebūs pazudis, varēsi domāt vai un kādu jahtu pirkt. Tikai skaidrs ka nevienu no Tevis minētajām. Tās, labākajā gadījumā derēs lai Tu dzērumu varētu izgulēt kautkur piesietā steķos Daugavmalā. Bet ja tomēŗ saņemsies un brīnumainā kārtā tiksi līdz Kolkai, tieši tur arī viss sadalīsies pirmreizinātājos. Labāk nopērc pūsli un padragā ar airiem tepat pa Ķīšezeru (neaizmirsti peldvesti!). Bet uzmanīgi, ja !
29.maijs 2012, 14:04 | links
 
nē, jāsaka citādi - nav ko celt to, ko nevarēs panest :))
29.maijs 2012, 14:01 | links
 
Jasaka ta. Nopirkt ir viens bet uzturet ir kas pavisam cits!
29.maijs 2012, 13:58 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager