Laivas un to motori

Tā arī jābūt, jo pellai dupsis ir ovāls, bet lata toties ir stingri stabilāka
1.jūnijs 2012, 11:37 | links
 
vairi, vispār es lasu 0-25mm, a merkura manuālī 25-50mm...

problēma tur, ka ar īrēto Pellu mans motorīts iet uz 12-13km/h, a ar manējo Lotu tikai uz 9-10km/h, kas ir bišķi abidna...
1.jūnijs 2012, 10:37 | links
 
Daddy, bet jau arī ir rakstīts - 1 colla vai 25mm
1.jūnijs 2012, 10:19 | links
 
vairi - interesanti, par kādu motoru tā rakstīts? man merkūra manuālī teikts, ka kavitācijas plāksnei jābūt 1-2 collas zem laivas dibena...
1.jūnijs 2012, 09:41 | links
 
vairi - interesanti, par kādu motoru tā rakstīts? man merkūra manuālī teikts, ka kavitācijas plāksnei jābūt 1-2 collas zem laivas dibena...
1.jūnijs 2012, 09:39 | links
 
vairi - interesanti, par kādu motoru tā rakstīts? man merkūra manuālī teikts, ka kavitācijas plāksnei jābūt 1-2 collas zem laivas dibena...
1.jūnijs 2012, 09:38 | links
 
vairi - interesanti, par kādu motoru tā rakstīts? man merkūra manuālī teikts, ka kavitācijas plāksnei jābūt 1-2 collas zem laivas dibena...
1.jūnijs 2012, 09:38 | links
 
Piemēram manam mazajam Suzukam arī tā ir,ka apgriezienus ceļ aptuveni līdz 5/8 no gāzes roktura gājiena.Tālāk praktizki izmaiņu nav.Dzird tikai,ka rīkle lielāka paliek.Man šķiet,ka tas ir taisīts ar nodomu.Tā kā deforsēts motors lai dzīvotspēja būtu lielāka.Iemaukt lielāku dīzi un cels līdz galam.Un tad vairs nebūs 2,5zs. :) Vienīgi resurss kļūs mazāks.Vienīgi šadā original izpildijumā sanāk,ka līdz galam griežot ir liesais.Varbūt kļūdos?Temperatūrai pēc idejas būtu jākāpj.
1.jūnijs 2012, 09:35 | links
 
Ok paeksperimentesu uz udens!
Paldies!
1.jūnijs 2012, 09:28 | links
 
Atradu šādu:
Большое влияние на сопротивление воды оказывает высота крепления мотора. При слишком высокой установке мотора возникает тенденция к кавитации,- винт начинает вращаться в водно-воздушной среде, что приводит к снижению скорости лодки, завышенным оборотам мотора и в конечном итоге – к перегреву мотора. При установке мотора слишком низко - растет сопротивление воды, что приводит к потере мощности. Мотор должен быть установлен таким образом, чтобы расстояние от днища лодки до антикавитационной пластины мотора составляло 0-25мм (0-1 дюйм).

Лодка в неподвижном состоянии с грузом и с мотором имеет наиболее стабильное и устойчивое состояние при угле дифферента (угол между поверхностью воды и килевой линией) – 3-5 градусов.
1.jūnijs 2012, 09:24 | links
 
esmu štukojis un pētījis un priekš sevis sapratis, ka dzenskrūvei jābūt perpendikulāri laivas asij, tad var dabūt vislielāko ātrumu. Ja leņķis ir par lielu, tad pārmērīgi ceļ gaisā purnu, ja par mazu tad otrādi - purns rokas ūdeni...tiesa, šādus eksperimentus esmu taisījis ar maziem motoriem 2.5-6zs, ātruma izmaiņas 2-3km/h, kas ir 20-25%
1.jūnijs 2012, 09:12 | links
 
Man arī šis jautājums interesē - kādā tad pareizā leņķī nolikt motoru attiecībā pret gumijas laivas transi? Grāmatiņā ir parādīts, bet es mainīju tos leņķus un itkā nekas daudz nemainījās.
1.jūnijs 2012, 08:59 | links
 
Veci padalieties ar idejam! Uz pus gazi iet labi! Bet ka iemin rucka praktiski atruma izmainu nav tik skalaks :) neparizi noregulets motors? Tagad vins stav praktiski 90 grados pret transi! Mos nedaudz slipak ielikt?
1.jūnijs 2012, 08:37 | links
 
ups, tiko pamaniju kad ne tur vakar ierakstiju :D piedoshanu :D
1.jūnijs 2012, 08:10 | links
 
Šodien kādas 9 copes, visi zemēri ap 46cm, un divi nelieli asari.
31.maijs 2012, 22:53 | links
 
N u ja izvelei veel paliek aptuveni nedela un tad jaizdara sava izvele,paldies visiem,kas padalijas savos iespaidos,nu jau domas no hondas ir novirzijusas uz ko citu laikam.
31.maijs 2012, 22:05 | links
 
Bez problēmām- ļoti patīk Suzuķim .ka lec no pus apgrieziena Hondai tas reti bija ar pirmo vilcienu
31.maijs 2012, 22:01 | links
 
Ja nu nemu suzuku un atrums būs pa lielu,saki Bums palidzesi pieregulesi kā nākas ? :d
31.maijs 2012, 21:50 | links
 
Nu tad laikam būs janem suzuki,jo cenas atskiribas nekadas lielas jau nav.Bet ja salidzina suzuki ar yamahu tad yamaha tomer ir labak ja? Bet nu mana pirmā pieredze ar jamahu nebija no taam labakam,varbūt motors pagadijas sūdigaks,jo velceju oktobra beigas un pielekt pie vesas temperaturas viņš nevisai gribeja.
31.maijs 2012, 21:48 | links
 
Lidz ar to arī maigāka mazo apgriezienu gaita Vajadzēja pieregulēt karbiņi -pašlaik ideāli varu pat teikt ,ka labāk nekā 2 zs vecā Honda varu panākt stabīlu gaitu 1.5 km stundā Zandartam ļoti aktuāls ātrums
31.maijs 2012, 21:45 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager