Laivas un to motori

nevar dabūt jaudu, priekš kam tas jums?
No tā mazā nīkuļa var izkausēt virzuli, ko jums vajag? Jaudu, ko meklēt nepiedzītam motoram, vai vārstu regulēšanu, piesakoties pie manis, ekspluatējot 98-to bencīnu
1.jūnijs 2012, 20:56 | links
 
tas, ka neceļ apgriezienus dodot pilnu rokturi, ir jaudas trūkums. Vajag lēnāku dzenskrūvi. Motors cels līdz galam, bet no mazajiem motoriem ātrumu lielāku, cik viņš dod ārā NEVAR DABŪT. Tā nu tas ir.
1.jūnijs 2012, 20:33 | links
 
ko tu te tirgojies ja tevi nevar dabūt rokā?!!!! uz pm iemācies atbildēt!
1.jūnijs 2012, 18:55 | links
 
Stiklplasta laivas pa taisno no ražotāja.
CopesLietas.lv
1.jūnijs 2012, 17:46 | links
 
Lota 2M garums 3.15 m laikam
1.jūnijs 2012, 12:55 | links
 
Cik garu lotu?
1.jūnijs 2012, 12:51 | links
 
nu jā, Pellai cita forma...toties Lotu es viens pats iemanījos autiņam uz jumta uzcelt :))
1.jūnijs 2012, 12:41 | links
 
Par lotu nav jābrīnās, ja tā ir trīsķīlniece. Tomēr viņām gaitas īpašības sāk izpausties pie glises, ūdeni tomēr ar savu plakano apakšu nešķeļ kā Pella...

Un vispār - ne tikai ar leņķi, bet arī tos pāris cm paceļot uz augšu vai uz leju var dabūt kādu kilometru ātrumam klāt.

+ ir svarīgs cilvēku izvietojums laivā, katrai laivai savādāk un tas arī dod pāris kilometrus ātruma klāt :) Manam pūslim ar diviem cilvēkiem laivā tie ir 2-3km/h. Otram sēžot laivas priekšā ir mazāks ātrums (lielāka berze purnam pret ūdeni), atvirzoties uz aizmuguri - lielāks :))
1.jūnijs 2012, 11:41 | links
 
Tā arī jābūt, jo pellai dupsis ir ovāls, bet lata toties ir stingri stabilāka
1.jūnijs 2012, 11:37 | links
 
vairi, vispār es lasu 0-25mm, a merkura manuālī 25-50mm...

problēma tur, ka ar īrēto Pellu mans motorīts iet uz 12-13km/h, a ar manējo Lotu tikai uz 9-10km/h, kas ir bišķi abidna...
1.jūnijs 2012, 10:37 | links
 
Daddy, bet jau arī ir rakstīts - 1 colla vai 25mm
1.jūnijs 2012, 10:19 | links
 
vairi - interesanti, par kādu motoru tā rakstīts? man merkūra manuālī teikts, ka kavitācijas plāksnei jābūt 1-2 collas zem laivas dibena...
1.jūnijs 2012, 09:41 | links
 
vairi - interesanti, par kādu motoru tā rakstīts? man merkūra manuālī teikts, ka kavitācijas plāksnei jābūt 1-2 collas zem laivas dibena...
1.jūnijs 2012, 09:39 | links
 
vairi - interesanti, par kādu motoru tā rakstīts? man merkūra manuālī teikts, ka kavitācijas plāksnei jābūt 1-2 collas zem laivas dibena...
1.jūnijs 2012, 09:38 | links
 
vairi - interesanti, par kādu motoru tā rakstīts? man merkūra manuālī teikts, ka kavitācijas plāksnei jābūt 1-2 collas zem laivas dibena...
1.jūnijs 2012, 09:38 | links
 
Piemēram manam mazajam Suzukam arī tā ir,ka apgriezienus ceļ aptuveni līdz 5/8 no gāzes roktura gājiena.Tālāk praktizki izmaiņu nav.Dzird tikai,ka rīkle lielāka paliek.Man šķiet,ka tas ir taisīts ar nodomu.Tā kā deforsēts motors lai dzīvotspēja būtu lielāka.Iemaukt lielāku dīzi un cels līdz galam.Un tad vairs nebūs 2,5zs. :) Vienīgi resurss kļūs mazāks.Vienīgi šadā original izpildijumā sanāk,ka līdz galam griežot ir liesais.Varbūt kļūdos?Temperatūrai pēc idejas būtu jākāpj.
1.jūnijs 2012, 09:35 | links
 
Ok paeksperimentesu uz udens!
Paldies!
1.jūnijs 2012, 09:28 | links
 
Atradu šādu:
Большое влияние на сопротивление воды оказывает высота крепления мотора. При слишком высокой установке мотора возникает тенденция к кавитации,- винт начинает вращаться в водно-воздушной среде, что приводит к снижению скорости лодки, завышенным оборотам мотора и в конечном итоге – к перегреву мотора. При установке мотора слишком низко - растет сопротивление воды, что приводит к потере мощности. Мотор должен быть установлен таким образом, чтобы расстояние от днища лодки до антикавитационной пластины мотора составляло 0-25мм (0-1 дюйм).

Лодка в неподвижном состоянии с грузом и с мотором имеет наиболее стабильное и устойчивое состояние при угле дифферента (угол между поверхностью воды и килевой линией) – 3-5 градусов.
1.jūnijs 2012, 09:24 | links
 
esmu štukojis un pētījis un priekš sevis sapratis, ka dzenskrūvei jābūt perpendikulāri laivas asij, tad var dabūt vislielāko ātrumu. Ja leņķis ir par lielu, tad pārmērīgi ceļ gaisā purnu, ja par mazu tad otrādi - purns rokas ūdeni...tiesa, šādus eksperimentus esmu taisījis ar maziem motoriem 2.5-6zs, ātruma izmaiņas 2-3km/h, kas ir 20-25%
1.jūnijs 2012, 09:12 | links
 
Man arī šis jautājums interesē - kādā tad pareizā leņķī nolikt motoru attiecībā pret gumijas laivas transi? Grāmatiņā ir parādīts, bet es mainīju tos leņķus un itkā nekas daudz nemainījās.
1.jūnijs 2012, 08:59 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager