Laivas un to motori

Labvakar,
kādas būtu ļoti augsti godājamo copmanu velmes attiecībā pret RIB laivu?

- kāds garums?
- motora jaudas?
- aprīkojums , utt.?
5.marts 2013, 22:14 | links
 
Ko ņemās, paņemam pa piemēru peugeot 307, pakaļējie beņķi nost, laiva iekšā (sarulēta), grīda zem laivas, motors guļošā pozā ar rokturi uz leju blakus laivai, airi iekšā un brauc uz copi! Vietas visam pietiek. Degvielu ar ja vajag, paņem 5l kanniņu un pietiks visai dienai. Elektrisko pumpi arī nevajag, ar normālu kājas pumpi, laivu uzpumpēt var pāris minūtēs (nopirkām kājas pumpi ap 30Ls). Gaisu atsūknēt arī nevajag pēc copes, atskrūvē ventīļus vaļā un lēnām ritini laivu kopā un gaiss pats izpūtīsies ārā! Palasot kā te viens otrs laivu gatavo, liekas kad pusdienu to gatavo lai ieslaistu ūdenī iekšā! :)
5.marts 2013, 22:03 | links
 
Es arī savu 3-metrīgo liku bagāžniekā. Uz jumta būtu mocības gan pašam, gan autiņam. Kā jau vīri rakstīja, mazgāju un žāvēju mājās. Laiku aizņem piepumpēšana un arī atsūknēšana, bet es izmantoju lādējamu gaisa sūkni - tas atvieglo, atliek tikai ar kājas sūkni novest līdz kondīcijai. Tagad esmu ticis pie ratiem un tas jau ir komforts, pat divus kolēģus ar laivām un motoriem varu paņemt līdz.
5.marts 2013, 20:41 | links
 
Nu re snitraM ir ko izvērtēt!Tu jau vēl gribi motoru!Kur to vīri ,,iestūķē"neraksta...!Un vēl benzīnbāka,bet tās mūsdienās cik esmu redzējis nav īpaši lielas(motori ekonomiski)!Ja ir iespējams,tad jau ar piekabi ,,pa skaisto"!Vēlreiz lai veicas!!!
5.marts 2013, 19:49 | links
 
Pēc copes izlej ūdeni ja tāds ir un ritini kopā. Ja grib somā iemest laivu tad tur vajag krietni ilgāku laiku un liels čakars.
5.marts 2013, 19:12 | links
 
Ja laivu nemazgā un nežāvē tad ātrāk vienam sanāk izjaukt laivu un iemest bagāžniekā(tas gan neliekot somās), nekā uzstutēt uz jumta un nostiprināt.
Pie laivas salikšanas gan, no jumta noceļot laivu ātrāk tiksi copēt.
5.marts 2013, 18:59 | links
 
man bija Bush ar dēļu grīdu, vieglāka,ātri sliekama, jo dēļus var ārā nevilkt lai laivu sarullētu,uzpumpējama arī ātri, bet jau 20cm vilnis braucot šļāc laivā. stāvot kājās tie dēlīši ieliecas un nav tik stabila kā ar cieto grīdu. tagad ir Kaimans un pārvadāju tikai izjauktu (universālī), grūtāk ir ielikt cieto grīdu, nekā uzpumpēt :). mierīgi var kuģot pa jūru, jo ir C klase un 3+1 piepūšami nodalījumi, viļņos kājas gan nav diez ko droši stāvēt, bet vai vajag ;)
5.marts 2013, 17:58 | links
 
Laivu izjaukt un sabāzt autiņā ar visām pārējām makšķerēšanas parpalām var pa 10min, bet tas ja spiež uz ātrumu. Tas nozīmē ka mājās viss būs jāpārloka, jāatpiņķē, jākārto. Parasti es nesteidzos, izmazgāju laivu, atslienu pret koku vai autiņu lai notek un apžūst, izklāju līdzpaņemto politelēna plēvi uz kuras prātīgi saloku laivu. Izjaucu, spiņus, noņemu vizuļus... Kādu pusstundu tas pasākums prasa.
Arī ierodoties pie ūdenskrātuves, man parasti pusstunda paiet, līdz brīdim kad es jau esmu iekšā un varu sākt mētāt spini vai velcēt. Un tīrā laivas pumpēšana aizņem mazāko laiku, varbūt minūtes piecas-septiņas.
5.marts 2013, 16:21 | links
 
Visjautrākais ir salocīt piepūšamo laivu rudenī :) Tad var elst un pūst ilgi, lokot aukstumā stīvu palikušo PVC materiālu. Pašam ir Dulkan 345, rudenī parasti ir ilgas pārdomas, vai braukt uz kādu peļķi, kur var iznomāt laivu, vai mocīties ar savu, jo sava pēc tam vēl jāžāvē un atsilusi jāsaloka kārtīgi.....
5.marts 2013, 15:37 | links
 
šitiem materiāliem tak pofig, ja to slapju sarullē.
Iesaku slaikšanai ņemt talkā kaut ķīniešu sūknīti pa 5ls no piepīpētāja - kamēr liec iekšā grīdu, sūknīts jau uzpūtis bortus, atliek tik ar kāju piedzīt spiedienu un viss.
Saliekas, domāju, ka padsmit minūtēs, kad piešaujas.
5.marts 2013, 15:34 | links
 
to snipiens
es jau arī pēc tam kad veikalā pacentos pacelt 300Hibo un 325Dulkan ar cieto grīdu pārvērtēju savus spēkus - itkā ja laivu noliek stāvus atspiežot pret auto un tad paņem aiz pakaļas un uzgāž autiņam tik smagi neliekas - tikai auto jānosedz pret skrāpējumiem un jācer ka nesaceļas vējš. Laivas stiprināšanai ir tādas sarkanas siksnas ar spriegošanas karabīnēm - tādas uzpumpējamas, vienu liek priekšgalā, otru aimugurē un laivas deguna gredzenu atsaitē pret cilpu mašīnas degunā -ar stiķi, siksna braucot trokšņo - ta jau ir darīts tikai ne vienatnē.

to Kviesis
cik ilgu laiku tev aizņem salikt un izārdīt laivu, iebāzt to bagāžniekā nav nekādu problēmu tikai ko darīt ja tā ir pēc lietus - vai ja ārā līst, samīcīt tādu slapju diez kas nava.
5.marts 2013, 15:19 | links
 
Ja tu snitraM transportēsi uz jumta laivu,tad tās nostiprināmās siksnas gan iegādājies ķipa ,,profesionālās"(dzeltenās,oranžās).Ir lētākas,bet tās staipās...un vari aizbraukt mājās bez laivas!!!:)))Īsti nezinu veikala cenu,bet es tās lentas pirku pretī ,,Dolei",bijušā ,,Sarkanā kvadrāta"teritorijā,ķipa no ražotāja!Lentām ir dažādi garumi!Lai veicas!!!
5.marts 2013, 14:04 | links
 
Nu ja ...un laivā var turēt ,,loriņus",tik nedaudz nostiprinot,lai aizmugurē braucošajam uz vējstikla kaut kas nepielīp...!!!:)))Ja man būtu motors,tad droši transportētu tādā veidā!
5.marts 2013, 13:50 | links
 
Es vienubrīd stīvēju uz jumta ,,peremičkām"...ja divatā,tad ar saucieniem uz lūpām:,,ras dva vzjaļi,pjornuļi podņaļi"!:)Pēc sutkas nosēdētas laivā uz jumtu vienam ar baigo piepūli!Tas gan nebija ,,pūslis",bet svarā ap 50kg.Kad iegādājos parastu piekabi(ne laivas speciālo)...miloje ģelo...kaut vai viens stiklopasta aira laivu ar ķīli vanckāju piekabē iekšā ārā bez probļem!!!:)))
5.marts 2013, 13:45 | links
 
Nez, manam Yamaha 310S pūslim ir ķīlis piepumpējams zem cietās grīdas, un kad piepumpē tad viss ir ok, nekas neļurkājas, nekādu gaisu nerauj. un stabili var stāvēt 2 cilvēki vienlaicīgi.
5.marts 2013, 13:19 | links
 
man ir Bush 2,65 ar dēlīšu grīdu. Nav problēmu stāvēt kājās, arī laivas garums vienam pietiek. Tā kā 95% copēju viens, ir OK. Divatā gan... jāiztiek praktiski bez liekām mantām (somas, uztveramie tīkliņi, rezerves kāti, spainīši ar ēsmu, zivīm, etc, tad vēl kaut cik. Laivu loku un stūķēju mašinā, par laimi ir kārtīgs bagāžas nodalījums.
5.marts 2013, 13:03 | links
 
ir ok. Ja liec mazo motoru, nebūs nekādu kreņķu. Var mierīgi stāvēt kājās un spiningot. lielākus motorus gan nevajadzētu likt, jo nav ķīļa un braucot rauj gaisu apakšā. Esmu tādā laivā veselu nedēļu pa Ebro nodzīvojies, nav ne vainas.
5.marts 2013, 12:26 | links
 
No sākuma pamēģini kā ir vinam cilvēkam viņu uz tā auto jumta uzcelt/nocelt. Man ar bija tāds sapnis - braukšu viens uzcelšu/nocelšu. Zini ar 3m un cieto grīdu ir diezgan pis*līgs tas pasākums. Auto laku skrāpēt sanāk gribot negribot, jo normāli uzcelt to pūsli nesanāk. Kaut kā stumjot kādu no galiem stutējot Divatā easy. Un nav jau tā ka esmu 1.5m 50kg un auto 2m džips. Pats 1.88m 90kg auto - audi. Arī līdz ūdenim dabūšana ir vilkšana pa zemi vai tranča riteņi. Manuprāt tā laiva nav tik cik smaga, bet neērta satveršanai. Būtu rokas uz pusi garākas unpirksti divreiz, tad būtu tieši laikā :) Kādreiz golidejam bija laiva kādi nepilni 2.5 m ar dēļu grīdu un normālu tranci kam var uzkabināt normālu benzūna motora. Ieteiktu uz tādu paskatīties, ja tiešām ir vēlme TO darīt vienatnē.
5.marts 2013, 12:25 | links
 
Var kāds padalīties pieredzē kā ir lietot piepūšamo laivu ar dēlīšu grīdu, kā ir ar kājās stāvēšanu laivā copējot? Sev vasarai skatos laivu - domāju copēt viens - vismaz 90%, skatos uz izmēru 3.0-3.30 + benzīna motors 2.5hp. Domāju par dēlīšu klāju jo laivas svars ir mazāks, ārā tā netiks ārdīta un jāpārvadā tā uz auto jumta (negribās arī tērēt vairak par ap 400) bet veikalnieki diezko pozitīvi neizsakās par tādu variantu - apgalvo lai labāk ņemot mazāku bet ar cietu klāju - tā kā īsti nekādi nevaru izlemt.
5.marts 2013, 11:45 | links
 
Dulkan 345 divatā un pa jūru prasās vismaz 10zs motors,sakarā ar nepareizo priekšgalu puslaiva ūdens garantēta,bet ar 10zs vismaz kustās kaut cik uz priekšu.
2.marts 2013, 02:17 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager