Laivas un to motori

Daddy ! Labs formulējums !!! Pārējiem gudrīšiem varētu ieteikt paskatīties krievu copes un laivu portālos,tur veči vienkārši ņem un būvē laivas,un pie tam neslinko ielikt desmitiem bildes,un kas ir jocīgi,viņus neviens neapceļ,labākajā gadījumā uzraksta,ka darījis savādāk...Pie mums laikam tas nav stilīgi,vieglāk pirkt vannītes vai zirga lokus...Tagad var iegādāties jebkurus materiālus,ņem un būvē to kas tevi apmierina...
14.marts 2013, 19:36 | links
 
14.marts 2013, 18:44 | links
 
zaraza - šķiet Tu jauc profesionāli ar amatieri.

Amatierim tas ir hobijs, pofig cik maksā, nekas, ka sarežģīti, svarīgs ir skaists process nevis rezultāts :) amatierim ir laiks un patika ņemties un pētīt. amatieris vienmēr taisa virs sagaidāmās kvalitātes. daļa amatieru kļūst par profesionāļiem.

Profesionālim tas ir iztikas avots, tāpēc ir jārēķina un jāpārreķina, jāoptimizē un jātaupa. Profesionālis vienmēr taisa zem sagaidāmās kvalitātes :) Neviens profesionālis par amatieri nekļūst.
13.marts 2013, 16:44 | links
 
daks...

Profesionālis ar to arī atšķiras no amatiera- brīvmākslinieka, ka gatavs darīt savu darbu par atbilstošu samaksu neatkarīgi vai gribas vai negribas, patīk vai nepatīk, vienkārši vai sarežģīti. Ja nemāk tad tā arī pasaka, ja pēc fizikas likumiem nevar tad paskaidro...


p.s. par vecmeitām labāk bazaru filtrē, es cenšos nevienu neaizvainot, bet tas nenozīmē ka nevaru arī obratku ierubīt!
13.marts 2013, 16:37 | links
 
zaraza-baigi izklausies pēc vecmeitas,kurai neviens nevar izdabāt,tad lūk ir man zināms viens tipiņš,kā Tu,lai kur viņš ietu ar savu naudas maisu,visi viņu atšuj. takā gan metinātāji,gan celtnieki ir profisionāli,padomā kapēc Tev tā neveicas.
neapvainojies nekā slikta pa Tevi nedomāju.
13.marts 2013, 15:48 | links
 
gintsgg...

Es toč galīgi nenonievāju coplietdraug'a darbu, taisni otrādi, priecājos, ka kaut ko LV štuko un dara...
Par PR'a un customer relations metodēm gan vajadzētu bik piestrādāt už baigi agresīvi, bet nu to gan jau tirgus pats saregulēs...
13.marts 2013, 15:17 | links
 
coplietdraug...

Latrex 430 izskatās normāla airu laiva.
Par 355 toč nezinu kādam mērķa klientam esi projektējis... Ne copmaņiem točno... Varbūt kā jauniešu budžeta ātrumlaivu... Bortu augstums un laivas platums baigi OK, bet garums un purna šaurā speedboat forma praktiski izslēdz copi vairāk kā 1nam cilvēkam :( Es saprotu, ka droši vien centies iekļauties psiholoģiskajā robežā "līdz štukai"...

Manas ideālās 2-3 cilvēku copes motorlaivas dimensijas un parametri - garums 4.4-4.6m, platums minimāli 1.75, bortu augstums ~ 75cm, svars līdz 250kg. Konstrukcija var būt un pat vēlama vienkorpusa, kas ļauj būtiski samazināt svaru un dzinēja jaudu, kā arī attiecīgi ietaupīt līdzekļus, tikai pastiprināto dubulto klāju, tranci un borta "maliņu". Budžets kopā ar standarta konsoli ~1500Ls. Vari uztaisīt? Nereāli? Pagaidām vienīgais reāls variants kas ietilpst budžetā un ļoti tuvs prasībām ir leišu ARMPLAST'am, otra opcija ir pašam zāģēt progressu :)
13.marts 2013, 15:10 | links
 
tieši tā - borta augstums jāņem atkarībā no copes vietas, situācijas, dzinējspēka etc. Es ar vienreiz rudenī ar kaut kādu llielo plastmasnieci viens knapi malā tku - jo tāda bura tā laiva ja viens sēdi uz airiem tuvāk pakaļgalam...un velcēt ar motoru ar pagrūti vējā ar tādu - visu laiku mētā un netur kursu. Bet ar parasti, kā sākais pūtiens - vai nu meklēju klusākus līcīšus vai arī metu mieru - kaifa nekāda - neesmujau jūrnikes, kuram pēc tīkliem jāvico da jebkādā pūtienā :D
13.marts 2013, 15:05 | links
 
Man nevajag LATREX laivu , man ir TERHI un esmu apmierināts , pat ļoti , copeslietdraug arī nepazīstu , bet veči , beidziet knābāt vietiejo ražotaju . Vai tad jūs uzskatāt ka nav labi , ka Latvijā kāds kaut ko dara ? Nezog , bet dara , pats ar savām rokām dara . Manuprat tas ir apsveicami , es apsveicu visus , kas kaut ko dara šeit Latvijā . Pie kā ražošanas iznīdēšana Latvijā ir novedusi , to mēs visi zinām .
13.marts 2013, 15:02 | links
 
Par to bortu augstumu...!Savā laikā man bija,,bebrs"(kanoē),borti zemi,miloje ģelo...vējš skrien pāri!Reiz čoms noīrēja lielo ,,pellu"ar airiem un uznāca ,,ģorga"...es ar ,,bebru" šļop,šļop un krastā,bet ,,pellas" augstajos bortos vējš pūš kā burā...čoms nespēja pretoties tādam spēkam un viņu ,,bišku" aizpūta pretēja virzienā!:)Tagad pie iespējas labprāt iegādātos tādu,lai var ,,forā"(priekšgals)stāvēt kā uz klāja un mētāt spini.Tādām laivām esmu novērojis zemus bortus.Tās laivas laikam ,,izcentrētas" kā ,,šķērsbļitkas"...stāvot laivas forā tās nemaina savu stāvokli,tobiš ,,ahteris"(pakaļgals) neceļas gaisā!Nu un vēl elektromotoru ar pedāli un ,,bāra"beņķi...mečtaķ ņe vredna...!!!:)))
13.marts 2013, 14:59 | links
 
zaraza,
LATREX 430 bortu augstums 55 - 70 cm.
LATREX 355 - 80 cm
13.marts 2013, 14:34 | links
 
martins_Riga Ja nemaldos tad SS.lv viens tirgoja.Izskatījās tīri tā neko.
13.marts 2013, 14:32 | links
 
Laivai galvenais korķi ieskrūvēt pirms ielaišanas ūdenī :D
13.marts 2013, 14:31 | links
 
daddy_j

Copēt jābrauc jebkuros laika apstākļos!!! ;D Negaidīsim dāvanas no dabas - jācopē tad, kad ir laiks to darīt, nevis tad kad laika apstākļi visžēlīgi ļauj to darīt :)

Par kvokošanu gan Tev taisnība, tāpat kā par citiem copes veidiem kur pārvietošanās ir salīdzinoši lēna un nelielos attālumos. Es uz visu skatos no diezgan šaura spiningošanas viedokļa ar aktīvu nēsāšanos pa ūdenstilpni.
13.marts 2013, 14:30 | links
 
zaraza - nepiekritīšu gan par to borta augstumu 65-70cm :) kāpēc jābrauc copēt tik draņķīgā laikā, kad ir tādi viļņi? :))

bortu augstums vēl arī atkarīgs no copes veida - pamēģini kvokot no 70cm augstuma...
13.marts 2013, 14:19 | links
 
coplietdraug...

Copei mūsu lielajos ezeros un upēs, kā arī piekrastē ūdeņos minimāli 65-70cm. Slegtā mazā dīķi, protams pofig..
Lai gan tas jāskatās kopumā sasaistot ar laivas iegrimi, bet nu to jau Tev kā būvētājam vajadzētu labāk zināt...
13.marts 2013, 14:08 | links
 
jjanis...

Diezgan precīza analoģija...Tikai tur jau tā lieta, ka kādreiz vārds "mūrniekMEISTARS" tieši to arī nozīmēja, ka tas varēja mājas savu daļu - pamatus, sienas utt. uztaisīt pēc ļoti vispārīgiem norādījumiem. A tie, kas stiepa ķieģeļus un krāva, jauca javu utt. bija zeļļi", mācekļi, palīgi utt. Tagad pa lielam vairums ir tādi "zeļļi - bez rasējuma 3jās dimensijās ar izrēķinātu materiālu pretestību un hvz vēl ko pat klāt neķeras, a kad pat iedod to shēmu, tad pasaka "nemāku, negribu, čakars"... ja vēl uzprasītu konkrētu cenu , bet vispār nav gatavi darīt ne par kādu naudu...
13.marts 2013, 14:01 | links
 
Nedirs,
pasaki lūdzu, cik augstiem bortiem jābūt (cm) ?
13.marts 2013, 13:57 | links
 
pats neesmu metinātās, bet te man viņus gribās aizstāvēt.
Jā jums gribās uzbūvēt izskatīgu, ērtu lietošanā māju, jūs tak neprasat lai mūrnieks jums māju uzprojektē.
Kāpēc jūs gribat lai metinātājs uz uzdezainē ratus?
Uztaisiet savai idejai skici un tad runājiet ar kādu izpildītāju
13.marts 2013, 12:40 | links
 
Jancuks26...

Dažādi ražotāji var rekomendēt dažādi, bet +/- standarts ir 10 motorstundas... šājā laikā teorētiski nedrīkst braukt vairāk kā pus-ručkā... tad veic pirmo eļļas maiņu un tad jau vālē kā gribi ar standarta apkopi 1x sezonā, ja, protams, nenoetiek kāda šaize ar eļļu (man vienreiz iztecēja) vai kāda cita tehniska figņa...
13.marts 2013, 11:52 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager