Laivas un to motori

labi, bet talak jautajums par brendu un cik jaudigu to elektromotoru pirkt?

majas man bendzinieku nebus kur likt, dzivokli ar eļām un bendziniem kur mazi berni nebus isti tas... šitas pirkums jau bus tads ko īsti negrib akceptēt :)
17.jūnijs 2013, 21:19 | links
 
Vēl aptuvens rēķins. Ar 75 ah aķi (bez pretvēja un bez straumes) ap 6-8 km var domāt, ka novilks. 100ah - virs 8-10 km vajadzētu stabili noiet.
17.jūnijs 2013, 21:16 | links
 
Vēl jau ir dziļizlādes neželejnieki, piem. Monbat. Maksā 75 ah - 59LVL (skat. SS.lv). Ražotājs uzrāda 300 uzlādes ciklus. Ja sezonā 50 reizes brauc, tad 4-5 gadiem pietiks.
17.jūnijs 2013, 20:58 | links
 
Ehalots ir, nu domaju par motoru :D

Ir variants NRS STORM 40 vai Minn Kota ENDURA C2 40? vel kadas labas opcijas? Udenstiplnes kuras braucu ir maziem ezeriem + Babite, Baltezers, Burnieks un potenciali Usma, Daugava pie kokneses.

Tad jautājums par akmulatoriem - kadu iesakiet un cik ilgi reali ar piem 100 ah varu nobraukt pilna ručkā? Sapratu ka no aķiem jaskatas tikai ir uz želejniekiem?

holmz, 17.jūnijs 2013, 20:03


Nav želejnieks panaceja. Ņemot vēŗā arī cenu. Pats šogad dabūju (par koni) 5 gadu vecu aķi no mobilo tel. stacijām. Atlikusī ietilpība 77ah (sākuma 96ah). Šiem aparātiem (tie nav želejnieki) ražotāja uzrādītais darbības laiks 15 gadi. Mobilie tīkli periodiski maina pēc garantijas laika -5 gadi. Iet atkarībā kā un kur brauc. Ja tikai uz max, tad 2-3h (tas teorētiski). Bet dažādos režīmos no 6-7 reizēm, cik šogad esmu braucis, vienu reizi ar airiem vajadzēja piepalīdzēt. Tas bija pēc 7-8h copes, pārsvarā velces. Bet 6-7 h 2 večus virs 115kg vizina (ar mazo Enduru 30) bez bēdu. Negatīvais smagi-ap 35kg. Pozitīvais nekas nav jādara-noslēgti hermētiski. Gāz arī kā gribi. Piepirku lādējamo Cemont Incharger 5,3 (ap 30LVL caur internetu - veikals Lubānas ielā). Pielādē 15h. Domāju paņemt vēl vienu tādu aķi, tad var braukt uz 2-diennieku bez bēdu.
Man nav skaidrs kāpēc jāinvestē želejniekā 160-180 LVL aķī, ap 120 elektromotorā, 35 LVL lādētājā. Kopā ap 330 LVL un virs 40 kg. Tad jau labāk pa 400-500 LVL ņemt 4-5 ZS benzīnieku. Svars ap 15kg un cita mobilitāte. Kāpēc pats tā? Viss (motors un aķis) gandrīz uz bumbiņu sanāca. Bet nāk.g. pirks nopietnāku aparātu.
17.jūnijs 2013, 20:50 | links
 
holms
Nu nezinu gan vai Burtnieks , Usma un daugava pavilks el-motoru.:-)

jeeska, 17.jūnijs 2013, 20:06

Es no tā atteicos pēc vētras :DD kaut gan man uz laivas stāv abi Zonā tikai ar el motoru
17.jūnijs 2013, 20:27 | links
 
Ja tev ir 40 motors, uz pilnu klapi ar 100 ah var nobraukt 2.5 stundas pilnaa ruckaa.
17.jūnijs 2013, 20:24 | links
 
ar pilnu ruchku augstaakais 2.5stundas
17.jūnijs 2013, 20:22 | links
 
Man ir akumulators 100 Ah Powerall un es ar elektromotoru Fladen 36 varu nobraukt 10 stundas Lielupe pie Kalnciema (2-3 atrums) un veel vinam ieksaa ir potenciaals palicis. Ar pilnu atrumu nepartraukti var nobraukt apmeram 3.5 stundas peec papiriem.
17.jūnijs 2013, 20:17 | links
 
holms
Nu nezinu gan vai Burtnieks , Usma un daugava pavilks el-motoru.:-)
17.jūnijs 2013, 20:06 | links
 
Ehalots ir, nu domaju par motoru :D

Ir variants NRS STORM 40 vai Minn Kota ENDURA C2 40? vel kadas labas opcijas? Udenstiplnes kuras braucu ir maziem ezeriem + Babite, Baltezers, Burnieks un potenciali Usma, Daugava pie kokneses.

Tad jautājums par akmulatoriem - kadu iesakiet un cik ilgi reali ar piem 100 ah varu nobraukt pilna ručkā? Sapratu ka no aķiem jaskatas tikai ir uz želejniekiem?
17.jūnijs 2013, 20:03 | links
 
pameģini kada copes veikala pajautat, ja nemaldos biju dzirdejis pa blomu uz raiņa ielas bet varbut viņi ir tikai starpnieki un ved uz rīgu precizi nepateikšu.
17.jūnijs 2013, 14:01 | links
 
Labdien. Varbūt kāds zina, kādu meistaru Liepājā, kas labo motorus? Manam Mercury 4zs kautkāda problēma ar karburatoru laikam. Ja kādam ir kāds info būtu pateicīgs.
17.jūnijs 2013, 11:55 | links
 
Nopirkšu labu 15 zs motoru.Piedāvājumus uz PM.
14.jūnijs 2013, 16:26 | links
 
Ventspils 50
13.jūnijs 2013, 16:57 | links
 
kuraa vietaa paardaugavaa ir kaads laivu veikals. nepiecieshams iegaadaaties glaabshanas rinjkji/pakavu?
13.jūnijs 2013, 15:00 | links
 
Vai nav kādam gadijumā aizķēries kādā plauktā lieks degvielas vada štekeris Merkura motoram. Parastais 80 gadu 2 takteris 4,5 zirgi.

veliks, 12.jūnijs 2013, 22:00


Apskaties Boatshop.lv
12.jūnijs 2013, 23:47 | links
 
Vai nav kādam gadijumā aizķēries kādā plauktā lieks degvielas vada štekeris Merkura motoram. Parastais 80 gadu 2 takteris 4,5 zirgi.
12.jūnijs 2013, 22:00 | links
 
Ja manā divkorpusu stikla šķiedras laivā, kura sver nepilnus 2,5 simtus kg iekrauti vairāk par 200 kg, piekarinātajam 50 ZS motoram (kas ir šīs laivas max pieļaujamais) nemaz tik viegli nesanāk izcelties glisē. Parasti paeju kādu solīti tuvāk laivas purnam un lieta darīta. Bet tas ne ir tā, kā gribētos. Likt mazāku soli dzenskrūvei negribu, jo tad cietīs max ātrums un lielāka iespēja "pārgriezt" motoru.
11.jūnijs 2013, 23:03 | links
 
Antikavitācijas plāksnes virsmas palielināšana praktiski nostrādā tajos gadījumos kad motora jauda nav ar rezervi lai laivu uzreiz izceltu glisē ,īpaši to jūt ejot pret stipru straumi mazā dziļumā ,tad laivas pakaļgalu ir ļoti grūti izcelt bet ja jaudas rezerve ir pietiekoša tad nav vajadzības palielināt plāksnes virsmu.
11.jūnijs 2013, 22:53 | links
 
http://youtu.be/fSG-BfYzHu4

Vēl, gribu aicināt nejaukt spārniņus ar plāksni!


Kā redzams tiem, kam fizika nav sveša, vajadzīgo efektu veido izvirzījums uz aizmuguri, kas neļauj ūdenim iet uz augšu, bet spiež to uz leju, kur lielāks blīvums un līdz ar to arī tiek panākts, lai laivu ātrāk izceltu uz glisi un tā glisētu pie mazāka ātruma. Tur ārī tā ekonomija būs!
11.jūnijs 2013, 22:51 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager