holmz, es sitos pa Usmu ar elektrisko padsmit gadus. Bija 36 Motor guide, tad 40 Minn kotta ar variātoru. Jaunākais modelis tiešām patīkamāks, taupīgāks un jaudīgāks. Ideāli, copējot vienam nelielā ezeriņā un bez vēja. Sēdi uz dēļa, kas pārlikts laivas malai, ar skatu uz aizmuguri. Tur arī spiningo un regulē attālumu līdz vēlamai vietai ar vienu kustību, var iztikt bez enkura. Pellai mini aķis gan jāliek priekšgalā, attiecīgi pagarinot vadu, citādi laivai purns gaisā. 100 Ah parasti dienai nepietiek, lietoju divus. Lielā vējā nākas pieairēt, vētrā ar visu spēku, jo motoriņa darbību gandrīz nejūt. Upē pret straumi arī resursi ātri izbeidzas. Tāpat, aķīšu stiepšana jāpieskaita mīnusiem. Šogad pārgāju uz Suzuki 2,5. Jāpiekrīt kādam no foruma kolēģiem, kurš pērn rakstīja: "Nafig es līdz šim pis.. ar to elektrību". Mobilitāte pieauga fantastiski, arī ātrums un drošība. Velcēšanai parādījās jēga un rezultāti. Tomēr, stumdīšanās gar krasta līniju tagad notiek ar airiem un stipri neveiklāka. Ir doma pamēģināt abus motorus un lietot pēc vajadzības. Bet ja vienu, es par benzīnnieku. Šādu atziņu izteikuši visi man zināmie copmaņi kas piedzīvojuši evolūciju elektrība - iekšdedzes dzinējs.
19.jūnijs 2013, 18:44 | links















