Laivas un to motori

usis,
vienīgā koka detaļa ir 22 mm finieris, kas ielaminēts transī.
24.augusts 2013, 10:26 | links
 
zaraza,
grīga ir pilnībā taisna.
Vidējais sēdeklis ir priekš sēdēšanas un papildus 150 ltr. gais priekš drošības. Protams ielejot kaut kur putas, vidējo sēdekli var nelikt vai arī likt tikai daļu / paceļamu, vai kā savādāk. Stingrību sēdeklis īpašu nedod, jo korpus ir pašpietiekams dēļ biezuma un spēka rāmja, kurš atrodās zem grīdas.

Laivas cena ar kosoli un stūres sistēmu 1500 LVL
24.augusts 2013, 09:43 | links
 
Nieru dauzāmais aparāts.
23.augusts 2013, 23:42 | links
 
Ja būtu dubults korpuss varbūt neļurkātos , pagaidām jo vairāk dēļu ,jo labāk , tā izskatās.
23.augusts 2013, 23:19 | links
 
coplietdraug...

Būtu jāredz dabā... Dimensijas un borta augstums, manuprāt, ir ļoti optimālas, trimarāna konstrukcijai stabilitātei arī vajadzētu būt OK... Bet kāpēc iekšienes dizains ir kā airu laivai to gan īsti nesaprotu... Tās ir motorenes dimensijas + vēl L trancis un ieteicamais 20-30HP, tādu kluci airēt ir vai nu professionāls sports vai mazohisms :) Tas sols pa vidu tikai bezjēdzīgi aizņem vietu, ja tas ir obligāts saturošais konstruktīvais elements, tad nav labi... Grīdas formu bildēs nevar saprast... Cena?
23.augusts 2013, 23:11 | links
 
Man paziņam ir kaut kas stingri līdzīgs Vienīgais papildus nācās līmēt pie tranci 2 pontonus
23.augusts 2013, 22:39 | links
 
Izskatās draudīga, tā TOP ražotāju teritorija:)
23.augusts 2013, 22:04 | links
 
Kā jaunais laivas modelis?

B I L D E S
23.augusts 2013, 21:54 | links
 
Nevis brauc kamēr iet, bet brauc kamēr jūti ka pareizi - adekvāti stumj zemākajā pārnesumā. Zemākais pārnesums ir visjūtīgākais uz sprieguma krišanos. Un zemākajā ātrumā tiek ņemta vismazākā strāva. Bet krastā, mājās tūlīt uz uzlādi!
22.augusts 2013, 18:41 | links
 
Atslēgas vārds ir "dziļizlādes". Brauc, kamēr iet, pēc tam lādē.
22.augusts 2013, 17:02 | links
 
Sveiki!

Gribēju pajautāt man ir MINN-KOTA ENDURA 30 elektromotors un dziļizlādes Monbat 125Ah akumulators.
Jautājums kad es zināšu kad man viņš būs jālādē, jo uz akumulatora nav iedaļu kur redzētu cik ir palicis tuks/pilns un cik noprotu izlādēt sausu nav ieteicams viņu?

Paldies jau iepriekš!
22.augusts 2013, 15:52 | links
 
Pastāsti, kāda cenu starpība pasūtot :)) Interesanti, zinies :)
16.augusts 2013, 11:59 | links
 
Zobreti atceļoja Piegādes laiks no Singapūras tieši viena nedēļa No tās 3 dienas nokverneja Latvijas mutā :DD
16.augusts 2013, 10:25 | links
 
es tajā yamahas veikalā esmu katru dienu bijis, nezinu, nesaprotu to džeku, kas viņam pa problēmām pasūtīt. Viņš piedāvā visādus sūdus, kas ir uz vietas. Šodien jau pasūtīju citā vietā, tā ka viss i štokos.
15.augusts 2013, 20:36 | links
 
jauna motora cena 766 ls /kaut kur tepat vīdēja reklāma/
15.augusts 2013, 18:36 | links
 
Ja brauc uz servisu sanāk pat vairāk kalkulācija Mercury
1 zobretu komplekts -3 gb 195 ls
2.Gultņi visi tāpēc ka cietuši no nolauzto zobratu zobu skaidām
adatu gultnis 12 ls
2 rullīšu 6x2=12 ls
3.španēšanas šeibas 2 gb 1.20 x2=2,40
4.ja pie viena jānomaina zvaigznīte -sūknim +19 ls
5.Blīvju komplekts 12 ls
Skaitam 195+24+2,40+12+19+/darbs?/=252,40 ls bez darba tātad varat rēķināt ka visi 300 ls
15.augusts 2013, 18:34 | links
 
Bum......
Uzmani reduktoru vai arī liec skruves sargu Reduktora visu 3 zobretu un gultņu nomaiņa 200 ls


Reduktoram zobrati biezi juuk???pasi no sevis jau nejuuk jeb juuk??
Reiz redzeeju video, kur skaidroja, kad dzenskruuve jaanem ik peec 3-4 copeem un jaaskataas vai nav satiita zaale, aukla, snores un utt starp dzenskruuvi un reduktoru....
Tagad nevaru atrast to video........
Un kaa pareizi ir jaapaarsledzaas?(saprotams, kad ne uz videejiem/maksimaaliem apgriezieniem).......?
15.augusts 2013, 18:22 | links
 
Tātad varu teikt vienu
1. ja copējat akmeņainās gruntīs liekat aizsargu /skruves/,bet ne apli tas samazina ātrumu vismaz par 25% un palielina patēriņu arī par tiem pašiem 25 pročiem.Ir jātaisa dakšas
2.vai nu pērciet kādus citus motorus kuriem šādu slimību nav /Honda man iet no 1998 gada /un šponkas ir savos uzdevumu augstumos /
3.Suzuķim arī ir tāda slimība ,bet tā laikam ir ar to nemākulīgo slēgšanu gaņģī -no reduktora noģībšanas glābj šponka .Vispār nesaprotu kāpēc 2,5 zs motoram vajadzīgs ātruma ieslēgšanas kloķis -pats to izmantoju ļoti reti
14.augusts 2013, 22:30 | links
 
Ja kāds man oponēs tad vienkārši pasūtīšu un podu ,jo
1.Rīgā nav zobratu un ja ir /laikam pat nav/:DD tad cena 195 ls par komplektu
2.Pašlaik nāk 2 komplekti no Nisana/ražotājs/ -jo tie lielie prātvēderi zajebaļi
3 lietotus reduktorus varat pat nemeklēt ,jo 4 piedāvātie Rīgā un rajonā ir pipec
14.augusts 2013, 22:22 | links
 
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager