Laivas un to motori

guntarskl...

OK, paldies par labojumu, biju pārliecināts, ka somiem nav reģistrācijas, vismaz nekādu uzkrāsotu vtml. identifikātoru tur nav.
Par Busteru -pag, nu nesalīdzini Buster M ar Buster R, ko te civēks pēta ... Tās ir 2 pilnīgi dažadas operas un klases...
19.decembris 2013, 22:59 | links
 
Urmas ar Zarazu man liecinieki, kādos viļņos mēs jūrā copējām četratā, Busterā. Ar Kazanku es toreiz nebūtu tur rādijies, pat ar progresu ne:)

guntarskl, 19.decembris 2013, 22:56

Eh Tērvetnieks,Tērvetnieks :)
19.decembris 2013, 22:59 | links
 
Urmas ar Zarazu man liecinieki, kādos viļņos mēs jūrā copējām četratā, Busterā. Ar Kazanku es toreiz nebūtu tur rādijies, pat ar progresu ne:)
19.decembris 2013, 22:56 | links
 
Drusku palabošu kolēģi Zarazu.
Somijā motorlaivas ir reģistrētas(Zviedrijā nē), somi dod pirkšanas pārdošanas līgumu un reģistrēt šeit nekādu kreņķu nav.
Mēnesi atpakaļ no Somijas atvedu laivu, aiz slinkuma vakar biju uz nr salīdzināšanu. Nekādu problēmu. Piekabi un laivu nefotogrāfēja, bet motoru gan. Neprasiju kāpēc, bet pat izziņā minēts par foto fiksāciju.
Par Buster.
Trīs gadus vizinājos un copēju ar Buster M. Ļoti laba laiva, salīdzināt var vienīgi ar Linder, bet Busters labāk ies pa viļņiem. Stabilitāte copējot pietiekoša, esam copējuši pat četratā. Tagad paņēmu Terhi, tikai tādēļ ka Busteram salīdzinoši kodīga cena. Ja var atļauties pēc vienādiem rādītājiem pirkt Busteri, tad nevajag domāt, jāņem droši.
Tā kā pirku laivu ar piekabi, tad dārgais prāmis tikai uz vienu galu, 200 Ls pieciem večiem un karavānai:)
19.decembris 2013, 22:51 | links
 
Sarunāts, pat nelasīšu, tā drošāk:)
19.decembris 2013, 22:50 | links
 
http://www.csdd.lv/lat/registracija/kugosanas_lidzeklu_registracija/?doc=736

urmaas, 19.decembris 2013, 22:48

Usis
Tas speishl Tev. Tikai nevienam nesaki, ja? :))
19.decembris 2013, 22:48 | links
 
Paldies, vīri!

Zaraza, paskaties šeit, šajā variantā tā grīda nav nemaz tik nepraktiska. http://www.nettivene.com/moottorivene/buster/529374

Šai laivai ir arī pumpis, kurš izsūknē lieko ūdeni no laivas. Nekas baigais, bet patīkāms navarots. Zinu, ka krievinieces var ķūnēt, es gan pats to visu darīt nemāku, tāpēc atkal kādam nauda jamaksā utt.
Šajā variantā viss smuki nostrādāts, ir uz bortiem rokturīši utt. atkal sīkums bet patīkami. :)

Visvairāk uztrauc tā nestabilitāte, kā ir ar gaitas īpašībām? Protams, ja nebūs pārliecības, ka invoisu vai citus papīrus nedabūs, tad uz Somiju nedzīsies.

Maita, smuks tas busters, nekas ka 25 gadus vecs...
19.decembris 2013, 22:48 | links
 
 
Pag bet mums taču arī nav jāreģistrē , ja zem 12m un zirgu nedaudz, ne tā?
19.decembris 2013, 22:43 | links
 
Vot šitas (ģerevņas Kurvakainenu) i laps :D
19.decembris 2013, 22:38 | links
 
zaraza,


- bildēs skatos, tā V veida apakša nav tik asa, lai man būtu neērti makšķerēt, tas tikai pēc bildēm skatoties.

- zvalstīgums, ļoti labs arguments, tik traki?

- piegāde, uz Somiju pats varētu aizbraukt pakaļ, tika daudz cik degviela un prājma biļete.

- legalizācija, būtu labi, ja par šo tu nedaudz izplūstu :)

- zviedrs vs krievs, nēsmu īsti pētījis krievu laivas, bet cik esmu tajās braucis, tad vienmēr ir licies, ka purna dēl ir diezgan maz vietas, liekās ka busteriem cockpits lielāks + ir jau konsole un vizuālais arī labāks, kas galīgi nav masvarīgi, protams, ja laiva nav stabila, tad vizuālais var ieskrieties.


Rams, jauns 4m pūslis 700Ls maksā.

Morda, 19.decembris 2013, 21:59


- Lūk šī sludinājuma foto ļoti labi tas V leņķis redzams: http://www.nettivene.com/en/moottorivene/buster/511951

- nu piegāde poļubomu būs vairākos simtos, kas plusējas laivas cenai...atkarībā no vietas Finlandē var būt vairāk par 1000km turp/atpakaļ. Pie tam ar piekabi, kas prāmja biļetes cenu pacels 2x un degvielas patēriņu arī nopietni iespaidos.

- legalizācija. Somiem nav reģistrācijas ne uz laivu, ne motoru, ne piekabi... Attiecīgi, lai viņu "legalizētu" un reģistrētu pie mums jāsavāc pareiza papīru (invoiss utt.) pakete, jāreģistrē ar visām numuru salīdzināšanām utt. , kas arī ir laiks un izmaksas. To smalki jānoskaidro CSDD. Otra lieta ir somu gala pārdevējs... Ja pērk no lietotu laivu dīlera, tad viņi visi angliski runā un par dokumentiem sajēdz, taču ja no privātā tad ļoti liela varbūtība uzrauties uz ģerevņas Kurvakainenu kas īsti nevienā valodā nerunā, nesaprot kāpēc no viņa prasa kādus papīrus un vispār negrib gemoroju tirgot ārzemniekam kaut ko. Tas sākumā viss smalki jānoskaidro un jāaprunā...

- Nu šiem konkŗetajiem Busteriem konsoles gan ir pilnīgi lētās uzkarināmās, smukuma toč nekāda... Jā, krievam (Progress, Krim utml.) standarta izpildījumā salons ir mazāks dēļ slēgtās priekšas un priekšējā vējstikla. Oriģinālā vadība arī jāmaina pret jaunu, ja negrib čakarēties ar abpusējām trosēm un stūri kreisajā pusē... Bet atkal cipari...
Krievs "pamatkomplektā" labā stāvoklī, jau reģistrēts CSDD izmaksās ~ 400Ls. Priekšejo vējstiklu nost un uzliekam jaunu smuku sānu konsoli ar stūri un trosēm ~ 200-250Ls... Iegūstam normālu laivu... Purnu var izzāģēt vai modificēt ar sēdekli utml., bet nu tas jau tad atsevišķs stāsts par tjūningu, fantāzijas lidojumu un budžetu......
19.decembris 2013, 22:33 | links
 
Vēl dārgs šampis pret bortu ap 100ls:)
19.decembris 2013, 22:27 | links
 
Morda,prāmis kādus 200-250 latus maksās vieglajai ar laivas piekabi,plus benzīns uz Tallinu un kādi 300 km pa Somiju.
Ar legalizāciju Latvijā gan nav nekādu problēmu,esmu vairākas laivas šādi atvedis.
19.decembris 2013, 22:24 | links
 
Ja no suominena dabon pirkšanas/ pārdošanas apliecinājumu, tad nevajadzētu būt problēmām ar reģistrāciju.
19.decembris 2013, 22:24 | links
 
zaraza,


- bildēs skatos, tā V veida apakša nav tik asa, lai man būtu neērti makšķerēt, tas tikai pēc bildēm skatoties.

- zvalstīgums, ļoti labs arguments, tik traki?

- piegāde, uz Somiju pats varētu aizbraukt pakaļ, tika daudz cik degviela un prājma biļete.

- legalizācija, būtu labi, ja par šo tu nedaudz izplūstu :)

- zviedrs vs krievs, nēsmu īsti pētījis krievu laivas, bet cik esmu tajās braucis, tad vienmēr ir licies, ka purna dēl ir diezgan maz vietas, liekās ka busteriem cockpits lielāks + ir jau konsole un vizuālais arī labāks, kas galīgi nav masvarīgi, protams, ja laiva nav stabila, tad vizuālais var ieskrieties.


Rams, jauns 4m pūslis 700Ls maksā.
19.decembris 2013, 21:59 | links
 
Lūdzu uzrakstiet kaut vienu spēcīgu argumentu, kurš man liktu pārstāt gribēt šo te 85 gada metāla somu lamatu.

Paldies.

[url=http://www.nettivene.com/moottorivene/buster/540571[/url]

Morda, 19.decembris 2013, 20:25


Galvenais tehniskais mīnuss, manuprāt, ir V veida grīda, pie tam lenķis tik ass, ka lai dabūtu taisnu grīdu, tā būtu jāceļ čutj ne li bortam... Copei nav labi - nevar normāli ērti nostāvēt, nu un zvalstīgums. Tas gan raksturīgs praktiski visiem busteriem, ne tikai BusterR.

Tālāk jau arguments par cenu, kas ar piegādi LV sanāks paaugsta, čakars ar "legalizāciju" pie mums utt.

Pretjautājums? Ar ko šitas, Tavuprāt, ir labāks par krievinieku ap tiem pašiem gadiem un stāvokli?
19.decembris 2013, 21:28 | links
 
Nav baigais cipars tām laivām?
19.decembris 2013, 20:54 | links
 
 
 
Lūdzu uzrakstiet kaut vienu spēcīgu argumentu, kurš man liktu pārstāt gribēt šo te 85 gada metāla somu lamatu.

Paldies.

[url=http://www.nettivene.com/moottorivene/buster/540571[/url]
19.decembris 2013, 20:25 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager