Laivas un to motori

Leopolds. Es savu dulkanu pārsvarā pārvadāju uz "pelēča" jumta. Ne reti braucu copēt viens. Uz/no jumta dabūt nav problēmu. neparocīgāk ir vienam viņu aizstiept tos 30-40m līdz ūdenim un atpakaļ. ;)
4.janvāris 2014, 06:58 | links
 
Urmaas! Kā ir ar 345 dulkam? Ja rupjmaizi neēd vairumā, var uz auto jumta bagāžnieka viens uzcelt?

Leopolds, 4.janvāris 2014, 00:11


Tie kas ēd rupjmaizi, vismaz, nelielos daudzumos var 390 uzkrāmēt uz jumta. Tad jau 345 varētu baltmaizes ēdāji. Teorētiksi :)
4.janvāris 2014, 02:46 | links
 
Urmaas! Kā ir ar 345 dulkam? Ja rupjmaizi neēd vairumā, var uz auto jumta bagāžnieka viens uzcelt?
4.janvāris 2014, 00:11 | links
 
Neko daudz jau viņas neatšķirās. Ja u vienīgi dulkanam baloni resnāki un salonā vietas vairāk. Pašam ir 345 dulkans. Ar mazo motorīti lielākos viļņos sita šļakatu pāri. AR tagadējo šļakata nepaspēj pacelties kad es jau gabalā.
3.janvāris 2014, 22:15 | links
 
Piemirsu, CRABam dēļ augstā purna, grīda ar tomēr purngalā slīpa ir. Neērti.
3.janvāris 2014, 22:09 | links
 
Nezinu, man šķiet ka Dulkanam nav tik traki ar šļakstīšanos vai arī neesmu bijis kārtīgos viļņos. Lietoju komplektā ar 4 zs motorīti, pamatā Daugavā. Vienam ir ok, divatā, par švaku motors tomēr. Ir bijusi iespēja salīdzināt ar CRAB 300, manuprāt, Dulkans dēļ spicā purna nedaudz labāk slīdēja (pārvietošanās ātrums mazliet lielāks bij).
3.janvāris 2014, 22:06 | links
 
DULKAN 325 vs BUSH CRAB 330.Kaut kā īsti nevaru izvēlēties tos plusus un mīnusus... Dulkanam tas purns liekas tāds pazems un lēzens, vai tā kā mīnuss nesanāk, ar to domāju šļakstīsanos iekšā viļņos.. Motoritis ir 4Zs. Kādi puikiem viedokļi?
3.janvāris 2014, 21:55 | links
 
dzhim
nē, manis pieminētajā gadījumā ir runa par pāris dienu algu, nevis mēnešu
1.janvāris 2014, 19:43 | links
 
Kur ir samērība Tavā salīdzinājumā? Neīstās sērijas skaties :)
1.janvāris 2014, 14:33 | links
 
Gulbis11,
vai ir jēga čakarēt sev nervus pērkot lietotu pa 250 - 300 LVL ja jaunu var pa 500 dabūt ?

coplietdraug, 1.janvāris 2014, 11:26

no seerijas-kaapeec pirkt lietotu automashiinu pa 10 000 lvl, ja var nopirkt jaunu pa 20 000 lvl ?!?!?
1.janvāris 2014, 14:18 | links
 
Gulbis11,
vai ir jēga čakarēt sev nervus pērkot lietotu pa 250 - 300 LVL ja jaunu var pa 500 dabūt ?
1.janvāris 2014, 11:26 | links
 
paldies par info.
Vel varētu pajautāt - ka ir ar lietotajiem- droši vien kaķis maisā?
31.decembris 2013, 22:12 | links
 
vēl merkūram un tohatsu nav špiļka skrūvei, - var sabojāt reduktoru - kas maksā gandrīz tik patcik motors lietots.

osscar, 31.decembris 2013, 17:33


Toties ar to "špiļku" var sabojāt sev copi konkrēti... Nolūzt tā var pat pie mazākā piesitiena, pat straujāk liekot hodā, un tad izvēršas ekstrēma atrakcija "mainām špiļku uz ūdens" ko bez specinstrumentiem (vismaz āmurs un dornis apvalcēto špiļkas atlieku izsišanai no cauruma) paveikt ir jautri. Lielākā daļa man zināmo motoru lietotāju pēc pāris reizēm to nomaina pret apvīlētu naglas gabalu, ko toč var nolauzt tikai kopā ar dzenskrūvi un brauc svilpodami :)

Varbūtība sačakarēt reduktoru, protams, pastāv, it sevišķi ja konkrēti hodā uzbliezīsi pa granīta kluci, bet nu to kluci vēl vajag atrast un arī tad ir vismaz 50/50, ja ne labākas izredzes.
31.decembris 2013, 18:42 | links
 
Gulbis11,
visi tevis pieminētie dzinēji palielam ir vienādi. Hondai ir gaisa dzese, kas to padara skaļāku, taču kā pluss ir automātiskais sajūgs kurš ļāvis atbrīvoties no slēgšanas robos. Ja speciāli nelauzīsi, liesi pareizu eļļ un un labu degvielu, tad kalpos labi. Visiem ir viens mīnus, nav atpakaļgaitas, kas ir ļoti neērti
31.decembris 2013, 17:37 | links
 
nu tas par to reduktoru ir tad ja neskatās kur brauc un kā brauc :D
31.decembris 2013, 17:36 | links
 
vēl merkūram un tohatsu nav špiļka skrūvei, - var sabojāt reduktoru - kas maksā gandrīz tik patcik motors lietots.
31.decembris 2013, 17:33 | links
 
mani 2 centi (santīmi jau tūlīt beigsies :D ) :

honda - gaisa dzese (skaļāks, bet var braukt "vatē", nav jāuztraucas par dzeses sistēmu+šim laikam tas sajūgs nav F/R/N)
tohatsu = 2 taktu - imho garām

pārējie abi ņemami = gaumes jautājums. Brendīgie parasti visi labi kalpo ja laicīgi maina eļļas kājā/dzinējā.

tohatsu=mercury 1:1

Man patīk ka šiem ir eļļas datčiks. Moš vēl kādam citam ar ir. neatceros uz sitiena.
31.decembris 2013, 17:31 | links
 
Varbūt , kāds var ieteikt , kurš no šiem motoriem būtu viss ejošākais, labāk kalpo u.t.t. vairāk nodarbojos tieši ar velci.
TOHATSU M3.5B2 S
Yamaha F2,5A
Honda BF 2.3 SCHU
Suzuki DF2,5S
prasu jo nav pilnīgi nekādas pieredzes ar benzīna dzinējiem, un naudas ir tik cik viņas ir- tūkstošu nav.
paldies iepriekš.
31.decembris 2013, 17:20 | links
 
man 3,6 ar 15zs norm\ali var velcēt :)
22.decembris 2013, 14:42 | links
 
Neko daudz nevajag funktierēt! Viennozīmīgi 20 zs. Velcēt varēsi mierīgi , aptuvenais atrums tukšgaitā ar tavu laivu 3 km/h.
22.decembris 2013, 14:25 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager