Laivas un to motori

pdda,
pieskrūvē ar skrūvēm motoru klāt,
6 cm augstāk,
ja ies, tad partaisi pašu tranci uz tādu augstumu
2.aprīlis 2014, 17:40 | links
 
Kungi vajag palīdzību ir Outland 360 laiva + Honda 10hp motorīts, bet bēda ir tāda ka Hondas motoram kāja ir 433mm, bet visiem citiem motoriem ir 381mm, un šī iemesla dēļ laiva īsti negrib iet glisē, variants ar ķīlīšu likšanu starp motoru un laivu nestrādā (ir likti dažādi aukstumi, bet rezultāta nav), varbūt ir idejas kā labot šo kļudu ?!

pdda, 2.aprīlis 2014, 16:38

Kaut kur atpakaļ bija tēma par kāju garumiem utt apskatīta un krievu lapās caur gūgli ir daudz infas,cik dziļi jābūt. Personīgi domāju,ka problēma ir atrisināma paaugstinot tranci, bet vizuāli un cik ērti būs? Savādāk tikai īsā kāja.

zogs, 2.aprīlis 2014, 17:15


Hondai 10hp 433mm ir īsā kāja !!!
2.aprīlis 2014, 17:24 | links
 
Kungi vajag palīdzību ir Outland 360 laiva + Honda 10hp motorīts, bet bēda ir tāda ka Hondas motoram kāja ir 433mm, bet visiem citiem motoriem ir 381mm, un šī iemesla dēļ laiva īsti negrib iet glisē, variants ar ķīlīšu likšanu starp motoru un laivu nestrādā (ir likti dažādi aukstumi, bet rezultāta nav), varbūt ir idejas kā labot šo kļudu ?!

pdda, 2.aprīlis 2014, 16:38


Kaut kur atpakaļ bija tēma par kāju garumiem utt apskatīta un krievu lapās caur gūgli ir daudz infas,cik dziļi jābūt. Personīgi domāju,ka problēma ir atrisināma paaugstinot tranci, bet vizuāli un cik ērti būs? Savādāk tikai īsā kāja.
2.aprīlis 2014, 17:15 | links
 
saīsināt kāju.

eerglis, 2.aprīlis 2014, 17:00


Neder šāds variants.
2.aprīlis 2014, 17:13 | links
 
jā.
2.aprīlis 2014, 17:05 | links
 
stulbs jautājums,bet no laivām tač no 1maija ja var?:)
2.aprīlis 2014, 17:01 | links
 
saīsināt kāju.
2.aprīlis 2014, 17:00 | links
 
Kungi vajag palīdzību ir Outland 360 laiva + Honda 10hp motorīts, bet bēda ir tāda ka Hondas motoram kāja ir 433mm, bet visiem citiem motoriem ir 381mm, un šī iemesla dēļ laiva īsti negrib iet glisē, variants ar ķīlīšu likšanu starp motoru un laivu nestrādā (ir likti dažādi aukstumi, bet rezultāta nav), varbūt ir idejas kā labot šo kļudu ?!
2.aprīlis 2014, 16:38 | links
 
Mūsdienās vislabāk veikt stiklplasta laivas remontu izmantojot vinilestera sveķus. Poliestera sveķiem ir liels rukums, tāpēc uzklājot tos uz virsmas ar kuru tiem nav ķīmiskās sasaistes rodās spriedze un pie sitiena tie var atdalīties. Vinilam rukuma nav, izsturība divas reizes lielāka kā poliesteram. Var lietot ar stiklašķiedras emulsijas matu. Pēc remonta labi sasaistās ar gelkotu.
2.aprīlis 2014, 15:54 | links
 
A kā viņus atšķirt poliesteri no epoksīdu sveķiem
2.aprīlis 2014, 15:28 | links
 
Vīri izstāstat ar ko labāk aiztaisīt caurumu stiklašķiedras laivai, kurai ir dubulā siena?
audenieks, 2.aprīlis 2014, 11:13

Ja laiva ir būvēta ar epoksīda sveķiem, tad ar epoksīda vai poliestera sveķiem, ja būvēta ar poliestera sveķiem, tad ar poliestera sveķiem. Ar epoksīda sveķiem šajā gadījumā nerekomendē.
2.aprīlis 2014, 15:06 | links
 
audeniek
Savu stiklaskiedras laivu vienmeer esmu liimeejis ar epoksiida svekiem un stiklaudumu......
2.aprīlis 2014, 12:55 | links
 
Vīri izstāstat ar ko labāk aiztaisīt caurumu stiklašķiedras laivai, kurai ir dubulā siena?
caurums apm 10x3 cm un no ārpuses.
2.aprīlis 2014, 11:13 | links
 
Sveiki viiri!
Skatos laivu un motoru teema iet uz prieksu, tapeec arii izdomaaju pajautaat:
Ar ko var nomazgaat laivai kraasas plekus?(iepriekseejie saimnieki bijusi nesaudziigi) Skiidinaataaju, vaitspirtu, benziinu tad paari ar feiri jeb ziepuudeni var?
......Lasiiju seit asas diskusijas par sodu....
Vai tiesaam ir gruuti aiziet registreet laivu ja ir visi papiiri un nav nekaadu probleemu? CSDD pusstunda un gatavs, un nav jau tur kosmiski cipari...
Salasiijos juus un pats pierakstiijos uz CSDD kugu eksaamenu.....skolaa nav jamacaas var pasmaaciibu celjaa...
Liidzi jaanem personas apliecinoss dokuments, eksaamens 12Euro, aplieciiba 22Euro...+kaadi kuram sodi-man 30 euro:)
Veiksi jauna sezonaa!
2.aprīlis 2014, 10:12 | links
 
Laikam jau, ka jaieperk bus Storm ST-240, liekas ka labaka pa Navigatoru jo biezaks materials un man negribas balto krasu jo nosmerejas vieglak.

Storm ari liekas labaka kaa taa vispaar ar kaut ar nav nacies braukt ne ar Stormu ne ar Naviku, tikai ar Ufimkaam! :)

Ja vien nepuutu tas ufimkas, njemtu velvienu! =\
1.aprīlis 2014, 16:47 | links
 
Gumijas laivas izturību nosaka tās svars ar... - jo smagāka, jo biezāks un izturīgāks materiāls. Bush un Navigators pie vienādiem gabarītiem atšķirsies svarā pat ļoti. Man besī lēto laivu airu stiprināšanas sistēmas...pa to vien gribas rokas aplauzt konstruktoram.
1.aprīlis 2014, 15:04 | links
 
Navigātoram nav ne vainas, es viņam karinu virsū 4hp marineru un nekādu problēmu pat jūrā. Tik ieplānota ir neliela pārbūve, neliels rāmītis uz kura būs divi datorkrēsli pārbīdāmi priekš ērtākas sēdēšanas
1.aprīlis 2014, 12:08 | links
 
Ir bush 360 un Navigators. Tā kā bušu ar airiem normāli neiekustināt, tad nelielas ūdenstilpnes šturmēju ar savu ķīniešu brīnumu, kad uznāk bzdinkš un gribās izairēties, tad ielienu arī Liepājniekā. Ja par pārduršanu - vienlīdz viegli uz zariem pārdursi kā Navigatoru, tā citas PVC laivas, tāpēc ļoti jāskatās krasti, kur lien ārā, nevis banzai stilā jāmetās sauszemē. Ērtākai sēdēšanai paņemu dēli pāri bortiem un aidā ezerā. Pa šiem gadiem gan airu turētāji sāk ģērbties ārā, bet nedaudz līmes un problēma atrisināta. Airi gan tam ķīnietim nekam nederīgi.

Otro komplektu gan ar laiku būs jānomaina pret 2.5Zs un nelielu bušinieci.
1.aprīlis 2014, 11:36 | links
 
Ko Jūs te ņematies, ar visādiem navigatoriem!
Nopērciet BUSH un varēsi tik braukt makšķerēt nevis šeit entos komentārus rakstīt.
Stormam arī nav ne vainas, bet nu nav vēl tikuši līdz labam līmenim.
1.aprīlis 2014, 11:15 | links
 
aizmirsu piebilst, tie spilveni ir jaaizmet aaraa un jaanoliek seedeeshanai divi deelji shkjeersaam.
1.aprīlis 2014, 11:11 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager